SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had als TT 'Niet oordelen' gehad
Oh, lekkere zelfbolk hè
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ben 12, wat is een TT?quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:27 schreef Sally het volgende:
Oh, lekkere zelfbolk hè![]()
![]()
Maar ik kom dus tegenwoordig steeds vaker via Google op Reddit terecht als ik iets wil weten. Vaak suggereert Google zelf al om 'reddit' achter de zoekterm te zetten.
Dat is trouwens ook hoe ik op fok terecht ben gekomen destijds. Dat kwam toen ook vaak als eerste of hoog in de zoekresultaten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Belfzolken!quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:27 schreef Sally het volgende:
Oh, lekkere zelfbolk hè![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
* Fogel geeft @Sally een tik op der linkerbil
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sobersoquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:31 schreef Bezsen het volgende:
@:oriente post halfnaakte foto’s op Reddit![]()
bolken? bolkrijms?quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb net nog aan Reddit gedaan![]()
Komt wel dichtbij zo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waarom maar halfnaakt?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Die verdienen eigenlijk allebei wel een eigen subreddit hè?quote:![]()
![]()
Maar in dit geval was ik aan het zoeken naar de oorzaak van FPS drops aan het begin van de Infernal Hordes in Diablo 4![]()
Het mooie van Reddit is dat je al met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weet dat daar al topics over zijn, en dat was dus ook zo![]()
Tis net fok vroeger."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Driekwartnaakt spreekt zo lastig uitquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
twee keer de helft naaktquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Driekwartnaakt spreekt zo lastig uitUw ADH vitamine Worst
Van jezelf?quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:31 schreef Fogel het volgende:
* Fogel geeft @:sally een tik op der linkerbil
Doe rechts ook effe dan![]()
Oh.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:31 schreef Bezsen het volgende:
@:oriente post halfnaakte foto’s op Reddit
FOMO-gevoel...!![]()
Alleen daarom al zou ik dan naar reddit gaan!![]()
Ik kom inderdaad via google ook wel af en toe op reddit terecht. Maar het is niet zo dat ik daar bepaalde topics volg.Cause there is always a wrong to your right 🎶
@Littlerabbitquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Old rabbits ook. @:Homijn @:DerRabbit![]()
'kook nie. Maar als infobron is het wel echt handig.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kom inderdaad via google ook wel af en toe op reddit terecht. Maar het is niet zo dat ik daar bepaalde topics volg."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
OrienteFans
Heb wel eens een shirtloze foto gepost in een fitness sub, niets bijzonders
Had ook gekund dat je foto's van halfnaakte vrouwen postte, dat zie ik hier ook regelmatig mannen doen
Vroeger kwam ik ook vaak op bokt terecht als ik een vraag hadUw ADH vitamine Worst
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
'kook nie. Maar als infobron is het wel echt handig.
Ik kom ook wel eens op quora of zoiets, geen idee wat dat precies is, maar geeft ook soms wel antwoord op mn vraag
Was jij vroeger een paardenmeisje?quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Vroeger kwam ik ook vaak op bokt terecht als ik een vraag had
Ik kwam van de week zelfs nog op bokt uit, toen ik voorbeelden van groene woonkamermuren zocht
Ik zie nu een fantastische fok!-film voor me. In de stijl van "The Expendables" meets "Die Hard"!quote:
Alle konijngerelateerde oldbies die samen in een SNOEIHARDE nostalgische actiefilm spelen!![]()
ooohh.... het grote nadeel van Quora is als je gaat inloggen - dan hebben ze je mailadres.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Ik kom ook wel eens op quora of zoiets, geen idee wat dat precies is, maar geeft ook soms wel antwoord op mn vraag
En je wordt ondergespamd tot en met. Want ze weten welke onderwerpen jjij interessant vindt.
Uhuh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee maar regelmatig bokt bovenaan als je googletquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was jij vroeger een paardenmeisje?
Ik kwam van de week zelfs nog op bokt uit, toen ik voorbeelden van groene woonkamermuren zochtUw ADH vitamine Worst
Da's er ook zo één die regelmatig tevoorschijn komt ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Ik kom ook wel eens op quora of zoiets, geen idee wat dat precies is, maar geeft ook soms wel antwoord op mn vraag"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is idd ontzettend irritantquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
ooohh.... het grote nadeel van Quora is als je gaat inloggen - dan hebben ze je mailadres.
En je wordt ondergespamd tot en met. Want ze weten welke onderwerpen jjij interessant vindt.
Uhuh.
Nou ja, beter dan dat je naar Stormfront doorgelinkt wordt toch?quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Vroeger kwam ik ook vaak op bokt terecht als ik een vraag had"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan dat je naar Stormfront doorgelinkt wordt toch?
Uw ADH vitamine Worst
Ik vraag me ook af wat je dan voor vragen moet stellen om er terecht te komenquote:![]()
"Waarom zijn Joden overal de baas over?""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee doe maar nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
zzzzzz
Welterusten.quote:
Dankquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat heb ik serieus nog nooit gehad. Zal ook wel met mijn search te maken hebben. Ik google nooit op hete hengst ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee maar regelmatig bokt bovenaan als je googlet
Lach met een schone bips![]()
"Mijn Bolke (quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gehad. Zal ook wel met mijn search te maken hebben. Ik google nooit op hete hengst ofzo) doet raar als er een paard in de buurt komt, wat kan ik daar aan doen?"
Heel normale vraag ook dunkt me."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jou moest ik net hebben!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geef dat bolke een schupkequote:Op zaterdag 21 september 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Mijn Bolke () doet raar als er een paard in de buurt komt, wat kan ik daar aan doen?"
Heel normale vraag ook dunkt me.Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat denk ik ook echt, ik wil geen roken promoten uiteindelijk.
Maar vind af en toe het gezeik op rokers ook niet terecht, ga al weg staan van de rest,
Maar waar ik vooral een hekel aan heb is als een niet roker dan een vleugje ervan ruikt er drama van gaat maken.
Want ongezond.
Ok durf te wedden als ze op de snelweg rijden of ernaast wonen dat ze meer slechte shit binnen krijgen als een vleugje het ruiken enzo.__________________!
Zijn echt alle rokers asocialen of lijkt het alleen maar zo?![]()
Nee, ik was ooit een roker en liep altijd weg van alles en iedereen om te roken. Ergerde me er als roker al aan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]__________________!
Zijn echt alle rokers asocialen of lijkt het alleen maar zo?Lach met een schone bips![]()
het grappige is dat het niet paard gerelateerde zaken zijnquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gehad. Zal ook wel met mijn search te maken hebben. Ik google nooit op hete hengst ofzoUw ADH vitamine Worst
Joh, ik bolkte alleen maar beetje.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het grappige is dat het niet paard gerelateerde zaken zijnLach met een schone bips![]()
Weet je nog dat appartement wat voor teveel geld te koop stond bij mij in het complex?quote:
Dat is dus al onder voorbehoud verkocht![]()
Moet wel nog even uit zien te vogelen voor hoe veel. Als het voor de vraagprijs of meer is zet ik het mijne ook te koop en immigreer ik naar het oostblok
Nimmer Bolkes schuppen!quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geef dat bolke een schupke
Marioooooooo!
Meen je? Dat was toch ook een bizar bedrag. Keek net nog op Funda hier en staat nu een appartement hier te koop nu wel aan marktplein voor 325k... 67m²quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je nog dat appartement wat voor teveel geld te koop stond bij mij in het complex?
Dat is dus al onder voorbehoud verkocht![]()
Moet wel nog even uit zien te vogelen voor hoe veel. Als het voor de vraagprijs of meer is zet ik het mijne ook te koop en immigreer ik naar het oostblok
310 stond het hier voor, zelfde oppervlakte. En in mei ging er eentje waar de vraagprijs 259 van was voor 285. Ook zelfde oppervlakte. Dat duurde geen 2 weken. Die van 310 heeft toch wel 3 weken te koop gestaanquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meen je? Dat was toch ook een bizar bedrag. Keek net nog op Funda hier en staat nu een appartement hier te koop nu wel aan marktplein voor 325k... 67m²![]()
En ik zie net dat er hier een grote moderne luxe 2-onder-1-kapper welgeteld één dag te koop heeft gestaan.
Die is ook geen 18 meer!![]()
Confronterend altijd, artiesten uit je jeugd zien veranderen in bejaarden."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dan zou ik hem op de markt pleuren voor 340 en gaan ze ook wel overbieden tot misschien 360quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
310 stond het hier voor, zelfde oppervlakte. En in mei ging er eentje waar de vraagprijs 259 van was voor 285. Ook zelfde oppervlakte. Dat duurde geen 2 weken. Die van 310 heeft toch wel 3 weken te koop gestaan![]()
En ik zie net dat er hier een grote moderne luxe 2-onder-1-kapper welgeteld één dag te koop heeft gestaan.Je hoeft niet te verkopen maar proberen voor dat bedrag kan zeker
En als dat lukt? Lekkerrrr
Precies, slapen kan onder de brug wel!quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan zou ik hem op de markt pleuren voor 340 en gaan ze ook wel overbieden tot misschien 360Je hoeft niet te verkopen maar proberen voor dat bedrag kan zeker
En als dat lukt? Lekkerrrr
ik las eerst Muttishow ipv Multishow in hoekje linksbovenquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik las eerst Muttishow ipv Multishow in hoekje linksboven:"PFFWAHAHAAHAAAA! Ik snap 'm! Die's goed zeg! TJILP!"
waarom lacht alleen het vogeltje en de koe nietquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"PFFWAHAHAAHAAAA! Ik snap 'm! Die's goed zeg! TJILP!"
Uw ADH vitamine Worst
Ik krijg ook steeds meer biedingen al op mijn huis voor ie op de markt is, want ze lullen veel hier in dit dorp. Ze willen de markt voor zijn, maar ik heb geen haast en de markt klapt echt niet in elkaar. Dus ik wacht ook nog even af. Als appartement op 50 meter afstand al 325 doet met "buy as it is"... Dan wacht ik nog wel evenquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
310 stond het hier voor, zelfde oppervlakte. En in mei ging er eentje waar de vraagprijs 259 van was voor 285. Ook zelfde oppervlakte. Dat duurde geen 2 weken. Die van 310 heeft toch wel 3 weken te koop gestaan![]()
En ik zie net dat er hier een grote moderne luxe 2-onder-1-kapper welgeteld één dag te koop heeft gestaan.
Meh lekker naar Oost Europaquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, slapen kan onder de brug wel!Of ergens in Friesland wat goedkoops kopen, daar is toch alles voor habbekrats.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik las eerst Muttishow ipv Multishow in hoekje linksboven![]()
![]()
![]()
Omdat de koe gewoon als brave koe ligt te meuren op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waarom lacht alleen het vogeltje en de koe niet![]()
Maar even iets anders hè, hoe groot is het bij jou? Is daar eventueel plek voor een panter, een koe en een vogel? Ik krijg net te horen dat ik mijn appartement te koop moet zetten.
ik vind de huizen in zelfde blok te weinig duurder dan toen ik had gekocht verkocht wordenUw ADH vitamine Worst
Je kan voor het bedrag wat je verkoopt hier makkelijk wat kopen, heb zelf 70 m2, hiernaast 83 zelfsquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat de koe gewoon als brave koe ligt te meuren op dit tijdstip.![]()
Maar even iets anders hè, hoe groot is het bij jou? Is daar eventueel plek voor een panter, een koe en een vogel? Ik krijg net te horen dat ik mijn appartement te koop moet zetten.Uw ADH vitamine Worst
Zou ik ook doen in deze markt. Vraag me ook echt af wat er gebeurd is met die 2-1-kapper hier die gisteren binnen een dag verkocht is. Dat moet toch wel een verdomd goed bod geweest zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds meer biedingen al op mijn huis voor ie op de markt is, want ze lullen veel hier in dit dorp. Ze willen de markt voor zijn, maar ik heb geen haast en de markt klapt echt niet in elkaar. Dus ik wacht ook nog even af. Als appartement op 50 meter afstand al 325 doet met "buy as it is"... Dan wacht ik nog wel even
Maat van me heeft laatst nog 70K overboden op een huis en hoopte daarmee ook de deal snel te sluiten maar die moest ook gewoon afwachten of er niet nog een grotere gek was. Hij heeft het wel gekregen uiteindelijk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hoe lang zit jij er nu? In DTS-seizoenen graag.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
ik vind de huizen in zelfde blok te weinig duurder dan toen ik had gekocht verkocht worden
zo'n 32 seizoenen alquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe lang zit jij er nu? In DTS-seizoenen graag.
Uw ADH vitamine Worst
Heb van de sociale woningbouw en van particuliere knakker die overal appartementen bouwt al biedingen gehad. Maar in de huidige markt is de eerste die 550 zegt gewoon spekkoper, terwijl ik jaar geleden nog dacht aan 475 om snel te verkopen als ik echt weg kan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou ik ook doen in deze markt. Vraag me ook echt af wat er gebeurd is met die 2-1-kapper hier die gisteren binnen een dag verkocht is. Dat moet toch wel een verdomd goed bod geweest zijn.
Maat van me heeft laatst nog 70K overboden op een huis en hoopte daarmee ook de deal snel te sluiten maar die moest ook gewoon afwachten of er niet nog een grotere gek was. Hij heeft het wel gekregen uiteindelijk.Lach met een schone bips![]()
Katy Perry is al jaren mijn guilty pleasure
De tijd vliegt. En de tijd laat zich ook niet bolkenquote:
Dat had ik vroeger met Anita Doth, maar heb ik nooit iemand verteldquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Katy Perry is al jaren mijn guilty pleasure
En gewoon niemand die Katy's tetten post.... Ik ben lui en teleurgesteld wel.Lach met een schone bips![]()
Dat was meer vanzelfsprekend hier destijds, en daar was ook niks guilty aanquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger met Anita Doth, maar heb ik nooit iemand verteld
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Net even gekeken en ik zit al 64(!) seizoenen met dat gebolk hier opgescheept!
Ik ben hier pas sinds 2002 Ik weet niet alles hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was meer vanzelfsprekend hier destijds, en daar was ook niks guilty aanLach met een schone bips![]()
ik alle seizoenenquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net even gekeken en ik zit al 64(!) seizoenen met dat gebolk hier opgescheept!
Uw ADH vitamine Worst
Bestond het internet toen al wel of deden jullie het via piepers? Schijnt ook wel redelijk gevaarlijk te zijn tegenwoordig.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik weet nog dat ik DTS al heel lang (vooral 's nachts) steeds voorbij zag komen in de AT. Maar toen dacht ik nog:"Jezus, ONZ, daar kom ik niet hoor....."quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh ja, even mijn telefoon minstens 5 meter van me af leggen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bestond het internet toen al wel of deden jullie het via piepers? Schijnt ook wel redelijk gevaarlijk te zijn tegenwoordig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Had ik niet verwacht van zo'n lolbroek als jijquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik DTS al heel lang (vooral 's nachts) steeds voorbij zag komen in de AT. Maar toen dacht ik nog:"Jezus, ONZ, daar kom ik niet hoor....."Uw ADH vitamine Worst
Kleitablettenquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Bestond het internet toen al wel of deden jullie het via piepers? Schijnt ook wel redelijk gevaarlijk te zijn tegenwoordig.Uw ADH vitamine Worst
Was ook maar een friendly reminder.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ja, even mijn telefoon minstens 5 meter van me af leggen.Lach met een schone bips![]()
Ik heb denk ik een hele roman gekleid vandaag alquote:
Met het scherm omlaag liggend op een kussen. Dat verkleint de kans op rondvliegend scherp spul.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Was ook maar een friendly reminder."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
incl spijkerschrift?quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een hele roman gekleid vandaag alUw ADH vitamine Worst
Het was meer een niet aflatende brij van willekeurige letters vrees ik.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nu je dat zegt racen de ambulances hier door de straatquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met het scherm omlaag liggend op een kussen. Dat verkleint de kans op rondvliegend scherp spul.
Kwis nie dat jij in Libanon woonde?quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nu je dat zegt racen de ambulances hier door de straat
Ik ook niet, ik dacht altijd Gazaquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kwis nie dat jij in Libanon woonde?Uw ADH vitamine Worst
Achterhoek, drunk driving is gevaarlijker hier in de weekenden dan raketaanvallen van de Russen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kwis nie dat jij in Libanon woonde?Lach met een schone bips![]()
Dan had ie niet zo'n stabiele internetverbinding. En ook geen huis meer om te verkopen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik dacht altijd Gaza![]()
Serieus, dat lijkt me echt de hel nu daar. Er zijn natuurlijk plenty oorlogsgebieden maar je kan er ook nog eens geen kant op."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat ze nog ambulances hebben daar......quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kwis nie dat jij in Libanon woonde?Lach met een schone bips![]()
Is dat echt nog zo'n groot ding daar ja? Kom er nooitquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Achterhoek, drunk driving is gevaarlijker hier in de weekenden dan raketaanvallen van de Russen.
quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan had ie niet zo'n stabiele internetverbinding. En ook geen huis meer om te verkopen.![]()
Serieus, dat lijkt me echt de hel nu daar. Er zijn natuurlijk plenty oorlogsgebieden maar je kan er ook nog eens geen kant op.Ja en ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat echt nog zo'n groot ding daar ja? Kom er nooitLach met een schone bips![]()
Libanon is vergeleken met heel wat andere plekken in het MO nog redelijk stabiel. Al kan dat wel eens snel gaan veranderen met wat er nu allemaal speelt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat ze nog ambulances hebben daar......"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat is zoquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan had ie niet zo'n stabiele internetverbinding. En ook geen huis meer om te verkopen.![]()
Serieus, dat lijkt me echt de hel nu daar. Er zijn natuurlijk plenty oorlogsgebieden maar je kan er ook nog eens geen kant op.Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat Libanon en Beiroet gewoon binnenkort fucked zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik snap wel de reactie van Israël op wat er gebeurd is in den beginne. Maar die Netanyahu (spelling) is net zo'n maniac als alle andere oorlogscriminelen. Allereerst had Hamas dit nooit mogen doen, maar het geeft die andere volslagen idioot die wederom president is geworden wel alle mogelijkheden zelf langer onaantastbaar te blijven.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Libanon is vergeleken met heel wat andere plekken in het MO nog redelijk stabiel. Al kan dat wel eens snel gaan veranderen met wat er nu allemaal speelt.Lach met een schone bips![]()
Ik heb nogal wat moeite met mensen die aan de macht zijn en geweld prediken. Van welke kant dan ook
Toch altijd in de landelijkere gebieden hè.quote:
Jaren geleden in the middle of nowhere in Frankrijk voor bruiloft van een maat. Wij een taxi proberen te regelen omdat ons verblijf 15 kilometer van de feestlocatie was. Eigenaar van de feestlocatie vond het maar vreemd:"Iederéén rijdt hier gewoon met een fles wijn (of twee) achter de kiezen naar huis!".
Wij vonden het toch een wat minder goed idee op onverlichte berg/heuvelweggetjes
Neta weet dat ie de piel is zodra zijn kabinet valt, en dat is zodra er vrede is. Dan gaan alle rechtzaken tegen 'm weer lopen en is de kans levensgroot dat hij in de bak belandt.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik denk dat Libanon en Beiroet gewoon binnenkort fucked zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik snap wel de reactie van Israël op wat er gebeurd is in den beginne. Maar die Netanyahu (spelling) is net zo'n maniac als alle andere oorlogscriminelen. Allereerst had Hamas dit nooit mogen doen, maar het geeft die andere volslagen idioot die wederom president is geworden wel alle mogelijkheden zelf langer onaantastbaar te blijven.
Dus blijft hij escaleren en onrealistische doelen stellen. Kunnen hem die duizenden doden schelen
La Mickstur!![]()
Ik in een auto in Phuket met Thaise vrienden aangehouden. Moesten allemaal blazen maar was maar 1 bestuurder en niet gedronken. Ik niet Thai, dus paspoort laten zien. Ik rookte toen nog en moest zakken leeg maken. Hij zag Nederland in paspoort en snoof als een drugshond aan het pakje marlboro daar gekochtquote:Op zaterdag 21 september 2024 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch altijd in de landelijkere gebieden hè.
Jaren geleden in the middle of nowhere in Frankrijk voor bruiloft van een maat. Wij een taxi proberen te regelen omdat ons verblijf 15 kilometer van de feestlocatie was. Eigenaar van de feestlocatie vond het maar vreemd:"Iederéén rijdt hier gewoon met een fles wijn (of twee) achter de kiezen naar huis!".
Wij vonden het toch een wat minder goed idee op onverlichte berg/heuvelweggetjesEen van die vrienden in die auto begon die agent uit te foeteren... Ze zouden nooit meer gratis eten krijgen die kutzakken van agenten, die werkte ook in het hotel waar ik verbleef en ze zei later we geven die klootzakken iedere dag eten vanuit het hotel. Hoe durven ze
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Neta weet dat ie de piel is zodra zijn kabinet valt, en dat is zodra er vrede is. Dan gaan alle rechtzaken tegen 'm weer lopen en is de kans levensgroot dat hij in de bak belandt.
Dus blijft hij escaleren en onrealistische doelen stellen. Kunnen hem die duizenden doden schelenLach met een schone bips![]()
Agenten te vriend houden door ze vreten te geven zou toch wel moeten werken zou je denken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik in een auto in Phuket met Thaise vrienden aangehouden. Moesten allemaal blazen maar was maar 1 bestuurder en niet gedronken. Ik niet Thai, dus paspoort laten zien. Ik rookte toen nog en moest zakken leeg maken. Hij zag Nederland in paspoort en snoof als een drugshond aan het pakje marlboro daar gekochtEen van die vrienden in die auto begon die agent uit te foeteren... Ze zouden nooit meer gratis eten krijgen die kutzakken van agenten, die werkte ook in het hotel waar ik verbleef en ze zei later we geven die klootzakken iedere dag eten vanuit het hotel. Hoe durven ze
Tenminste, bij mij zou het werken. Geef me te eten en ik ga spinnend kopjes aan je geven.
Toen ze zo begon te schreeuwen daarover was het wel snel klaar met de controle. Zat misschien meer achter, ik weet niet. Maar ik vond het geen fijn moment.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Agenten te vriend houden door ze vreten te geven zou toch wel moeten werken zou je denken.
Tenminste, bij mij zou het werken. Geef me te eten en ik ga spinnend kopjes aan je geven.Lach met een schone bips![]()
Ik ga wel eten geven hier voor puntjes.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Food for the puppies?quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga wel eten geven hier voor puntjes.Lach met een schone bips![]()
Ik zal even mijn tarieven doorgeven:quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga wel eten geven hier voor puntjes.
5 minuten niet bolken: portie bitterballen
15 niet bolken: broodje hamburger
uur: schotel döner kebab.
Avond: diner en drank in een restaurant naar keuze."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Cheapskatequote:Op zaterdag 21 september 2024 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal even mijn tarieven doorgeven:
Avond: diner en drank in een restaurant naar keuze.Lach met een schone bips![]()
waren er maar meer zo makkelijk om te kopenquote:Op zaterdag 21 september 2024 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Avond: diner en drank in een restaurant naar keuze.Uw ADH vitamine Worst
Ik wilde eigenlijk een pastaschotel voor je maken met kipgehakt. Maar okquote:Op zaterdag 21 september 2024 02:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Avond: diner en drank in een restaurant naar keuze.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je moet jezelf niet uit de markt prijzen zeg ik altijd maar. Dit lijken mij prima marktconforme tarieven.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Anderhalf uur zonder drank, 3 uur met.quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een pastaschotel voor je maken met kipgehakt. Maar ok"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ga op eerste date dan voor het Hilton en geef een lik for free pass all night long als toetje na het dessert.quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet uit de markt prijzen zeg ik altijd maar. Dit lijken mij prima marktconforme tarieven.Lach met een schone bips![]()
Gaat behoorlijk in de papieren lopen hoor.quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
waren er maar meer zo makkelijk om te kopen
Droge witte wijn?quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anderhalf uur zonder drank, 3 uur met.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
en hoe lang voor een krat pils?quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Anderhalf uur zonder drank, 3 uur met.Uw ADH vitamine Worst
Inflatie is a bitchquote:Op zaterdag 21 september 2024 02:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat behoorlijk in de papieren lopen hoor.Lach met een schone bips![]()
Ok maar Mick gaat slaapjes doenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sixpackje La Trappe Isido'r is het minimum.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Och jaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Pils is voor op feestjes of bij het voetbal. Nou kan je me met beide ook wel ff van het bolken afhouden natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en hoe lang voor een krat pils?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen Moët drinken als apperetiefje, barbaar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sixpackje La Trappe Isido'r is het minimum.Lach met een schone bips![]()
Laap slekker Mickstur.quote:
Welk?quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen Moët drinken als apperetiefje, barbaar.
Iets met bubbels, mensen vinden het lekker. Ik krijg die meuk ieder jaar weer rond de kerst..... En doe dan glaasje mee. Maar nee... Het haalt het niet bij pils.quote:Lach met een schone bips![]()
Niet dat je tegenwoordig zwaar bolktquote:Op zaterdag 21 september 2024 02:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pils is voor op feestjes of bij het voetbal. Nou kan je me met beide ook wel ff van het bolken afhouden natuurlijk.
Uw ADH vitamine Worst
Zit helemaal volgeboekt met etentjes via "FoodForNoBolking.com" uiteraard.quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet dat je tegenwoordig zwaar bolkt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik eis een acclimatiseerfotoserie a la Iwaniusquote:Op zaterdag 21 september 2024 02:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit helemaal volgeboekt met etentjes via "FoodForNoBolking.com" uiteraard.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zit helemaal volgeboekt met etentjes via "FoodForNoBolking.com" uiteraard.Met sigaar dus.quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik eis een acclimatiseerfotoserie a la IwaniusLach met een schone bips![]()
Ja goffer, nou heb ik zin in een sigaar
Als je dezelfde creativiteit als Bill Clinton ermee tentoonspreid dan ben je wel een echte heldquote:Op zaterdag 21 september 2024 02:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja goffer, nou heb ik zin in een sigaar
Ik zag gisteren nog een Bill Clinton garp voorbij komen op Tiktok. Foto van Bill alleen zittend achter zijn bureau en dan iets van "hoe oud je moet zijn om de TWEE mensen in deze foto te kennen"quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als je dezelfde creativiteit als Bill Clinton ermee tentoonspreid dan ben je wel een echte held.
Moest wel lachen
Had je waarschijnlijk bij moeten zitten om het niet grappig te vinden?quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een Bill Clinton garp voorbij komen op Tiktok. Foto van Bill alleen zittend achter zijn bureau en dan iets van "hoe oud je moet zijn om de TWEE mensen in deze foto te kennen".
Moest wel lachen
Ik ga nog 1 aflevering van "Danger Will Robinson" kijken en hopen dat ik dan de slaap kan vattenquote:Op zaterdag 21 september 2024 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben te moe om de grap te begrijpen denk ik![]()
![]()
Monica zat natuurlijk onder dat bureau, te doen wat Monica deed bij Bill.quote:Op zaterdag 21 september 2024 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben te moe om de grap te begrijpen denk ik![]()
![]()
Slekker lapen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-09-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2863 / +113 / +0 / 6729 / 7682
2. aeque / 1258 / +88 / +0 / 2673 / 3091
3. KillemWieft / 913 / +11 / +0 / 377 / 601
4. Dr.Mikey / 657 / +10 / +0 / 1082 / 1429
5. Lovely / 632 / +22 / +0 / 2696 / 3201
6. hemarookworst / 521 / +25 / +7 / 1304 / 1670
7. MizzezAmy / 389 / +27 / +2 / 1800 / 2110
8. HappyCharly / 361 / +17 / +0 / 1116 / 1282
9. marc0871 / 341 / +0 / +0 / 201 / 297
10. AardappelSchotel / 330 / +35 / +0 / 1517 / 1750
11. Pinnenmutske / 330 / +2 / +0 / 779 / 992
12. loveyoulongtime / 324 / +0 / +18 / 1240 / 1419
13. mario390 / 323 / +48 / +1 / 195 / 298
14. Sally / 313 / +33 / +3 / 338 / 458
15. drakin / 300 / +6 / +5 / 660 / 831
16. gebrokenglas / 273 / +22 / +0 / 864 / 1066
17. Bally-b / 272 / +0 / +0 / 61 / 124
18. Homijn / 250 / +0 / +0 / 132 / 190
19. maily / 246 / +8 / +0 / 1071 / 1240
20. FreshFruit / 241 / +0 / +0 / 125 / 164SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik ga ook mijn mand in. Morgenmiddag weer naar fissa.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kut mod spottedquote:![]()
Wel beetje een leugen want geen kutmod.... Maar doe recalcitrant![]()
Trusten SpeccieLach met een schone bips![]()
Je bent zelf een kutmodOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja daarom toch
HahahahahahohihihOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Homohoer een eind op, en ga niet tegen mij en sp3c in! Dit is onze beefquote:Lach met een schone bips![]()
Riot!!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik aanschouw slechts het spektakel.quote:Op zaterdag 21 september 2024 04:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Homohoer een eind op, en ga niet tegen mij en sp3c in! Dit is onze beef
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hou je erbuiten dan voor ik een keer echt boos ga worden!quote:Op zaterdag 21 september 2024 04:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik aanschouw slechts het spektakel.Lach met een schone bips![]()
Ik ook!
En ik ben nooit boosOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Patat met schnitzelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn naam is Legio; want wij zijn velenquote:Op zaterdag 21 september 2024 04:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hou je erbuiten dan voor ik een keer echt boos ga worden!
quote:Op zaterdag 21 september 2024 04:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier gooien ze je dan de friettent uit als je zoiets besteld.
Sow... Nu heb je mequote:Op zaterdag 21 september 2024 04:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn naam is Legio; want wij zijn velen
[ afbeelding ]
Als er friettent opstaat ga ik niet eens naar binnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je houd ook niet zo van traplopen of wel?quote:Op zaterdag 21 september 2024 04:58 schreef sp3c het volgende:
Als er friettent opstaat ga ik niet eens naar binnenLach met een schone bips![]()
Met astma is dat sowieso niet leukquote:Op zaterdag 21 september 2024 05:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je houd ook niet zo van traplopen of wel?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar goed ik ga weer in bed liggen want vakantie is vakantie
Biologische kutlklok
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar heb je wel een goed punt welquote:Op zaterdag 21 september 2024 05:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Met astma is dat sowieso niet leukLach met een schone bips![]()
Welk sp3ctakel? Hij weet dat ik hem own in ieder gesprek dus nokt ie weer af.... Dat is niet mijn fout.quote:Lach met een schone bips![]()
5:08Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Drugs such as benzodiazepines, which enhance the effects of inhibitory neurotransmitter gamma-amino butyric acid (GABA), are known to modulate the mesocorticolimbic dopaminergic system, which is considered to mediate the rewarding effects of psychostimulants. The effects of diazepam, a benzodiazepine that binds unspecifically to omega l- (ω1-) and ω2-receptors, and zolpidem, a nonbenzodiazepine drug that binds preferentially to ω1-receptors, on cocaine- and amphetamine-induced place preference were evaluated in Wistar rats. In tests using the counterbalanced method, neither diazepam (0.2, 1, and 5 mg/kg) nor zolpidem (2.5, 5, and 10 mg/kg) alone induced place preference or place aversion. Diazepam pretreatment prevented both cocaine- and amphetamine-induced (15 and 9 mg/kg, respectively) place preference; however, at doses that were earlier shown to cause sedation and amnesia, zolpidem failed to prevent either cocaine- or amphetamine-induced place preference. These results suggest that diazepam interferes with the rewarding properties of the psychostimulants, whereas zolpidem is less effective in this respect, possibly due to differential distribution of ω1- and ω2-receptors in the brain.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vanmiddag is goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zelfs met 2gr coke en 10mg Zolpidem in mn lijf ben ik scherper dan deze twee clowns.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Trots op jouquote:Op zaterdag 21 september 2024 05:12 schreef KillemWieft het volgende:
Zelfs met 2gr coke en 10mg Zolpidem in mn lijf ben ik scherper dan deze twee clowns.
Ik zie alleen geen klote meer.quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook wel verdiend ook
Buik inhouden en spiegel pakkenquote:Op zaterdag 21 september 2024 05:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zie alleen geen klote meer.
[ afbeelding ]
Daar liggen nog wat lijnen op.quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Buik inhouden en spiegel pakkenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zin in gezelschap? Kan nog wel wat dames regelen als je genoeg snufjes in huis hebtquote:Op zaterdag 21 september 2024 05:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Daar liggen nog wat lijnen op.
Had dat dan gezegd voordat ik die slaappil innam.quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zin in gezelschap? Kan nog wel wat dames regelen als je genoeg snufjes in huis hebt
Sorry, ga dan wat vroeger lopen bitchen de volgende keerquote:Op zaterdag 21 september 2024 05:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Had dat dan gezegd voordat ik die slaappil innam.
Das beter dan xtc gevoel waar je net lekker in zit en dan toch ff dat lijntje coke neemt. BAM! Weg met "the zone" waar je in zat.... Zonde van geld van beidequote:Op zaterdag 21 september 2024 05:31 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb nu zo’n xtc & ghb gevoel
Als ik tegenwoordig MDMA neem krijg ik slaapparalyse. Heel naar.quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das beter dan xtc gevoel waar je net lekker in zit en dan toch ff dat lijntje coke neemt. BAM! Weg met "the zone" waar je in zat.... Zonde van geld van beideProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ich hab es gesehen, vielleicht Conchita Wurst nochmals für die fans hierquote:Op zaterdag 21 september 2024 05:34 schreef mario390 het volgende:
beeld gezien? of moet ik nog en keer?
dat is katy perry hoor man manquote:Op zaterdag 21 september 2024 05:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ich hab es gesehen, vielleicht Conchita Wurst nochmals für die fans hier![]()
Ik gebruik al jaren niks meer, maar vroegah..... Dat was wel compleet van de wereld.quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik tegenwoordig MDMA neem krijg ik slaapparalyse. Heel naar.Lach met een schone bips![]()
oh... had de baard gemistquote:Op zaterdag 21 september 2024 05:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is katy perry hoor man man
hoezo zall de bart hebben? ben je gek?quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
oh... had de baard gemist![]()
neequote:Op zaterdag 21 september 2024 05:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zall de bart hebben? ben je gek?Lach met een schone bips![]()
Hallucinerend door Amsterdam lopen en geld uitdelen aan lekkere wijven. Wat een tijd.quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren niks meer, maar vroegah..... Dat was wel compleet van de wereld.
Wel beetje kut stad wel..quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hallucinerend door Amsterdam lopen en geld uitdelen aan lekkere wijven. Wat een tijd.Lach met een schone bips![]()
Ik niet...quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:41 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Zou haar vies hard en lang neuken.Lach met een schone bips![]()
Veel lekker toeristen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel beetje kut stad wel..Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Hier ook in klein dorp met stadsrechten met overblijfselen van WW2. Bussen met chinezen en Japanners en ja die kun je ook op straat aanspreken en drankje aanbieden hierquote:Wij staan niet bekend als scam city dus dat is wel leuk vermaak.
Niks voor jou?quote:Op zaterdag 21 september 2024 05:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Deze was voor het nageslacht?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet mijn smaak neequote:Had je plaatje van Christina Milian gepost in haar prime dan was het
Mein gott, wat seksistisch welEn ook fout. We zouden vrouwen nooit moeten objectificeren...Ik schaam me diep.
Was niet op hemquote:Op zaterdag 21 september 2024 06:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja zijn smaak is niet best... Maar kun je ook anders verwoordenWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Heerlijk is dat, lucht zo opquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dan nog smaakt het alsof 20 unicorns op je tong pissen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
* gebrokenglas houdt het bij koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik lig al bijna een uur wakker
Da's irritant. Koffie dan maar? Heb je een drukke dag voor de boeg?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik lust geen koffie, staat dat niet in je schriftje?quote:Op zaterdag 21 september 2024 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's irritant. Koffie dan maar? Heb je een drukke dag voor de boeg?
Nee, gelukkig rustig dagje vandaag. En jij?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Dat ik dat zelf nog niet bedacht hadquote:![]()
Leer je het maar drinken.quote:Op zaterdag 21 september 2024 06:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie, staat dat niet in je schriftje?
Nee, gelukkig rustig dagje vandaag. En jij?
Dan slaap ik straks helemaal niet meer!quote:
Vanavond wel weer hoorquote:Op zaterdag 21 september 2024 06:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan slaap ik straks helemaal niet meer!
Ik hoop het maar, anders ga ik jou wel lastig vallenquote:
Dat mag. Of ik dan reageer is een tweede.quote:Op zaterdag 21 september 2024 06:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop het maar, anders ga ik jou wel lastig vallen
Waarom zou je niet reageren? Jij slaapt toch nooit?quote:Op zaterdag 21 september 2024 06:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat mag. Of ik dan reageer is een tweede.
Komt van al die koffie natuurlijk
Ik drink eigenlijk helemaal niet zoveel koffie.quote:Op zaterdag 21 september 2024 06:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom zou je niet reageren? Jij slaapt toch nooit?
Komt van al die koffie natuurlijkIk denk hooguit 5 kopjes per week.
Dat is niet eens elke dag een kopje!quote:Op zaterdag 21 september 2024 06:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk helemaal niet zoveel koffie.Ik denk hooguit 5 kopjes per week.
Wat drink je wel? Water?Cause there is always a wrong to your right 🎶
Nee, dat staat er niet in. Even noteren inderdaad.quote:Op zaterdag 21 september 2024 06:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie, staat dat niet in je schriftje?
Nee, gelukkig rustig dagje vandaag. En jij?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: