Greysquote:
Kan hij al een beetje wennen in je nieuwe huis?quote:Op zondag 22 september 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
Pffffff, zondagavond zonder Mini-ToT in huis...
Ow hij was er vanaf de eerste dag meteen al helemaal dol op!quote:Op zondag 22 september 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan hij al een beetje wennen in je nieuwe huis?
Ach, je kan deze avond even lekker aan jezelf denken.quote:Op zondag 22 september 2024 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hij was er vanaf de eerste dag meteen al helemaal dol op!
Morguh ASquote:
Greysquote:
ToTGod!quote:
Sallyquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Assiequote:
Lovelyquote:
Mailyquote:
quote:
Nee, en gelukkig ook geen gewone diarreequote:
Laten we het over wat anders hebben.quote:
Ik haat smiliesquote:
Morguh GGquote:
Morguh ASquote:
Beetje vroeg daarvoor?quote:
Nu al klaar? Jij bent echt vlot met dat soort dingen.... Dan heb je nu wel een kop koffie verdiend. ☕️👍quote:Op dinsdag 24 september 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GGwas nog even aan het werk, maar ik heb het weer klaar voor vandaag.
Moest even de notulen nakijken en uitnodingen de deur uit doen uitnodigingen, accepteren, datumprikker in vullen etc etc
Dat doe ik het liefst altijd gelijk, klaar is maar klaar denk ik altijd
Pak wel een glaasje waterquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel een prima tijd voor koffie
Lekker dank jequote:Op dinsdag 24 september 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu al klaar? Jij bent echt vlot met dat soort dingen.... Dan heb je nu wel een kop koffie verdiend. ☕️👍
quote:
Hoi lief Dotjequote:
O lief Dotje nog welquote:
Ben je toch ookquote:
Daar zijn de meningen hier over verdeeldquote:
Hey ToTquote:
Even in mijn helm kijken hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen hier over verdeeld
ToTGodquote:
Gozer!quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even in mijn helm kijken hoor.
[..]
ToTGod
Hoe is het in de ToT Love Shack?quote:
Haha gaat z'n gangetje hier.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is het in de ToT Love Shack?
Gekke Amerikanen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat welmaar het zou me niet verbazen dat de amerikanen dit wel als ontbijt vreten.
Lovelyquote:
Zou bellenquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Man3 is het vandaag ik bel Dot dag, telefoontje nr 3 afgehandeld
Stigkequote:Op dinsdag 24 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Zou bellen
0612345789quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Zou bellen
Ik wist niet dat je Turks sprakquote:
Spannendquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Afspraak gemaakt bij de hypotheekadviseur, komt nu wel dichtbij zo
Ja, hij kende me nog welquote:
Doe ik altijd als een vreemd nummer beltquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Turks sprak
O spannend Stig, hoorde gisteren op tv dat de huizenprijzen zo gestegen zijn, voor een 200.000 koop je niet veel meer rond de 400.000 komt eerderquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen zorgen, ik weet wat er geleend kan worden en wat ongeveer de overwaarde van mijn huis zal zijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O spannend Stig, hoorde gisteren op tv dat de huizenprijzen zo gestegen zijn, voor een 200.000 koop je niet veel meer rond de 400.000 komt eerder
Dat zijn toch geen prijzen meer, jonge mensen kunnen dat nooit opbrengen, Althans niet veel denk ik.
Ga je nieuw huisje kopen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hij kende me nog wel
MIjn dochter is van de overwaarde haar huis aan het verbouwen. Alles beneden is nu leeg, de keuken muur is gesloopt, de keuken is er uit. Het is nu een grote werkplaats. Vandaag het freezen, wat een stofzooi zou dat worden, maar gelukkig staat er niets meer in de kamer/keukenquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik weet wat er geleend kan worden en wat ongeveer de overwaarde van mijn huis zal zijn
Als het goed is volgend jaarquote:
Succes!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn dochter is van de overwaarde haar huis aan het verbouwen. Alles beneden is nu leeg, de keuken muur is gesloopt, de keuken is er uit. Het is nu een grote werkplaats. Vandaag het freezen, wat een stofzooi zou dat worden, maar gelukkig staat er niets meer in de kamer/keuken
Meubels allemaal verkocht, deuren allemaal verkocht. Nieuwe pui zit er al in.
Grootse verbouwing En nu ga ik naar de fysiotot laters
Ah ok..quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het goed is volgend jaar
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De mancave krijgt langzaamaan vorm dus.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn huissie van 130m2 hier in de binnenstad zat daar rim onder!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O spannend Stig, hoorde gisteren op tv dat de huizenprijzen zo gestegen zijn, voor een 200.000 koop je niet veel meer rond de 400.000 komt eerder
Dat zijn toch geen prijzen meer, jonge mensen kunnen dat nooit opbrengen, Althans niet veel denk ik.
Succes met huis kopen!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Likke- ik bedoel, liken we jou gewoonquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:59 schreef Sally het volgende:
Mogguh allen
Te ver terugbladeren om iedereen te liken... Sorry.
Ja, gaat rapquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes met huis kopen!
Volgend jaar is al zó
En je hebt zelf nog wel zo'n prachtige...!quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Likke- ik bedoel, liken we jou gewoon
quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
[..]
En je hebt zelf nog wel zo'n prachtige...!
Altijd tijd daarvoorquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel een prima tijd voor koffie
Ja maar dan heb je ook een huis waar je heel veel aan moet doen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn huissie van 130m2 hier in de binnenstad zat daar rim onder!
Ben je nog veel kwijtquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook een huis waar je heel veel aan moet doen.
Ja en een hoop frustratie omdat je niet wist dat het zoveeeeel wasquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je nog veel kwijt
Het is een smerig spelletje soms.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
Klopt ook allemaal natuurlijk, maar instapklare huizen zijn vaak duurder dan ze zouden moeten zijn.
Tegenwoordig is dat met de overdrachtsbelasting wel veranderd; dik 10% voor als je er niet zelf gaat wonen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is een smerig spelletje soms.
He jammer, geen huisjesmelker dan voor mijn huisquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat met de overdrachtsbelasting wel veranderd; dik 10% voor als je er niet zelf gaat wonen.
Maakt het een stuk minder interessant voor dit soort investeerders.
Die van mij mogen ze zo kopen voor de taxatiewaarde van een half jaar geleden + de volledige kosten van mijn verbouwing + 10% daarboven op vanwege de stress en gezeik die zo' verbouwing oplevert.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
Klopt ook allemaal natuurlijk, maar instapklare huizen zijn vaak duurder dan ze zouden moeten zijn.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van mij mogen ze zo kopen voor de taxatiewaarde van een half jaar geleden + de volledige kosten van mijn verbouwing + 10% daarboven op vanwege de stress en gezeik die zo' verbouwing oplevert.
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van mij mogen ze zo kopen voor de taxatiewaarde van een half jaar geleden + de volledige kosten van mijn verbouwing + 10% daarboven op vanwege de stress en gezeik die zo' verbouwing oplevert.
![]()
Kerel.quote:
Gaat weer wat beter.quote:
Zeker ik was wat gedemotiveerd in alles.quote:
Al een poosje, toch?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker ik was wat gedemotiveerd in alles.
Idd, gelukkig ben ik niet depressief ofzo maar het zou fijn zijn als iets weer eens meezit.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker ik was wat gedemotiveerd in alles.
Gelukkig had ik jou nog.quote:
Zo houden we de lol erin.quote:
o @ToT en ik komen weer op de tweede en derde plaats .....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
o @:ToT en ik komen weer op de tweede en derde plaats .....
Duidelijk
MailySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
Duidelijk
Dot vindt mij speciaal. Ik weet alleen niet of dat positief is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dot vindt mij speciaal. Ik weet alleen niet of dat positief is.
[..]
Duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sbe zie ik bijna nooit meer. Jullie zeg ik wel tig keer ler dag hallo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Zeker positief. Zie je niet veel meer de laatste tijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dot vindt mij speciaal. Ik weet alleen niet of dat positief is.
Weet ik.quote:Op dinsdag 24 september 2024 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker positief. Zie je niet veel meer de laatste tijd.
Hey Assie, lang niet gezienquote:
Morguh lovequote:
Das best langquote:Op woensdag 25 september 2024 07:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Toch al zeker een half uur
quote:
Glasquote:
Mailyquote:
Mutskequote:
quote:
Mutske is een weerwolf?quote:
Sallyquote:
quote:
Neequote:[ afbeelding ] Op woensdag 25 september 2024 08:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]![]()
Wist je dat niet?
kwoot verklootquote:
Het is vroeg voor jouquote:
Lovelyquote:
Stigkequote:Op woensdag 25 september 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is vroeg voor jou
[..]
Lovely
Vandaag afspraak, helemaal in Amsterdam, dus stukje reizen...quote:Op woensdag 25 september 2024 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is vroeg voor jou
Goede reis!quote:Op woensdag 25 september 2024 09:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Vandaag afspraak, helemaal in Amsterdam, dus stukje reizen...
quote:
quote:
Ik ben er nog evenquote:
Greysquote:
Lovelyquote:
Te lang niet meer geüpdatete?quote:Op donderdag 26 september 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
Wordt helemaal simpel van mijn laptop
Die blijft maar updaten
Ik waardeer deze like, en het verheugt mij om u een zeer gemeende like aan te bieden, bij Gods Gratie.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
bedankt voor het bedanken, even geliket ook.
dank u, dank u.quote:Op donderdag 26 september 2024 10:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik waardeer deze like, en het verheugt mij om u een zeer gemeende like aan te bieden, bij Gods Gratie.
ToTGodquote:
mijn eigen laptop is een beetje opquote:Op donderdag 26 september 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Meestal krijg je wel een melding
Ah ja dan moet ie idd even helemaal geupdate worden..quote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn eigen laptop is een beetje op
er ligt/lag er hier 1 van 1 van de kids voor school die niet gebruikt wordt
is net een half jaar oud
die heb ik dus ingepikt
maar is dus amper gebruikt en dus niet ge-update
Gewoon slijmen om een nieuwequote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn eigen laptop is een beetje op
er ligt/lag er hier 1 van 1 van de kids voor school die niet gebruikt wordt
is net een half jaar oud
die heb ik dus ingepikt
maar is dus amper gebruikt en dus niet ge-update
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:52 schreef Sally het volgende:
Btw, zijn er hier nog mensen die een Shopper willen zijn voor de Kerstpakketten actie?
FHF / Kerstpakkettenactie 2024! Jetzt Geht's Los!
Je hebt dan een donateur die jou geld wil geven voor een pakket voor een ontvanger, die een wensenlijst instuurt.
Je mag anoniem blijven indien je dat wil!
P.S. Je aanmelden als samensteller, of donateur - of zelfs als ontvanger kan natuurlijk ook gewoonGewoon doen als je denkt dat je wat extra's verdient omdat je moeilijke tijd had.
Jij spammertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 26 september 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij spammertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ben jij dat?quote:Op donderdag 26 september 2024 17:14 schreef tong80 het volgende:
Wie kijkt er ook naar dit geweldige programma ?
[ afbeelding ]
Ja na de operatie.quote:
Hou ik je aan.quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:Op vrijdag 27 september 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig![]()
( had je niet gezien sorry)
Ja blijkbaar, ik klik hier de sc aan en zie alleen AS in beeld, ik scrolde niet terugquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Zo snel ben ik soms
quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik klik hier de sc aan en zie alleen AS in beeld, ik scrolde niet terug
Het is toch niet te geloven hequote:Op vrijdag 27 september 2024 07:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]je kunt gewoon geen genoeg van me krijgen
Lovelyquote:
Sallyquote:
Mutskequote:
Wist ik alquote:
Greysquote:
Hey kerel, hoe staat het ermee?quote:
ToT!quote:
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
Ik wist dat bekend gemaakt was wie het was, maar heb niet gelezen wie het nou daadwerkelijk was.
Ik ken ook nauwelijks coureurs, laat staan buitenlandse!
Thnxquote:
Is altijd goed he een lekker bakkiequote:
Ja, en zeker nu het wat kouder wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2024 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd goed he een lekker bakkie
O maakt mij niet uit warm of koud. Koffie gaat er bijna altijd wel inquote:Op zaterdag 28 september 2024 07:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en zeker nu het wat kouder wordt.
Hey ToTquote:
O jee wat heb je gedaan, een halfnaakte Tong op jou PCquote:Op zaterdag 28 september 2024 08:26 schreef ToT het volgende:
[..]Heej!
Telkens als ik op F5 druk, zie ik tong80 her halfnaakt aan die paal slingeren!
Hier in dit topic!quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee wat heb je gedaan, een halfnaakte Tong op jou PC
O heb niet terug gelezen ga zo wel ffkes kijkenquote:
Morguh skattiequote:
Lieffiequote:
ToTGod!quote:
Alles fijn?quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lieffie![]()
[..]
ToTGod!
SBEquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:24 schreef Superbadeendje het volgende:
Middag, alles goed met iedereen?
quote:Op zaterdag 28 september 2024 12:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
SBE![]()
![]()
Hier is al dikke prima
Daar ook?
Hier nu ook weer.quote:
Frisjes wel ja brr..quote:Op zaterdag 28 september 2024 13:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Het is gelukkig droog maar bewolkt en frisjes.
Lovelyquote:
mailyquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi, hallo, goeiemiddag
Nou, nog niks. Maar hier staat een volle mok naast het toetsenbord, dus ik moet even voorzichtig zijn met opdrinkenquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:23 schreef maily het volgende:
[..]
En gebrokenglas, wat heb je vandaag geknoeid op je toetsenbord?
Middag meeliequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:19 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi, hallo, goeiemiddag
Ik wacht nog even met mijn grapquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, nog niks. Maar hier staat een volle mok naast het toetsenbord, dus ik moet even voorzichtig zijn met opdrinken
Deze post moet toch al voldoende zijnquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:34 schreef Lovely het volgende:
* Lovely wacht geduldig tot gebrokenglas zijn koffie op heeft. Zodat meelie haar grap kan vertellen
Denk jequote:Op zaterdag 28 september 2024 17:35 schreef maily het volgende:
[..]
Deze post moet toch al voldoende zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |