En draag hem ook zo met hakken?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:42 schreef exode het volgende:
Waar ik eindigde met deze tip:
https://www.zalando.nl/ul(...)e-up121a0yb-k11.html
Ja het formaat is wel een dingetje inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb die bakken opgegeven, leveren alleen maar irritatie op. Gewoon alles in de winkelverpakking opgestapeld op een plank werkt beter hier. Die verpakkingen passen ook vaak net niet in die bewaarbakken. En alles is ook binnen een paar dagen op, dus daarvoor maakt het ook niet uit
Ik heb van Mepal (denk ik als ik zo de afbeeldingen bekijk) er staat geen merkje op.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Oké, welke vleeswaren bakken gebruiken jullie? Ik heb nu van mepal (?????) maar dan gekocht bij de Action. Wat een bagger kwaliteit. Dus ik wil nieuwe en ik wil goede. Tips en adviezen…
Werkt als een tiet.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Oké, welke vleeswaren bakken gebruiken jullie? Ik heb nu van mepal (?????) maar dan gekocht bij de Action. Wat een bagger kwaliteit. Dus ik wil nieuwe en ik wil goede. Tips en adviezen…
Ditquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb die bakken opgegeven, leveren alleen maar irritatie op. Gewoon alles in de winkelverpakking opgestapeld op een plank werkt beter hier. Die verpakkingen passen ook vaak net niet in die bewaarbakken. En alles is ook binnen een paar dagen op, dus daarvoor maakt het ook niet uit
Zeker, hele hoge.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
En draag hem ook zo met hakken?
Nou inderdaad, wij hebben in de koelkast een grote lade. Daar ligt het allemaal in, in de verpakkingen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef FlyingFish het volgende:
De komende weken gaat hij met dochter naar dansles?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef vencodark het volgende:
Kom ik mopperend thuis, sprak mijn man de onuitstaanbare woorden: “Nou, waarschijnlijk had mij dat maar 30 seconden gekost”.
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:40 schreef Elleska het volgende:
[..]
De komende weken gaat hij met dochter naar dansles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar goed. Soms wil je gewoon geen advies of betweterigheid maar simpelweg: joh! Wat vervelend! Wat een klootviool. Wil je koffie?
Tupperwarequote:Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Oh ja, dat zijn van die uitspraken waardoor je iemand het liefst gewoon een klap voor z’n kop wil geven, zeker na 3,5 uur slaapquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter heeft sinds kort op zaterdag dansles midden in de stad.
Parkeren zou mij elke week ¤4 ofzo kosten dus als het even kan parkeer ik gratis, ruim 10 minuten lopen.
Nu nam ik vandaag zo’n inklapbare step van mijn zoon mee zodat dochter en ik samen die kant op kunnen steppen. Scheelt de helft van de tijd.
Step op slot gezet met zo’n slang slot.
Had 1 of andere klootviool zijn of haar kut fiets zodanig erom heen gemanoeuvreerd dat ik praktisch 10 minuten bezig geweest ben mijn step tevoorschijn te halen.![]()
Kom ik mopperend thuis, sprak mijn man de onuitstaanbare woorden: “Nou, waarschijnlijk had mij dat maar 30 seconden gekost”.
Fuck You! Wat heb ik daar nou aan!?![]()
Ik haat mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister dit...
Vrouw (38) in Rijswijk doodgeschoten: buren ontfermen zich over zoontje - https://nos.nl/l/2537934
Bah!! Waar gaat het naartoe in deze wereld.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:25 schreef Vicky het volgende:
Afgelopen woensdag heel veel politie en ambu in de straat, buurjongetje was uit het raam gevallenZijn deze twee voorvallen met elkaar gelinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister dit...
Vrouw (38) in Rijswijk doodgeschoten: buren ontfermen zich over zoontje - https://nos.nl/l/2537934
Bah!! Waar gaat het naartoe in deze wereld.
Nee, is ver uit elkaar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zijn deze twee voorvallen met elkaar gelinkt?
Ik zou ze niet dragen maar vind ze wel de bomquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
En draag hem ook zo met hakken?
Mepal gehad en tegenwoordig Tupperware. Maar daar heb je vrij weinig meer aan denk ikquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Volgens de consulente van Carmen shop zijn ze niet failliet en is daar momenteel nog geen sprake vanquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Mepal gehad en tegenwoordig Tupperware. Maar daar heb je vrij weinig meer aan denk ik
Ik vind ze erg prettig en het grote voordeel is dat de grote hamplakken van de aldi ook gewoon passenquote:Op zondag 22 september 2024 10:15 schreef amaranta het volgende:
Die van Tupperware zien er op zich wel goed uit
Ik heb gisteren mijn was maar binnengehaaldquote:
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding. Mijn jongste is een kabouter en kan zelfs nog sommige kleding aan van toen ze 4 was (nu 6), maar mijn oudste heeft weer eens een volledige maat overgeslagen dus we hebben een hele nieuwe wintergarderobe moeten kopen. Op die momenten ben ik extra blij met Vintedquote:Op maandag 23 september 2024 07:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Herfst problemen: dat je kind over de zomer zo hard is gegroeid dat alle lange broeken niet meer passen. Voor eind van het jaar is hij mij voorbij en ik kan vanmiddag even snel een broek gaan regelen.
(Hij komt pas half 6 thuis, dus hem meenemen gaat weer niet. Dan het standaard TerStal modelletje maar weer.)
* Nijna steekt hand opquote:Op zondag 22 september 2024 21:29 schreef FlyingFish het volgende:
Nav de eetdiscussie een tijd geleden:
"Ouders van kieskeurige kinderen treft geen blaam: 'Maar ze kunnen wel iets doen'"
https://www.rtl.nl/nieuws(...)MtwUU89N2ZBLDJYN84ag
Voor mijn eeneiige tweeling gaat dit overigens niet op. Eén is echt lastiger qua eten (weigert alle toetjes waar 'stukjes' in zitten, zelfs als ze die stukjes los heel lekker vind bijvoorbeeld). Maar dat is N=1, en bij dit onderzoek zou de N een stuk groter moeten zijn geweest.
Mijn 6 jarige heeft dit ook, van fruitstukjes in haar yoghurt gaat ze nog net niet over haar nek, maar de chocoladestukjes in haar stracciatellayoghurt eet ze met smaak opquote:Op maandag 23 september 2024 08:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
* Nijna steekt hand op
Stukjes in vlaik begrijp het helemaal.
Overigens ben ik dan wel selectief in wat voor stukjes. Van dat zompige fruit in yoghurt![]()
. (zelfde structuur als glibberige champignons
). En dan kan ik het fruit op zich (of de smaak van champignons) prima vinden, maar die structuur maakt dat ik het niet hoef.
Ik vind stevige stukjes (chocolade ofzo) wel ok.
Hartstikke herkenbaarquote:Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:). Op enig moment heb ik zelfs tegen vrouwlief gezegd dat ik dit niet meer wil en zo graag een kinderloos bestaan wil genieten.
Dit zou ik reserveren voor als je ze verwaarloost, mishandelt of aanverwanten.quote:En daar voel ik mij nu weer schuldig over.
Ik meestal ook wel, maar de overgang van het weer ging iets sneller dan mijn planningquote:Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding.
In emoties iets roepen is niet hetzelfde als het ook echt wensen hčquote:Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:
[..]
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding. Mijn jongste is een kabouter en kan zelfs nog sommige kleding aan van toen ze 4 was (nu 6), maar mijn oudste heeft weer eens een volledige maat overgeslagen dus we hebben een hele nieuwe wintergarderobe moeten kopen. Op die momenten ben ik extra blij met Vinted
@:LeSage, wat een super leuk idee om zo samen met je kind in de tuin te kamperen![]()
Ondertussen heb ik zo'n slecht weekend achter de rug dat ik blij ben weer te kunnen werken. Al voel ik mij best grieperig en ben ik gestopt met medicatie die ik slikte waar ik echt ontwenningsverschijnselen van heb. Mijn oudste heeft het hele weekend overal tegenaan lopen schoppen, figuurlijk maar ook letterlijk (vooral tegen mij, au). Op enig moment heb ik zelfs tegen vrouwlief gezegd dat ik dit niet meer wil en zo graag een kinderloos bestaan wil genieten. En daar voel ik mij nu weer schuldig over. Want ik hou écht wel van ze, maar ze maken het soms ook zó moeilijk.
Enfin, nieuwe week nieuwe kansen,iemand?
Maak daar maar N = 2 van want bij ons gaat dat ook niet opquote:Op zondag 22 september 2024 21:29 schreef FlyingFish het volgende:
Nav de eetdiscussie een tijd geleden:
"Ouders van kieskeurige kinderen treft geen blaam: 'Maar ze kunnen wel iets doen'"
https://www.rtl.nl/nieuws(...)MtwUU89N2ZBLDJYN84ag
Voor mijn eeneiige tweeling gaat dit overigens niet op. Eén is echt lastiger qua eten (weigert alle toetjes waar 'stukjes' in zitten, zelfs als ze die stukjes los heel lekker vind bijvoorbeeld). Maar dat is N=1, en bij dit onderzoek zou de N een stuk groter moeten zijn geweest.
Herkenbaar. Te lang overvraagd brein zorgt hier voor oa besluiteloosheid. Terwijl ik normaal m’n hand niet omdraai voor een beslissing (of 10 per uur).quote:Op maandag 23 september 2024 15:12 schreef Kyara het volgende:
Ik zat/zit er ook aardig doorheen dus ik ga binnenkort even 2 nachtjes weg. En nu heb ik allerlei hotels gevonden en kan ik weet niet kiezen. Knopen doorhakken is nu even lastig
Ik ben gisteren alleen naar het concert van Clouseau geweest. Iets minder ontspannend dan een sauna. Maar ook leukquote:Op maandag 23 september 2024 15:37 schreef exode het volgende:
Goed zo Kyara! Pik een leuke eruitgewoon op het eerste gevoel.
Ik ga morgen een dagje naar de sauna, heerlijk alleen
Je mag me een PM sturen, dan kies ik wel voor jequote:Op maandag 23 september 2024 15:12 schreef Kyara het volgende:
Ik zat/zit er ook aardig doorheen dus ik ga binnenkort even 2 nachtjes weg. En nu heb ik allerlei hotels gevonden en kan ik weet niet kiezen. Knopen doorhakken is nu even lastig
Wat leuk, dat is wel een beetje jeugdsentiment hoorquote:Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben gisteren alleen naar het concert van Clouseau geweest. Iets minder ontspannend dan een sauna. Maar ook leuk
Hier is nog niemand aan de deur geweest. Ik wil eigenlijk wel een lot. Wil je mij een PB sturen?quote:Op maandag 23 september 2024 16:01 schreef Schanu het volgende:
Wat een geluk bij een ongeluk dat je er niet bij kon zijn waardoor je nu niet ziek bent geworden, @:exode![]()
@:Kyara, wat lekker even een paar dagen voor jezelf, en nodig ook zo te lezen, sterkte!![]()
@:exode, geniet morgen van de sauna![]()
@:Cathmar, wat maakt dat je zoveel beren op de weg ziet? Ga je niet voor de ontspanning weg of is het het alleen zijn wat je spannend vindt?
Wij hadden vanmorgen in het kader van vitaliteitsweek yoga met het team op het werk. Kwam een beetje als een verrassing en heb daar tijdens de oefeningen een potje zitten huilen omdat ik het zo niet gewend ben om mijn lijf te voelen (ik zit altijd in mijn hoofd) dat het echt kwetsbaar voelde en van alles opriep. Nu ben ik van nature helemaal niet iemand die graag of veel huilt, laat staan op mijn werk, dus![]()
![]()
En vrouwlief belde om aan te geven dat de 7 jarige bij school is gevallen en met haar kaak op het stuur van haar fiets terecht is gekomen. Dat scheen al dikkig en blauwig te worden dus die heeft een flinke klapper gemaakt. En toch is ze kennelijk op pad gegaan voor de Grote Clubactie omdat ze zo graag de 1e van haar hockeyclub wil zijn. Wat haar vooralsnog is gelukt, maar alles kan natuurlijk nog veranderen (geen idee tot wanneer die actie loopt namelijk).
Je bent een mooi mens, dankjewelquote:Op maandag 23 september 2024 16:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier is nog niemand aan de deur geweest. Ik wil eigenlijk wel een lot. Wil je mij een PB sturen?
Ik heb mijn momenten, zullen we het daar op houdenquote:Op maandag 23 september 2024 16:22 schreef Schanu het volgende:
[..]
Je bent een mooi mens, dankjewel![]()
![]()
Kinderpostzegels doen ze hier gelukkig alleen in groep 7 en 8, een moeder van de hockeyclub gaf al aan dat de timing van de grote clubactie niet zo handig was
Wij hebben vorig jaar de grote clubactie ook laten zitten omdat we met 3x grote club acties en 2x kinderpostzegels zatenquote:Op maandag 23 september 2024 16:22 schreef Schanu het volgende:
[..]
Je bent een mooi mens, dankjewel![]()
![]()
Kinderpostzegels doen ze hier gelukkig alleen in groep 7 en 8, een moeder van de hockeyclub gaf al aan dat de timing van de grote clubactie niet zo handig was
Oh jij gaat ook echt verder wegquote:Op maandag 23 september 2024 15:50 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Herkenbaar. Te lang overvraagd brein zorgt hier voor oa besluiteloosheid. Terwijl ik normaal m’n hand niet omdraai voor een beslissing (of 10 per uur).
Ik ga ook alleen weg. 4 dagen en zie alleen maar enorme beren op dit moment. Maar ik ga! Met noice cancellation Schiphol door. Dat gaat hopelijk helpen.
Het was oprecht heel leuk. Ik kende natuurlijk niet alle nummers. Maar was leuk om de oude bekende nummers te horen. En wat heeft die Koen een berg energie, niet normaal.quote:Op maandag 23 september 2024 16:02 schreef Schanu het volgende:
[..]
Wat leuk, dat is wel een beetje jeugdsentiment hoor
Ik ben van de week ook in huilen uitgebarsten op m’n werk. Notabene tijdens een oudergesprek.quote:Op maandag 23 september 2024 16:01 schreef Schanu het volgende:
Wat een geluk bij een ongeluk dat je er niet bij kon zijn waardoor je nu niet ziek bent geworden, @:exode![]()
@:Kyara, wat lekker even een paar dagen voor jezelf, en nodig ook zo te lezen, sterkte!![]()
@:exode, geniet morgen van de sauna![]()
@:Cathmar, wat maakt dat je zoveel beren op de weg ziet? Ga je niet voor de ontspanning weg of is het het alleen zijn wat je spannend vindt?
Wij hadden vanmorgen in het kader van vitaliteitsweek yoga met het team op het werk. Kwam een beetje als een verrassing en heb daar tijdens de oefeningen een potje zitten huilen omdat ik het zo niet gewend ben om mijn lijf te voelen (ik zit altijd in mijn hoofd) dat het echt kwetsbaar voelde en van alles opriep. Nu ben ik van nature helemaal niet iemand die graag of veel huilt, laat staan op mijn werk, dus![]()
![]()
En vrouwlief belde om aan te geven dat de 7 jarige bij school is gevallen en met haar kaak op het stuur van haar fiets terecht is gekomen. Dat scheen al dikkig en blauwig te worden dus die heeft een flinke klapper gemaakt. En toch is ze kennelijk op pad gegaan voor de Grote Clubactie omdat ze zo graag de 1e van haar hockeyclub wil zijn. Wat haar vooralsnog is gelukt, maar alles kan natuurlijk nog veranderen (geen idee tot wanneer die actie loopt namelijk).
Ik zat iets te ver van het podium af om het echt helder te zien 😅quote:Op maandag 23 september 2024 16:52 schreef vencodark het volgende:
Ik had als mini klein meisje mijn eerste crush op Koen Wauters.![]()
Ik weet nog dat een ‘oom’ van mij zei: Goh, die Koen Wauters is toch een knappe kerel. Als ik een vrouw was geweest!
Mijn lieve Louisequote:Op maandag 23 september 2024 17:21 schreef Quoi het volgende:
Hoe kan ik praten tegen muren. Waar moet ik met mezelf naartoe?![]()
Ik heb me ooit totaal laten zandstralen tijdens het Zeeman jubileumfeest waar zij kwamen optreden! Damn!quote:Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben gisteren alleen naar het concert van Clouseau geweest. Iets minder ontspannend dan een sauna. Maar ook leuk
Daar ging een vriendin van mij ook naartoe! Was het leuk? Ik vind Clouseau echt heerlijkquote:Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh shit. Ik dacht dat ik er niet zo lang geleden in het sportpaleis ben geweest, maar dat was voor het 25-jarige bestaan… 15 jaar geleden dusquote:Op maandag 23 september 2024 16:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het was oprecht heel leuk. Ik kende natuurlijk niet alle nummers. Maar was leuk om de oude bekende nummers te horen. En wat heeft die Koen een berg energie, niet normaal.
Edit: het was dan ook een concert ter ere van hun veertigjarige bestaan. Dus kun je nagaan.
Je mag hier geen schoonbroer zeggen in dit topic.quote:Op maandag 23 september 2024 18:36 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oh shit. Ik dacht dat ik er niet zo lang geleden in het sportpaleis ben geweest, maar dat was voor het 25-jarige bestaan… 15 jaar geleden dus![]()
Mijn schoonbroer is Belgisch en we moesten er dus heen!
Weet ik, de softijsjes zijn heel lekker daar maar de gedachte was ff wat minderquote:Op maandag 23 september 2024 18:47 schreef Schanu het volgende:
@:Quoi, wat goed dat je aan het sporten bent geslagen! Snap dat het confronterend is voor je, maar je kan altijd rustig proberen op te bouwen op jouw tempo zodat je niet het gevoel hebt je grenzen over te gaan.
@:Mushanga71, als ik op de parkeerplaats van de Mac stond zou ik mij wel raad weten met die hitte. Ze verkopen daar het lekkerste ijs en hele lekkere ijskoffie![]()
@:amaranta, tijdens een oudergesprek huilen lijkt me helemaal moeilijk. Reageerden de ouders wel een beetje oké? En trek jij het allemaal wel een beetje? Want die tranen komen niet uit het niets lijkt mii
quote:Op maandag 23 september 2024 16:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oh jij gaat ook echt verder wegWat heerlijk. Waar ga je heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een meidenkwartet
Ja, de moeder reageerde prima. Ze moest zelf ook huilen later tijdens ons gesprek. Zij overigens wel vanwege het gesprek.quote:Op maandag 23 september 2024 18:47 schreef Schanu het volgende:
@:Quoi, wat goed dat je aan het sporten bent geslagen! Snap dat het confronterend is voor je, maar je kan altijd rustig proberen op te bouwen op jouw tempo zodat je niet het gevoel hebt je grenzen over te gaan.
@:Mushanga71, als ik op de parkeerplaats van de Mac stond zou ik mij wel raad weten met die hitte. Ze verkopen daar het lekkerste ijs en hele lekkere ijskoffie![]()
@:amaranta, tijdens een oudergesprek huilen lijkt me helemaal moeilijk. Reageerden de ouders wel een beetje oké? En trek jij het allemaal wel een beetje? Want die tranen komen niet uit het niets lijkt mii
Een heftige (ouder)avond dan, amaranta. Gebeurt het vaker dat ouders moeten huilen?quote:Op maandag 23 september 2024 19:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, de moeder reageerde prima. Ze moest zelf ook huilen later tijdens ons gesprek. Zij overigens wel vanwege het gesprek.
Heb daarna nog contact gehad met haar via Parro en ze reageerde heel lief en begripvol.
Clouseauquote:Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zwagerquote:Op maandag 23 september 2024 18:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je mag hier geen schoonbroer zeggen in dit topic.je bedoelt je zwager 😅
Weleens. Meestal als er iets niet goed gaat.quote:Op maandag 23 september 2024 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Een heftige (ouder)avond dan, amaranta. Gebeurt het vaker dat ouders moeten huilen?
Soms stapelen dingen zich inderdaad op.quote:Op maandag 23 september 2024 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ook weleens gehuild bij een ouder gesprek. Maar ja. De juf was een beetje horkig, mijn vader was net bekend met darmkanker en ik had een baby van 8 maanden ofzo. Ja, dan wil je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |