Dat Hezbollah al bijna een jaar Isral beschiet met raketten en artillerie is dat niet? Wel apart dat nu Israel zeer doelgericht terugslaat op Hezbollah is dat ineens een issue en oorlogsverklaring maar je hebt het niet over wat Hezbollah al een jaar doet.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat al geruime tijd de VS en andere partijen zeggen niet te willen escaleren, maar dit in feite een oorlogsverklaring is aan Libanon/Hezbollah, I figure. We zullen wel zien.
Tering wat staan die geiteneukers voor lul voor de hele wereld. Genietenquote:Op woensdag 18 september 2024 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vele honderden walkie talkies ontploft volgens Bild. Aangeschaft door Hezbollah in dezelfde periode als de pagers.
De aanslag met de pagers was dus slechts 1 stap in het plan van Isral tegen hun vijand.
Ook gewoon precies op hetzelfde tijdstip als gisteren met de pagers.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Tering wat staan die geiteneukers voor lul voor de hele wereld. Genieten
Jij vind dat een goed idee?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Misschien moet Iran dan haar raketten en andere zooi aan Hezbollah doneren in plaats van Rusland. Kunnen ze misschien wel een deukje in een pak boter slaan.
Jij denkt dat die zandhappers ook maar enig gezond verstand hebben? Dat is allemaal IQ < 80 wat je daar hebt hoor.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar niemand is zo dom om 1 dag naar dat pieper-fiasco gewoon verder te gaan met walkie-talkies met dezelfde leverdatum toch? TOCH?!![]()
![]()
Doen ze al vermoed ikquote:Op woensdag 18 september 2024 16:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Misschien moet Iran dan haar raketten en andere zooi aan Hezbollah doneren in plaats van Rusland. Kunnen ze misschien wel een deukje in een pak boter slaan.
Oefquote:Op woensdag 18 september 2024 15:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. Daarnaast waren er natuurlijk ook waarschuwingen.
[ x ]
E: Huilen om hun moederquote:
Als ik in Libanon zou wonen zou ik morgen tussen 3 en 4 wegblijven van alle apparaten.quote:
Ach joh. Laat 'mquote:Op woensdag 18 september 2024 15:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Zeg hater.
Wil jij ophouden met Joden gelijk te stellen aan Isral? Of zullen wij Palestijnen gelijk stellen aan Hamas?
Ik dacht gisteren al van jeetje, ze hebben het initiatief teruggepakt, morgen vast ronde 2 want hier blijft het vast niet bij, maar ik had zware beschietingen in het zuiden van Libanon verwacht en niet versie 2 van hetzelfde principe.quote:
Alleen boomers hebben een walkie-talkie.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar niemand is zo dom om 1 dag naar dat pieper-fiasco gewoon verder te gaan met walkie-talkies met dezelfde leverdatum toch? TOCH?!![]()
![]()
Nu zijn de 27MC bakkies aan de beurt?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:51 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Sodeju, dat was geen gillende keukenmeid...
Het is natuurlijk wel Twitter, dus als dit later een beeld uit Afghanistan 2013 blijkt, dan dikke sorry.
Nee, de gebruikte emoticons maakte je dat niet duidelijk?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij denkt dat die zandhappers ook maar enig gezond verstand hebben? Dat is allemaal IQ < 80 wat je daar hebt hoor.
Alarm op je telefoon instellen voor 15 uur.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ik in Libanon zou wonen zou ik morgen tussen 3 en 4 wegblijven van alle apparaten.
Ik denk dat je daarmee Hezbollah compleet verkeerd neerzet. Ze zijn goed getraind, gemotiveerd en zeker niet achterlijk. Isral heeft een groot en groeiend probleem met ze.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij denkt dat die zandhappers ook maar enig gezond verstand hebben? Dat is allemaal IQ < 80 wat je daar hebt hoor.
Ook niemand van Hezbollah die bedenkt dat het nu misschien verstandig is om even te checken of hun walkie talkies ook explosieven bevat.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:53 schreef Qarrad het volgende:
Vrij bizar trouwens dat de Hezbollanen hun piepers zien ontploffen en dan vrolijk in die walkietalkies blijven leuteren. Maar goed, dat kan ook zijn omdat ze niet meer opgepiept konden worden dat ze die ook weg moesten gooien
Ze gaan nu alle electronica waarschijnlijk wel open schroeven, doet de helft na het weer in elkaar zetten het ook niet meer…quote:Op woensdag 18 september 2024 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook niemand van Hezbollah die bedenkt dat het nu misschien verstandig is om even te checken of hun walkie talkies ook explosieven bevat.
Volgens mij is dat geen eenrichtingsverkeer, maar worden deze aanvallen keer op keer al vergeldt door Israel. Waarna Hezbollah weer moet vergelden.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat Hezbollah al bijna een jaar Isral beschiet met raketten en artillerie is dat niet? Wel apart dat nu Israel zeer doelgericht terugslaat op Hezbollah is dat ineens een issue en oorlogsverklaring maar je hebt het niet over wat Hezbollah al een jaar doet.
Wist je dit niet of vond je dat niet belangrijk?
Eerlijk, ik denk dat ze dat wel doen. En dat Israel nu deels genoodzaakt is om alles te activeren anders is het niet effectief genoeg meer.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook niemand van Hezbollah die bedenkt dat het nu misschien verstandig is om even te checken of hun walkie talkies ook explosieven bevat.
Geplant? Wanneer hadden ze gedacht dat het volgroeid was dan?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eerlijk, ik denk dat ze dat wel doen. En dat Israel nu deels genoodzaakt is om alles te activeren anders is het niet effectief genoeg meer.
Vanochtend op de NOS al dat het oorspronkelijk geplant was voor een latere datum als start van een daadwerkelijke oorlog tegen Hezbollah.
En dat er dan buiten een Mossad-agent met een vangnetje die laptop vol met bruikbare informatie opvangtquote:Op woensdag 18 september 2024 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als ik Hezbollah was zou ik echt direct mn laptop uit het raam gooien, als je bedenkt wat je daarin kan stoppen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu zijn de 27MC bakkies aan de beurt?
4-5 weken ongeveer, met kunstmest erbij denk ik sneller.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geplant? Wanneer hadden ze gedacht dat het volgroeid was dan?
Het gaat al een jaar lang bijna over en weer ja, waarbij naar elkaar toe wordt gecommuniceerd van "in reactie op de bom bij Pietsnotstad waarbij Klaas en Henk om het leven kwamen, schoten wij vandaag op Janluldorp". En dan de andere kant "in respons op de aanval op Janluldorp waarbij Hans en Joop het leven lieten, hebben wij Keesdam beschoten".quote:Op woensdag 18 september 2024 17:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen eenrichtingsverkeer, maar worden deze aanvallen keer op keer al vergeldt door Israel. Waarna Hezbollah weer moet vergelden.
Je moet mij ook geen woorden in de mond leggen.
Ik zeg alleen dat dit lijkt op een oorlogsverklaring.
Die Hezbollah-begrafenissen zijn ook hele georkestreerde happenings. Er staat volgens mij een playlist klaar en een voetbalplaatje voor elke martelaar.quote:
Volgens twitteraars werden de meeste walkie talkies niet gebruikt door Hezbollah, maar dienden ze slechts als nood hulpmiddel. Pas na de aanval van gisteren op de pagers schakelde Hezbollah vandaag over op de walkie talkies. Israel zou daarom tot vandaag gewacht hebben om ook de walkie talkies op te blazen om zo zoveel mogelijk nieuwe slachtoffers te kunnen maken.quote:
Met kunstmest knalt het wel harder.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
4-5 weken ongeveer, met kunstmest erbij denk ik sneller.
Ze zijn meteen herenigd met God, zou een bedankkaartje aan Mossad sturenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die Hezbollah-begrafenissen zijn ook hele georkestreerde happenings. Er staat volgens mij een playlist klaar en een voetbalplaatje voor elke martelaar.
Gelukkig dat die bom afging bij een begrafenisstoet en niet een duidelijk civiele doelwit zoals een muziekfestival bij een militaire basisquote:
Die dode Hezbollah-strijder was geen populair figuurquote:
Die oorlog is al meer dan een jaar aan de gang Einsteinquote:Op woensdag 18 september 2024 17:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen eenrichtingsverkeer, maar worden deze aanvallen keer op keer al vergeldt door Israel. Waarna Hezbollah weer moet vergelden.
Je moet mij ook geen woorden in de mond leggen.
Ik zeg alleen dat dit lijkt op een oorlogsverklaring.
Oh ik denk dat er ook nog wel het een een ander aan de Mossad/Isral gestuurd gaat wordenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zijn meteen herenigd met God, zou een bedankkaartje aan Mossad sturen
Lastig om de locatie te bezoeken als je geen ogen meer bentquote:Op woensdag 18 september 2024 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die dode Hezbollah-strijder was geen populair figuur
Er kwam maar n collega hem de laatste eer bewijzen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-doden-br~aef3a2db/quote:17:01
Persbureau Reuters meldt op basis van veiligheidsbronnen dat er inmiddels sprake is van honderden gewonden na een nieuwe reeks van ontploffingen in Libanon. Dat wordt inmiddels bevestigd door het Libanese ministerie van Gezondheid. Opnieuw zou er communicatieapparatuur die gebruikt wordt door Hezbollah zijn ontploft.
Volgens de bron zouden de meeste slachtoffers gewond zijn aan hun buik en handen.
16:48
Volgens Libanese staatsmedia zijn er zeker drie personen omgekomen bij een nieuwe reeks explosies van communicatieapparatuur. De doden zouden zijn gevallen in de Bekaa regio, in het oosten van het land.
Volgens verschillende internationale persbureaus zouden er ook tientallen gewonden zijn gevallen.
Iemand heeft kennelijk een partijtje van die dingen goedkoop op de kop weten te tikken…quote:Op woensdag 18 september 2024 17:13 schreef Ali_boo het volgende:
Nieuwe beelden van de aanslagen
[ x ]
Prima voorbeeld van uit het oog, uit het hartquote:Op woensdag 18 september 2024 17:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lastig om de locatie te bezoeken als je geen ogen meer bent
ISRAEL GOATquote:Op woensdag 18 september 2024 17:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens twitteraars werden de meeste walkie talkies niet gebruikt door Hezbollah, maar dienden ze slechts als nood hulpmiddel. Pas na de aanval van gisteren op de pagers schakelde Hezbollah vandaag over op de walkie talkies. Israel zou daarom tot vandaag gewacht hebben om ook de walkie talkies op te blazen om zo zoveel mogelijk nieuwe slachtoffers te kunnen maken.
Een meesterplan![]()
[ x ]
Dat weet ik wel zeker, Isral zal net zo lang doorgaan en hun dwingen om iets terug te doenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ik denk dat er ook nog wel het een een ander aan de Mossad/Isral gestuurd gaat worden
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Intussen is Israel denk ik al druk bezig met het inbrengen van explosieven in duiven, voor het back-back-up plan van Hezbollah.
Godverquote:Op woensdag 18 september 2024 17:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lastig om de locatie te bezoeken als je geen ogen meer bent
Ik moest hem wel makenquote:
FACKING BRILJANTquote:Op woensdag 18 september 2024 17:13 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:13 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Deze pogingquote:Op woensdag 18 september 2024 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We, de mens, leeft niet meer 2.000 voor Christus, het jaar nul, de 8e eeuw na Christus of de middeleeuwen, we leven ook niet meer in 1880 of 1938. We hebben ons ontwikkeld. Wat toen een keer normaal was, is nu niet per se acceptabel en zeker niet omdat we mensen het in een ver verleden ook deden. Misschien was het toen ook al onacceptabel.
Joden worden al de hele geschiedenis door vervolgd en vermoord. Waarom er dan zo mee zitten?
quote:
Speciaal voor jullie danquote:
quote:Op woensdag 18 september 2024 17:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie dan
Nog meer beelden, vers van de pers![]()
[ x ]
Dit overleef je wel als je er naast zit iig.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie dan
Nog meer beelden, vers van de pers![]()
[ x ]
Van wie denk je dat Hamas en Hezbollah hun wapens raketten en bommen nu heeftquote:Op woensdag 18 september 2024 16:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Een argument werkt bij jou structureel maar een kant op. Wordt volk X verdreven dan is het weerzinwekkend. Wordt volk Y verdreven dan komt ineens het argument 'eigenaarschap wisselt wel vaker, waarom daar zo mee zitten'.quote:
Grote batterijen.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zijn wel wat grotere explosies.
Ja dat is ook wel makkelijk raden dit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |