Altijd tegen ons.quote:Op maandag 23 september 2024 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik word zo moe van De Graafschap. Ligt de hele competitie open, en dan nog niks presteren
Ludieke berichten.quote:Op maandag 23 september 2024 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus @:Caland
De winnende van ex-MVV'er Dzepar in de derby Roda - MVV leverde bekijks op.
Tussen de mooie woorden over zijn goede wedstrijd zat een groot aantal berichten met vreselijke verwensingen. Inclusief taalfouten. 'Ik hoop dat je hele kanker familie sterft en dat je kinderen dood vallen en de keel word gesneden.' En ander besloot om een nogal opmerkelijk scenario te beschrijven: 'Ik hoop dat jij allebei je achillespezen afscheurd tijdens het steppen naar je lokale zwembad om je zwemdiploma te halen.'
In een ander bericht wordt Dzepar 'kanker NSB'er' genoemd. Diezelfde persoon schrijft bovendien: 'Mladic moest je overhoop schieten.' Daarmee verwijzend naar de oorlogsmisdadiger Ratko Mladic, die als opperbevelhebber van het Servische leger in Bosnië genocide pleegde. Dzepar is van Bosnische afkomst.
Yannick is origineler geworden.quote:Op maandag 23 september 2024 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus @:Caland
De winnende van ex-MVV'er Dzepar in de derby Roda - MVV leverde bekijks op.
Tussen de mooie woorden over zijn goede wedstrijd zat een groot aantal berichten met vreselijke verwensingen. Inclusief taalfouten. 'Ik hoop dat je hele kanker familie sterft en dat je kinderen dood vallen en de keel word gesneden.' En ander besloot om een nogal opmerkelijk scenario te beschrijven: 'Ik hoop dat jij allebei je achillespezen afscheurd tijdens het steppen naar je lokale zwembad om je zwemdiploma te halen.'
Dat gevoel heb ik als Roda JC’er ook. Maar ik acht jullie met Excelsior nog steeds het kansrijkst hoor.quote:Op maandag 23 september 2024 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik word zo moe van De Graafschap. Ligt de hele competitie open, en dan nog niks presteren
Jong Utrecht is ook al jaren zo'n schitterende toevoeging aan de eerste divisie...quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
''Moet Ado gewoon winnen vandaag ?''
hihaho
Jong teams zijn sowieso een parodie op betaald voetbal als je de ene week reserves van het eerste krijgt en de week daarop de onder 18 .quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jong Utrecht is ook al jaren zo'n schitterende toevoeging aan de eerste divisie...
Precies. Als het gewoon een gesloten team is zou ik er geen probleem mee hebben. Volgens mij is dat in Duitsland en Spanje ook zo.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jong teams zijn sowieso een parodie op betaald voetbal als je de ene week reserves van het eerste krijgt en de week daarop de onder 18 .
Ja, dit heeft veel meer invloed op welke ploeg wel of niet promoveert, dan een eventueel tussentijds faillissement van een ploeg.quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jong teams zijn sowieso een parodie op betaald voetbal als je de ene week reserves van het eerste krijgt en de week daarop de onder 18 .
Zie het.quote:Op vrijdag 27 september 2024 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En van 0-2 achter naar 3-2 voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |