1 punt. En dan heb ik het niet over de gemiste FL.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:trein2000
PER naait Max op geen enkele wijze. Of ik mis ff iets
Tactiek albon heeft zijn race ook aardig verpestquote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Cuendillar het volgende:
Op uitvallen na had deze dag niet slechter kunnen uitpakken voor Max.
quote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef Mike het volgende:
Bearman na punten voor Ferrari nu ook een punt voor Haas.
Leek mij ook. Maar kon het niet heel goed zien. Dus graag wat meer herhalingen vanuit verschillende hoekenquote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef Parafernalia het volgende:
Lijkt me toch een fout van Sainz?
Nee dat is Viaplayquote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Overdreven geacteer alsof we debielen zijn
Moeilijk te zeggen inderdaad. Feit is wel dat RBR dramtisch is. Het hele seizoen is het al een drama. Het is nog een wonder dat Verstappen in het begin van het seizoen nog zo kon presteren.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit niet de schuld van Perez hoor
Ja zo zag ik het ook. Sainz ging licht naar links, Perez licht naar rechts. Maar Perez zat er achter, dus zijn fout imo.quote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het leek erop dat Perez het wiel van Sainz raakte waardoor die naar links ging
Reken eens voor dan?quote:
Onzin: Perez tikt hem aan op zijn achterwiel.quote:Op zondag 15 september 2024 14:38 schreef Nebelwerfer het volgende:
Over schuld heeft viaplay dan wel weer een punt. Beiden schuld lijkt me.
Sainz zal inderdaad niet zelf zo insturenquote:Op zondag 15 september 2024 14:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het leek erop dat Perez het wiel van Sainz raakte waardoor die naar links ging
Schuld van Sainzquote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef potjecreme het volgende:
Zo jammer van Perez en zijn frustratie.
Verstappen was naar binnen gegaan voor de FL. Toen veroorzaakte hij een SC.quote:Op zondag 15 september 2024 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:trein2000
PER naait Max op geen enkele wijze. Of ik mis ff iets
er is een editknop, dan hoef je niet te quotenquote:
Exactemundo.quote:Op zondag 15 september 2024 14:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja zo zag ik het ook. Sainz ging licht naar links, Perez licht naar rechts. Maar Perez zat er achter, dus zijn fout imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |