SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had als TT 'Niet oordelen' gehad
Oh, lekkere zelfbolk hè
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ben 12, wat is een TT?quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:27 schreef Sally het volgende:
Oh, lekkere zelfbolk hè![]()
![]()
Maar ik kom dus tegenwoordig steeds vaker via Google op Reddit terecht als ik iets wil weten. Vaak suggereert Google zelf al om 'reddit' achter de zoekterm te zetten.
Dat is trouwens ook hoe ik op fok terecht ben gekomen destijds. Dat kwam toen ook vaak als eerste of hoog in de zoekresultaten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Belfzolken!quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:27 schreef Sally het volgende:
Oh, lekkere zelfbolk hè![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
* Fogel geeft @Sally een tik op der linkerbil
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Sobersoquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:31 schreef Bezsen het volgende:
@:oriente post halfnaakte foto’s op Reddit![]()
bolken? bolkrijms?quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb net nog aan Reddit gedaan![]()
Komt wel dichtbij zo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waarom maar halfnaakt?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Die verdienen eigenlijk allebei wel een eigen subreddit hè?quote:![]()
![]()
Maar in dit geval was ik aan het zoeken naar de oorzaak van FPS drops aan het begin van de Infernal Hordes in Diablo 4![]()
Het mooie van Reddit is dat je al met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weet dat daar al topics over zijn, en dat was dus ook zo![]()
Tis net fok vroeger."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Driekwartnaakt spreekt zo lastig uitquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
twee keer de helft naaktquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Driekwartnaakt spreekt zo lastig uitUw ADH vitamine Worst
Van jezelf?quote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:31 schreef Fogel het volgende:
* Fogel geeft @:sally een tik op der linkerbil
Doe rechts ook effe dan![]()
Oh.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:31 schreef Bezsen het volgende:
@:oriente post halfnaakte foto’s op Reddit
FOMO-gevoel...!![]()
Alleen daarom al zou ik dan naar reddit gaan!![]()
Ik kom inderdaad via google ook wel af en toe op reddit terecht. Maar het is niet zo dat ik daar bepaalde topics volg.Cause there is always a wrong to your right 🎶
@Littlerabbitquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Old rabbits ook. @:Homijn @:DerRabbit![]()
'kook nie. Maar als infobron is het wel echt handig.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kom inderdaad via google ook wel af en toe op reddit terecht. Maar het is niet zo dat ik daar bepaalde topics volg."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
OrienteFans
Heb wel eens een shirtloze foto gepost in een fitness sub, niets bijzonders
Had ook gekund dat je foto's van halfnaakte vrouwen postte, dat zie ik hier ook regelmatig mannen doen
Vroeger kwam ik ook vaak op bokt terecht als ik een vraag hadUw ADH vitamine Worst
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
'kook nie. Maar als infobron is het wel echt handig.
Ik kom ook wel eens op quora of zoiets, geen idee wat dat precies is, maar geeft ook soms wel antwoord op mn vraag
Was jij vroeger een paardenmeisje?quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Vroeger kwam ik ook vaak op bokt terecht als ik een vraag had
Ik kwam van de week zelfs nog op bokt uit, toen ik voorbeelden van groene woonkamermuren zocht
Ik zie nu een fantastische fok!-film voor me. In de stijl van "The Expendables" meets "Die Hard"!quote:
Alle konijngerelateerde oldbies die samen in een SNOEIHARDE nostalgische actiefilm spelen!![]()
ooohh.... het grote nadeel van Quora is als je gaat inloggen - dan hebben ze je mailadres.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Ik kom ook wel eens op quora of zoiets, geen idee wat dat precies is, maar geeft ook soms wel antwoord op mn vraag
En je wordt ondergespamd tot en met. Want ze weten welke onderwerpen jjij interessant vindt.
Uhuh.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee maar regelmatig bokt bovenaan als je googletquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was jij vroeger een paardenmeisje?
Ik kwam van de week zelfs nog op bokt uit, toen ik voorbeelden van groene woonkamermuren zochtUw ADH vitamine Worst
Da's er ook zo één die regelmatig tevoorschijn komt ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat klopt ja.
Ik kom ook wel eens op quora of zoiets, geen idee wat dat precies is, maar geeft ook soms wel antwoord op mn vraag"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is idd ontzettend irritantquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:43 schreef Sally het volgende:
[..]
ooohh.... het grote nadeel van Quora is als je gaat inloggen - dan hebben ze je mailadres.
En je wordt ondergespamd tot en met. Want ze weten welke onderwerpen jjij interessant vindt.
Uhuh.
Nou ja, beter dan dat je naar Stormfront doorgelinkt wordt toch?quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:41 schreef hemarookworst het volgende:
Vroeger kwam ik ook vaak op bokt terecht als ik een vraag had"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan dat je naar Stormfront doorgelinkt wordt toch?
Uw ADH vitamine Worst
Ik vraag me ook af wat je dan voor vragen moet stellen om er terecht te komenquote:![]()
"Waarom zijn Joden overal de baas over?""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee doe maar nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
zzzzzz
Welterusten.quote:
Dankquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat heb ik serieus nog nooit gehad. Zal ook wel met mijn search te maken hebben. Ik google nooit op hete hengst ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee maar regelmatig bokt bovenaan als je googlet
Lach met een schone bips![]()
"Mijn Bolke (quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gehad. Zal ook wel met mijn search te maken hebben. Ik google nooit op hete hengst ofzo) doet raar als er een paard in de buurt komt, wat kan ik daar aan doen?"
Heel normale vraag ook dunkt me."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jou moest ik net hebben!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geef dat bolke een schupkequote:Op zaterdag 21 september 2024 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Mijn Bolke () doet raar als er een paard in de buurt komt, wat kan ik daar aan doen?"
Heel normale vraag ook dunkt me.Lach met een schone bips![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat denk ik ook echt, ik wil geen roken promoten uiteindelijk.
Maar vind af en toe het gezeik op rokers ook niet terecht, ga al weg staan van de rest,
Maar waar ik vooral een hekel aan heb is als een niet roker dan een vleugje ervan ruikt er drama van gaat maken.
Want ongezond.
Ok durf te wedden als ze op de snelweg rijden of ernaast wonen dat ze meer slechte shit binnen krijgen als een vleugje het ruiken enzo.__________________!
Zijn echt alle rokers asocialen of lijkt het alleen maar zo?![]()
Nee, ik was ooit een roker en liep altijd weg van alles en iedereen om te roken. Ergerde me er als roker al aan.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]__________________!
Zijn echt alle rokers asocialen of lijkt het alleen maar zo?Lach met een schone bips![]()
het grappige is dat het niet paard gerelateerde zaken zijnquote:Op zaterdag 21 september 2024 00:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gehad. Zal ook wel met mijn search te maken hebben. Ik google nooit op hete hengst ofzoUw ADH vitamine Worst
Joh, ik bolkte alleen maar beetje.quote:Op zaterdag 21 september 2024 01:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het grappige is dat het niet paard gerelateerde zaken zijnLach met een schone bips![]()
Weet je nog dat appartement wat voor teveel geld te koop stond bij mij in het complex?quote:
Dat is dus al onder voorbehoud verkocht![]()
Moet wel nog even uit zien te vogelen voor hoe veel. Als het voor de vraagprijs of meer is zet ik het mijne ook te koop en immigreer ik naar het oostblok
Nimmer Bolkes schuppen!quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geef dat bolke een schupke
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: