Dat Hezbollah al bijna een jaar Isral beschiet met raketten en artillerie is dat niet? Wel apart dat nu Israel zeer doelgericht terugslaat op Hezbollah is dat ineens een issue en oorlogsverklaring maar je hebt het niet over wat Hezbollah al een jaar doet.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:34 schreef Joppiez het volgende:
Wat ik wel apart vind is dat al geruime tijd de VS en andere partijen zeggen niet te willen escaleren, maar dit in feite een oorlogsverklaring is aan Libanon/Hezbollah, I figure. We zullen wel zien.
Tering wat staan die geiteneukers voor lul voor de hele wereld. Genietenquote:Op woensdag 18 september 2024 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vele honderden walkie talkies ontploft volgens Bild. Aangeschaft door Hezbollah in dezelfde periode als de pagers.
De aanslag met de pagers was dus slechts 1 stap in het plan van Isral tegen hun vijand.
Ook gewoon precies op hetzelfde tijdstip als gisteren met de pagers.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Tering wat staan die geiteneukers voor lul voor de hele wereld. Genieten
Jij vind dat een goed idee?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Misschien moet Iran dan haar raketten en andere zooi aan Hezbollah doneren in plaats van Rusland. Kunnen ze misschien wel een deukje in een pak boter slaan.
Jij denkt dat die zandhappers ook maar enig gezond verstand hebben? Dat is allemaal IQ < 80 wat je daar hebt hoor.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar niemand is zo dom om 1 dag naar dat pieper-fiasco gewoon verder te gaan met walkie-talkies met dezelfde leverdatum toch? TOCH?!![]()
![]()
Doen ze al vermoed ikquote:Op woensdag 18 september 2024 16:39 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Misschien moet Iran dan haar raketten en andere zooi aan Hezbollah doneren in plaats van Rusland. Kunnen ze misschien wel een deukje in een pak boter slaan.
Oefquote:Op woensdag 18 september 2024 15:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. Daarnaast waren er natuurlijk ook waarschuwingen.
[ x ]
E: Huilen om hun moederquote:
Als ik in Libanon zou wonen zou ik morgen tussen 3 en 4 wegblijven van alle apparaten.quote:
Ach joh. Laat 'mquote:Op woensdag 18 september 2024 15:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Zeg hater.
Wil jij ophouden met Joden gelijk te stellen aan Isral? Of zullen wij Palestijnen gelijk stellen aan Hamas?
Ik dacht gisteren al van jeetje, ze hebben het initiatief teruggepakt, morgen vast ronde 2 want hier blijft het vast niet bij, maar ik had zware beschietingen in het zuiden van Libanon verwacht en niet versie 2 van hetzelfde principe.quote:
Alleen boomers hebben een walkie-talkie.quote:Op woensdag 18 september 2024 16:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar niemand is zo dom om 1 dag naar dat pieper-fiasco gewoon verder te gaan met walkie-talkies met dezelfde leverdatum toch? TOCH?!![]()
![]()
Nu zijn de 27MC bakkies aan de beurt?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:51 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
Sodeju, dat was geen gillende keukenmeid...
Het is natuurlijk wel Twitter, dus als dit later een beeld uit Afghanistan 2013 blijkt, dan dikke sorry.
Nee, de gebruikte emoticons maakte je dat niet duidelijk?quote:Op woensdag 18 september 2024 16:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij denkt dat die zandhappers ook maar enig gezond verstand hebben? Dat is allemaal IQ < 80 wat je daar hebt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |