Zelfs dat lukt dus niet.quote:Op zondag 15 september 2024 14:32 schreef trein2000 het volgende: Haal die auto maar binnen voor FL.
ik zie hem naar buiten sturen doordat zijn band geraakt wordt door sainz die naar linksquote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef trein2000 het volgende:
Waarom stuurt Perez naar buiten? Wat denkt hij?
Sainz gleed weg.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef trein2000 het volgende:
Norris loopt nu meer punten uitquote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:trein2000
PER naait Max op geen enkele wijze. Of ik mis ff iets
Van Pirelli dan?quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit niet de schuld van Perez hoor
Ik vooralsnog ook nietquote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Dit dus. Hele rare crash. Er was geen contact.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef xzaz het volgende:
Sainz schiet opeens naar links terwijl zn stuur rechtdoor staat
Ik ook niet.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Laat ik even Piastri nadoen, als ik opzij stuur moet de ander wel aan de kant en van het gas af.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
Max gaat het niet redden dit seizoen. Je bent zo goed als je auto blijkt wel weer. Ik hoor al maanden niemand meer roepen dat dit de nieuwe Senna is. Hij begint meer richting zijn vader af te glijden.
VER naait zichzelf, die had hier gewoon moeten winnen of 2e worden.quote:
Omdat hij geraakt wordt door Perez.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef xzaz het volgende:
Sainz schiet opeens naar links terwijl zn stuur rechtdoor staat
Je doet je username eer aan.quote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
Max gaat het niet redden dit seizoen. Je bent zo goed als je auto blijkt wel weer. Ik hoor al maanden niemand meer roepen dat dit de nieuwe Senna is. Hij begint meer richting zijn vader af te glijden.
Overdreven geacteer alsof we debielen zijnquote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga slecht op die Alex Jacques bij F1TV.
Gelukkig geen grindbak in Baku…quote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef KlapMongeaul het volgende:
de voorband van perez kwam tegen de voorkant van de achterband van sainz.quote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus. Hele rare crash. Er was geen contact.
1 punt. En dan heb ik het niet over de gemiste FL.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tactiek albon heeft zijn race ook aardig verpestquote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Cuendillar het volgende:
Op uitvallen na had deze dag niet slechter kunnen uitpakken voor Max.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef Mike het volgende:
Bearman na punten voor Ferrari nu ook een punt voor Haas.
Leek mij ook. Maar kon het niet heel goed zien. Dus graag wat meer herhalingen vanuit verschillende hoekenquote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef Parafernalia het volgende:
Lijkt me toch een fout van Sainz?
Nee dat is Viaplayquote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Overdreven geacteer alsof we debielen zijn
Moeilijk te zeggen inderdaad. Feit is wel dat RBR dramtisch is. Het hele seizoen is het al een drama. Het is nog een wonder dat Verstappen in het begin van het seizoen nog zo kon presteren.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Ja zo zag ik het ook. Sainz ging licht naar links, Perez licht naar rechts. Maar Perez zat er achter, dus zijn fout imo.quote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het leek erop dat Perez het wiel van Sainz raakte waardoor die naar links ging
Reken eens voor dan?quote:
Onzin: Perez tikt hem aan op zijn achterwiel.quote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Over schuld heeft viaplay dan wel weer een punt. Beiden schuld lijkt me.
Sainz zal inderdaad niet zelf zo insturenquote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het leek erop dat Perez het wiel van Sainz raakte waardoor die naar links ging
Schuld van Sainzquote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef potjecreme het volgende:
Zo jammer van Perez en zijn frustratie.
Verstappen was naar binnen gegaan voor de FL. Toen veroorzaakte hij een SC.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
er is een editknop, dan hoef je niet te quotenquote:
Exactemundo.quote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja zo zag ik het ook. Sainz ging licht naar links, Perez licht naar rechts. Maar Perez zat er achter, dus zijn fout imo.
Gisteren een duur foutje en vandaag gewoon een hele matige race gereden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VER naait zichzelf, die had hier gewoon moeten winnen of 2e worden.
Hup Gunnersquote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik ga Spurs Arsenal kijken. Op naar de volgende race
ik ook maar we hebben nog even.quote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef Maver24 het volgende:
Nou ik ga Spurs Arsenal kijken. Op naar de volgende race
En het staat vast dat hij dat gehaald zou hebben met dat hok?quote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verstappen was naar binnen gegaan voor de FL. Toen veroorzaakte hij een SC.
Over het hele weekend had het zat erger gekund.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Cuendillar het volgende:
Op uitvallen na had deze dag niet slechter kunnen uitpakken voor Max.
Wat is het? 3 punten in een weekend met de beste pace, zijn teamgenoot die het beter doet en Leclerc die een stuk beter scoort. Norris zal niet blij zijn.quote:
ik denk dat hier weinig aan te doen was vanuit beiden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef Keyos het volgende:
Lekker voor de budgetcap dit voor Red Bull. Niet de eerste dikke crash van Perez waar hij niet per se schuldig is, maar met wat beter instinct de crash had kunnen voorkomen.
Dat boek is dicht.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Mano_ het volgende:
Toto op de radio van Russell
Zal Hamilton niet leuk vinden.
59 dacht ik, want FL.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef ZaZoe het volgende:
Max 60 punten voor op Lando,...nog 7 races te gaan
+ de sprintraces.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef ZaZoe het volgende:
Kom kom, Perez kon er bijna de race mee winnen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze lijken het nu echt compleet kwijt te zijn, iedere aanpassing lijkt het erger te maken.
Dan kun je niet rekenen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef vosss het volgende:
[..]
1 punt. En dan heb ik het niet over de gemiste FL.
Zou hij die hebben gepakt dan. Ronde van Norris op late mediums was erg sterkquote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verstappen was naar binnen gegaan voor de FL. Toen veroorzaakte hij een SC.
Dat was ook onverstandig inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed, Carlos bracht zich zelf weer in deze situatie door meteen naast Leclerc te willen duiken in bocht 2.
Als ze 6 en 7 waren geworden was Lando 3 punten uitgelopen (of 1 als Max nog de fl had gepakt), nu 4.quote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Reken eens voor dan?
Want ik mis ff iets dan
Piastriquote:
Okay..dat zou kunnenquote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
59 dacht ik, want FL.
Norris.quote:
Eensquote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gisteren een duur foutje en vandaag gewoon een hele matige race gereden.
Verstappen loopt de hele tijd te janken op de radio. Het zit ergens niet goed bij het team van Verstappen en het team van Red Bull.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze lijken het nu echt compleet kwijt te zijn, iedere aanpassing lijkt het erger te maken.
Het was in alle situaties 3 geweest.quote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als ze 6 en 7 waren geworden was Lando 3 punten uitgelopen (of 2 als Max nog de fl had gepakt), nu 4.
Boeienquote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Mano_ het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als ze 6 en 7 waren geworden was Lando 3 punten uitgelopen (of 1 als Max nog de fl had gepakt), nu 4.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan kun je niet rekenen.
12-10 of 8-6 zijn beide twee punten.
Neequote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als ze 6 en 7 waren geworden was Lando 3 punten uitgelopen (of 1 als Max nog de fl had gepakt), nu 4.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan kun je niet rekenen.
Reken eens voorquote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was in alle situaties 3 geweest.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Verstappen loopt de hele tijd te janken op de radio. Het zit ergens niet goed bij het team van Verstappen en het team van Red Bull.
Als engineer zou ik persoonlijk zeggen. Max je zoekt het maar uit als je telkens niet je mond houdt
Nu ook jaquote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was in alle situaties 3 geweest.
Het gekke was dat de auto van Perez wel ging.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat zei Toto?quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Mano_ het volgende:
Rood in de laatste rondes is volgens mij einde race volgens mijquote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef Mothzor het volgende:
Waarom was dit nu geen rood en een laatste ronde start?
Hmmm Ruzies, vertrek belangrijke personen bij RBR. Het hele seizoen is het niet goed. En een foutje kun je nog wel herstellen als je een auto hebt die aan de top kan meedraaien. Maar dat is bij RBR niet meer het geval. Het is zoals het is.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gisteren een duur foutje en vandaag gewoon een hele matige race gereden.
ik zou het geen janken noemen als je feedback geeft over je auto.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Verstappen loopt de hele tijd te janken op de radio. Het zit ergens niet goed bij het team van Verstappen en het team van Red Bull.
Als engineer zou ik persoonlijk zeggen. Max je zoekt het maar uit als je telkens niet je mond houdt
Niet als Max nog fl had gepakt toch?quote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan kun je niet rekenen.
PLus sprintracesquote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef ZaZoe het volgende:
Ja die auto ging naar de schroothoopquote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gekke was dat de auto van Perez wel ging.
Max en zijn team zijn de weg kwijt
Nope.quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Rood in de laatste rondes is volgens mij einde race volgens mij
Hij heeft al aangegeven dat ze voor de kwalificatie een fout hebben gemaakt met de setup. Tja, dan zit je daar voor de race ook aan vast.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was toch de op een na laatste? Dan had Verstappen nog de snelste ronde kunnen pakken op zijn softs.quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ok jij kan niet rekenen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Geen Red Bull in de tank van Verstappen
Hij mag toch gewoon zeggen dat z’n banden naar de klote zijn, of de remmen niet lekker werken? Dat soort dingen zeggen al die drivers tegen hun race engineer. Het is een keuze van de regie welk commentaar ze eruit pikken om publiekelijk uit te zenden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je ziet dat eigenlijk bij iedereen die jaren achtereen kampioen is geweest en dan ineens niet meer een veel snellere auto heeft en weer moet knokken.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hij had daarvoor Max wel zoek geredenquote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja die auto ging naar de schroothoop
Had kunnen als misschien wellichtquote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ok jij kan niet rekenen.
P4 is 12 punten, P5 is 10 punten. P6 is 8 punten, P7 6 punten.
Dus in beide gevallen loopt Norris 3 punten uit met FL. Als Verstappen die had kunnen pakken was het slechts 1 punt geweest.
Niet echt, Perez heeft ook niemand echt ingehaald buiten de eerste ronde. Probleem voor Max was dat die wat mensen moest inhalen om geen tijd te verliezen alleen kan die auto niet inhalen op dit circuit.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was ronde 49/51 toch? Dan had ronde 50/51 nog een prima start geweest ala Australië en Bali in het recente verleden…quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En dat zou lukken, als iedere GP winst vanaf nu een strijd tussen slechts die twee was.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef ZaZoe het volgende:
1 race op een circuit waar Perez normaal altijd wel goed is. En dan nog gaat het fout met Perez.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet.
Vandaag had punten moeten opleveren in de wk strijd na de fout van gisteren van norris.
Maar Norris is ingelopen.
Tering wat slecht.
"Feedback"quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou het geen janken noemen als je feedback geeft over je auto.
okequote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
"Feedback"![]()
Het is gewoon frustratie spuien, als je geluk hebt zonder gescheld. Meer is het niet.
Had VER dit bij NOR gedaan dan was een heel eiland weer aan het janken inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Norris: Netjes, maar die verdedigende moves op Max waren wat mij betreft, als je naar rest van seizoen kijkt, over het randje.
En dan geldt de stand van de ronde ervoor.quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
mogelijk omdat de race al zo goed als afgelopen wasquote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Nober het volgende:
Sky: Incident Pérez en Sainz pas na de race onderzocht
Waarom niet tijdens?
Kan wel, maar Perez is een mietje wat het dat aangaat. Anders was hij 2e geworden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt, Perez heeft ook niemand echt ingehaald buiten de eerste ronde. Probleem voor Max was dat die wat mensen moest inhalen om geen tijd te verliezen alleen kan die auto niet inhalen op dit circuit.
omdat beiden uitvielenquote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Nober het volgende:
Waarom niet tijdens?
Dit is geen feedback. Dit is zeggen alles is kut.quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Op de zachte band, normaliter wel ja. De Fl was nog drie seconde trager dan de tijd van VER in de Q.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En het staat vast dat hij dat gehaald zou hebben met dat hok?
Nee, want dan heb je de laatste ronde achter SC. De een na laatste is de ronde van de rode vlag.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was toch de op een na laatste? Dan had Verstappen nog de snelste ronde kunnen pakken op zijn softs.
Die breaktest in combinatie met een flinke zwaai van rechts naar links was echt een straf waard. Ze mogen echt nooit meer zeiken over Maxquote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Had VER dit bij NOR gedaan dan was een heel eiland weer aan het janken inderdaad.
Ook omdat straffen niet meer tijdens de race kan.quote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
mogelijk omdat de race al zo goed als afgelopen was
Ga lekker naar VBLquote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit is geen feedback. Dit is zeggen alles is kut.
Natuurlijk het is mentaal een harde sport, zeker als je de kopgroep vandaag ziet. Maar om bijvoorbeeld een interview te geven vorige race en te zeggen dat alles kut is met 0 zelfreflectie komt dommig over.
Je bent een team of je bent het niet. Neem een topcoach zoals Mourinho bijvoorbeeld die nog nooit een speler heeft afgevallen in zijn carriere en twee champions league's prijzen heeft met matige teams
Gewoon de SC langzaam laten rijden om wat tijd te winnenquote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
mogelijk omdat de race al zo goed als afgelopen was
Hadden we nog een magic button momentje kunnen hebbenquote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Was ronde 49/51 toch? Dan had ronde 50/51 nog een prima start geweest ala Australië en Bali in het recente verleden…
Leek me Sainz, maar was lastig te zien. Sowieso eas het Sainz die Perez de mogelijkheid gaf ernaast te komen door die rare actie in de tweede bocht.quote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op de zachte band, normaliter wel ja. De Fl was nog drie seconde trager dan de tijd van VER in de Q.
Maar feit is dat in ieder geval de kans hem ontnomen is door een rare actie van z’n teammaat.
Als je 1 persoon niet kunt beschuldigen van 0 zelfreflectie is het Max.quote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Natuurlijk het is mentaal een harde sport, zeker als je de kopgroep vandaag ziet. Maar om bijvoorbeeld een interview te geven vorige race en te zeggen dat alles kut is met 0 zelfreflectie komt dommig over.
Je bent een team of je bent het niet. Neem een topcoach zoals Mourinho bijvoorbeeld die nog nooit een speler heeft afgevallen in zijn carriere en twee champions league's prijzen heeft met matige teams
Kan je zo doen maar het is wel zo.quote:
Je snapt ook wel dat dit gebeurt als men vol adrenaline zit tijdens een race?quote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook omdat straffen niet meer tijdens de race kan.
Klagen over Max is 'hip'quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Perez deed daar dus helemaal niet zo veel verkeerd. Het was meer ongelukkig, maar Sainz maakt meer een beweging naar links dan Perez naar rechts.quote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op de zachte band, normaliter wel ja. De Fl was nog drie seconde trager dan de tijd van VER in de Q.
Maar feit is dat in ieder geval de kans hem ontnomen is door een rare actie van z’n teammaat.
Neuh, Hamilton was de enig met de veel snellere auto. Vettel had 2 seizoenen de snelste auto, Verstappen 2 halve seizoenen en een beetje, Hamilton 8 jaar bij Mercedes plus nog 1 of 2 McLarens.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je ziet dat eigenlijk bij iedereen die jaren achtereen kampioen is geweest en dan ineens niet meer een veel snellere auto heeft en weer moet knokken.
Seb had het. Lewis. En nu Max.
Waarom niet vóór de race?quote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Nober het volgende:
Waarom niet tijdens?
Hij was wel snel vandaagquote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef potjecreme het volgende:
Russell denkt altijd dat ze de snelste zijn. Nee dat is niet zo.
Dus? Jij weet toch dat de veranderingen vóór de Q verkeerd uitpakten en het daarna parc fermée is?quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij had daarvoor Max wel zoek gereden
klopt, maar nu hoeft de wedstrijdleiding niet overhaast te beslissenquote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Feitelijk gezien zullen ze als gefinisht geclassificeerd worden.
Nee, dan is het ook feedback.quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nope als Leclerc of Hamilton feedback geeft is het janken.
Lewis zei het seizoenen geleden ook toen Mercedes niet liep. Maar dat maakt hem ook een slechte verliezer.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Hij mag toch gewoon zeggen dat z’n banden naar de klote zijn, of de remmen niet lekker werken? Dat soort dingen zeggen al die drivers tegen hun race engineer. Het is een keuze van de regie welk commentaar ze eruit pikken om publiekelijk uit te zenden.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, aan het dunne balkje![]()
[ afbeelding ]
MADquote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhhhhh nou ik lees toch echt andere woorden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dan is het ook feedback.
Heb ik eigenlijk nog nooit van m’n leven gezegd op FOK!quote:
Klaarblijkelijk, want ik dacht 3 punten.quote:Op zondag 15 september 2024 14:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dan kun je niet rekenen.
ja, maar dat ze de verkeerde kant op gaan betekent dat ze heel, heel, heel erg zoekend zijnquote:Op zondag 15 september 2024 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus? Jij weet toch dat de veranderingen vóór de Q verkeerd uitpakten en het daarna parc fermée is?
Zo'n teamLH zakje is vast van een vegan broodje.quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net als na de stop van Norris nu. Het gat is groot, maar je weet dat het mis gaat.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo'n teamLH zakje is vast van een vegan broodje.
Verliezers hebben altijd excuses.quote:Op zondag 15 september 2024 14:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus? Jij weet toch dat de veranderingen vóór de Q verkeerd uitpakten en het daarna parc fermée is?
Ajoh, ze geven dit weekend alleen maar waarschuwingen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Verstappen krijgt een onderzoek aan z'n broek voor een VSC infringement.
Hij is niet de enige overigens.
Voor wat?quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef Fleischmeister het volgende:
Max under investigation, gifbeker moet nog leger
Wat ga je halen?quote:
Wat Vettel betreft eens dat hij 2 seizoenen ervoor heeft moeten knokken en Max alleen het eerste kampioenschap, daar was het wisselend wie de beste auto had. Maar vanaf dat moment tot begin dit seizoen had hij wel echt de snelste auto.quote:Op zondag 15 september 2024 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Neuh, Hamilton was de enig met de veel snellere auto. Vettel had 2 seizoenen de snelste auto, Verstappen 2 halve seizoenen en een beetje, Hamilton 8 jaar bij Mercedes plus nog 1 of 2 McLarens.
We gaan het zo zien in de interviewquote:Op zondag 15 september 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je 1 persoon niet kunt beschuldigen van 0 zelfreflectie is het Max.
Maar goed ik denk dat je met je voetbalvergelijking al genoeg zegt
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onzin, Hamilton heeft altijd feedback. Altijd dat zijn banden eraan zijn. En daarna fl na fl rijden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat Vettel betreft eens dat hij 2 seizoenen ervoor heeft moeten knokken en Max alleen het eerste kampioenschap, daar was het wisselend wie de beste auto had. Maar vanaf dat moment tot begin dit seizoen had hij wel echt de snelste auto.
Hamilton heeft inderdaad veel langer van een snelste auto kunnen genieten.
Maar uiteindelijk is het gewoon frustrerend als je gewend bent om altijd mee te doen voorin en je dan ineens kan trappen wat je wil en je toch verliest.
En dat zie je terug in het gezeur.
Volgens mij rijdt hij meer schade dan hij aan salaris krijgt…quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef potjecreme het volgende:
Mede door Perez die weer eens niet finished.
Dat is ook P5-P8 met een beetje pech.quote:Op zondag 15 september 2024 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende week Singapore, nou dat wordt ook weer genot voor Verstappen.
+5 kan hij hebben, +10 kost nog 2 punten.quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef Fleischmeister het volgende:
Max under investigation, gifbeker moet nog leger
Toen ik boodschappen deed, rook ik heerlijke geuren bij de subway vandaanquote:Op zondag 15 september 2024 14:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien even langs Subway rijden
Als de top 4 auto’s niks geks doen is P7 het hoogst haalbare.quote:Op zondag 15 september 2024 14:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is ook P5-P8 met een beetje pech.
Baku speciaal met nasiquote:
Deze twee races zjn schade beperken en dan hopelijk in Austin met de grote update komen die de problemen moet oplossen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Net als na de stop van Norris nu. Het gat is groot, maar je weet dat het mis gaat.
Max klaagt ook te veelquote:Op zondag 15 september 2024 14:53 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton kreeg hier altijd de volle laag als hij over de boordradio aan het klagen was. Bij Verstappen noemen we het nu 'feedback'
Ja, dat ontkent ook niemand. Maar dat "zoek rijden" is dus gewoon verklaarbaar. En heeft niets met rijderskwaliteiten te maken. En dat weet je en geef je zelf ook toe nuquote:Op zondag 15 september 2024 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar dat ze de verkeerde kant op gaan betekent dat ze heel, heel, heel erg zoekend zijn
Betalenquote:
Nu heb ik zin in chinees etenquote:
Omgekeerd was dat met Perez natuurlijk net zo in eerdere races.quote:Op zondag 15 september 2024 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat ontkent ook niemand. Maar dat "zoek rijden" is dus gewoon verklaarbaar. En heeft niets met rijderskwaliteiten te maken. En dat weet je en geef je zelf ook toe nu
Het is de combinatie coureur en auto. Normaal zit Max zes tiende per ronde voor Perez en bij een misser in de setup zouden ze gelijk moeten zijn. Nu zat hij er wel heel ruim achterquote:Op zondag 15 september 2024 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat ontkent ook niemand. Maar dat "zoek rijden" is dus gewoon verklaarbaar. En heeft niets met rijderskwaliteiten te maken. En dat weet je en geef je zelf ook toe nu
Je kan mensen muten hier op FOK?quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pas heel wat jaartjes hoorquote:Op zondag 15 september 2024 14:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je kan mensen muten hier op FOK?
Heerlijke droogkloot en ik acht hem bepaald niet kansloos voor de titelquote:Op zondag 15 september 2024 14:55 schreef SiGNe het volgende:
Piastri over de crash "they weren't great friends this weekend.. they finished the job"
Voor die wijziging zat Max er gewoon voor.quote:Op zondag 15 september 2024 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is de combinatie coureur en auto. Normaal zit Max zes tiende per ronde voor Perez en bij een misser in de setup zouden ze gelijk moeten zijn. Nu zat hij er wel heel ruim achter
En je verschuift uiteraard doelpalen. Want je had het net in het geheel niet op het "heel erg zoekende zijn" maar over "zoek rijden"quote:Op zondag 15 september 2024 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar dat ze de verkeerde kant op gaan betekent dat ze heel, heel, heel erg zoekend zijn
Zeker gezien zijn racecraft. Als het niet dit jaar lukt, vast wel een ander jaar.quote:Op zondag 15 september 2024 14:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heerlijke droogkloot en ik acht hem bepaald niet kansloos voor de titel
quote:Op zondag 15 september 2024 14:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Pas heel wat jaartjes hoor
Moet je wel dokken.
Als je een abbo heeft. En het geen mods/FA's/A's betreft.quote:Op zondag 15 september 2024 14:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
nee hoor, ook met een slechte auto hoor Max gewoon voor Perez te rijden. Nu zat hij er wel heel ruim achterquote:Op zondag 15 september 2024 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En je verschuift uiteraard doelpalen. Want je had het net in het geheel niet op het "heel erg zoekende zijn" maar over "zoek rijden"
quote:Op zondag 15 september 2024 14:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar zijn dan weer andere manieren voorquote:Op zondag 15 september 2024 14:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je een abbo heeft. En het geen mods/FA's/A's betreft.
Wel benieuwd hoeveel coureurs er überhaupt zijn die in hun 1e 2 races voor 2 verschillende teams redenquote:
Uhm, nee.quote:Op zondag 15 september 2024 14:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omgekeerd was dat met Perez natuurlijk net zo in eerdere races.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Moet je wel dokken.
Ook geen ads meerquote:Op zondag 15 september 2024 14:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Moet je wel dokken.
De move van Leclerc op Perez in T1 was ook dubieus. LEC zat ver achter op de apex, maar duwt PER volledig de baan af. Daar volgt uiteindelijk de crash uit.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Norris: Netjes, maar die verdedigende moves op Max waren wat mij betreft, als je naar rest van seizoen kijkt, over het randje.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Is er al meer bekend over Max zijn under investigation?
Dus was de wagen heel slecht.quote:Op zondag 15 september 2024 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is de combinatie coureur en auto. Normaal zit Max zes tiende per ronde voor Perez en bij een misser in de setup zouden ze gelijk moeten zijn. Nu zat hij er wel heel ruim achter
en geen rodequote:Op zondag 15 september 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je abo op FOK! neemt, maar je kan geen blauwe muten
Nyck de Vriesquote:Op zondag 15 september 2024 14:59 schreef D. het volgende:
[..]
Hoeveel mensen rijden er überhaupt voor 2 verschillende teams in hun eerste 2 wedstrijden?
Ene Michael Schumacher staat iig in dat lijstjequote:Op zondag 15 september 2024 14:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd hoeveel coureurs er überhaupt zijn die in hun 1e 2 races voor 2 verschillende teams reden
Bottas en Zhou zijn het daar niet mee eensquote:Op zondag 15 september 2024 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja je krijgt tegenwoordig al punten bij de kassa in de supermarkt.
Wel rode? #dtvquote:Op zondag 15 september 2024 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je abo op FOK! neemt, maar je kan geen blauwe muten
ze willen toch 20 rijders punten gaan geven?quote:Op zondag 15 september 2024 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja je krijgt tegenwoordig al punten bij de kassa in de supermarkt.
Ja die was ook naar de juiste balans aan het zoeken. Nogmaals, dit soort excuses hoor je altijd bij rijders die slecht presteren.quote:
Dus toch Sainz, die duidelijk van de witte lijn af rijdt en dus niet rechtdoor rijdt.quote:
Dat geeft Max toch ook toe dat hij deze race zijn afstelling verkeerd heeft ingeschat. Dat is dan een race. Fouten maken ze allemaal wel eens. Maar met een auto in de top kun je je die enkele fout permitteren. Maar omdat hij nu geen auto meer heeft waarmee hij goed de strijd aan kan gaan zijn het dure fouten.quote:Op zondag 15 september 2024 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, als ze allebei exact dezelfde slechte wagen hadden wel ja. Maar Max zat gewoon vóór Perez voor zijn set up switch. Daarna niet meer.quote:Op zondag 15 september 2024 14:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee hoor, ook met een slechte auto hoor Max gewoon voor Perez te rijden. Nu zat hij er wel heel ruim achter
Is alweer afgeschotenquote:Op zondag 15 september 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze willen toch 20 rijders punten gaan geven?
De Indo-Chinese troep die je bij de afhaal chinees vindt heeft dan ook weinig te maken met de echte Indo/NL keuken die meegenomen is door NL Indo's.quote:
Is afgeschoten dacht ik.quote:Op zondag 15 september 2024 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze willen toch 20 rijders punten gaan geven?
zondequote:
Ja helaas toch Sainz.quote:Op zondag 15 september 2024 15:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dus toch Sainz, die duidelijk van de witte lijn af rijdt en dus niet rechtdoor rijdt.
Jawel het heeft ook met de rijder te maken. Het is de auto, de rijder, en in iets mindere mate de pitstops/pitcrew Een goede coureur haalt meer uit een slechte auto en een goede auto maakt een slechte coureur beter (als doe coureur de auto aan kan). Beide goed dan heb je een seizoen als 2022-2023quote:Op zondag 15 september 2024 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 september 2024 15:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nabeschouwing F1TV: Beste race van het seizoen.
Hoe denken we daarover?
Ik zeg 60-40 voor Sainzquote:Op zondag 15 september 2024 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga even een goede analyse doen van het incident aan de hand van Perez’ onboard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |