We gaan het zo zien in de interviewquote:Op zondag 15 september 2024 14:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als je 1 persoon niet kunt beschuldigen van 0 zelfreflectie is het Max.
Maar goed ik denk dat je met je voetbalvergelijking al genoeg zegt
Hoe doe je dat?quote:Op zondag 15 september 2024 14:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, aan het dunne balkje![]()
[ afbeelding ]
Onzin, Hamilton heeft altijd feedback. Altijd dat zijn banden eraan zijn. En daarna fl na fl rijden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat Vettel betreft eens dat hij 2 seizoenen ervoor heeft moeten knokken en Max alleen het eerste kampioenschap, daar was het wisselend wie de beste auto had. Maar vanaf dat moment tot begin dit seizoen had hij wel echt de snelste auto.
Hamilton heeft inderdaad veel langer van een snelste auto kunnen genieten.
Maar uiteindelijk is het gewoon frustrerend als je gewend bent om altijd mee te doen voorin en je dan ineens kan trappen wat je wil en je toch verliest.
En dat zie je terug in het gezeur.
Volgens mij rijdt hij meer schade dan hij aan salaris krijgt…quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef potjecreme het volgende:
Mede door Perez die weer eens niet finished.
Dat is ook P5-P8 met een beetje pech.quote:Op zondag 15 september 2024 14:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Volgende week Singapore, nou dat wordt ook weer genot voor Verstappen.
+5 kan hij hebben, +10 kost nog 2 punten.quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef Fleischmeister het volgende:
Max under investigation, gifbeker moet nog leger
Toen ik boodschappen deed, rook ik heerlijke geuren bij de subway vandaanquote:Op zondag 15 september 2024 14:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien even langs Subway rijden
Als de top 4 auto’s niks geks doen is P7 het hoogst haalbare.quote:Op zondag 15 september 2024 14:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat is ook P5-P8 met een beetje pech.
Baku speciaal met nasiquote:
Deze twee races zjn schade beperken en dan hopelijk in Austin met de grote update komen die de problemen moet oplossen.quote:Op zondag 15 september 2024 14:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Net als na de stop van Norris nu. Het gat is groot, maar je weet dat het mis gaat.
Max klaagt ook te veelquote:Op zondag 15 september 2024 14:53 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton kreeg hier altijd de volle laag als hij over de boordradio aan het klagen was. Bij Verstappen noemen we het nu 'feedback'
Ja, dat ontkent ook niemand. Maar dat "zoek rijden" is dus gewoon verklaarbaar. En heeft niets met rijderskwaliteiten te maken. En dat weet je en geef je zelf ook toe nuquote:Op zondag 15 september 2024 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar dat ze de verkeerde kant op gaan betekent dat ze heel, heel, heel erg zoekend zijn
Betalenquote:
Nu heb ik zin in chinees etenquote:
Omgekeerd was dat met Perez natuurlijk net zo in eerdere races.quote:Op zondag 15 september 2024 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat ontkent ook niemand. Maar dat "zoek rijden" is dus gewoon verklaarbaar. En heeft niets met rijderskwaliteiten te maken. En dat weet je en geef je zelf ook toe nu
Het is de combinatie coureur en auto. Normaal zit Max zes tiende per ronde voor Perez en bij een misser in de setup zouden ze gelijk moeten zijn. Nu zat hij er wel heel ruim achterquote:Op zondag 15 september 2024 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat ontkent ook niemand. Maar dat "zoek rijden" is dus gewoon verklaarbaar. En heeft niets met rijderskwaliteiten te maken. En dat weet je en geef je zelf ook toe nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |