Je ziet dat eigenlijk bij iedereen die jaren achtereen kampioen is geweest en dan ineens niet meer een veel snellere auto heeft en weer moet knokken.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Verstappen loopt de hele tijd te janken op de radio. Het zit ergens niet goed bij het team van Verstappen en het team van Red Bull.
Als engineer zou ik persoonlijk zeggen. Max je zoekt het maar uit als je telkens niet je mond houdt
Hij had daarvoor Max wel zoek geredenquote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja die auto ging naar de schroothoop
Had kunnen als misschien wellichtquote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ok jij kan niet rekenen.
P4 is 12 punten, P5 is 10 punten. P6 is 8 punten, P7 6 punten.
Dus in beide gevallen loopt Norris 3 punten uit met FL. Als Verstappen die had kunnen pakken was het slechts 1 punt geweest.
Niet echt, Perez heeft ook niemand echt ingehaald buiten de eerste ronde. Probleem voor Max was dat die wat mensen moest inhalen om geen tijd te verliezen alleen kan die auto niet inhalen op dit circuit.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gekke was dat de auto van Perez wel ging.
Max en zijn team zijn de weg kwijt
Was ronde 49/51 toch? Dan had ronde 50/51 nog een prima start geweest ala Australië en Bali in het recente verleden…quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Rood in de laatste rondes is volgens mij einde race volgens mij
En dat zou lukken, als iedere GP winst vanaf nu een strijd tussen slechts die twee was.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef ZaZoe het volgende:
Max 60 punten voor op Lando,...nog 7 races te gaan
1 race op een circuit waar Perez normaal altijd wel goed is. En dan nog gaat het fout met Perez.quote:Op zondag 15 september 2024 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gekke was dat de auto van Perez wel ging.
Max en zijn team zijn de weg kwijt
Iddquote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Al een hele tijd niet.
Vandaag had punten moeten opleveren in de wk strijd na de fout van gisteren van norris.
Maar Norris is ingelopen.
Tering wat slecht.
"Feedback"quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou het geen janken noemen als je feedback geeft over je auto.
okequote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Breekfast het volgende:
[..]
"Feedback"![]()
Het is gewoon frustratie spuien, als je geluk hebt zonder gescheld. Meer is het niet.
Had VER dit bij NOR gedaan dan was een heel eiland weer aan het janken inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Evenstar het volgende:
Norris: Netjes, maar die verdedigende moves op Max waren wat mij betreft, als je naar rest van seizoen kijkt, over het randje.
En dan geldt de stand van de ronde ervoor.quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Rood in de laatste rondes is volgens mij einde race volgens mij
mogelijk omdat de race al zo goed als afgelopen wasquote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Nober het volgende:
Sky: Incident Pérez en Sainz pas na de race onderzocht
Waarom niet tijdens?
Kan wel, maar Perez is een mietje wat het dat aangaat. Anders was hij 2e geworden.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt, Perez heeft ook niemand echt ingehaald buiten de eerste ronde. Probleem voor Max was dat die wat mensen moest inhalen om geen tijd te verliezen alleen kan die auto niet inhalen op dit circuit.
omdat beiden uitvielenquote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Nober het volgende:
Sky: Incident Pérez en Sainz pas na de race onderzocht
Waarom niet tijdens?
Dit is geen feedback. Dit is zeggen alles is kut.quote:Op zondag 15 september 2024 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou het geen janken noemen als je feedback geeft over je auto.
Op de zachte band, normaliter wel ja. De Fl was nog drie seconde trager dan de tijd van VER in de Q.quote:Op zondag 15 september 2024 14:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En het staat vast dat hij dat gehaald zou hebben met dat hok?
Nee, want dan heb je de laatste ronde achter SC. De een na laatste is de ronde van de rode vlag.quote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was toch de op een na laatste? Dan had Verstappen nog de snelste ronde kunnen pakken op zijn softs.
Die breaktest in combinatie met een flinke zwaai van rechts naar links was echt een straf waard. Ze mogen echt nooit meer zeiken over Maxquote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Had VER dit bij NOR gedaan dan was een heel eiland weer aan het janken inderdaad.
Feitelijk gezien zullen ze als gefinisht geclassificeerd worden.quote:
Ook omdat straffen niet meer tijdens de race kan.quote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
mogelijk omdat de race al zo goed als afgelopen was
Ga lekker naar VBLquote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit is geen feedback. Dit is zeggen alles is kut.
Natuurlijk het is mentaal een harde sport, zeker als je de kopgroep vandaag ziet. Maar om bijvoorbeeld een interview te geven vorige race en te zeggen dat alles kut is met 0 zelfreflectie komt dommig over.
Je bent een team of je bent het niet. Neem een topcoach zoals Mourinho bijvoorbeeld die nog nooit een speler heeft afgevallen in zijn carriere en twee champions league's prijzen heeft met matige teams
Gewoon de SC langzaam laten rijden om wat tijd te winnenquote:Op zondag 15 september 2024 14:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
mogelijk omdat de race al zo goed als afgelopen was
Hadden we nog een magic button momentje kunnen hebbenquote:Op zondag 15 september 2024 14:45 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Was ronde 49/51 toch? Dan had ronde 50/51 nog een prima start geweest ala Australië en Bali in het recente verleden…
Leek me Sainz, maar was lastig te zien. Sowieso eas het Sainz die Perez de mogelijkheid gaf ernaast te komen door die rare actie in de tweede bocht.quote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Op de zachte band, normaliter wel ja. De Fl was nog drie seconde trager dan de tijd van VER in de Q.
Maar feit is dat in ieder geval de kans hem ontnomen is door een rare actie van z’n teammaat.
Als je 1 persoon niet kunt beschuldigen van 0 zelfreflectie is het Max.quote:Op zondag 15 september 2024 14:47 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit is geen feedback. Dit is zeggen alles is kut.
Natuurlijk het is mentaal een harde sport, zeker als je de kopgroep vandaag ziet. Maar om bijvoorbeeld een interview te geven vorige race en te zeggen dat alles kut is met 0 zelfreflectie komt dommig over.
Je bent een team of je bent het niet. Neem een topcoach zoals Mourinho bijvoorbeeld die nog nooit een speler heeft afgevallen in zijn carriere en twee champions league's prijzen heeft met matige teams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |