Alleen boomers hebben een walkie-talkie.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar niemand is zo dom om 1 dag naar dat pieper-fiasco gewoon verder te gaan met walkie-talkies met dezelfde leverdatum toch? TOCH?!![]()
![]()
Nu zijn de 27MC bakkies aan de beurt?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:51 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Sodeju, dat was geen gillende keukenmeid...
Het is natuurlijk wel Twitter, dus als dit later een beeld uit Afghanistan 2013 blijkt, dan dikke sorry.
Nee, de gebruikte emoticons maakte je dat niet duidelijk?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij denkt dat die zandhappers ook maar enig gezond verstand hebben? Dat is allemaal IQ < 80 wat je daar hebt hoor.
Alarm op je telefoon instellen voor 15 uur.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ik in Libanon zou wonen zou ik morgen tussen 3 en 4 wegblijven van alle apparaten.
Ik denk dat je daarmee Hezbollah compleet verkeerd neerzet. Ze zijn goed getraind, gemotiveerd en zeker niet achterlijk. Israël heeft een groot en groeiend probleem met ze.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij denkt dat die zandhappers ook maar enig gezond verstand hebben? Dat is allemaal IQ < 80 wat je daar hebt hoor.
Ook niemand van Hezbollah die bedenkt dat het nu misschien verstandig is om even te checken of hun walkie talkies ook explosieven bevat.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:53 schreef Qarrad het volgende:
Vrij bizar trouwens dat de Hezbollanen hun piepers zien ontploffen en dan vrolijk in die walkietalkies blijven leuteren. Maar goed, dat kan ook zijn omdat ze niet meer opgepiept konden worden dat ze die ook weg moesten gooien
Ze gaan nu alle electronica waarschijnlijk wel open schroeven, doet de helft na het weer in elkaar zetten het ook niet meer…quote:Op woensdag 18 september 2024 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook niemand van Hezbollah die bedenkt dat het nu misschien verstandig is om even te checken of hun walkie talkies ook explosieven bevat.
Volgens mij is dat geen eenrichtingsverkeer, maar worden deze aanvallen keer op keer al vergeldt door Israel. Waarna Hezbollah weer moet vergelden.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:42 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat Hezbollah al bijna een jaar Israël beschiet met raketten en artillerie is dat niet? Wel apart dat nu Israel zeer doelgericht terugslaat op Hezbollah is dat ineens een issue en oorlogsverklaring maar je hebt het niet over wat Hezbollah al een jaar doet.
Wist je dit niet of vond je dat niet belangrijk?
Eerlijk, ik denk dat ze dat wel doen. En dat Israel nu deels genoodzaakt is om alles te activeren anders is het niet effectief genoeg meer.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ook niemand van Hezbollah die bedenkt dat het nu misschien verstandig is om even te checken of hun walkie talkies ook explosieven bevat.
Geplant? Wanneer hadden ze gedacht dat het volgroeid was dan?quote:Op woensdag 18 september 2024 17:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Eerlijk, ik denk dat ze dat wel doen. En dat Israel nu deels genoodzaakt is om alles te activeren anders is het niet effectief genoeg meer.
Vanochtend op de NOS al dat het oorspronkelijk geplant was voor een latere datum als start van een daadwerkelijke oorlog tegen Hezbollah.
En dat er dan buiten een Mossad-agent met een vangnetje die laptop vol met bruikbare informatie opvangtquote:Op woensdag 18 september 2024 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Als ik Hezbollah was zou ik echt direct mn laptop uit het raam gooien, als je bedenkt wat je daarin kan stoppen.
quote:Op woensdag 18 september 2024 16:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu zijn de 27MC bakkies aan de beurt?
4-5 weken ongeveer, met kunstmest erbij denk ik sneller.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Geplant? Wanneer hadden ze gedacht dat het volgroeid was dan?
Het gaat al een jaar lang bijna over en weer ja, waarbij naar elkaar toe wordt gecommuniceerd van "in reactie op de bom bij Pietsnotstad waarbij Klaas en Henk om het leven kwamen, schoten wij vandaag op Janluldorp". En dan de andere kant "in respons op de aanval op Janluldorp waarbij Hans en Joop het leven lieten, hebben wij Keesdam beschoten".quote:Op woensdag 18 september 2024 17:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen eenrichtingsverkeer, maar worden deze aanvallen keer op keer al vergeldt door Israel. Waarna Hezbollah weer moet vergelden.
Je moet mij ook geen woorden in de mond leggen.
Ik zeg alleen dat dit lijkt op een oorlogsverklaring.
Die Hezbollah-begrafenissen zijn ook hele georkestreerde happenings. Er staat volgens mij een playlist klaar en een voetbalplaatje voor elke martelaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |