Volgens twitteraars werden de meeste walkie talkies niet gebruikt door Hezbollah, maar dienden ze slechts als nood hulpmiddel. Pas na de aanval van gisteren op de pagers schakelde Hezbollah vandaag over op de walkie talkies. Israel zou daarom tot vandaag gewacht hebben om ook de walkie talkies op te blazen om zo zoveel mogelijk nieuwe slachtoffers te kunnen maken.quote:
Met kunstmest knalt het wel harder.quote:Op woensdag 18 september 2024 17:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
4-5 weken ongeveer, met kunstmest erbij denk ik sneller.
Ze zijn meteen herenigd met God, zou een bedankkaartje aan Mossad sturenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Die Hezbollah-begrafenissen zijn ook hele georkestreerde happenings. Er staat volgens mij een playlist klaar en een voetbalplaatje voor elke martelaar.
Gelukkig dat die bom afging bij een begrafenisstoet en niet een duidelijk civiele doelwit zoals een muziekfestival bij een militaire basisquote:
Die dode Hezbollah-strijder was geen populair figuurquote:
Die oorlog is al meer dan een jaar aan de gang Einsteinquote:Op woensdag 18 september 2024 17:01 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Volgens mij is dat geen eenrichtingsverkeer, maar worden deze aanvallen keer op keer al vergeldt door Israel. Waarna Hezbollah weer moet vergelden.
Je moet mij ook geen woorden in de mond leggen.
Ik zeg alleen dat dit lijkt op een oorlogsverklaring.
Oh ik denk dat er ook nog wel het een een ander aan de Mossad/Israël gestuurd gaat wordenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ze zijn meteen herenigd met God, zou een bedankkaartje aan Mossad sturen
Lastig om de locatie te bezoeken als je geen ogen meer bentquote:Op woensdag 18 september 2024 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die dode Hezbollah-strijder was geen populair figuur
Er kwam maar één collega hem de laatste eer bewijzen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-doden-br~aef3a2db/quote:17:01
Persbureau Reuters meldt op basis van veiligheidsbronnen dat er inmiddels sprake is van honderden gewonden na een nieuwe reeks van ontploffingen in Libanon. Dat wordt inmiddels bevestigd door het Libanese ministerie van Gezondheid. Opnieuw zou er communicatieapparatuur die gebruikt wordt door Hezbollah zijn ontploft.
Volgens de bron zouden de meeste slachtoffers gewond zijn aan hun buik en handen.
16:48
Volgens Libanese staatsmedia zijn er zeker drie personen omgekomen bij een nieuwe reeks explosies van communicatieapparatuur. De doden zouden zijn gevallen in de Bekaa regio, in het oosten van het land.
Volgens verschillende internationale persbureaus zouden er ook tientallen gewonden zijn gevallen.
Iemand heeft kennelijk een partijtje van die dingen goedkoop op de kop weten te tikken…quote:Op woensdag 18 september 2024 17:13 schreef Ali_boo het volgende:
Nieuwe beelden van de aanslagen
[ x ]
Prima voorbeeld van uit het oog, uit het hartquote:Op woensdag 18 september 2024 17:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Lastig om de locatie te bezoeken als je geen ogen meer bent
ISRAEL GOATquote:Op woensdag 18 september 2024 17:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens twitteraars werden de meeste walkie talkies niet gebruikt door Hezbollah, maar dienden ze slechts als nood hulpmiddel. Pas na de aanval van gisteren op de pagers schakelde Hezbollah vandaag over op de walkie talkies. Israel zou daarom tot vandaag gewacht hebben om ook de walkie talkies op te blazen om zo zoveel mogelijk nieuwe slachtoffers te kunnen maken.
Een meesterplan![]()
[ x ]
Dat weet ik wel zeker, Israël zal net zo lang doorgaan en hun dwingen om iets terug te doenquote:Op woensdag 18 september 2024 17:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ik denk dat er ook nog wel het een een ander aan de Mossad/Israël gestuurd gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |