Lol, Helmond nu ook achter tegen jong Ajax waardoor de #1-3 allemaal op achterstand staan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 20:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog De Graafschap
Nog 2x als er bij de andere niet meer gescoord wordquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoeveel moet De Graafschap er nu nog maken?
Very kotsbeuquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:34 schreef Zorro het volgende:
Helmond en Excelsior zijn Den Bosch Kotsebeu
Alles weggeven in 4 minuten. keurigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een dramatische club is het ook altijd
Nee, niet echt. 14e begroting.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Den Bosch heeft nu ook wel iets meer geld dan een paar jaar geleden, toch?
Hopen dat Helmond meedraait om promotie is als hopen dat Donald Trump de verkiezingen wint. Het is even grappig en tegendraads vanwege de drama en de chaos, maar uiteindelijk is het waarschijnlijk een treinramp van ongekende proporties.quote:
Streppel heeft op zich wel een prima transferbeleid nu. Beetje een vreemdelingenlegioen maar wel prima spelers met groeipotentie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hopen dat Helmond meedraait om promotie is als hopen dat Donald Trump de verkiezingen wint. Het is even grappig en tegendraads vanwege de drama en de chaos, maar uiteindelijk is het waarschijnlijk een treinramp van ongekende proporties.
Behalve dat Helmond Sport niet de ‘macht’ heeft om bij een laatste plek en dreigende directe degradatie een noodtoestand uit te laten roepen waardoor ze toch in de Eredivisie blijven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 22:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Hopen dat Helmond meedraait om promotie is als hopen dat Donald Trump de verkiezingen wint. Het is even grappig en tegendraads vanwege de drama en de chaos, maar uiteindelijk is het waarschijnlijk een treinramp van ongekende proporties.
RKC gaat dit seizoen voor een all time laagterecord in de eredivisie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Behalve dat Helmond Sport niet de ‘macht’ heeft om bij een laatste plek en dreigende directe degradatie een noodtoestand uit te laten roepen waardoor ze toch in de Eredivisie blijven.
Die macht heeft alleen RKC Waalwijk
De hele 'harde' kern van 7 man gelijk aan het zingen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Eindhoven is getriggerd door een Britse vlogger
Ik was vorig jaar bij Eindhoven - NAC. Die 'harde kern' van FCE is echt lachwekkend klein en stil. Zelfs vanuit de Business Club kwam meer geluid.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De hele 'harde' kern van 7 man gelijk aan het zingen.
Dat zal die Britse blogger leren
Op de één of andere manier kan ik het nooit zo serieus nemen als NAC ergens iets van vindt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 10:37 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar bij Eindhoven - NAC. Die 'harde kern' van FCE is echt lachwekkend klein en stil. Zelfs vanuit de Business Club kwam meer geluid.
Mij ook niet. Was er ook alleen maar voor mijn werk.quote:Op maandag 7 oktober 2024 07:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier kan ik het nooit zo serieus nemen als NAC ergens iets van vindt.
Voor Roda gold dat men altijd wilde voetballen, maar vorig seizoen werden ineens drie spelers opgeroepen voor interland waardoor je ook een kwetsbaar wordt. Met name jeugdinternationals zie je in de KKD toch best snel.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 17:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waarom worden er dit weekend überhaupt nog 2 potjes in de KKD gespeeld. Verschuif dan die hele speelronde tot na de interlandbreak.
En je hebt nu dan ook nog dat allerlei landen stamboomonderzoek gaan doen om te kijken of ze ergens in de krochten van het voetbal nog wat internationals bij elkaar kunnen scharrelen. Nu Indonesië bijvoorbeeld weer.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 18:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Voor Roda gold dat men altijd wilde voetballen, maar vorig seizoen werden ineens drie spelers opgeroepen voor interland waardoor je ook een kwetsbaar wordt. Met name jeugdinternationals zie je in de KKD toch best snel.
Ik zie dit in de Eredivisie niet zo snel gebeuren maar dan zullen ze wellicht ook wat rekening houden met de speeldata.quote:
De wedstrijd is te volgen op het open kanaal Star Channel, kanaal 11 bij Ziggo, kanaal 16 bij KPN of kanaal 16 bij Odido.quote:
Ik zit er klaar voor. Nu eerst m'n favoriete trainer Ron Jans op NED-1 bij m'n favoriete vrouwelijke TV-persoonlijkheid. Carrie ten Napel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De wedstrijd is te volgen op het open kanaal Star Channel, kanaal 11 bij Ziggo, kanaal 16 bij KPN of kanaal 16 bij Odido.
Dat Den Bosch is ook echt het Feyenoord van onder de rivieren hè? Altijd en overal problemen.quote:
Je kunt ook nog steeds niet zeggen dat er een ploeg bovenuit springt qua spel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle clubs bovenin wisten vanavond te winnen waardoor Den Bosch, Excelsior, Helmond en de Graafschap op een punt van elkaar blijven staan en verder uitlopen van de rest. De spanning bovenin valt tot dusver niet tegen.
Allemaal niet best idd. Paar leuke spelertjes her en der. Wel zeer vermakelijk zoals altijd. Wat dat betreft is het smullen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 13:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je kunt ook nog steeds niet zeggen dat er een ploeg bovenuit springt qua spel.
Qua verliespunten staat Dordt nog boven de Graafschap.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle clubs bovenin wisten vanavond te winnen waardoor Den Bosch, Excelsior, Helmond en de Graafschap op een punt van elkaar blijven staan en verder uitlopen van de rest. De spanning bovenin valt tot dusver niet tegen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Rondom stadion nog een bouwval. @:powerloungen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |