abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 september 2024 @ 10:38:09 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_215050866
MS heeft ze ook in allerlei kleuren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_215051403
quote:
En draag hem ook zo met hakken? :+
pi_215051422
Oké, welke vleeswaren bakken gebruiken jullie? Ik heb nu van mepal (?????) maar dan gekocht bij de Action. Wat een bagger kwaliteit. Dus ik wil nieuwe en ik wil goede. Tips en adviezen…
pi_215051499
Ik heb die bakken opgegeven, leveren alleen maar irritatie op. Gewoon alles in de winkelverpakking opgestapeld op een plank werkt beter hier. Die verpakkingen passen ook vaak net niet in die bewaarbakken. En alles is ook binnen een paar dagen op, dus daarvoor maakt het ook niet uit
pi_215051527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:17 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb die bakken opgegeven, leveren alleen maar irritatie op. Gewoon alles in de winkelverpakking opgestapeld op een plank werkt beter hier. Die verpakkingen passen ook vaak net niet in die bewaarbakken. En alles is ook binnen een paar dagen op, dus daarvoor maakt het ook niet uit
Ja het formaat is wel een dingetje inderdaad.
pi_215051531
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:11 schreef amaranta het volgende:
Oké, welke vleeswaren bakken gebruiken jullie? Ik heb nu van mepal (?????) maar dan gekocht bij de Action. Wat een bagger kwaliteit. Dus ik wil nieuwe en ik wil goede. Tips en adviezen…
Ik heb van Mepal (denk ik als ik zo de afbeeldingen bekijk) er staat geen merkje op.
Op zich vind ik het prima bakjes, maar vaak passen de verpakkingen er niet in. Dus die knip ik kleiner of ik leg het in het bakje zonder verpakking.
Fake it till you make it...
pi_215051575
quote:
Werkt als een tiet.
https://www.bol.com/nl/nl(...)2l/9300000072607780/
  zaterdag 21 september 2024 @ 11:32:33 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_215051611
Gewoon een mandje en daar de verpakking in. Salami gaat in een ziplockzakje anders ga ik 's ochtends over m'n nek als ik de vriezer open trek.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_215051814
quote:
Dit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215051904
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:10 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zeker, hele hoge.
pi_215052014
quote:
Nou inderdaad, wij hebben in de koelkast een grote lade. Daar ligt het allemaal in, in de verpakkingen.
pi_215052200
Mijn dochter heeft sinds kort op zaterdag dansles midden in de stad.
Parkeren zou mij elke week ¤4 ofzo kosten dus als het even kan parkeer ik gratis, ruim 10 minuten lopen.
Nu nam ik vandaag zo’n inklapbare step van mijn zoon mee zodat dochter en ik samen die kant op kunnen steppen. Scheelt de helft van de tijd.
Step op slot gezet met zo’n slang slot.

Had 1 of andere klootviool zijn of haar kut fiets zodanig erom heen gemanoeuvreerd dat ik praktisch 10 minuten bezig geweest ben mijn step tevoorschijn te halen. :(
Kom ik mopperend thuis, sprak mijn man de onuitstaanbare woorden: “Nou, waarschijnlijk had mij dat maar 30 seconden gekost”.

Fuck You! Wat heb ik daar nou aan!? :(

Ik haat mensen. :{w
pi_215052215
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef vencodark het volgende:
Kom ik mopperend thuis, sprak mijn man de onuitstaanbare woorden: “Nou, waarschijnlijk had mij dat maar 30 seconden gekost”.
De komende weken gaat hij met dochter naar dansles?
pi_215052239
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:40 schreef Elleska het volgende:

[..]
De komende weken gaat hij met dochter naar dansles?
Hahahaha :D

Nee.

Maar to be fair: hij werkt altijd op zaterdag tot na 10-11 en ik ben vrij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Maar goed. Soms wil je gewoon geen advies of betweterigheid maar simpelweg: joh! Wat vervelend! Wat een klootviool. Wil je koffie?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 21 september 2024 @ 12:47:59 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215052252
quote:
Tupperware

https://carmenshop.nl/product/combismart-set-4/
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_215052264
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter heeft sinds kort op zaterdag dansles midden in de stad.
Parkeren zou mij elke week ¤4 ofzo kosten dus als het even kan parkeer ik gratis, ruim 10 minuten lopen.
Nu nam ik vandaag zo’n inklapbare step van mijn zoon mee zodat dochter en ik samen die kant op kunnen steppen. Scheelt de helft van de tijd.
Step op slot gezet met zo’n slang slot.

Had 1 of andere klootviool zijn of haar kut fiets zodanig erom heen gemanoeuvreerd dat ik praktisch 10 minuten bezig geweest ben mijn step tevoorschijn te halen. :(

Fuck You! Wat heb ik daar nou aan!? :(

Ik haat mensen. :{w
Oh ja, dat zijn van die uitspraken waardoor je iemand het liefst gewoon een klap voor z’n kop wil geven, zeker na 3,5 uur slaap :6
pi_215052545
Afgelopen woensdag heel veel politie en ambu in de straat, buurjongetje was uit het raam gevallen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister dit...
Vrouw (38) in Rijswijk doodgeschoten: buren ontfermen zich over zoontje - https://nos.nl/l/2537934

Bah!! Waar gaat het naartoe in deze wereld.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_215052561
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:25 schreef Vicky het volgende:
Afgelopen woensdag heel veel politie en ambu in de straat, buurjongetje was uit het raam gevallen
SPOILER
Gister dit...
Vrouw (38) in Rijswijk doodgeschoten: buren ontfermen zich over zoontje - https://nos.nl/l/2537934

Bah!! Waar gaat het naartoe in deze wereld.
Zijn deze twee voorvallen met elkaar gelinkt?
pi_215052634
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 13:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
Zijn deze twee voorvallen met elkaar gelinkt?
Nee, is ver uit elkaar.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_215052884
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2024 11:10 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik zou ze niet dragen maar vind ze wel de bom O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215054624
Vandaag haalde schoonvader zijn wildcamera weer op. Heeft in de tuin gestaan vanaf maandagavond. Maar een klein deel van de tuin is in beeld. Filmt 's nachts op beweging. 1,5 uur aan filmpjes waarvan 1 uur en 28 minuten van de kat en 2 minuten van onze egel :) Snuffelen komtie langs, groot! Die eet genoeg naaktslakken.

Dus ja, nu willen wij ook een camera maar dan wel met breder beeld. B is helemaal hyper, onze dierenvriend.
  zaterdag 21 september 2024 @ 23:02:20 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_215058127
quote:
Mepal gehad en tegenwoordig Tupperware. Maar daar heb je vrij weinig meer aan denk ik :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 22 september 2024 @ 07:53:12 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_215059858
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 september 2024 23:02 schreef Troel het volgende:

[..]
Mepal gehad en tegenwoordig Tupperware. Maar daar heb je vrij weinig meer aan denk ik :D
Volgens de consulente van Carmen shop zijn ze niet failliet en is daar momenteel nog geen sprake van

[ Bericht 64% gewijzigd door Ynske op 22-09-2024 10:24:06 ]
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 22 september 2024 @ 10:07:13 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_215060673
foetsiebah

Hoe dan ook: wij werden echt op de vingers getikt, moesten ook braderie en dergelijke aanvragen!!!

Tegenwoordig mag iedereen op bol.com verkopen. Zolang dat mag, is er nog hoop voor de mensen die graag Tupperware willen :)

[ Bericht 47% gewijzigd door Troel op 22-09-2024 10:35:41 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')