Greysquote:
Kan hij al een beetje wennen in je nieuwe huis?quote:Op zondag 22 september 2024 21:10 schreef ToT het volgende:
Pffffff, zondagavond zonder Mini-ToT in huis...
Ow hij was er vanaf de eerste dag meteen al helemaal dol op!quote:Op zondag 22 september 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan hij al een beetje wennen in je nieuwe huis?
Ach, je kan deze avond even lekker aan jezelf denken.quote:Op zondag 22 september 2024 21:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hij was er vanaf de eerste dag meteen al helemaal dol op!
Morguh ASquote:
Greysquote:
ToTGod!quote:
Sallyquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Assiequote:
Lovelyquote:
Mailyquote:
quote:
Nee, en gelukkig ook geen gewone diarreequote:
Laten we het over wat anders hebben.quote:
Ik haat smiliesquote:
Morguh GGquote:
Morguh ASquote:
Beetje vroeg daarvoor?quote:
Nu al klaar? Jij bent echt vlot met dat soort dingen.... Dan heb je nu wel een kop koffie verdiend. ☕️👍quote:Op dinsdag 24 september 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GGwas nog even aan het werk, maar ik heb het weer klaar voor vandaag.
Moest even de notulen nakijken en uitnodingen de deur uit doen uitnodigingen, accepteren, datumprikker in vullen etc etc
Dat doe ik het liefst altijd gelijk, klaar is maar klaar denk ik altijd
Pak wel een glaasje waterquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het is wel een prima tijd voor koffie
Lekker dank jequote:Op dinsdag 24 september 2024 08:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu al klaar? Jij bent echt vlot met dat soort dingen.... Dan heb je nu wel een kop koffie verdiend. ☕️👍
quote:
Hoi lief Dotjequote:
O lief Dotje nog welquote:
Ben je toch ookquote:
Daar zijn de meningen hier over verdeeldquote:
Hey ToTquote:
Even in mijn helm kijken hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen hier over verdeeld
ToTGodquote:
Gozer!quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even in mijn helm kijken hoor.
[..]
ToTGod
Hoe is het in de ToT Love Shack?quote:
Haha gaat z'n gangetje hier.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe is het in de ToT Love Shack?
Gekke Amerikanen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat welmaar het zou me niet verbazen dat de amerikanen dit wel als ontbijt vreten.
Lovelyquote:
Zou bellenquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Man3 is het vandaag ik bel Dot dag, telefoontje nr 3 afgehandeld
Stigkequote:Op dinsdag 24 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Zou bellen
0612345789quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Zou bellen
Ik wist niet dat je Turks sprakquote:
Spannendquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Afspraak gemaakt bij de hypotheekadviseur, komt nu wel dichtbij zo
Ja, hij kende me nog welquote:
Doe ik altijd als een vreemd nummer beltquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Turks sprak
O spannend Stig, hoorde gisteren op tv dat de huizenprijzen zo gestegen zijn, voor een 200.000 koop je niet veel meer rond de 400.000 komt eerderquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Geen zorgen, ik weet wat er geleend kan worden en wat ongeveer de overwaarde van mijn huis zal zijnquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O spannend Stig, hoorde gisteren op tv dat de huizenprijzen zo gestegen zijn, voor een 200.000 koop je niet veel meer rond de 400.000 komt eerder
Dat zijn toch geen prijzen meer, jonge mensen kunnen dat nooit opbrengen, Althans niet veel denk ik.
Ga je nieuw huisje kopen?quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hij kende me nog wel
MIjn dochter is van de overwaarde haar huis aan het verbouwen. Alles beneden is nu leeg, de keuken muur is gesloopt, de keuken is er uit. Het is nu een grote werkplaats. Vandaag het freezen, wat een stofzooi zou dat worden, maar gelukkig staat er niets meer in de kamer/keukenquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik weet wat er geleend kan worden en wat ongeveer de overwaarde van mijn huis zal zijn
Als het goed is volgend jaarquote:
Succes!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIjn dochter is van de overwaarde haar huis aan het verbouwen. Alles beneden is nu leeg, de keuken muur is gesloopt, de keuken is er uit. Het is nu een grote werkplaats. Vandaag het freezen, wat een stofzooi zou dat worden, maar gelukkig staat er niets meer in de kamer/keuken
Meubels allemaal verkocht, deuren allemaal verkocht. Nieuwe pui zit er al in.
Grootse verbouwing En nu ga ik naar de fysiotot laters
Ah ok..quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het goed is volgend jaar
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
De mancave krijgt langzaamaan vorm dus.
quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn huissie van 130m2 hier in de binnenstad zat daar rim onder!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O spannend Stig, hoorde gisteren op tv dat de huizenprijzen zo gestegen zijn, voor een 200.000 koop je niet veel meer rond de 400.000 komt eerder
Dat zijn toch geen prijzen meer, jonge mensen kunnen dat nooit opbrengen, Althans niet veel denk ik.
Succes met huis kopen!quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Likke- ik bedoel, liken we jou gewoonquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:59 schreef Sally het volgende:
Mogguh allen
Te ver terugbladeren om iedereen te liken... Sorry.
Ja, gaat rapquote:Op dinsdag 24 september 2024 10:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Succes met huis kopen!
Volgend jaar is al zó
En je hebt zelf nog wel zo'n prachtige...!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |