quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Likke- ik bedoel, liken we jou gewoon
quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
[..]
En je hebt zelf nog wel zo'n prachtige...!
Altijd tijd daarvoorquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel een prima tijd voor koffie
Ja maar dan heb je ook een huis waar je heel veel aan moet doen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn huissie van 130m2 hier in de binnenstad zat daar rim onder!
Ben je nog veel kwijtquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook een huis waar je heel veel aan moet doen.
Ja en een hoop frustratie omdat je niet wist dat het zoveeeeel wasquote:Op dinsdag 24 september 2024 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je nog veel kwijt
Het is een smerig spelletje soms.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
Klopt ook allemaal natuurlijk, maar instapklare huizen zijn vaak duurder dan ze zouden moeten zijn.
Tegenwoordig is dat met de overdrachtsbelasting wel veranderd; dik 10% voor als je er niet zelf gaat wonen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is een smerig spelletje soms.
He jammer, geen huisjesmelker dan voor mijn huisquote:Op dinsdag 24 september 2024 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat met de overdrachtsbelasting wel veranderd; dik 10% voor als je er niet zelf gaat wonen.
Maakt het een stuk minder interessant voor dit soort investeerders.
Die van mij mogen ze zo kopen voor de taxatiewaarde van een half jaar geleden + de volledige kosten van mijn verbouwing + 10% daarboven op vanwege de stress en gezeik die zo' verbouwing oplevert.quote:Op dinsdag 24 september 2024 12:41 schreef ToT het volgende:
Klopt ook allemaal natuurlijk, maar instapklare huizen zijn vaak duurder dan ze zouden moeten zijn.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van mij mogen ze zo kopen voor de taxatiewaarde van een half jaar geleden + de volledige kosten van mijn verbouwing + 10% daarboven op vanwege de stress en gezeik die zo' verbouwing oplevert.
![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2024 14:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die van mij mogen ze zo kopen voor de taxatiewaarde van een half jaar geleden + de volledige kosten van mijn verbouwing + 10% daarboven op vanwege de stress en gezeik die zo' verbouwing oplevert.
![]()
Kerel.quote:
Gaat weer wat beter.quote:
Zeker ik was wat gedemotiveerd in alles.quote:
Al een poosje, toch?quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker ik was wat gedemotiveerd in alles.
Idd, gelukkig ben ik niet depressief ofzo maar het zou fijn zijn als iets weer eens meezit.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker ik was wat gedemotiveerd in alles.
Gelukkig had ik jou nog.quote:
Zo houden we de lol erin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |