Normaal hebben ze 2 zenders op vrijdagavond waarvan er 1 een wedstrijd volledig uitzend. Dat hebben ze nu ook met Emmen - Vitesse, maar blijkbaar hebben ze geen ruimte voor die 2e zender.quote:Op maandag 16 september 2024 19:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En ESPN heeft besloten niet te gaan schakelen met gewoon zes leuke wedstrijden.
Wat een BALLENTENT
Maar ze zenden gewoon 4 wedstrijden uit.quote:Op maandag 16 september 2024 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Normaal hebben ze 2 zenders op vrijdagavond waarvan er 1 een wedstrijd volledig uitzend. Dat hebben ze nu ook met Emmen - Vitesse, maar blijkbaar hebben ze geen ruimte voor die 2e zender.
Als ze dan gewoon die ene zender zouden gebruiken voor het schakelprogramma ipv kansloze ploegjes als Emmen en Vitesse.
Niet op het publiek toegankelijke gedeelte. Ik kan alleen Emmen - Vitesse zien.quote:Op maandag 16 september 2024 20:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ze zenden gewoon 4 wedstrijden uit.
Zo verrassend is dat toch niet?quote:Op maandag 16 september 2024 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat een op het laatste moment samengeraapt Vitesse zich vrij makkelijk staande houdt tot nu toe dit seizoen zegt ook heel wat over het niveau van de competitie.
Op zich niet, al is het wel opmerkelijk dat veel clubs waarvan je normaal wel iets verwacht (Cambuur, Emmen, VVV, Roda, Volendam, ADO) allemaal vrij matig tot slecht aan het seizoen zijn begonnen.quote:
Het moeras van de KKD.quote:Op maandag 16 september 2024 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op zich niet, al is het wel opmerkelijk dat veel clubs waarvan je normaal wel iets verwacht (Cambuur, Emmen, VVV, Roda, Volendam, ADO) allemaal vrij matig tot slecht aan het seizoen zijn begonnen.
Van dit lijstje verwachtte al alleen wat van Roda en Volendam en een klein beetje van ADO. Denk dat het nog wel bij trekt voor die clubs.quote:Op maandag 16 september 2024 21:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op zich niet, al is het wel opmerkelijk dat veel clubs waarvan je normaal wel iets verwacht (Cambuur, Emmen, VVV, Roda, Volendam, ADO) allemaal vrij matig tot slecht aan het seizoen zijn begonnen.
quote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helmond Sport bezwijkt onder de druk van het koploperschap.
Meteen de 1-0.quote:Op maandag 16 september 2024 21:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Helmond Sport bezwijkt onder de druk van het koploperschap.
Leukste competitie ter wereld.quote:Op maandag 16 september 2024 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een bijzonder leuk seizoen so far
Geheel volgens verwachting. VVV heeft al helemaal geen geld.quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen en VVV draaien tot nu toe een gruwelijk slecht seizoen.
Alleen krijgt Volendam veel en veel teveel schoten tegen op doel.quote:Op vrijdag 20 september 2024 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, Helmond.
Met deze voorhoede zou Volendam ook eigenlijk moeiteloos kampioen moeten worden in de KKD.
Toch denk ik dat ze wel een soort Groningen run gaan krijgen als Kruys de poppetjes op de juiste plaats weet te zetten. Zwaartepunt ligt wel aanvallend natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 september 2024 14:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Alleen krijgt Volendam veel en veel teveel schoten tegen op doel.
Heb je een clipje?quote:Op zaterdag 21 september 2024 09:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat deed die keeper bij de 2-3?
Altijd tegen ons.quote:Op maandag 23 september 2024 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik word zo moe van De Graafschap. Ligt de hele competitie open, en dan nog niks presteren
Ludieke berichten.quote:Op maandag 23 september 2024 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus @:Caland
De winnende van ex-MVV'er Dzepar in de derby Roda - MVV leverde bekijks op.
Tussen de mooie woorden over zijn goede wedstrijd zat een groot aantal berichten met vreselijke verwensingen. Inclusief taalfouten. 'Ik hoop dat je hele kanker familie sterft en dat je kinderen dood vallen en de keel word gesneden.' En ander besloot om een nogal opmerkelijk scenario te beschrijven: 'Ik hoop dat jij allebei je achillespezen afscheurd tijdens het steppen naar je lokale zwembad om je zwemdiploma te halen.'
In een ander bericht wordt Dzepar 'kanker NSB'er' genoemd. Diezelfde persoon schrijft bovendien: 'Mladic moest je overhoop schieten.' Daarmee verwijzend naar de oorlogsmisdadiger Ratko Mladic, die als opperbevelhebber van het Servische leger in Bosnië genocide pleegde. Dzepar is van Bosnische afkomst.
Yannick is origineler geworden.quote:Op maandag 23 september 2024 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus @:Caland
De winnende van ex-MVV'er Dzepar in de derby Roda - MVV leverde bekijks op.
Tussen de mooie woorden over zijn goede wedstrijd zat een groot aantal berichten met vreselijke verwensingen. Inclusief taalfouten. 'Ik hoop dat je hele kanker familie sterft en dat je kinderen dood vallen en de keel word gesneden.' En ander besloot om een nogal opmerkelijk scenario te beschrijven: 'Ik hoop dat jij allebei je achillespezen afscheurd tijdens het steppen naar je lokale zwembad om je zwemdiploma te halen.'
Dat gevoel heb ik als Roda JC’er ook. Maar ik acht jullie met Excelsior nog steeds het kansrijkst hoor.quote:Op maandag 23 september 2024 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik word zo moe van De Graafschap. Ligt de hele competitie open, en dan nog niks presteren
Jong Utrecht is ook al jaren zo'n schitterende toevoeging aan de eerste divisie...quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
''Moet Ado gewoon winnen vandaag ?''
hihaho
Jong teams zijn sowieso een parodie op betaald voetbal als je de ene week reserves van het eerste krijgt en de week daarop de onder 18 .quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jong Utrecht is ook al jaren zo'n schitterende toevoeging aan de eerste divisie...
Precies. Als het gewoon een gesloten team is zou ik er geen probleem mee hebben. Volgens mij is dat in Duitsland en Spanje ook zo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jong teams zijn sowieso een parodie op betaald voetbal als je de ene week reserves van het eerste krijgt en de week daarop de onder 18 .
Ja, dit heeft veel meer invloed op welke ploeg wel of niet promoveert, dan een eventueel tussentijds faillissement van een ploeg.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jong teams zijn sowieso een parodie op betaald voetbal als je de ene week reserves van het eerste krijgt en de week daarop de onder 18 .
Zie het.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En van 0-2 achter naar 3-2 voor
De Graafschap kan het cijfermatig ook nog halen maar dan moeten er wel hele gekke dingen gebeuren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Den Bosch en Excelsior bepalen volgende week wie de eerste periodekampioen word.
Door een 0-0 gelijkspel van Den Bosch staan beide ploegen nu op hetzelfde aantal punten en ook het doelsaldo is nagenoeg gelijk, waardoor volgende week ook het aantal doelpunten belangrijk zijn. Volgende week speelt Den Bosch thuis tegen de Graafschap terwijl Excelsior uit speelt tegen Roda
Edit: Helmond doet ook nog mee, maar moet dan wel eerst winnen maandag.
Demagogen moet je een keer je club uit werken.quote:Op maandag 30 september 2024 10:50 schreef maxi-mus het volgende:
Het draait niet bij Cambuur. En Henk de Jong is een fraudeur.
Dirkie Kuyt gaat ook niet zo lekker, geloof ik...quote:Op maandag 30 september 2024 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Demagogen moet je een keer je club uit werken.
Zelfs vv Katwijk trapt daar niet meer in mag ik hopenquote:Op maandag 30 september 2024 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dirkie Kuyt gaat ook niet zo lekker, geloof ik...
Helmond doet zeker nog meequote:Op zaterdag 28 september 2024 18:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Den Bosch en Excelsior bepalen volgende week wie de eerste periodekampioen word.
Door een 0-0 gelijkspel van Den Bosch staan beide ploegen nu op hetzelfde aantal punten en ook het doelsaldo is nagenoeg gelijk, waardoor volgende week ook het aantal doelpunten belangrijk zijn. Volgende week speelt Den Bosch thuis tegen de Graafschap terwijl Excelsior uit speelt tegen Roda
Edit: Helmond doet ook nog mee, maar moet dan wel eerst winnen maandag.
Nieuwe attractie in het dorp.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wtf. Volendam had ook nog niet genoeg (oude) aanvallers.
[ x ]
Ze kunnen beter investeren in hun defensie.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:18 schreef maxi-mus het volgende:
Wtf. Volendam had ook nog niet genoeg (oude) aanvallers.
[ x ]
Morgen lekker het XXL-schakelkanaaltje terugkijken, niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:17 schreef hhh38 het volgende:
GS Staalwerken Stadion bijna uitverkocht
Ik ga niet de hele wedstrijd kunnen zien
HelmondSportGoden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:17 schreef hhh38 het volgende:
GS Staalwerken Stadion bijna uitverkocht
Ik ga niet de hele wedstrijd kunnen zien
Lol, Helmond nu ook achter tegen jong Ajax waardoor de #1-3 allemaal op achterstand staan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog De Graafschap
Nog 2x als er bij de andere niet meer gescoord wordquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel moet De Graafschap er nu nog maken?
Very kotsbeuquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:34 schreef Zorro het volgende:
Helmond en Excelsior zijn Den Bosch Kotsebeu
Alles weggeven in 4 minuten. keurigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een dramatische club is het ook altijd
Nee, niet echt. 14e begroting.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Den Bosch heeft nu ook wel iets meer geld dan een paar jaar geleden, toch?
Hopen dat Helmond meedraait om promotie is als hopen dat Donald Trump de verkiezingen wint. Het is even grappig en tegendraads vanwege de drama en de chaos, maar uiteindelijk is het waarschijnlijk een treinramp van ongekende proporties.quote:
Streppel heeft op zich wel een prima transferbeleid nu. Beetje een vreemdelingenlegioen maar wel prima spelers met groeipotentie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hopen dat Helmond meedraait om promotie is als hopen dat Donald Trump de verkiezingen wint. Het is even grappig en tegendraads vanwege de drama en de chaos, maar uiteindelijk is het waarschijnlijk een treinramp van ongekende proporties.
Behalve dat Helmond Sport niet de ‘macht’ heeft om bij een laatste plek en dreigende directe degradatie een noodtoestand uit te laten roepen waardoor ze toch in de Eredivisie blijven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hopen dat Helmond meedraait om promotie is als hopen dat Donald Trump de verkiezingen wint. Het is even grappig en tegendraads vanwege de drama en de chaos, maar uiteindelijk is het waarschijnlijk een treinramp van ongekende proporties.
RKC gaat dit seizoen voor een all time laagterecord in de eredivisie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve dat Helmond Sport niet de ‘macht’ heeft om bij een laatste plek en dreigende directe degradatie een noodtoestand uit te laten roepen waardoor ze toch in de Eredivisie blijven.
Die macht heeft alleen RKC Waalwijk
De hele 'harde' kern van 7 man gelijk aan het zingen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Eindhoven is getriggerd door een Britse vlogger
Ik was vorig jaar bij Eindhoven - NAC. Die 'harde kern' van FCE is echt lachwekkend klein en stil. Zelfs vanuit de Business Club kwam meer geluid.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De hele 'harde' kern van 7 man gelijk aan het zingen.
Dat zal die Britse blogger leren
Op de één of andere manier kan ik het nooit zo serieus nemen als NAC ergens iets van vindt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar bij Eindhoven - NAC. Die 'harde kern' van FCE is echt lachwekkend klein en stil. Zelfs vanuit de Business Club kwam meer geluid.
Mij ook niet. Was er ook alleen maar voor mijn werk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier kan ik het nooit zo serieus nemen als NAC ergens iets van vindt.
Voor Roda gold dat men altijd wilde voetballen, maar vorig seizoen werden ineens drie spelers opgeroepen voor interland waardoor je ook een kwetsbaar wordt. Met name jeugdinternationals zie je in de KKD toch best snel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom worden er dit weekend überhaupt nog 2 potjes in de KKD gespeeld. Verschuif dan die hele speelronde tot na de interlandbreak.
En je hebt nu dan ook nog dat allerlei landen stamboomonderzoek gaan doen om te kijken of ze ergens in de krochten van het voetbal nog wat internationals bij elkaar kunnen scharrelen. Nu Indonesië bijvoorbeeld weer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Voor Roda gold dat men altijd wilde voetballen, maar vorig seizoen werden ineens drie spelers opgeroepen voor interland waardoor je ook een kwetsbaar wordt. Met name jeugdinternationals zie je in de KKD toch best snel.
Ik zie dit in de Eredivisie niet zo snel gebeuren maar dan zullen ze wellicht ook wat rekening houden met de speeldata.quote:
De wedstrijd is te volgen op het open kanaal Star Channel, kanaal 11 bij Ziggo, kanaal 16 bij KPN of kanaal 16 bij Odido.quote:
Ik zit er klaar voor. Nu eerst m'n favoriete trainer Ron Jans op NED-1 bij m'n favoriete vrouwelijke TV-persoonlijkheid. Carrie ten Napel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De wedstrijd is te volgen op het open kanaal Star Channel, kanaal 11 bij Ziggo, kanaal 16 bij KPN of kanaal 16 bij Odido.
Dat Den Bosch is ook echt het Feyenoord van onder de rivieren hè? Altijd en overal problemen.quote:
Je kunt ook nog steeds niet zeggen dat er een ploeg bovenuit springt qua spel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle clubs bovenin wisten vanavond te winnen waardoor Den Bosch, Excelsior, Helmond en de Graafschap op een punt van elkaar blijven staan en verder uitlopen van de rest. De spanning bovenin valt tot dusver niet tegen.
Allemaal niet best idd. Paar leuke spelertjes her en der. Wel zeer vermakelijk zoals altijd. Wat dat betreft is het smullen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kunt ook nog steeds niet zeggen dat er een ploeg bovenuit springt qua spel.
Qua verliespunten staat Dordt nog boven de Graafschap.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle clubs bovenin wisten vanavond te winnen waardoor Den Bosch, Excelsior, Helmond en de Graafschap op een punt van elkaar blijven staan en verder uitlopen van de rest. De spanning bovenin valt tot dusver niet tegen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Rondom stadion nog een bouwval. @:powerloungen
Den Bosch speelt alleen tegen FC Volendam, dat de beste voetballers van de KKD heeft rondlopen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Helmond, Excelsior en Den Bosch (als ze winnen) slaan wel een voorzichtig gaatje naar de GIGANTISCHE middenmoot.
1-4quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Den Bosch speelt alleen tegen FC Volendam, dat de beste voetballers van de KKD heeft rondlopen.
Het was ontzettend leuk. En het nieuwe stadion is echt mooi.quote:Op maandag 21 oktober 2024 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We feliciteren user @:maxi-mus die bij dit historische moment aanwezig was.
Waarom kijk je er naar?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 12:57 schreef kalinhos het volgende:
Dat Jong-Ajax is niet te doen zeg. Gisteren met pijn en moeite de 2e helft uitgezeten, er gebeurt gewoon helemaal niks.
Ik heb het ook opgegeven. Echt gruwelijk.quote:
Toplevel aanval voor KKD begrippenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ould-Chikh hoort ook niet op dit niveau thuis. Van Mieghem hoort ook in de Eredivisie.
Ze kunnen Jacobs, Kuwas, Ould-Chikh, Veerman, Muhren in één opstelling gooien. Al het andere dan promotie is falen.quote:
Ben je verbaasd?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook het enige lichtpunt. Die achterhoede kan echt niet.
Er stond bij Indonesië een tuinkabouter in de goal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:32 schreef Caland het volgende:
De amateurs van de oranje vrouwen spelen tegen de gehandicapte Indonesische vrouwen
quote:Eerste wedstrijd in nieuw stadion uitgesteld
01/11/2024 10:26
Helmond Sport bevindt zich nog in een intensief overleg met de gemeente Helmond over de huurovereenkomst en afronding van het nieuwe stadion. Deze gesprekken gaan over de huurovereenkomst, maar ook over bouwkundige zaken en de keuze van het juiste veld.
Er wordt wekelijks intensief overleg gevoerd met de gemeente, en de eigen bouwwerkzaamheden lopen in de tussentijd gewoon door volgens planning. Gemeente en Helmond Sport blijven zich inzetten om het stadion zo snel mogelijk gereed te hebben.
Op dit moment kan Helmond Sport nog geen nieuwe datum noemen voor de eerste wedstrijd in het nieuwe stadion. Zodra er concrete ontwikkelingen zijn, zullen wij de achterban hierover informeren. Totdat de overgang naar het nieuwe stadion een feit is, zal Helmond Sport alle thuiswedstrijden blijven spelen op het vertrouwde terrein van ‘De Braak’.
Via deze weg nodigen wij supporters, sponsoren en andere geïnteresseerden in ieder geval alvast uit voor de informatieavond op woensdag 13 november. Vanaf 19.30 uur zullen wij die avond onze achterban meenemen in actualiteiten rondom de club, waaronder de ontwikkelingen rondom het nieuwe stadion.
0-1 gewonnen. Heerlijk dit.quote:Op zondag 3 november 2024 17:36 schreef hhh38 het volgende:
Bizar dat het nog 0-0 staat. Hopelijk is Excelsior nu uitgeraasd.
Wordt leuk in de top. Gefeliciteerd. Heijja Den Bosch.quote:Op zondag 3 november 2024 23:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
0-1 gewonnen. Heerlijk dit.
quote:De nasleep van de thuisnederlaag tegen Telstar zat FC Emmen-trainer Robin Peter niet lekker. Een week later probeerde de Duitser opnieuw zijn gelijk te halen. Het leverde een fascinerende meltdown op.
*Bekerduel tegen Koninklijke HFC (1-0 verloren)
,,Ik hoopte dat het goed zou gaan, want we speelden in een opstelling die jij graag ziet, want tegen Telstar deden we het volgens jou niet goed’’, zei een stekelige Peter tijdens zijn wekelijkse persmoment.
,,We zijn blij dat je er nu bent om ons te vertellen hoe we succesvol moeten zijn, maar helaas zeg je dat altijd achteraf en nooit vooraf.’’ ,,Ik heb een andere taak dan jij’’, ging de oefenmeester verder.
,,Ik zal nooit zomaar tegen iedereen zeggen wat ze niet goed doen, op iedereen mopperen en mensen vernietigen. Ik en mijn staf worden betaald om oplossingen te vinden en spelers aan te moedigen. Dat is hoe ik omga met mensen. Ik weet dat anderen niet zo zijn, maar ik vind niet dat we elkaar moeten tegenwerken."
De nasleep van de verloren wedstrijd tegen Telstar van vorige week zondag, zat Peter ook niet lekker.
,,Als wij onze twee grote kansen voor rust hadden afgemaakt en we hadden twee strafschoppen gekregen, had je niet opgeschreven dat onze keuzes bizar waren.’’
In zijn streven zijn gelijk te halen, nam Peter Kelian Nsona als voorbeeld. ,,Tegen FC Eindhoven kwam hij naar binnen en schoot hij de bal in de kruising. Het werd verkozen tot doelpunt van de maand. Tegen Telstar maakte hij eenzelfde actie, maar schoot hij vier meter over. Dan vindt iedereen het shit. Moeten we dan zeggen dat hij niet meer moet schieten? Of dat de bal alleen in de kruising moet? Je lacht, maar het is niet grappig.’’
,,Natuurlijk ben ik niet blij met het verlies tegen Telstar, maar het is niet mijn taak om te zeggen dat de spelers het slecht hebben gedaan. Daar krijgen anderen wél voor betaald. Of ik het frustrerend vind dat jij je werk doet? Nee, ik probeer mensen te helpen hun doelen te bereiken, voor mij zou het fijn zijn als anderen dat ook bij mij doen. Ik zou nooit mijn geld willen verdienen door over anderen te klagen en hen kapot te maken. Voor mij is dat iets heel geks.’’
,,Jij vond de keuzes tegen Telstar bizar. Daar hebben we elkaar na de wedstrijd over gesproken, maar jouw mening stond al vast. Waarom zouden we er dan met elkaar over in gesprek gaan? Voor mij slaat dat nergens op.’’
Ik heb dit met stijgende verbazing gelezen.quote:Op maandag 4 november 2024 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik kom echt een legendarische meltdown van Robin Peter tegen. @:Maxi-mus
[..]
Fantastisch, zijn hier beelden van?quote:Op maandag 4 november 2024 16:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik kom echt een legendarische meltdown van Robin Peter tegen. @:Maxi-mus
[..]
Alvast 0-1.quote:Op maandag 4 november 2024 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Emmen kan vandaag weer de aansluiting vinden, dus ze zullen wel weer verliezen.
Ik kwam dit tegen in het Dagblad van het Noorden (paywall) voor De Eerste De Beste-research. Grof schandaal dat dit achter een paywall zit.quote:
quote:Op maandag 4 november 2024 22:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kwam dit tegen in het Dagblad van het Noorden (paywall) voor De Eerste De Beste-research. Grof schandaal dat dit achter een paywall zit.
Mogen FC Den Boschsupporters wel komen? lk zag vorig jaar of een jaar eerder een scheidslijn van woonplaatsen van supporters die wel en die niet mochten komen bij Top Oss bij deze derby.quote:Op vrijdag 8 november 2024 07:35 schreef tong80 het volgende:
Mooie derby vanavond. Heija Den Bosch......
Geen uit supporters idd en helaas.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Mogen FC Den Boschsupporters wel komen? lk zag vorig jaar of een jaar eerder een scheidslijn van woonplaatsen van supporters die wel en die niet mochten komen bij Top Oss bij deze derby.
Maccabi speelt niet in Volendam.quote:Op vrijdag 8 november 2024 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
Volendam - Jong Utrecht zou wel eens een bloedbad kunnen worden.
quote:Op vrijdag 8 november 2024 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maccabi speelt niet in Volendam.
Alles op alles om alle resterende wedstrijden te winnen.quote:Op maandag 11 november 2024 10:34 schreef hhh38 het volgende:
Helmond is ook klaar. Het was leuk zo lang het duurde. Nu alles zetten op het halen van top 8.
Bolletje genotquote:Op maandag 11 november 2024 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alles op alles om alle resterende wedstrijden te winnen.
Ik ben daar ook fel op tegen.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel jammer dat er geen volledige speelrondes meer zijn in interlandweekenden.
Die 2 wedstrijdjes zijn het ook allemaal net niet.
Ja ik werd een beetje bozig toen ik het programma zag.quote:Op zaterdag 16 november 2024 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel jammer dat er geen volledige speelrondes meer zijn in interlandweekenden.
Die 2 wedstrijdjes zijn het ook allemaal net niet.
VVV is echt mokerslecht dit seizoen. Telstar heeft wel een leuk ploegje.quote:Op zaterdag 16 november 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
VVV verliest met 4-0 van Telstar. Dan kun je beter stoppen.
De homo's van Vites hebben het dak wel dicht.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Dit is een echte mannen competitie.
Geef mij die centen maar.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:21 schreef Zipportal het volgende:
Kikkers en muizen genot. @:r-woud93
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |