abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215060761
Die van Tupperware zien er op zich wel goed uit
  zondag 22 september 2024 @ 10:24:59 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_215060832
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2024 10:15 schreef amaranta het volgende:
Die van Tupperware zien er op zich wel goed uit
Ik vind ze erg prettig en het grote voordeel is dat de grote hamplakken van de aldi ook gewoon passen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 22 september 2024 @ 10:32:33 #28
35189 Troel
scherp en bot
pi_215060897
Ik heb deze eerdere serie maar dan met witte deksels:

De huidige serie heeft inmiddels zo'n luchtsysteem wat ook in de kaasdozen zit, dus dat is alleen maar voordelig.

Deze had ik daarvoor, maar die kunnen veel minder goed tegen vallen:

Zelf ben ik wel benieuwd naar deze, met name of die compatible zijn met de diepvriesbakken van hetzelfde formaat. Dat zijn onze lunchbakken namelijk :D

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215060925
De tweede van jouw plaatjes heb ik nu. Maar anders van de Action. En die zijn gewoon echt slecht. Sterker nog ze zuigen vacuum of zijn gewoon kapot.
pi_215061349
Iemand ervaring met de KreaDoe met kinderen? Ik twijfel om met de meiden te gaan, die zijn dit jaar nog heel goedkoop (scheelt me ¤18), maar ik ben er überhaupt nog nooit geweest. Is het leuk voor kinderen of is het puur verkoop en workshops tegen betaling?
pi_215061588
Wij hebben inmiddels 3 kaasbakken van Mepal versleten. Ze zijn niet bepaald sterk zeg maar. Dus nu gewoon 1 van de Hema.

Onze buurjongen is alleen thuis aangezien zijn ouders op vakantie zijn. Gisteren had ie wat vrienden op bezoek en dat was erg gezellig, gewoon met lachen, kletsen, heerlijk jongenslol. Ze gingen om een uur of 11 op pad heel hard voetballiedjes zingend. Liep ik net de voortuin in, liggen er 3 fietsen in de voortuin bij de buren. Letterlijk. Tussen de rozen. Hij heeft nog een paar dagen om de geknakte bloemen te reanimeren...ik ben benieuwd.
  zondag 22 september 2024 @ 12:53:10 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_215062035
Nog geen wietlucht geroken @exode ? :X
pi_215062150
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:53 schreef Quoi het volgende:
Nog geen wietlucht geroken @:exode ? :X
Dat zijn de andere buren ;)
pi_215062487
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 12:53 schreef Quoi het volgende:
Nog geen wietlucht geroken @:exode ? :X
Ik heb gisteren mijn was maar binnengehaald :') voor ze míj gaan beschuldigen van wiet roken. Het was gezellig bij de buren volgens mij.
  zondag 22 september 2024 @ 13:56:51 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_215062706
Vroegah had je een of ander tekenfilmfiguur wat eigenlijk gewoon alleen haar en een neus was. Welke tekenfilm en hoe heette het karakter?

Mijn kind was net zijn haar aan het borstelen en ik had een flashback, maar kan er niet op komen om het hem te laten zien :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!fotograaf zondag 22 september 2024 @ 17:40:11 #36
148247 taxibabe
pi_215065871
Captain Caveman?

zondag 22 september 2024 @ 19:03:46 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_215066635
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 17:40 schreef taxibabe het volgende:
Captain Caveman?

[ afbeelding ]
JAAAA! Dank!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215068071
Nav de eetdiscussie een tijd geleden:

"Ouders van kieskeurige kinderen treft geen blaam: 'Maar ze kunnen wel iets doen'"

https://www.rtl.nl/nieuws(...)MtwUU89N2ZBLDJYN84ag

Voor mijn eeneiige tweeling gaat dit overigens niet op. Eén is echt lastiger qua eten (weigert alle toetjes waar 'stukjes' in zitten, zelfs als ze die stukjes los heel lekker vind bijvoorbeeld). Maar dat is N=1, en bij dit onderzoek zou de N een stuk groter moeten zijn geweest.
pi_215068402
Ik sliep vannacht met jongste in de tent en hoorde de buurjongen om half 3 thuiskomen, kletsend tegen de hond in de tuin O+ was altijd een hele stille jongen, dus ik geniet er nu zo van dat hij aan het stappen is geslagen. Daar geef ik graag wat nachtrust voor op.

Deze nacht voor de laatste keer met jongste kamperen, want we hadden geen zin meer om het beddengoed nog uit de tent te slepen.

Schoonouders waren vandaag 45 jaar getrouwd en daarom zijn we net sushi gaan eten. De jongens waren dolgelukkig, want die lusten dat super graag.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_215069567
Herfst problemen: dat je kind over de zomer zo hard is gegroeid dat alle lange broeken niet meer passen. Voor eind van het jaar is hij mij voorbij en ik kan vanmiddag even snel een broek gaan regelen.

(Hij komt pas half 6 thuis, dus hem meenemen gaat weer niet. Dan het standaard TerStal modelletje maar weer.)

:D
pi_215069807
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 07:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Herfst problemen: dat je kind over de zomer zo hard is gegroeid dat alle lange broeken niet meer passen. Voor eind van het jaar is hij mij voorbij en ik kan vanmiddag even snel een broek gaan regelen.

(Hij komt pas half 6 thuis, dus hem meenemen gaat weer niet. Dan het standaard TerStal modelletje maar weer.)

:D
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding. Mijn jongste is een kabouter en kan zelfs nog sommige kleding aan van toen ze 4 was (nu 6), maar mijn oudste heeft weer eens een volledige maat overgeslagen dus we hebben een hele nieuwe wintergarderobe moeten kopen. Op die momenten ben ik extra blij met Vinted :+

@LeSage, wat een super leuk idee om zo samen met je kind in de tuin te kamperen O+

Ondertussen heb ik zo'n slecht weekend achter de rug dat ik blij ben weer te kunnen werken. Al voel ik mij best grieperig en ben ik gestopt met medicatie die ik slikte waar ik echt ontwenningsverschijnselen van heb. Mijn oudste heeft het hele weekend overal tegenaan lopen schoppen, figuurlijk maar ook letterlijk (vooral tegen mij, au). Op enig moment heb ik zelfs tegen vrouwlief gezegd dat ik dit niet meer wil en zo graag een kinderloos bestaan wil genieten. En daar voel ik mij nu weer schuldig over. Want ik hou écht wel van ze, maar ze maken het soms ook zó moeilijk.

Enfin, nieuwe week nieuwe kansen, c_/ iemand?
pi_215069817
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2024 21:29 schreef FlyingFish het volgende:
Nav de eetdiscussie een tijd geleden:

"Ouders van kieskeurige kinderen treft geen blaam: 'Maar ze kunnen wel iets doen'"

https://www.rtl.nl/nieuws(...)MtwUU89N2ZBLDJYN84ag

Voor mijn eeneiige tweeling gaat dit overigens niet op. Eén is echt lastiger qua eten (weigert alle toetjes waar 'stukjes' in zitten, zelfs als ze die stukjes los heel lekker vind bijvoorbeeld). Maar dat is N=1, en bij dit onderzoek zou de N een stuk groter moeten zijn geweest.
* Nijna steekt hand op

Stukjes in vla :r ik begrijp het helemaal.
Overigens ben ik dan wel selectief in wat voor stukjes. Van dat zompige fruit in yoghurt :r :r . (zelfde structuur als glibberige champignons :r ). En dan kan ik het fruit op zich (of de smaak van champignons) prima vinden, maar die structuur maakt dat ik het niet hoef.
Ik vind stevige stukjes (chocolade ofzo) wel ok.
Fake it till you make it...
pi_215069826
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 08:22 schreef Nijna het volgende:

[..]
* Nijna steekt hand op

Stukjes in vla :r ik begrijp het helemaal.
Overigens ben ik dan wel selectief in wat voor stukjes. Van dat zompige fruit in yoghurt :r :r . (zelfde structuur als glibberige champignons :r ). En dan kan ik het fruit op zich (of de smaak van champignons) prima vinden, maar die structuur maakt dat ik het niet hoef.
Ik vind stevige stukjes (chocolade ofzo) wel ok.
Mijn 6 jarige heeft dit ook, van fruitstukjes in haar yoghurt gaat ze nog net niet over haar nek, maar de chocoladestukjes in haar stracciatellayoghurt eet ze met smaak op :D
  maandag 23 september 2024 @ 09:00:33 #44
35189 Troel
scherp en bot
pi_215070000
Fruityoghurt ok, maar strat. Yoghurt of nog erger bolletjesvla :r
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215070332
@Schanu
Wat jammer van je kut weekend! Dat wanhopige uitspreken van een kinderloos bestaan, herken ik heel erg! Bij tijd en wijlen ben ik er ook gewoon doorheen.
Sinds een jaar gaat het wel wat beter maar ik heb een beetje hulp erbij gezocht.
Toch gaat soms gewoon alles verkeerd en wil je gewoon iedereen het huis uit gooien of zelf vertrekken. :Y
Afgelopen zaterdag was ik zo doodop na de nacht en ik voelde thuis een sfeer waar ik liever van wegbleef.
Ik ben gewoon even een uurtje of anderhalf het dorp in gefietst en wat winkels bezocht. Anders zou er geheid een ontploffing plaatsvinden en ruzie komen. }:|

Heeft geholpen en gisteren was alles weer chill.
Het op tijd ingrijpen maakte in dit geval zo’n verschil. :Y
pi_215070394
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:). Op enig moment heb ik zelfs tegen vrouwlief gezegd dat ik dit niet meer wil en zo graag een kinderloos bestaan wil genieten.
Hartstikke herkenbaar
quote:
En daar voel ik mij nu weer schuldig over.
Dit zou ik reserveren voor als je ze verwaarloost, mishandelt of aanverwanten.
Tegen je vrouw uiten hoe je je voelt lijkt me allesbehalve een schuldigverklaring. Sterker nog, ws kun je een betere moeder zijn omdat je dit tegen haar kunt zeggen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215070397
Dikke knuffel Shanu :*

Onze buurjongen is een heerlijke kerel, hij is inmiddels 18 en altijd aardig en attent. Hij heeft in de Corona tijd in een nogal diep gat gezeten en ze dachten (wij ook) dat het een jongen zou worden die alleen maar op zijn kamer zou hangen, hele dagen gamen, geen vrienden.
Maar die is me toch een partij opgebloeid. O+

En dat we hem op zaterdag om 11 uur horen is natuurlijk helemaal niet erg. Als het later was geworden ook niet. B liep enorm te klagen maar die had naar Juul haar kamer gekund, daar hoorde je niets. En voor ons hebben ze oordopjes uitgevonden.
En laten we eerlijk zijn, hij zal ons veel meer horen dan andersom.
Ik val moeilijk in slaap en kan eigenlijk niet slapen met lawaai om me heen. Maar die ene keer, dat overleef ik wel ;)

Juul heeft gisteren te horen gekregen dat ze mag afzwemmen, die loopt me toch met een enorme glimlach rond. Dat is voor A en ze wil 6 diploma's want B en ik hebben er 5.....kijken of ze zo naar C ook nog denkt.
pi_215070441
Stukjes in vloeibaar voedsel :r

In de auto springen en gewoon wegrijden van alles, check.

Verder ben ik sinds zaterdagochtend 5u ziek. Combi van buikgriep zonder buikpijn en griep zonder verkoudheidsklachten. Van beide dus alle overige symptomen en lig ik in bed want voel me slap :') Heel fijn dit }:|
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_215070485
Ergens toch 'blij' te lezen dat dit gevoel niet ongewoon is, al gun ik het jullie niet natuurlijk, maar maakt wel dat ik mij wat minder schuldig voel :@

Wat fijn dat Juul mag afzwemmen voor A, @exode! Haha ze heeft nog een weg te gaan als het er 6 moeten worden. Staat zeemeerminzwemmen ook al in dat rijtje? Daar heeft mijn 7 jarige een diploma van (en mijn 6 jarige wil ook want ze heeft A en B dus officieel mag ze nu) en dat is toch wel haar dierbaarste zwemdiploma O+

@Mushanga71, heel veel beterschap! :*
pi_215070523
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2024 08:21 schreef Schanu het volgende:
Oooh erg dit he, dit is de reden dat ik eind van de zomer altijd al een pasronde doe qua winterkleding.
Ik meestal ook wel, maar de overgang van het weer ging iets sneller dan mijn planning :D
Gelukkig zit de terstal op 5 minuten lopen.

En balen van het slechte weekend! Als je zelf niet goed in je vel zit en kinderen ook nog energie zuigen, dan kan het gewoon wel teveel zijn. De noodkreet tegenover je vrouw is lekker duidelijk. Het is gewoon eventjes teveel. Komt wel weer goed, maar op dat moment effe niet.

@exode Fijn dat ze mag afzwemmen! Dat worden nog wel heel wat uurtje langs de zwembadrand.. Succes!
@Mushanga71 beterschap!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')