Postdoif.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En welke tech gaan ze wel vertrouwen, dat wordt weer overgaan op papiertjes oid.
Ik praat nooit met actie-reactie geweldspiralen. Maar verder kun je gelijk hebben.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor the future. Als dit kennelijk de manier van oorlogsvoeren is: het doden van burgers in een ander soeverein land. Zonder legendarisch te willen doen kan dit weleens een actie-reactie geweldspiraal teweegbrengen waar je U tegen zegt.
Mud²
Is er eigenlijk al een hollywoodfilm over deze actie. Vind het wel wat lang duren. Over reactie gesproken.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:58 schreef sp3c het volgende:
het is al actie reactie
dit is een reactie op die raketten die ze de hele tijd afschieten
ik heb van Hezbollah geleerd niet te klikken als ik niet begrijp wat er aan de hand isquote:
aha, zou ook een optie zijn idd. Alleen een batterij met explosieven die onder bepaalde omstandigheden afgaat zou zelfs zonder aparte trigger of firmwareupdate wellicht wel kunnen. Bijv. dat ie reageert op een bepaalde radiofrequentie die bij een bepaald bericht hoort. Als ik even snel google gaat in zo'n ding gewoon een AAA batterij. Dan hebben die Israeli's dus wellicht alleen batterijen hoeven te verwisselen.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom niet de batterijen fabriceren en die met een zendertje uitrusten?
Ja, wat weer een reactie is op landjepik. Bereidwillig als ik ben wil ik dat wel als de eerste actie zien in dit geheel: landjepik.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:58 schreef sp3c het volgende:
het is al actie reactie
dit is een reactie op die raketten die ze de hele tijd afschieten
You're missing out.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:02 schreef sp3c het volgende:
ik heb van Hezbollah geleerd niet te klikken als ik niet begrijp wat er aan de hand is
Israel heeft geen land gepikt in Libanonquote:Op woensdag 18 september 2024 14:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat weer een reactie is op landjepik. Bereidwillig als ik ben wil ik dat wel als de eerste actie zien in dit geheel: landjepik.²
Michaelquote:
Veel veiliger.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En welke tech gaan ze wel vertrouwen, dat wordt weer overgaan op papiertjes oid.
Van de Tempelberg, zeker?quote:Op woensdag 18 september 2024 14:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, wat weer een reactie is op landjepik. Bereidwillig als ik ben wil ik dat wel als de eerste actie zien in dit geheel: landjepik.²
En de joden het weer van de faraos gepikt hadden.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:48 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Van de Tempelberg, zeker?
Je zou kunnen zeggen dat die oorspronkelijk ook is gepikt van de joden.
quote:Op woensdag 18 september 2024 14:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoever terug mogen we blijven gaan alleen zover terug dat het net goed valt voor de selectieve Palestijnse geschiedenis?
Deze was wel heel gemakkelijk gemaakt.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En de joden het weer van de faraos gepikt hadden.![]()
Hoever terug mogen we blijven gaan alleen zover terug dat het net goed valt voor de selectieve joodse islamitische geschiedenis?
quote:Op woensdag 18 september 2024 14:55 schreef Basp1 het volgende:
En de joden het weer van de faraos gepikt hadden.![]()
Hoever terug mogen we blijven gaan alleen zover terug dat het net goed valt voor de selectieve joodse geschiedenis?
Al die stomme gelovigen zitten er nogal mee. Zolang men deze geloven aanhangt en men elkaar de hoofden in slaat omdat hun god de enige echte is.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:59 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Deze was wel heel gemakkelijk gemaakt.![]()
En je bevestigt mijn punt. Wat is uiteindelijk het belang van eigenaarschap? Die wisselt wel vaker. Waarom er dan zo mee zitten?
wel een goede documentaire:quote:Op woensdag 18 september 2024 12:33 schreef Patroon het volgende:
Heb je ook een boekentip waar deze acties in besproken worden?
Het klinkt raar, maar moderne zeer krachtige explosieven zijn erg lastig te ontsteken.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja laten we mensen op de sociale werkplaats met explosieven laten spelen[ afbeelding ]
Yep. Daarnaast waren er natuurlijk ook waarschuwingen.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Er zijn wel weinig beelden bijgekomen de afgelopen 24 uur, zou Hezbollah inmiddels doorhebben hoevel intelligence er is verzameld in de paniek?
theirquote:Op woensdag 18 september 2024 15:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. Daarnaast waren er natuurlijk ook waarschuwingen.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |