ToTGodquote:
mijn eigen laptop is een beetje opquote:Op donderdag 26 september 2024 11:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Meestal krijg je wel een melding
Ah ja dan moet ie idd even helemaal geupdate worden..quote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn eigen laptop is een beetje op
er ligt/lag er hier 1 van 1 van de kids voor school die niet gebruikt wordt
is net een half jaar oud
die heb ik dus ingepikt
maar is dus amper gebruikt en dus niet ge-update
Gewoon slijmen om een nieuwequote:Op donderdag 26 september 2024 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn eigen laptop is een beetje op
er ligt/lag er hier 1 van 1 van de kids voor school die niet gebruikt wordt
is net een half jaar oud
die heb ik dus ingepikt
maar is dus amper gebruikt en dus niet ge-update
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:52 schreef Sally het volgende:
Btw, zijn er hier nog mensen die een Shopper willen zijn voor de Kerstpakketten actie?
FHF / Kerstpakkettenactie 2024! Jetzt Geht's Los!
Je hebt dan een donateur die jou geld wil geven voor een pakket voor een ontvanger, die een wensenlijst instuurt.
Je mag anoniem blijven indien je dat wil!
P.S. Je aanmelden als samensteller, of donateur - of zelfs als ontvanger kan natuurlijk ook gewoonGewoon doen als je denkt dat je wat extra's verdient omdat je moeilijke tijd had.
Jij spammertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 26 september 2024 13:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij spammertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ben jij dat?quote:Op donderdag 26 september 2024 17:14 schreef tong80 het volgende:
Wie kijkt er ook naar dit geweldige programma ?
[ afbeelding ]
Ja na de operatie.quote:
Hou ik je aan.quote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:Op vrijdag 27 september 2024 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Stig![]()
( had je niet gezien sorry)
Ja blijkbaar, ik klik hier de sc aan en zie alleen AS in beeld, ik scrolde niet terugquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
Zo snel ben ik soms
quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, ik klik hier de sc aan en zie alleen AS in beeld, ik scrolde niet terug
Het is toch niet te geloven hequote:Op vrijdag 27 september 2024 07:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]je kunt gewoon geen genoeg van me krijgen
Lovelyquote:
Sallyquote:
Mutskequote:
Wist ik alquote:
Greysquote:
Hey kerel, hoe staat het ermee?quote:
ToT!quote:
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 27 september 2024 17:22 schreef ToT het volgende:
Ik wist dat bekend gemaakt was wie het was, maar heb niet gelezen wie het nou daadwerkelijk was.
Ik ken ook nauwelijks coureurs, laat staan buitenlandse!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |