En draag hem ook zo met hakken?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:42 schreef exode het volgende:
Waar ik eindigde met deze tip:
https://www.zalando.nl/ul(...)e-up121a0yb-k11.html
Ja het formaat is wel een dingetje inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb die bakken opgegeven, leveren alleen maar irritatie op. Gewoon alles in de winkelverpakking opgestapeld op een plank werkt beter hier. Die verpakkingen passen ook vaak net niet in die bewaarbakken. En alles is ook binnen een paar dagen op, dus daarvoor maakt het ook niet uit
Ik heb van Mepal (denk ik als ik zo de afbeeldingen bekijk) er staat geen merkje op.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Oké, welke vleeswaren bakken gebruiken jullie? Ik heb nu van mepal (?????) maar dan gekocht bij de Action. Wat een bagger kwaliteit. Dus ik wil nieuwe en ik wil goede. Tips en adviezen…
Werkt als een tiet.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Oké, welke vleeswaren bakken gebruiken jullie? Ik heb nu van mepal (?????) maar dan gekocht bij de Action. Wat een bagger kwaliteit. Dus ik wil nieuwe en ik wil goede. Tips en adviezen…
Ditquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb die bakken opgegeven, leveren alleen maar irritatie op. Gewoon alles in de winkelverpakking opgestapeld op een plank werkt beter hier. Die verpakkingen passen ook vaak net niet in die bewaarbakken. En alles is ook binnen een paar dagen op, dus daarvoor maakt het ook niet uit
Zeker, hele hoge.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
En draag hem ook zo met hakken?
Nou inderdaad, wij hebben in de koelkast een grote lade. Daar ligt het allemaal in, in de verpakkingen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef FlyingFish het volgende:
De komende weken gaat hij met dochter naar dansles?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef vencodark het volgende:
Kom ik mopperend thuis, sprak mijn man de onuitstaanbare woorden: “Nou, waarschijnlijk had mij dat maar 30 seconden gekost”.
Hahahahaquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:40 schreef Elleska het volgende:
[..]
De komende weken gaat hij met dochter naar dansles?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar goed. Soms wil je gewoon geen advies of betweterigheid maar simpelweg: joh! Wat vervelend! Wat een klootviool. Wil je koffie?
Tupperwarequote:Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Oh ja, dat zijn van die uitspraken waardoor je iemand het liefst gewoon een klap voor z’n kop wil geven, zeker na 3,5 uur slaapquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter heeft sinds kort op zaterdag dansles midden in de stad.
Parkeren zou mij elke week ¤4 ofzo kosten dus als het even kan parkeer ik gratis, ruim 10 minuten lopen.
Nu nam ik vandaag zo’n inklapbare step van mijn zoon mee zodat dochter en ik samen die kant op kunnen steppen. Scheelt de helft van de tijd.
Step op slot gezet met zo’n slang slot.
Had 1 of andere klootviool zijn of haar kut fiets zodanig erom heen gemanoeuvreerd dat ik praktisch 10 minuten bezig geweest ben mijn step tevoorschijn te halen.![]()
Kom ik mopperend thuis, sprak mijn man de onuitstaanbare woorden: “Nou, waarschijnlijk had mij dat maar 30 seconden gekost”.
Fuck You! Wat heb ik daar nou aan!?![]()
Ik haat mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister dit...
Vrouw (38) in Rijswijk doodgeschoten: buren ontfermen zich over zoontje - https://nos.nl/l/2537934
Bah!! Waar gaat het naartoe in deze wereld.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:25 schreef Vicky het volgende:
Afgelopen woensdag heel veel politie en ambu in de straat, buurjongetje was uit het raam gevallenZijn deze twee voorvallen met elkaar gelinkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister dit...
Vrouw (38) in Rijswijk doodgeschoten: buren ontfermen zich over zoontje - https://nos.nl/l/2537934
Bah!! Waar gaat het naartoe in deze wereld.
Nee, is ver uit elkaar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zijn deze twee voorvallen met elkaar gelinkt?
Ik zou ze niet dragen maar vind ze wel de bomquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
En draag hem ook zo met hakken?
Mepal gehad en tegenwoordig Tupperware. Maar daar heb je vrij weinig meer aan denk ikquote:Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Volgens de consulente van Carmen shop zijn ze niet failliet en is daar momenteel nog geen sprake vanquote:Op zaterdag 21 september 2024 23:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Mepal gehad en tegenwoordig Tupperware. Maar daar heb je vrij weinig meer aan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |