Zeg hater.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:16 schreef Triggershott het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het komt zo wel heel dichtbij. Ik heb gisteren ook nog de piepers opgewarmdquote:Een Hezbollah-functionaris vertelde dan weer anoniem aan AP dat de ontplofte apparaten 'van een nieuw merk waren', dat de groep nog niet eerder had gebruikt. De merknaam of leverancier werden niet genoemd. Ze werden een aantal maanden geleden in gebruik genomen. Voor de ontploffingen meldden verschillende mensen het opwarmen van de piepers.
https://www.ad.nl/buitenl(...)inderen-br~aef3a2db/
Ik las gisteren er een beetje over op Reddit, op PublicFreakout over deze aanval maar die sub is echt extreem pro palestijns, wat een zure comments over deze aanval.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. Daarnaast waren er natuurlijk ook waarschuwingen.
[ x ]
Nee, iig die batch van uitgeleverd piepers had sws iig de springstof en kunnen dan sms code selectief of in groep worden gedetoneerd. Voor het addresseren is, wat ik bedoelde, de medewerking nodig van het telecombedrijf die de SMS dienst verzorgde.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:13 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt.
In deze apparaatjes heeft springstof gezeten en je gaat mij niet wijsmaken dat alle piepers die hebben.
[knip]
We, de mens, leeft niet meer 2.000 voor Christus, het jaar nul, de 8e eeuw na Christus of de middeleeuwen, we leven ook niet meer in 1880 of 1938. We hebben ons ontwikkeld. Wat toen een keer normaal was, is nu niet per se acceptabel en zeker niet omdat we mensen het in een ver verleden ook deden. Misschien was het toen ook al onacceptabel.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:59 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Deze was wel heel gemakkelijk gemaakt.![]()
En je bevestigt mijn punt. Wat is uiteindelijk het belang van eigenaarschap? Die wisselt wel vaker. Waarom er dan zo mee zitten?
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:19 schreef Kale het volgende:
Here we go again:
JUST IN - New wave of device explosions in Lebanon: reports
### Breaking: Explosions Reported Across Lebanon
- Multiple Injuries: A large number of injuries have been reported following several explosions across different areas in the Bekaa region.
- Explosions in Baalbek and Bekaa: Loud explosions have been heard in the city of Baalbek and various villages in the Bekaa Valley.
- Device Explosions in Vehicles: A wireless communication device reportedly exploded inside a car in Southern Lebanon.
- Home Explosions: Explosions in several homes involving normal devices, such as radios and laptops, have caused significant damage and fires.
- Unexplained Device Malfunctions: Various electronic devices, including radios and laptops, have exploded, leading to widespread fires and destruction.
Bron?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:19 schreef Kale het volgende:
Here we go again:
JUST IN - New wave of device explosions in Lebanon: reports
### Breaking: Explosions Reported Across Lebanon
- Multiple Injuries: A large number of injuries have been reported following several explosions across different areas in the Bekaa region.
- Explosions in Baalbek and Bekaa: Loud explosions have been heard in the city of Baalbek and various villages in the Bekaa Valley.
- Device Explosions in Vehicles: A wireless communication device reportedly exploded inside a car in Southern Lebanon.
- Home Explosions: Explosions in several homes involving normal devices, such as radios and laptops, have caused significant damage and fires.
- Unexplained Device Malfunctions: Various electronic devices, including radios and laptops, have exploded, leading to widespread fires and destruction.
Zeker nu een 2e keer nu de kans groot is dat ze zoals nu ook te zien op begrafenissen met vele kinderen en vrouwen zijn.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat al geruime tijd de VS en andere partijen zeggen niet te willen escaleren, maar dit in feite een oorlogsverklaring is aan Libanon/Hezbollah, I figure. We zullen wel zien.
Feitelijk is het al oorlogquote:Op woensdag 18 september 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat al geruime tijd de VS en andere partijen zeggen niet te willen escaleren, maar dit in feite een oorlogsverklaring is aan Libanon/Hezbollah, I figure. We zullen wel zien.
Misschien moet Iran dan haar raketten en andere zooi aan Hezbollah doneren in plaats van Rusland. Kunnen ze misschien wel een deukje in een pak boter slaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |