Ik vind ze erg prettig en het grote voordeel is dat de grote hamplakken van de aldi ook gewoon passenquote:Op zondag 22 september 2024 10:15 schreef amaranta het volgende:
Die van Tupperware zien er op zich wel goed uit
Ik heb gisteren mijn was maar binnengehaaldquote:
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding. Mijn jongste is een kabouter en kan zelfs nog sommige kleding aan van toen ze 4 was (nu 6), maar mijn oudste heeft weer eens een volledige maat overgeslagen dus we hebben een hele nieuwe wintergarderobe moeten kopen. Op die momenten ben ik extra blij met Vintedquote:Op maandag 23 september 2024 07:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Herfst problemen: dat je kind over de zomer zo hard is gegroeid dat alle lange broeken niet meer passen. Voor eind van het jaar is hij mij voorbij en ik kan vanmiddag even snel een broek gaan regelen.
(Hij komt pas half 6 thuis, dus hem meenemen gaat weer niet. Dan het standaard TerStal modelletje maar weer.)
* Nijna steekt hand opquote:Op zondag 22 september 2024 21:29 schreef FlyingFish het volgende:
Nav de eetdiscussie een tijd geleden:
"Ouders van kieskeurige kinderen treft geen blaam: 'Maar ze kunnen wel iets doen'"
https://www.rtl.nl/nieuws(...)MtwUU89N2ZBLDJYN84ag
Voor mijn eeneiige tweeling gaat dit overigens niet op. Eén is echt lastiger qua eten (weigert alle toetjes waar 'stukjes' in zitten, zelfs als ze die stukjes los heel lekker vind bijvoorbeeld). Maar dat is N=1, en bij dit onderzoek zou de N een stuk groter moeten zijn geweest.
Mijn 6 jarige heeft dit ook, van fruitstukjes in haar yoghurt gaat ze nog net niet over haar nek, maar de chocoladestukjes in haar stracciatellayoghurt eet ze met smaak opquote:Op maandag 23 september 2024 08:22 schreef Nijna het volgende:
[..]
* Nijna steekt hand op
Stukjes in vlaik begrijp het helemaal.
Overigens ben ik dan wel selectief in wat voor stukjes. Van dat zompige fruit in yoghurt![]()
. (zelfde structuur als glibberige champignons
). En dan kan ik het fruit op zich (of de smaak van champignons) prima vinden, maar die structuur maakt dat ik het niet hoef.
Ik vind stevige stukjes (chocolade ofzo) wel ok.
Hartstikke herkenbaarquote:Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:). Op enig moment heb ik zelfs tegen vrouwlief gezegd dat ik dit niet meer wil en zo graag een kinderloos bestaan wil genieten.
Dit zou ik reserveren voor als je ze verwaarloost, mishandelt of aanverwanten.quote:En daar voel ik mij nu weer schuldig over.
Ik meestal ook wel, maar de overgang van het weer ging iets sneller dan mijn planningquote:Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |