abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 september 2024 @ 10:38:09 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_215050866
MS heeft ze ook in allerlei kleuren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215051403
quote:
En draag hem ook zo met hakken? :+
pi_215051422
Oké, welke vleeswaren bakken gebruiken jullie? Ik heb nu van mepal (?????) maar dan gekocht bij de Action. Wat een bagger kwaliteit. Dus ik wil nieuwe en ik wil goede. Tips en adviezen…
pi_215051499
Ik heb die bakken opgegeven, leveren alleen maar irritatie op. Gewoon alles in de winkelverpakking opgestapeld op een plank werkt beter hier. Die verpakkingen passen ook vaak net niet in die bewaarbakken. En alles is ook binnen een paar dagen op, dus daarvoor maakt het ook niet uit
pi_215051527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb die bakken opgegeven, leveren alleen maar irritatie op. Gewoon alles in de winkelverpakking opgestapeld op een plank werkt beter hier. Die verpakkingen passen ook vaak net niet in die bewaarbakken. En alles is ook binnen een paar dagen op, dus daarvoor maakt het ook niet uit
Ja het formaat is wel een dingetje inderdaad.
pi_215051531
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Oké, welke vleeswaren bakken gebruiken jullie? Ik heb nu van mepal (?????) maar dan gekocht bij de Action. Wat een bagger kwaliteit. Dus ik wil nieuwe en ik wil goede. Tips en adviezen…
Ik heb van Mepal (denk ik als ik zo de afbeeldingen bekijk) er staat geen merkje op.
Op zich vind ik het prima bakjes, maar vaak passen de verpakkingen er niet in. Dus die knip ik kleiner of ik leg het in het bakje zonder verpakking.
Fake it till you make it...
pi_215051575
quote:
Werkt als een tiet.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2l/9300000072607780/
  zaterdag 21 september 2024 @ 11:32:33 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215051611
Gewoon een mandje en daar de verpakking in. Salami gaat in een ziplockzakje anders ga ik 's ochtends over m'n nek als ik de vriezer open trek.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215051814
quote:
Dit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215051904
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:10 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zeker, hele hoge.
pi_215052014
quote:
Nou inderdaad, wij hebben in de koelkast een grote lade. Daar ligt het allemaal in, in de verpakkingen.
pi_215052200
Mijn dochter heeft sinds kort op zaterdag dansles midden in de stad.
Parkeren zou mij elke week ¤4 ofzo kosten dus als het even kan parkeer ik gratis, ruim 10 minuten lopen.
Nu nam ik vandaag zo’n inklapbare step van mijn zoon mee zodat dochter en ik samen die kant op kunnen steppen. Scheelt de helft van de tijd.
Step op slot gezet met zo’n slang slot.

Had 1 of andere klootviool zijn of haar kut fiets zodanig erom heen gemanoeuvreerd dat ik praktisch 10 minuten bezig geweest ben mijn step tevoorschijn te halen. :(
Kom ik mopperend thuis, sprak mijn man de onuitstaanbare woorden: “Nou, waarschijnlijk had mij dat maar 30 seconden gekost”.

Fuck You! Wat heb ik daar nou aan!? :(

Ik haat mensen. :{w
pi_215052215
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef vencodark het volgende:
Kom ik mopperend thuis, sprak mijn man de onuitstaanbare woorden: “Nou, waarschijnlijk had mij dat maar 30 seconden gekost”.
De komende weken gaat hij met dochter naar dansles?
pi_215052239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:40 schreef Elleska het volgende:

[..]
De komende weken gaat hij met dochter naar dansles?
Hahahaha :D

Nee.

Maar to be fair: hij werkt altijd op zaterdag tot na 10-11 en ik ben vrij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Maar goed. Soms wil je gewoon geen advies of betweterigheid maar simpelweg: joh! Wat vervelend! Wat een klootviool. Wil je koffie?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 21 september 2024 @ 12:47:59 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215052252
quote:
Tupperware

https://carmenshop.nl/product/combismart-set-4/
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215052264
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter heeft sinds kort op zaterdag dansles midden in de stad.
Parkeren zou mij elke week ¤4 ofzo kosten dus als het even kan parkeer ik gratis, ruim 10 minuten lopen.
Nu nam ik vandaag zo’n inklapbare step van mijn zoon mee zodat dochter en ik samen die kant op kunnen steppen. Scheelt de helft van de tijd.
Step op slot gezet met zo’n slang slot.

Had 1 of andere klootviool zijn of haar kut fiets zodanig erom heen gemanoeuvreerd dat ik praktisch 10 minuten bezig geweest ben mijn step tevoorschijn te halen. :(

Fuck You! Wat heb ik daar nou aan!? :(

Ik haat mensen. :{w
Oh ja, dat zijn van die uitspraken waardoor je iemand het liefst gewoon een klap voor z’n kop wil geven, zeker na 3,5 uur slaap :6
pi_215052545
Afgelopen woensdag heel veel politie en ambu in de straat, buurjongetje was uit het raam gevallen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister dit...
Vrouw (38) in Rijswijk doodgeschoten: buren ontfermen zich over zoontje - https://nos.nl/l/2537934

Bah!! Waar gaat het naartoe in deze wereld.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215052561
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:25 schreef Vicky het volgende:
Afgelopen woensdag heel veel politie en ambu in de straat, buurjongetje was uit het raam gevallen
SPOILER
Gister dit...
Vrouw (38) in Rijswijk doodgeschoten: buren ontfermen zich over zoontje - https://nos.nl/l/2537934

Bah!! Waar gaat het naartoe in deze wereld.
Zijn deze twee voorvallen met elkaar gelinkt?
pi_215052634
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zijn deze twee voorvallen met elkaar gelinkt?
Nee, is ver uit elkaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215052884
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:10 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik zou ze niet dragen maar vind ze wel de bom O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215054624
Vandaag haalde schoonvader zijn wildcamera weer op. Heeft in de tuin gestaan vanaf maandagavond. Maar een klein deel van de tuin is in beeld. Filmt 's nachts op beweging. 1,5 uur aan filmpjes waarvan 1 uur en 28 minuten van de kat en 2 minuten van onze egel :) Snuffelen komtie langs, groot! Die eet genoeg naaktslakken.

Dus ja, nu willen wij ook een camera maar dan wel met breder beeld. B is helemaal hyper, onze dierenvriend.
  zaterdag 21 september 2024 @ 23:02:20 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_215058127
quote:
Mepal gehad en tegenwoordig Tupperware. Maar daar heb je vrij weinig meer aan denk ik :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 22 september 2024 @ 07:53:12 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215059858
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 september 2024 23:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Mepal gehad en tegenwoordig Tupperware. Maar daar heb je vrij weinig meer aan denk ik :D
Volgens de consulente van Carmen shop zijn ze niet failliet en is daar momenteel nog geen sprake van

[ Bericht 64% gewijzigd door Ynske op 22-09-2024 10:24:06 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 22 september 2024 @ 10:07:13 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_215060673
foetsiebah

Hoe dan ook: wij werden echt op de vingers getikt, moesten ook braderie en dergelijke aanvragen!!!

Tegenwoordig mag iedereen op bol.com verkopen. Zolang dat mag, is er nog hoop voor de mensen die graag Tupperware willen :)

[ Bericht 47% gewijzigd door Troel op 22-09-2024 10:35:41 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215060761
Die van Tupperware zien er op zich wel goed uit
  zondag 22 september 2024 @ 10:24:59 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_215060832
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:15 schreef amaranta het volgende:
Die van Tupperware zien er op zich wel goed uit
Ik vind ze erg prettig en het grote voordeel is dat de grote hamplakken van de aldi ook gewoon passen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 september 2024 @ 10:32:33 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_215060897
Ik heb deze eerdere serie maar dan met witte deksels:

De huidige serie heeft inmiddels zo'n luchtsysteem wat ook in de kaasdozen zit, dus dat is alleen maar voordelig.

Deze had ik daarvoor, maar die kunnen veel minder goed tegen vallen:

Zelf ben ik wel benieuwd naar deze, met name of die compatible zijn met de diepvriesbakken van hetzelfde formaat. Dat zijn onze lunchbakken namelijk :D

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215060925
De tweede van jouw plaatjes heb ik nu. Maar anders van de Action. En die zijn gewoon echt slecht. Sterker nog ze zuigen vacuum of zijn gewoon kapot.
pi_215061349
Iemand ervaring met de KreaDoe met kinderen? Ik twijfel om met de meiden te gaan, die zijn dit jaar nog heel goedkoop (scheelt me ¤18), maar ik ben er überhaupt nog nooit geweest. Is het leuk voor kinderen of is het puur verkoop en workshops tegen betaling?
pi_215061588
Wij hebben inmiddels 3 kaasbakken van Mepal versleten. Ze zijn niet bepaald sterk zeg maar. Dus nu gewoon 1 van de Hema.

Onze buurjongen is alleen thuis aangezien zijn ouders op vakantie zijn. Gisteren had ie wat vrienden op bezoek en dat was erg gezellig, gewoon met lachen, kletsen, heerlijk jongenslol. Ze gingen om een uur of 11 op pad heel hard voetballiedjes zingend. Liep ik net de voortuin in, liggen er 3 fietsen in de voortuin bij de buren. Letterlijk. Tussen de rozen. Hij heeft nog een paar dagen om de geknakte bloemen te reanimeren...ik ben benieuwd.
  zondag 22 september 2024 @ 12:53:10 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215062035
Nog geen wietlucht geroken @exode ? :X
pi_215062150
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:53 schreef Quoi het volgende:
Nog geen wietlucht geroken @:exode ? :X
Dat zijn de andere buren ;)
pi_215062487
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:53 schreef Quoi het volgende:
Nog geen wietlucht geroken @:exode ? :X
Ik heb gisteren mijn was maar binnengehaald :') voor ze míj gaan beschuldigen van wiet roken. Het was gezellig bij de buren volgens mij.
  zondag 22 september 2024 @ 13:56:51 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_215062706
Vroegah had je een of ander tekenfilmfiguur wat eigenlijk gewoon alleen haar en een neus was. Welke tekenfilm en hoe heette het karakter?

Mijn kind was net zijn haar aan het borstelen en ik had een flashback, maar kan er niet op komen om het hem te laten zien :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fotograaf zondag 22 september 2024 @ 17:40:11 #36
148247 taxibabe
pi_215065871
Captain Caveman?

zondag 22 september 2024 @ 19:03:46 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_215066635
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:40 schreef taxibabe het volgende:
Captain Caveman?

[ afbeelding ]
JAAAA! Dank!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215068071
Nav de eetdiscussie een tijd geleden:

"Ouders van kieskeurige kinderen treft geen blaam: 'Maar ze kunnen wel iets doen'"

https://www.rtl.nl/nieuws(...)MtwUU89N2ZBLDJYN84ag

Voor mijn eeneiige tweeling gaat dit overigens niet op. Eén is echt lastiger qua eten (weigert alle toetjes waar 'stukjes' in zitten, zelfs als ze die stukjes los heel lekker vind bijvoorbeeld). Maar dat is N=1, en bij dit onderzoek zou de N een stuk groter moeten zijn geweest.
pi_215068402
Ik sliep vannacht met jongste in de tent en hoorde de buurjongen om half 3 thuiskomen, kletsend tegen de hond in de tuin O+ was altijd een hele stille jongen, dus ik geniet er nu zo van dat hij aan het stappen is geslagen. Daar geef ik graag wat nachtrust voor op.

Deze nacht voor de laatste keer met jongste kamperen, want we hadden geen zin meer om het beddengoed nog uit de tent te slepen.

Schoonouders waren vandaag 45 jaar getrouwd en daarom zijn we net sushi gaan eten. De jongens waren dolgelukkig, want die lusten dat super graag.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215069567
Herfst problemen: dat je kind over de zomer zo hard is gegroeid dat alle lange broeken niet meer passen. Voor eind van het jaar is hij mij voorbij en ik kan vanmiddag even snel een broek gaan regelen.

(Hij komt pas half 6 thuis, dus hem meenemen gaat weer niet. Dan het standaard TerStal modelletje maar weer.)

:D
pi_215069807
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 07:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Herfst problemen: dat je kind over de zomer zo hard is gegroeid dat alle lange broeken niet meer passen. Voor eind van het jaar is hij mij voorbij en ik kan vanmiddag even snel een broek gaan regelen.

(Hij komt pas half 6 thuis, dus hem meenemen gaat weer niet. Dan het standaard TerStal modelletje maar weer.)

:D
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding. Mijn jongste is een kabouter en kan zelfs nog sommige kleding aan van toen ze 4 was (nu 6), maar mijn oudste heeft weer eens een volledige maat overgeslagen dus we hebben een hele nieuwe wintergarderobe moeten kopen. Op die momenten ben ik extra blij met Vinted :+

@LeSage, wat een super leuk idee om zo samen met je kind in de tuin te kamperen O+

Ondertussen heb ik zo'n slecht weekend achter de rug dat ik blij ben weer te kunnen werken. Al voel ik mij best grieperig en ben ik gestopt met medicatie die ik slikte waar ik echt ontwenningsverschijnselen van heb. Mijn oudste heeft het hele weekend overal tegenaan lopen schoppen, figuurlijk maar ook letterlijk (vooral tegen mij, au). Op enig moment heb ik zelfs tegen vrouwlief gezegd dat ik dit niet meer wil en zo graag een kinderloos bestaan wil genieten. En daar voel ik mij nu weer schuldig over. Want ik hou écht wel van ze, maar ze maken het soms ook zó moeilijk.

Enfin, nieuwe week nieuwe kansen, c_/ iemand?
pi_215069817
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 21:29 schreef FlyingFish het volgende:

"Ouders van kieskeurige kinderen treft geen blaam: 'Maar ze kunnen wel iets doen'"

Voor mijn eeneiige tweeling gaat dit overigens niet op. Eén is echt lastiger qua eten (weigert alle toetjes waar 'stukjes' in zitten, zelfs als ze die stukjes los heel lekker vind bijvoorbeeld). Maar dat is N=1, en bij dit onderzoek zou de N een stuk groter moeten zijn geweest.
* Nijna steekt hand op

Stukjes in vla :r ik begrijp het helemaal.
Overigens ben ik dan wel selectief in wat voor stukjes. Van dat zompige fruit in yoghurt :r :r . (zelfde structuur als glibberige champignons :r ). En dan kan ik het fruit op zich (of de smaak van champignons) prima vinden, maar die structuur maakt dat ik het niet hoef.
Ik vind stevige stukjes (chocolade ofzo) wel ok.
Fake it till you make it...
pi_215069826
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 08:22 schreef Nijna het volgende:

[..]
* Nijna steekt hand op

Stukjes in vla :r ik begrijp het helemaal.
Overigens ben ik dan wel selectief in wat voor stukjes. Van dat zompige fruit in yoghurt :r :r . (zelfde structuur als glibberige champignons :r ). En dan kan ik het fruit op zich (of de smaak van champignons) prima vinden, maar die structuur maakt dat ik het niet hoef.
Ik vind stevige stukjes (chocolade ofzo) wel ok.
Mijn 6 jarige heeft dit ook, van fruitstukjes in haar yoghurt gaat ze nog net niet over haar nek, maar de chocoladestukjes in haar stracciatellayoghurt eet ze met smaak op :D
  maandag 23 september 2024 @ 09:00:33 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_215070000
Fruityoghurt ok, maar strat. Yoghurt of nog erger bolletjesvla :r
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215070332
@Schanu
Wat jammer van je kut weekend! Dat wanhopige uitspreken van een kinderloos bestaan, herken ik heel erg! Bij tijd en wijlen ben ik er ook gewoon doorheen.
Sinds een jaar gaat het wel wat beter maar ik heb een beetje hulp erbij gezocht.
Toch gaat soms gewoon alles verkeerd en wil je gewoon iedereen het huis uit gooien of zelf vertrekken. :Y
Afgelopen zaterdag was ik zo doodop na de nacht en ik voelde thuis een sfeer waar ik liever van wegbleef.
Ik ben gewoon even een uurtje of anderhalf het dorp in gefietst en wat winkels bezocht. Anders zou er geheid een ontploffing plaatsvinden en ruzie komen. }:|

Heeft geholpen en gisteren was alles weer chill.
Het op tijd ingrijpen maakte in dit geval zo’n verschil. :Y
pi_215070394
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:). Op enig moment heb ik zelfs tegen vrouwlief gezegd dat ik dit niet meer wil en zo graag een kinderloos bestaan wil genieten.
Hartstikke herkenbaar
quote:
En daar voel ik mij nu weer schuldig over.
Dit zou ik reserveren voor als je ze verwaarloost, mishandelt of aanverwanten.
Tegen je vrouw uiten hoe je je voelt lijkt me allesbehalve een schuldigverklaring. Sterker nog, ws kun je een betere moeder zijn omdat je dit tegen haar kunt zeggen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215070397
Dikke knuffel Shanu :*

Onze buurjongen is een heerlijke kerel, hij is inmiddels 18 en altijd aardig en attent. Hij heeft in de Corona tijd in een nogal diep gat gezeten en ze dachten (wij ook) dat het een jongen zou worden die alleen maar op zijn kamer zou hangen, hele dagen gamen, geen vrienden.
Maar die is me toch een partij opgebloeid. O+

En dat we hem op zaterdag om 11 uur horen is natuurlijk helemaal niet erg. Als het later was geworden ook niet. B liep enorm te klagen maar die had naar Juul haar kamer gekund, daar hoorde je niets. En voor ons hebben ze oordopjes uitgevonden.
En laten we eerlijk zijn, hij zal ons veel meer horen dan andersom.
Ik val moeilijk in slaap en kan eigenlijk niet slapen met lawaai om me heen. Maar die ene keer, dat overleef ik wel ;)

Juul heeft gisteren te horen gekregen dat ze mag afzwemmen, die loopt me toch met een enorme glimlach rond. Dat is voor A en ze wil 6 diploma's want B en ik hebben er 5.....kijken of ze zo naar C ook nog denkt.
pi_215070441
Stukjes in vloeibaar voedsel :r

In de auto springen en gewoon wegrijden van alles, check.

Verder ben ik sinds zaterdagochtend 5u ziek. Combi van buikgriep zonder buikpijn en griep zonder verkoudheidsklachten. Van beide dus alle overige symptomen en lig ik in bed want voel me slap :') Heel fijn dit }:|
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215070485
Ergens toch 'blij' te lezen dat dit gevoel niet ongewoon is, al gun ik het jullie niet natuurlijk, maar maakt wel dat ik mij wat minder schuldig voel :@

Wat fijn dat Juul mag afzwemmen voor A, @exode! Haha ze heeft nog een weg te gaan als het er 6 moeten worden. Staat zeemeerminzwemmen ook al in dat rijtje? Daar heeft mijn 7 jarige een diploma van (en mijn 6 jarige wil ook want ze heeft A en B dus officieel mag ze nu) en dat is toch wel haar dierbaarste zwemdiploma O+

@Mushanga71, heel veel beterschap! :*
pi_215070523
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding.
Ik meestal ook wel, maar de overgang van het weer ging iets sneller dan mijn planning :D
Gelukkig zit de terstal op 5 minuten lopen.

En balen van het slechte weekend! Als je zelf niet goed in je vel zit en kinderen ook nog energie zuigen, dan kan het gewoon wel teveel zijn. De noodkreet tegenover je vrouw is lekker duidelijk. Het is gewoon eventjes teveel. Komt wel weer goed, maar op dat moment effe niet.

@exode Fijn dat ze mag afzwemmen! Dat worden nog wel heel wat uurtje langs de zwembadrand.. Succes!
@Mushanga71 beterschap!
pi_215070565
@Schanu je hoeft je écht niet schuldig te voelen. Kinderen kunnen af en toe gewoon kut zijn en we zijn ze nou eenmaal wel es zat. Zolang je van jezelf weet hoeveel je van ze houdt, is er niks aan de hand :*

En dank meiden.
Vrees dat ik morgen kleinzoon moet afzeggen want denk niet dat ik het red om heel de dag achter een dreumes aan te hollen :{
If they say
pi_215070705
Ik heb geen idee wat ze voor diploma's wil gaan halen na haar C. Zwemvaardigheidlessen zijn hier op onhandige tijden en heel onhandige dagen. B heeft 2,5 jaar bij de Reddingsbrigade gezwommen en daar 2 brevetten gehaald. We zien het tegen die tijd wel. Ik vermoed dat ze voor de zomer wel klaar is met A, B en C. Dan kijken we daarna wel verder. Ze zit al op dansles en Scouting....

B zou nou nog wel snorkelles of duikles willen, misschien dat we dat eens gaan uitzoeken voor ze.
pi_215070743
Ik sprak gisteren een vriendin die 2 weken geleden getrouwd is. Ik ben na het diner naar huis gegaan, het avondfeest was voor mij nog even geen goed idee.
Bijna iedereen die wel op dat feest was, heeft Corona gekregen. Flink ook, met hoge koorts, hoofdpijn, de hele rambam. Dus 1 van de avondgasten was een superspreader....

Ik was duidelijk de designated survivor.
pi_215072819
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:

[..]
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding. Mijn jongste is een kabouter en kan zelfs nog sommige kleding aan van toen ze 4 was (nu 6), maar mijn oudste heeft weer eens een volledige maat overgeslagen dus we hebben een hele nieuwe wintergarderobe moeten kopen. Op die momenten ben ik extra blij met Vinted :+

@:LeSage, wat een super leuk idee om zo samen met je kind in de tuin te kamperen O+

Ondertussen heb ik zo'n slecht weekend achter de rug dat ik blij ben weer te kunnen werken. Al voel ik mij best grieperig en ben ik gestopt met medicatie die ik slikte waar ik echt ontwenningsverschijnselen van heb. Mijn oudste heeft het hele weekend overal tegenaan lopen schoppen, figuurlijk maar ook letterlijk (vooral tegen mij, au). Op enig moment heb ik zelfs tegen vrouwlief gezegd dat ik dit niet meer wil en zo graag een kinderloos bestaan wil genieten. En daar voel ik mij nu weer schuldig over. Want ik hou écht wel van ze, maar ze maken het soms ook zó moeilijk.

Enfin, nieuwe week nieuwe kansen, c_/ iemand?
In emoties iets roepen is niet hetzelfde als het ook echt wensen hč :*
En ik denk dat het voor heel veel mensen ook herkenbaar is. Hier in ieder geval wel!
Ik wil ze niet écht uit mijn leven, helemaal niet, ik zou alleen willen dat ze af en toe gewoon eens een week doen wat ik wil :D
pi_215072846
Ik heb weleens voor een minor ofzo, of hoe heet het, 3 dagen in een klooster gezeten met zo’n hele groep.
Toen had ik nog geeneens een telefoon met internet. Sowieso moest je mobiel op de kamer blijven.
We deden verder allerlei oefeningen en opdrachten enzo.

Ik verlang weleens naar die stilte en ontspanning. :P :')
pi_215073043
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 21:29 schreef FlyingFish het volgende:

Maak daar maar N = 2 van want bij ons gaat dat ook niet op :D
pi_215073067
Schanu, herkenbaar :*

Mush, beterschap :*

Exode, mooi de dans ontsprongen dan :o
pi_215073079
Ik zat/zit er ook aardig doorheen dus ik ga binnenkort even 2 nachtjes weg. En nu heb ik allerlei hotels gevonden en kan ik weet niet kiezen. Knopen doorhakken is nu even lastig :')
pi_215073231
Goed zo Kyara! Pik een leuke eruit :) gewoon op het eerste gevoel.

Ik ga morgen een dagje naar de sauna, heerlijk alleen O+
pi_215073319
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2024 15:12 schreef Kyara het volgende:
Ik zat/zit er ook aardig doorheen dus ik ga binnenkort even 2 nachtjes weg. En nu heb ik allerlei hotels gevonden en kan ik weet niet kiezen. Knopen doorhakken is nu even lastig :')
Herkenbaar. Te lang overvraagd brein zorgt hier voor oa besluiteloosheid. Terwijl ik normaal m’n hand niet omdraai voor een beslissing (of 10 per uur).

Ik ga ook alleen weg. 4 dagen en zie alleen maar enorme beren op dit moment. Maar ik ga! Met noice cancellation Schiphol door. Dat gaat hopelijk helpen.
Met een meidenkwartet
pi_215073327
Ohja besluiteloosheid om de meeste onzinnige dingen. :')
pi_215073362
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 15:37 schreef exode het volgende:
Goed zo Kyara! Pik een leuke eruit :) gewoon op het eerste gevoel.

Ik ga morgen een dagje naar de sauna, heerlijk alleen O+
Ik ben gisteren alleen naar het concert van Clouseau geweest. Iets minder ontspannend dan een sauna. Maar ook leuk
  maandag 23 september 2024 @ 15:59:03 #63
35189 Troel
scherp en bot
pi_215073390
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2024 15:12 schreef Kyara het volgende:
Je mag me een PM sturen, dan kies ik wel voor je :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215073414
Wat een geluk bij een ongeluk dat je er niet bij kon zijn waardoor je nu niet ziek bent geworden, @exode :o

@Kyara, wat lekker even een paar dagen voor jezelf, en nodig ook zo te lezen, sterkte! :*

@exode, geniet morgen van de sauna O+

@Cathmar, wat maakt dat je zoveel beren op de weg ziet? Ga je niet voor de ontspanning weg of is het het alleen zijn wat je spannend vindt?

Wij hadden vanmorgen in het kader van vitaliteitsweek yoga met het team op het werk. Kwam een beetje als een verrassing en heb daar tijdens de oefeningen een potje zitten huilen omdat ik het zo niet gewend ben om mijn lijf te voelen (ik zit altijd in mijn hoofd) dat het echt kwetsbaar voelde en van alles opriep. Nu ben ik van nature helemaal niet iemand die graag of veel huilt, laat staan op mijn werk, dus :X }:|

En vrouwlief belde om aan te geven dat de 7 jarige bij school is gevallen en met haar kaak op het stuur van haar fiets terecht is gekomen. Dat scheen al dikkig en blauwig te worden dus die heeft een flinke klapper gemaakt. En toch is ze kennelijk op pad gegaan voor de Grote Clubactie omdat ze zo graag de 1e van haar hockeyclub wil zijn. Wat haar vooralsnog is gelukt, maar alles kan natuurlijk nog veranderen (geen idee tot wanneer die actie loopt namelijk :+ ).
pi_215073423
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 15:56 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik ben gisteren alleen naar het concert van Clouseau geweest. Iets minder ontspannend dan een sauna. Maar ook leuk
Wat leuk, dat is wel een beetje jeugdsentiment hoor O+
  maandag 23 september 2024 @ 16:02:55 #66
35189 Troel
scherp en bot
pi_215073426
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:01 schreef Schanu het volgende:
Wat een geluk bij een ongeluk dat je er niet bij kon zijn waardoor je nu niet ziek bent geworden, @:exode :o

@:Kyara, wat lekker even een paar dagen voor jezelf, en nodig ook zo te lezen, sterkte! :*

@:exode, geniet morgen van de sauna O+

@:Cathmar, wat maakt dat je zoveel beren op de weg ziet? Ga je niet voor de ontspanning weg of is het het alleen zijn wat je spannend vindt?

Wij hadden vanmorgen in het kader van vitaliteitsweek yoga met het team op het werk. Kwam een beetje als een verrassing en heb daar tijdens de oefeningen een potje zitten huilen omdat ik het zo niet gewend ben om mijn lijf te voelen (ik zit altijd in mijn hoofd) dat het echt kwetsbaar voelde en van alles opriep. Nu ben ik van nature helemaal niet iemand die graag of veel huilt, laat staan op mijn werk, dus :X }:|

En vrouwlief belde om aan te geven dat de 7 jarige bij school is gevallen en met haar kaak op het stuur van haar fiets terecht is gekomen. Dat scheen al dikkig en blauwig te worden dus die heeft een flinke klapper gemaakt. En toch is ze kennelijk op pad gegaan voor de Grote Clubactie omdat ze zo graag de 1e van haar hockeyclub wil zijn. Wat haar vooralsnog is gelukt, maar alles kan natuurlijk nog veranderen (geen idee tot wanneer die actie loopt namelijk :+ ).
Hier is nog niemand aan de deur geweest. Ik wil eigenlijk wel een lot. Wil je mij een PB sturen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 23 september 2024 @ 16:10:56 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_215073524
Overigens verwacht ik ook niemand voor de kinderpostzegels O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215073631
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2024 16:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Hier is nog niemand aan de deur geweest. Ik wil eigenlijk wel een lot. Wil je mij een PB sturen?
Je bent een mooi mens, dankjewel O+ O+

Kinderpostzegels doen ze hier gelukkig alleen in groep 7 en 8, een moeder van de hockeyclub gaf al aan dat de timing van de grote clubactie niet zo handig was :')
  maandag 23 september 2024 @ 16:28:28 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_215073665
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:22 schreef Schanu het volgende:

[..]

Kinderpostzegels doen ze hier gelukkig alleen in groep 7 en 8, een moeder van de hockeyclub gaf al aan dat de timing van de grote clubactie niet zo handig was :')
Ik heb mijn momenten, zullen we het daar op houden *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215073679
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:22 schreef Schanu het volgende:

[..]

Wij hebben vorig jaar de grote clubactie ook laten zitten omdat we met 3x grote club acties en 2x kinderpostzegels zaten :@
pi_215073688
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 15:50 schreef Cathmar het volgende:

[..]
Herkenbaar. Te lang overvraagd brein zorgt hier voor oa besluiteloosheid. Terwijl ik normaal m’n hand niet omdraai voor een beslissing (of 10 per uur).

Ik ga ook alleen weg. 4 dagen en zie alleen maar enorme beren op dit moment. Maar ik ga! Met noice cancellation Schiphol door. Dat gaat hopelijk helpen.
Oh jij gaat ook echt verder weg O+ Wat heerlijk. Waar ga je heen?
pi_215073703
POLL
pi_215073713
Hier 2x de grote clubactie en 1x kinderpostzegels. Ze gaan iig samen in Scouting tenue de wijk door.
Vorig jaar verkocht B op mijn moeders verjaardag zijn boekje leeg dus dat is weer zijn doel.

Kinderpostzegels moet hij nog navragen, hij heeft een boekje van een andere B gekregen van zijn juf....
pi_215073811
Ik kocht een lot voor de Grote club actie bij een vriendin. En toevallig kwam er gisteren een jongetje aan de deur. Dus ik vertelde dat ik al een lot had. Kijk hij zo beteuterd naar mijn deur bel…
Ik: ja ik heb inderdaad geen sticker.
Heeft die lieverd mij alsnog een sticker gegeven.

Mijn zoon is overigens twee jaar achtereenvolgens in de prijzen gevallen. Maar dat kwam doordat hij het wel slim had gespeeld. Het was destijds buurtbarbecue. En hij heeft gewoon iedereen daar gevraagd. In jaar twee had hij concurrentie van een ander jongetje van de straat met hetzelfde idee. Andere club ook
pi_215073819
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:02 schreef Schanu het volgende:

[..]
Wat leuk, dat is wel een beetje jeugdsentiment hoor O+
Het was oprecht heel leuk. Ik kende natuurlijk niet alle nummers. Maar was leuk om de oude bekende nummers te horen. En wat heeft die Koen een berg energie, niet normaal.

Edit: het was dan ook een concert ter ere van hun veertigjarige bestaan. Dus kun je nagaan.
pi_215073827
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 16:01 schreef Schanu het volgende:
Wat een geluk bij een ongeluk dat je er niet bij kon zijn waardoor je nu niet ziek bent geworden, @:exode :o

@:Kyara, wat lekker even een paar dagen voor jezelf, en nodig ook zo te lezen, sterkte! :*

@:exode, geniet morgen van de sauna O+

@:Cathmar, wat maakt dat je zoveel beren op de weg ziet? Ga je niet voor de ontspanning weg of is het het alleen zijn wat je spannend vindt?

Ik ben van de week ook in huilen uitgebarsten op m’n werk. Notabene tijdens een oudergesprek.
Had overigens niks met het gesprek zelf te maken.
pi_215073835
Ik had als mini klein meisje mijn eerste crush op Koen Wauters. :P
Ik weet nog dat een ‘oom’ van mij zei: Goh, die Koen Wauters is toch een knappe kerel. Als ik een vrouw was geweest!

O+
pi_215073847
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 16:52 schreef vencodark het volgende:
Ik had als mini klein meisje mijn eerste crush op Koen Wauters. :P
Ik weet nog dat een ‘oom’ van mij zei: Goh, die Koen Wauters is toch een knappe kerel. Als ik een vrouw was geweest!

O+
Ik zat iets te ver van het podium af om het echt helder te zien 😅
Maar hij zag er niet verkeerd uit (voor zijn leeftijd). Hij is vorige week 57 geworden
  maandag 23 september 2024 @ 17:21:04 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215074032
Hoe kan ik praten tegen muren. Waar moet ik met mezelf naartoe? O+

Er gaat een laatje open met songteksten van Clouseau.

Goed dat jullie voor jezelf kiezen jongens. Waar je ook geen gaat ;)

Ik ga keihard sporten en eigenlijk is dat ook zo verschrikkelijk confronterend. Her is nogal grensverleggend qua krachttraining en dat voelt dubbel. Ik heb het nodig, maar wil mijn lijf eigenlijk helemaal niet nooit meer op de proef stellen.

Afijn, ik ga maar weer, maar ga er weer eens over babbelen daar.
  maandag 23 september 2024 @ 17:37:16 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_215074155
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 17:21 schreef Quoi het volgende:
Hoe kan ik praten tegen muren. Waar moet ik met mezelf naartoe? O+
Mijn lieve Louise O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215074415
Auw @Schanu ;( maar wat een bikkel, die dochter van je O+
En een clublot? Geen idee hoe en wat, maar stuur me maar een berichtje.

@Kyara lekker even weg :Y Ik stemde voor Zandvoort, enige van alle plaatsen waar ik geweest ben :D maar waar je ook gaat, geniet ervan!

Koen Wauters O+

Ik sta nu op de parkeerplaats van mcD. Zoon moet naar sport maar geloof niet dat rijden een echt goed idee was/is. Zweet me kapot en heb het niet eens warm :{
If they say
  maandag 23 september 2024 @ 18:15:05 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_215074472
quote:

[..]
Ik heb me ooit totaal laten zandstralen tijdens het Zeeman jubileumfeest waar zij kwamen optreden! Damn! O+ Koen! O+ Die mag me nu ook nog gewoon bellen hoor, voor een beschuitje! :Y
pi_215074590
quote:

[..]
Daar ging een vriendin van mij ook naartoe! Was het leuk? Ik vind Clouseau echt heerlijk O+
pi_215074612
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 16:50 schreef amaranta het volgende:

[..]
Het was oprecht heel leuk. Ik kende natuurlijk niet alle nummers. Maar was leuk om de oude bekende nummers te horen. En wat heeft die Koen een berg energie, niet normaal.

Edit: het was dan ook een concert ter ere van hun veertigjarige bestaan. Dus kun je nagaan.
Oh shit. Ik dacht dat ik er niet zo lang geleden in het sportpaleis ben geweest, maar dat was voor het 25-jarige bestaan… 15 jaar geleden dus :D

Mijn schoonbroer is Belgisch en we moesten er dus heen!
pi_215074659
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 18:36 schreef LeSage het volgende:

[..]
Oh shit. Ik dacht dat ik er niet zo lang geleden in het sportpaleis ben geweest, maar dat was voor het 25-jarige bestaan… 15 jaar geleden dus :D

Mijn schoonbroer is Belgisch en we moesten er dus heen!
Je mag hier geen schoonbroer zeggen in dit topic. :P je bedoelt je zwager 😅
pi_215074726
@Quoi, wat goed dat je aan het sporten bent geslagen! Snap dat het confronterend is voor je, maar je kan altijd rustig proberen op te bouwen op jouw tempo zodat je niet het gevoel hebt je grenzen over te gaan.

@Mushanga71, als ik op de parkeerplaats van de Mac stond zou ik mij wel raad weten met die hitte. Ze verkopen daar het lekkerste ijs en hele lekkere ijskoffie O-)

@amaranta, tijdens een oudergesprek huilen lijkt me helemaal moeilijk. Reageerden de ouders wel een beetje oké? En trek jij het allemaal wel een beetje? Want die tranen komen niet uit het niets lijkt mii :*
pi_215074861
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:47 schreef Schanu het volgende:
@:Quoi, wat goed dat je aan het sporten bent geslagen! Snap dat het confronterend is voor je, maar je kan altijd rustig proberen op te bouwen op jouw tempo zodat je niet het gevoel hebt je grenzen over te gaan.

@:Mushanga71, als ik op de parkeerplaats van de Mac stond zou ik mij wel raad weten met die hitte. Ze verkopen daar het lekkerste ijs en hele lekkere ijskoffie O-)

@:amaranta, tijdens een oudergesprek huilen lijkt me helemaal moeilijk. Reageerden de ouders wel een beetje oké? En trek jij het allemaal wel een beetje? Want die tranen komen niet uit het niets lijkt mii :*
Weet ik, de softijsjes zijn heel lekker daar maar de gedachte was ff wat minder :D

Heb zoon afgezet bij sport en zn vader haalt hem op. Hang nu op de bank.
Kleinzoon voor morgen helaas afgezegd :{
If they say
pi_215074934
Dan zei ze "ik vergéét je
Ze lachte zelfs een beeeeetje :'(

Mijn allereerste concert :Y
pi_215075079
quote:
2s.gif Op maandag 23 september 2024 16:30 schreef Kyara het volgende:

[..]
Oh jij gaat ook echt verder weg O+ Wat heerlijk. Waar ga je heen?
SPOILER
Met een meidenkwartet
pi_215075133
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 18:47 schreef Schanu het volgende:
@:Quoi, wat goed dat je aan het sporten bent geslagen! Snap dat het confronterend is voor je, maar je kan altijd rustig proberen op te bouwen op jouw tempo zodat je niet het gevoel hebt je grenzen over te gaan.

@:Mushanga71, als ik op de parkeerplaats van de Mac stond zou ik mij wel raad weten met die hitte. Ze verkopen daar het lekkerste ijs en hele lekkere ijskoffie O-)

@:amaranta, tijdens een oudergesprek huilen lijkt me helemaal moeilijk. Reageerden de ouders wel een beetje oké? En trek jij het allemaal wel een beetje? Want die tranen komen niet uit het niets lijkt mii :*
Ja, de moeder reageerde prima. Ze moest zelf ook huilen later tijdens ons gesprek. Zij overigens wel vanwege het gesprek.
Heb daarna nog contact gehad met haar via Parro en ze reageerde heel lief en begripvol.
  maandag 23 september 2024 @ 19:40:04 #91
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_215075228
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 19:30 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ja, de moeder reageerde prima. Ze moest zelf ook huilen later tijdens ons gesprek. Zij overigens wel vanwege het gesprek.
Heb daarna nog contact gehad met haar via Parro en ze reageerde heel lief en begripvol.
Een heftige (ouder)avond dan, amaranta. Gebeurt het vaker dat ouders moeten huilen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_215075372
quote:

[..]
Clouseau O+ Koen Wauters, daar had ik vroeger wel serieus een crush op O+ O+ O+ O+

Edit, ah, meer die een Koen-crush hadden.
En hij mag hier nog steeds wel een beschuitje komen eten O+

[ Bericht 8% gewijzigd door TolstoiFan op 23-09-2024 20:00:35 ]
pi_215075511
@Schanu :*
Is geen raar gevoel denk ik, voor meerdere wel herkenbaar. Ik denk dat ook wel eens.
Hoe gaat het nu met je dochter na haar valpartij?

En een :* :* voor iedereen die het nodig heeft!
pi_215075792
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 18:41 schreef amaranta het volgende:

[..]
Je mag hier geen schoonbroer zeggen in dit topic. :P je bedoelt je zwager 😅
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zwager

En ik ben trots op mijn zuidelijke roots.
Overigens niet eens getrouwd, dus technisch gezien zijn we helemaal niets van elkaar. Aangetrouwde oom van de kinderen misschien :')
pi_215075923
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 19:40 schreef livelink het volgende:

[..]
Een heftige (ouder)avond dan, amaranta. Gebeurt het vaker dat ouders moeten huilen?
Weleens. Meestal als er iets niet goed gaat.
Tranen van geluk heb ik nog nooit meegemaakt
pi_215076056
Ik heb ook weleens gehuild bij een ouder gesprek. Maar ja. De juf was een beetje horkig, mijn vader was net bekend met darmkanker en ik had een baby van 8 maanden ofzo. Ja, dan wil je wel. :')
pi_215076068
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2024 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ik heb ook weleens gehuild bij een ouder gesprek. Maar ja. De juf was een beetje horkig, mijn vader was net bekend met darmkanker en ik had een baby van 8 maanden ofzo. Ja, dan wil je wel. :')
Soms stapelen dingen zich inderdaad op.
Een horkige juf is dan niet handig.
pi_215076445
Zeg... Is er ergens in het land een Albert Heijn die wel de bewaarblikjes voor de dierenkaartjes van Freek Vonk heeft? :P Hier lijkt alles ofwel uitverkocht of nooit geleverd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')