SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Waarom sorry, er is er toch een nu?quote:Op zondag 15 september 2024 08:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry, had niet gezien dat ik de vorige dichtgegooid had
Naja ik had niet opgeletquote:Op zondag 15 september 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom sorry, er is er toch een nu?
Het is geen ramp het is maar een topic. En er komt altijd wel iemand langs die hem opent als er geen een open is.quote:
Oh ben het zo wel weer vergetenquote:Op zondag 15 september 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is geen ramp het is maar een topic. En er komt altijd wel iemand langs die hem opent als er geen een open is.
Niet al te druk om maken.
Ik heb er ook wel een paar maar een aantal opgezegd, liep een beetje de spuigaten uit, kan ook te gek hé..quote:Op zondag 15 september 2024 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat streamingsdienstdus ik heb zo maar eentje eruit geplukt
Ja, ik zit weer even kritisch te kijken. Heb wel wat opgezegdquote:Op zondag 15 september 2024 09:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel een paar maar een aantal opgezegd, liep een beetje de spuigaten uit, kan ook te gek hé..
Ja precies dat is het belangrijkste...quote:Op zondag 15 september 2024 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ik zit weer even kritisch te kijken. Heb wel wat opgezegd
Sommige keuzes zijn gewoon lastiger. Naja, ik kom rond, daar gaat het om
Ja, nou Netflix en HBO net opgezegd. Net zoals storytel (kobo+ is voldoende)quote:Op zondag 15 september 2024 09:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies dat is het belangrijkste...
Ooh echt Netflix, ik kan niet zonder Netflix hi, ligt er ook maar net aan waar je naar kijkt.. nou dat scheelt toch weer lekker.. en idd je kan zo wisselen met die stream diensten...Netflix en Videoland zijn blijvertjes bij mij... en de rest wat er omheen fladdert wisselt ook nog wel eens..quote:Op zondag 15 september 2024 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, nou Netflix en HBO net opgezegd. Net zoals storytel (kobo+ is voldoende)
Drie abo's minder is toch netjes! Scheelt +/- dertig euro per maand![]()
De rest houd ik wel, want daar geniet ik ook echt van. En als het minder wordt kan ik altijd opzeggen of ruilen in abo's
Netflix heeft voor mij amper watquote:Op zondag 15 september 2024 10:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt Netflix, ik kan niet zonder Netflix hi, ligt er ook maar net aan waar je naar kijkt.. nou dat scheelt toch weer lekker.. en idd je kan zo wisselen met die stream diensten...Netflix en Videoland zijn blijvertjes bij mij... en de rest wat er omheen fladdert wisselt ook nog wel eens..
Ja is maar net waar je voorkeur ligt... ik kan er vaak goeie series vinden..quote:Op zondag 15 september 2024 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Netflix heeft voor mij amper wat
quote:
Goedemorgen, lekker bakkiequote:
Dat mag, ik doe niet aan theetjesquote:Op maandag 16 september 2024 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning, ik doe het met een theetje..
Drink je helemaal nooit thee?quote:Op maandag 16 september 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, ik doe niet aan theetjes
2x in het jaar hooguit, alleen als ik mijn decaf vergeten ben mee te nemenquote:
Haha.... ik ben echt een theeleut.. ik drink af en toe een bakkie koffie.. maar wel een straf bakkie thee, geen uilezeik...quote:Op maandag 16 september 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2x in het jaar hooguit, alleen als ik mijn decaf vergeten ben mee te nemen
Krijg altijd zo droge mond van thee en ik vind de smaak ook niet lekkerquote:Op maandag 16 september 2024 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha.... ik ben echt een theeleut.. ik drink af en toe een bakkie koffie.. maar wel een straf bakkie thee, geen uilezeik...
Ja dat is wel zo vooral van een sterk glas thee..quote:Op maandag 16 september 2024 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg altijd zo droge mond van thee en ik vind de smaak ook niet lekker
Hejjj Fritsie..quote:Op maandag 16 september 2024 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo in Goedenmorgen Nederland, Paul Römer over 25 jaar Big Brother.
Van Lipton vind ik de Morroccan Mint erg lekker, verder geen theedrinker.quote:Op maandag 16 september 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo vooral van een sterk glas thee..
Ik drink losse thee vind ik lekkerder, ben een zeikerd met thee hi
Goedemorgen lieffiequote:Op maandag 16 september 2024 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj Fritsie..![]()
Ooh leuk dan kijk ik dat straks even terug...👍
Ik vind die thee met smaakjes altijd zo'n chemisch smaakje hebben..quote:Op maandag 16 september 2024 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van Lipton vind ik de Morroccan Mint erg lekker, verder geen theedrinker.
Valt met die Lipton mee, je ziet in dat zakje echt de thee en kruiden zitten.quote:Op maandag 16 september 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind die thee met smaakjes altijd zo'n chemisch smaakje hebben..
Misschien ga ik het wel proberen...quote:Op maandag 16 september 2024 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt met die Lipton mee, je ziet in dat zakje echt de thee en kruiden zitten.
En verder liever 'n bak koffie.![]()
En nu ff naar het RKZ op audiëntie bij de internist
Hey Fritsie, lang niet gezien. Hoe is het met je?quote:Op maandag 16 september 2024 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo in Goedenmorgen Nederland, Paul Römer over 25 jaar Big Brother.
Kon mij nog iets herinneren over Lipton.quote:Op maandag 16 september 2024 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt met die Lipton mee, je ziet in dat zakje echt de thee en kruiden zitten.
En verder liever 'n bak koffie.![]()
En nu ff naar het RKZ op audiëntie bij de internist
Veel lappen en manden. 15 Oktober weer dotteren in rechterbeen. Onderbeen is kritiekquote:Op maandag 16 september 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Fritsie, lang niet gezien. Hoe is het met je?
quote:Op maandag 16 september 2024 12:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel lappen en manden. 15 Oktober weer dotteren in rechterbeen. Onderbeen is kritiek
In Maart ook al in dat been gedotterd, en toen na 9 dagen met de ambu naar het ziekenhuis
met sepsis10 dagen aan het infus met antibiotieka.
Maar verder gaat het wel hoor
Sterkte Fritsie...quote:Op maandag 16 september 2024 12:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel lappen en manden. 15 Oktober weer dotteren in rechterbeen. Onderbeen is kritiek
In Maart ook al in dat been gedotterd, en toen na 9 dagen met de ambu naar het ziekenhuis
met sepsis10 dagen aan het infus met antibiotieka.
Maar verder gaat het wel hoor
4 sec eerderquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje...![]()
Haha goed hé....
Massagequote:Op dinsdag 17 september 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig hier met een kat op m'n rug, die lekker aant nagelen is...
Goedenachtquote:Op woensdag 18 september 2024 05:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Engine...goedemorgen![]()
Ja maar geen lekkere...
Oww jij bent lekker op vakantie?quote:Op woensdag 18 september 2024 05:04 schreef engine het volgende:
[..]
Goedenachtik zit in Argentinië en voor mij zo een keer tijd om te slapen.
Maar goedemorgen
Ja gaaf is dat hé..quote:Op woensdag 18 september 2024 05:06 schreef engine het volgende:
Ik had hier vijf jaar geleden heerlijke empanadas gegeten en ben vanavond meteen daar heen gegaan. Nog net zo lekker
Vakantie niet echt. Kom hier voor het werk maar zijn natuurlijk wel leuke plekken om naar toe te gaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 05:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oww jij bent lekker op vakantie?
Nou geniet er lekker van en night night voor strakjes..
Ik ben 1,5 dag in Buenos Aires geweestquote:Op woensdag 18 september 2024 05:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja gaaf is dat hé..![]()
Hoelang ben je er al?
Ooh werk en een heel klein beetje vakantiekriebels.... mooie werkplek..quote:Op woensdag 18 september 2024 05:46 schreef engine het volgende:
[..]
Vakantie niet echt. Kom hier voor het werk maar zijn natuurlijk wel leuke plekken om naar toe te gaan.
[..]
Ik ben 1,5 dag in Buenos Aires geweestvanavond door gereisd naar Tucuman waar ik voorlopig zit.
Hey Engine vanuit verweggistanquote:Op woensdag 18 september 2024 05:04 schreef engine het volgende:
[..]
Goedenachtik zit in Argentinië en voor mij zo een keer tijd om te slapen.
Maar goedemorgen
Ja alleen jammer dat glas bier in de handen.quote:Op woensdag 18 september 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
Je hebt een lekker pakje uitgezocht @:Dotteke voor BB 2025... lekker strak hoor..
Ja idd is dat niet weg te werken?quote:Op woensdag 18 september 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat glas bier in de handen.
Ben nog zoekende naar zoiets en dan wil ik dat als UI
Geen idee wie dat zou kunnen .quote:Op woensdag 18 september 2024 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja idd is dat niet weg te werken?
Ja dat is wel gaaf als Ui..
Mogen het ook bloemen zijn?quote:Op woensdag 18 september 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zou kunnen .
Maar er moet toch ergens op het net iets te vinden zijn alleen vind ik het niet
Ja, die is wel leuk, kan die als UI gebruikt worden?quote:Op woensdag 18 september 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mogen het ook bloemen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had eigenlijk iets in gedachten met die zweep die knaldequote:Op woensdag 18 september 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mogen het ook bloemen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had eigenlijk iets in gedachten met die zweep die knalde
Bijna goed, inderdaad die lelijke achtergrond kleurquote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter jammer van die achtergrond wel, maar misschien is het wat?
Ja die is goed, hopelijk is hij niet te groot voor een UIquote:
Deze zou het moeten doenquote:Op woensdag 18 september 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is goed, hopelijk is hij niet te groot voor een UI
Is dit sexueel getint? Beetje wel hequote:Op woensdag 18 september 2024 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze zou het moeten doen
[ afbeelding ]
Hoezo? Ze slaat gewoon een spin dood tochquote:Op woensdag 18 september 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit sexueel getint? Beetje wel he
Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
Dank je welquote:Op woensdag 18 september 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoezo? Ze slaat gewoon een spin dood toch
Nooit van gehoord, deze is trouwens ook leukquote:Op woensdag 18 september 2024 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooide jouw eerste gifje door de plaatjeszoeker van Yandex, die heeft vaak best goeie resultaten
quote:Op woensdag 18 september 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Of een agente die op een fluitje blaastpast wel weer bij de bolidie die nu nog in de garage staat
quote:
Ja idd is dat niet weg te werken?quote:Op woensdag 18 september 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat glas bier in de handen.
Ben nog zoekende naar zoiets en dan wil ik dat als UI
Ik was nog aant zoeken naar moest er even tussenuit ..quote:Op woensdag 18 september 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zou kunnen .
Maar er moet toch ergens op het net iets te vinden zijn alleen vind ik het niet
Hi is echt geinig maar op mijn mobiel heel erg klein...quote:Op woensdag 18 september 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, deze is trouwens ook leuk
quote:Op woensdag 18 september 2024 11:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hi is echt geinig maar op mijn mobiel heel erg klein...
thnx heb hem opgeslagenquote:Op woensdag 18 september 2024 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En de UI versie, voor het geval dat![]()
[ afbeelding ]
Ja toch, een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op woensdag 18 september 2024 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! BB duurt nog even, maar een goede voorbereiding is het halve werk
quote:
quote:
quote:
Altijdquote:Op zondag 22 september 2024 06:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje...![]()
Weer lekker fris en fruitig?
Morguh GGquote:
Net als mij dus...quote:
Twee frisse en fruitige damesquote:
Hatsjikidee....quote:
Ik denk dat ik een beetje de schuur of boven mijn kasten ga opruimenquote:Op zondag 22 september 2024 07:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hatsjikidee....
Lekker lummelen vandaag of ga je nog iets leuks doen met de laatste mooie dag?
Hey Engine, weer back at home?quote:
Hoi Dot, back in hotelkamerquote:
A nog steeds in verwegiestan?quote:
Ooh jij gaat je echt nuttig maken vandaag...quote:Op zondag 22 september 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje de schuur of boven mijn kasten ga opruimen
Ben niet zo'n zonaanbidder meer
Ik heb al met al misschien 3 uurtjes buiten gezeten, en dan is het veelquote:Op zondag 22 september 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jij gaat je echt nuttig maken vandaag...![]()
Ik ook niet hoor.. ik heb weinig buiten gezeten dit jaar..
Die 3 uurtjes red ik niet eens.... ja s'avonds met vrienden een wijntje drinken ddww...quote:Op zondag 22 september 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al met al misschien 3 uurtjes buiten gezeten, en dan is het veel
Het uitje niet meegerekend maar gewoon zo thuis nee, amper buiten gezeten
was het lekker?quote:Op zondag 22 september 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Het wordt tijd voor een zeer uitgebreid ontbijtje... zin in...
Ja nog wel een tijdjequote:
Hey Frummelquote:
quote:Op zondag 22 september 2024 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nog wel een tijdje
[..]
Hey Frummel![]()
Ik zag op instagram dat er een reünie was van een jaar van je leven![]()
Die paar fotos zagen er best gezellig uit.
Ah wat een leuke foto! Die had ik nog niet gezien. Ze zien er allemaal goed uit.quote:
Baardloze Berendquote:Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah wat een leuke foto! Die had ik nog niet gezien. Ze zien er allemaal goed uit.
Wie is die achteraan met dat rode petje?
Ow jeetjequote:
Over baardloos?quote:Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ow jeetjedaar heb ik nog altijd een mening over.
Geen Babette. Die heeft toch wat met die ene euhhhh. Ben zijn naam kwijt 🤣quote:
Haha, ja over meerderen op die foto wel, maar wel leuk dat ze elkaar opzoeken zo.quote:Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ow jeetjedaar heb ik nog altijd een mening over.
Hejjj goedenmorgen Kissy...quote:Op zondag 22 september 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
was het lekker?
In de ochtend heb ik nooit honger.
boer zoekt vrouw begint vandaag weer, zin in
schopje in het topic gegeven.
Nu nog genieten van de zon
Goedemorgen Engine... ja ik zag ook een filmpje op insta waar Martin aant zingen was... echt wel weer leuk om te zien hoor...quote:Op zondag 22 september 2024 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nog wel een tijdje
[..]
Hey Frummel![]()
Ik zag op instagram dat er een reünie was van een jaar van je leven![]()
Die paar fotos zagen er best gezellig uit.
Sommige herken ik niet eens..quote:
Marciano.. ik vind zijn lachje nog altijd zo leuk..quote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen Babette. Die heeft toch wat met die ene euhhhh. Ben zijn naam kwijt 🤣
Omja die was het. Nooit wat aan gevonden en vind hem en babette ook niet bij elkaar passenquote:Op maandag 23 september 2024 05:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Marciano.. ik vind zijn lachje nog altijd zo leuk..
Morguh.quote:Op maandag 23 september 2024 05:48 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Tijd voor thee en Boer Zoekt Vrouw... gezellie op de vroege morgen...
Ja ik vind hem leuk en Babette ook, ik vind het wel een leuk setje...quote:Op maandag 23 september 2024 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omja die was het. Nooit wat aan gevonden en vind hem en babette ook niet bij elkaar passen
Nou je mag ze hebben van mijquote:Op maandag 23 september 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik vind hem leuk en Babette ook, ik vind het wel een leuk setje...
Nou ik ben stapelgek op BB vol liefde daar kan B Z V niet aan tippen maar ik vind het toch wel gezellie kneuterig om naar te kijken...quote:Op maandag 23 september 2024 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh.
Kijk ik niet de eerste aflevering ooit gekeken toen het begon. Vond er niet veel aan dus nooit meer gekeken
Dat mag. Vind BB vol liefde ook niet meer zoveel aan. Zijn te veel van dat soort programma’squote:Op maandag 23 september 2024 05:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik ben stapelgek op BB vol liefde daar kan B Z V niet aan tippen maar ik vind het toch wel gezellie kneuterig om naar te kijken...
Ooh oké... ik kan niet wachten tot het winterseizoen weer begint... heerlijk in Oostenrijk en Zwitserland..quote:Op maandag 23 september 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag. Vind BB vol liefde ook niet meer zoveel aan. Zijn te veel van dat soort programma’s
Lucky you. Valt genoeg te kijken. En dan in jan bb weerquote:Op maandag 23 september 2024 06:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké... ik kan niet wachten tot het winterseizoen weer begint... heerlijk in Oostenrijk en Zwitserland..
Ja heerlijk ik kan niet wachten...quote:Op maandag 23 september 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you. Valt genoeg te kijken. En dan in jan bb weer
Goedemorgen Frummelquote:Op maandag 23 september 2024 05:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj goedenmorgen Kissy...
Het is heel maf, op zondag doe ik een uitgebreid ontbijt omdat ik alle tijd heb, de rest van de week ontbijt ik ook niet... heel apart..
Ooh dat heb ik helemaal gemist dat boer zoekt vrouw weer zou beginnen... thnx ga ik even terug kijken..
Ja dan vind ik het gewoon gezellie op zondag hi.. maar niet gelijk om 08.00 uur hoor, wel iets later..quote:Op maandag 23 september 2024 07:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Ah je ontbijt alleen als je er veel tijd voor hebt. Ik heb gewoon echt geen honger in de ochtend, moet me er echt toe zetten om wat te eten 's ochtends.
Jaa bzv is begonnen, de boeren zijn voorgesteld. Maar het is niet duidelijk wanneer het verder gaat. Tot 6 oktober kunnen mensen schrijven. Zal nog wel een tijd gaan duren![]()
Apart om te zien dat er maar 1 boer bij zit die niet alles spik en span heeft, de andere boeren hebben alles spik en span, niks ouwe meuk te zienMaar moderne boerderijen.
ja die 2de meen ik.. die heeft toch echt wel een poetsfiemelquote:Op maandag 23 september 2024 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dan vind ik het gewoon gezellie op zondag hi.. maar niet gelijk om 08.00 uur hoor, wel iets later..
Maar gewoon doordeweeks heb ik s'ochtends ook geen trek, ik ben een beetje een gekkie, I know..
Ik ben nog aant kijken hoor, ik moet er elke keer af..
Toe nu toe idd allemaal keurig voor elkaar... die ene boer is echt een opruimmieppie mag geen kruimel op de vloer liggen... ik ben benieuwd wanneer we weer verder kunnen genieten...
Haha ja echt hé, hij liep al te zeuren dat de tv ploeg door de keuken was gelopen en er wat dingetjes op de vloer lagen even later kwam de stofzuiger eraan te pas... ja vloerbedekking...quote:Op maandag 23 september 2024 08:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die 2de meen ik.. die heeft toch echt wel een poetsfiemel![]()
zou daar niet op mijn gemak kunnen zitten.
![]()
Ook apart dat hij vloerbedekking in zijn keuken heeft. maar ook dat meerdere keren benoemen dat hij zelf ook schoon moet/ wil zijn.. en lekker wil ruiken etc.
Ik verklap verder niks als je nog bezig bent
jaaaa haha nu al lopen miepen dat er een tv ploeg in de keuken was hahahahahahahquote:Op maandag 23 september 2024 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja echt hé, hij liep al te zeuren dat de tv ploeg door de keuken was gelopen en er wat dingetjes op de vloer lagen even later kwam de stofzuiger eraan te pas... ja vloerbedekking.....
![]()
Ja hij wil wel helemaal fris en fruitig voor de dag komen...![]()
Oké ik ga weer verder kijken...
Nou die boer heeft het niet meer als al die vrouwen over de vloer komen, dat wordt nog wat... Hahahaquote:Op maandag 23 september 2024 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jaaaa haha nu al lopen miepen dat er een tv ploeg in de keuken was hahahahahahah
laat staan als de vrouwen er nog bij zijn. Mag hopen dat hij er dan minder last van heeft anders zijn ze zo weer weg daar.
ja die Martijn geloof ik die al lang met dat huis bezig is en waar het niet allemaal nieuw hoeft te zijnquote:Op maandag 23 september 2024 09:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou die boer heeft het niet meer als al die vrouwen over de vloer komen, dat wordt nog wat... Hahaha
Maar welke vond jij het wat minder voor elkaar hebben, die met die oude meuk, ouwe tractor enzo?
Jaja dan heb ik de goeie, hij vindt het allemaal wel best haha... ik baal dan zo als die aflevering afgelopen is hé...quote:Op maandag 23 september 2024 09:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die Martijn geloof ik die al lang met dat huis bezig is en waar het niet allemaal nieuw hoeft te zijn![]()
Denk wel dat hij het voor elkaar heeft maar meer leeft bij de dag..
Het gaatquote:Op maandag 23 september 2024 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Child..![]()
Alles oké?.... weer lekker aant freubelen?
ja balen he! nu moeten we weer een tijd wachten om de rest te zienquote:Op maandag 23 september 2024 09:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja dan heb ik de goeie, hij vindt het allemaal wel best haha... ik baal dan zo als die aflevering afgelopen is hé...
Knuffie cots. Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.quote:Op maandag 23 september 2024 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat
Vanmiddag weer creatief hoop ik
En daar?
Dank je welquote:Op maandag 23 september 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja balen he! nu moeten we weer een tijd wachten om de rest te zien
[..]
Knuffie cots. Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.
Hejj kop op meis... ik hoop met je mee...🤗quote:Op maandag 23 september 2024 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het gaat
Vanmiddag weer creatief hoop ik
En daar?
Ja dat vind ik wel irritant hoor... vooral als er een paar weken tussen zitten... maar ja...quote:Op maandag 23 september 2024 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja balen he! nu moeten we weer een tijd wachten om de rest te zien
[..]
Knuffie cots. Hoop dat het snel weer wat beter met je gaat.
Vriendin was gisteren ook helemaal blij, ik keek maar weer meequote:Op maandag 23 september 2024 05:48 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Tijd voor thee en Boer Zoekt Vrouw... gezellie op de vroege morgen...
Die baby kan ik me ook niet herinnerenquote:
Haha "ik keek maar weer mee" ja zo gaat dat hé..quote:Op maandag 23 september 2024 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vriendin was gisteren ook helemaal blij, ik keek maar weer mee
Toen we merkten dat dit pas het voorstellen was verging die blijheid bij haar ook. Als de dames/heren hun entree maken wordt het wel leuker.
Neej ik ook niet...quote:Op maandag 23 september 2024 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die baby kan ik me ook niet herinneren
Maar de rest: Moraima, Martin, Rupert, Mexx, Wendy, Erik, Janet, Kenzy, Eunice, Berend, Marciano, Mirthe, Gerry, Gert-Jan, Imadiddin en Zoe.
Dank je voor de namen Kinki.. 👍quote:Op maandag 23 september 2024 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar de rest: Moraima, Martin, Rupert, Mexx, Wendy, Erik, Janet, Kenzy, Eunice, Berend, Marciano, Mirthe, Gerry, Gert-Jan, Imadiddin en Zoe.
Ja die gaat het zwaar krijgen, al die dames en zo'n cameraploeg, als er eens 1 niet goed de voeten veegt krijgt ie het benauwdquote:Op maandag 23 september 2024 10:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha "ik keek maar weer mee" ja zo gaat dat hé..![]()
Ja klooie hé moeten we weer een paar weken wachten..
Ja precies vooral bij die poetsmiep denk ik...
Geloof dat ie ook best wat afgevallen is, flink verschil inderdaad!quote:Op maandag 23 september 2024 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dank je voor de namen Kinki.. 👍
Die Berend lijkt wel een stuk jonger zonder baard, echt een ander hoofd..
Dank je welquote:Op maandag 23 september 2024 09:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj kop op meis... ik hoop met je mee...🤗
Ja hier lekker z'n gangetje..![]()
Dikke komtgoedknuffel...![]()
Er ontbraken toch ook mensen op die foto? Zoals die ene van "je kan niks, wil niks en doet niks" en een paarquote:Op maandag 23 september 2024 10:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoë zit op d'r hurken ervoorquote:Op maandag 23 september 2024 10:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej ik ook niet...![]()
Ik ga toch weer even die foto bestuderen want Rupert en Zoe heb ik helemaal niet gezien...
Haha ja echt hoor...quote:Op maandag 23 september 2024 10:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja die gaat het zwaar krijgen, al die dames en zo'n cameraploeg, als er eens 1 niet goed de voeten veegt krijgt ie het benauwd
Ik herkende hem echt niet..quote:Op maandag 23 september 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat ie ook best wat afgevallen is, flink verschil inderdaad!
Jeffrey bedoel jequote:Op maandag 23 september 2024 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er ontbraken toch ook mensen op die foto? Zoals die ene van "je kan niks, wil niks en doet niks" en een paar
Oh jaquote:Op maandag 23 september 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeffrey bedoel jeDenk ook niet dat alle deelnemers geweest zijn.
Er zaten 40 personen in de loods Er kwamen 40 personen naar die loods, 39 hebben erin gezeten. Er staan er 16 op de foto.
Goed zo skatje...🤗quote:Op maandag 23 september 2024 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welHet komt ook wel weer goed
Fijn dat het zijn gangetje gaat!
Dikke gezelligheidsknuffel
Even een goed gesprek met mijn begeleider gehadquote:Op maandag 23 september 2024 12:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goed zo skatje...🤗
Lief, dank je wel...
Ja thnx... echt gemist haha.. ik kan beter op m'n Ipad kijken op mobiel zo klooie..quote:Op maandag 23 september 2024 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoë zit op d'r hurken ervoor
Ze ziet er wel beter uit dan in de loodsquote:Op maandag 23 september 2024 12:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja thnx... echt gemist haha.. ik kan beter op m'n Ipad kijken op mobiel zo klooie..
Ja inderdaad er missen er best veel... hoe heet hij nou die een beetje met Eunice liep te klooien?quote:Op maandag 23 september 2024 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jeffrey bedoel jeDenk ook niet dat alle deelnemers geweest zijn.
Er zaten 40 personen in de loods Er kwamen 40 personen naar die loods, 39 hebben erin gezeten. Er staan er 16 op de foto.
Was dat niet Isaac zonder succes (of liep Zoë op hem te geilen)quote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad er missen er best veel... hoe heet hij nou die een beetje met Eunice liep te klooien?
Haha ik ook...👍quote:Op maandag 23 september 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jaWas vergeten hoe groot die groep was
Hoop dat BB snel komt, heb echt weer zin om mijn tijd te verdoen met livestreams
Gekkie...quote:Op maandag 23 september 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, zelfde hier.
Sowieso is er kinhaar afgevallen(maar ook gewicht. Goed van hem!).
Heb besloten dat ik dit jaar lekker veel mag COSsen van mezelf. Duurt maar eventjes en ik vind het erg leuk. Haakwerkje naar beneden en achter de laptop bezig daarmee en ondertussen live-stream bekritiserenquote:
Gingen er in het begin ook best veel snel achter elkaar vrijwillig weg. Bij hen moest ik op de groepsfoto* ook even denken wie het ook alweer waren, na februari ong. werd de groep pas redelijk stabiel.quote:Op maandag 23 september 2024 12:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jaWas vergeten hoe groot die groep was
Hoop dat BB snel komt, heb echt weer zin om mijn tijd te verdoen met livestreams
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook al wel weer nieuwsgierig naar de nieuwe BB deelnemers
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ooh dat is fijn... dat is een goed en fijn streven ChildoftheStars...quote:Op maandag 23 september 2024 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even een goed gesprek met mijn begeleider gehad
Even weer wat meer structuur in mijn leven brengen
quote:Op maandag 23 september 2024 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gingen er in het begin ook best veel snel achter elkaar vrijwillig weg. Bij hen moest ik op de groepsfoto* ook even denken wie het ook alweer waren, na februari ong. werd de groep pas redelijk stabiel.Dank je wel! Dat helptSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook al wel weer nieuwsgierig naar de nieuwe BB deelnemers![]()
Jaquote:Op maandag 23 september 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is fijn... dat is een goed en fijn streven ChildoftheStars...
quote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad er missen er best veel... hoe heet hij nou die een beetje met Eunice liep te klooien?
Nou ze ziet er idd goed uit.... ja dat liep echt uit de klauwen niet te doen haha.. ja ik ook wel... maar ik vond het soms ook een vreselijke draak... hiquote:Op maandag 23 september 2024 12:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze ziet er wel beter uit dan in de loods
Daar werd ze steeds meer bizar met d'r make-up
Hopelijk is ze wat volwassener geworden en hopelijk trekt ze niet teveel van het gehaat aan
Ik had altijd wel een zwak voor dat meisje
Ik vond haar gewoon een puber... Ze was misschien in leeftijd volwassen, maar emotioneel nietquote:Op maandag 23 september 2024 12:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ze ziet er idd goed uit.... ja dat liep echt uit de klauwen niet te doen haha.. ja ik ook wel... maar ik vond het soms ook een vreselijke draak... hi
Klopt, vond er eigenlijk ook niks aan, miste er niets aan verderquote:Op maandag 23 september 2024 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Quincy begrijp ik niet goed. Die doet het goed op TikTok en gooit dat succes bijna voor een jaar weg voor zo'n programma. Denk nooit dat hij van plan was lang te blijven. Denk dat hij enkel voor de volgers meedeed
quote:Op maandag 23 september 2024 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, vond er eigenlijk ook niks aan, miste er niets aan verder
Neej die grijze meneer...ooh wat erg...quote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was dat niet Isaac zonder succes (of liep Zoë op hem te geilen)
quote:Op maandag 23 september 2024 12:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej die grijze meneer...ooh wat erg...
quote:
Mwah, vond hem wat aanstellerig overkomen, beetje zoals Bradley uit De Bondgenoten. Net iets te veel overdreven gedoe hoeft van mij niet zo. Maar ieder z'n dingquote:Op maandag 23 september 2024 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik vond zijn drama geweldig
Nou dat vind ik een goed voornemen we moeten alles d'r uithalen... want voor je het weet is het weer voorbij...quote:Op maandag 23 september 2024 12:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb besloten dat ik dit jaar lekker veel mag COSsen van mezelf. Duurt maar eventjes en ik vind het erg leuk. Haakwerkje naar beneden en achter de laptop bezig daarmee en ondertussen live-stream bekritiseren
Ja, Zoe zag in elke blik die Isaac haar gaf een vorm van liefdesverklaringquote:Op maandag 23 september 2024 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was dat niet Isaac zonder succes (of liep Zoë op hem te geilen)
Bradley vond ik ook wel humorquote:Op maandag 23 september 2024 12:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, vond hem wat aanstellerig overkomen, beetje zoals Bradley uit De Bondgenoten. Net iets te veel overdreven gedoe hoeft van mij niet zo. Maar ieder z'n ding
Yes!quote:Op maandag 23 september 2024 12:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat vind ik een goed voornemen we moeten alles d'r uithalen... want voor je het weet is het weer voorbij...
Dat was geweldigquote:Op maandag 23 september 2024 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, Zoe zag in elke blik die Isaac haar gaf een vorm van liefdesverklaring
Ik weet helemaal niet meer wie dat is.. hahaquote:Op maandag 23 september 2024 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Quincy begrijp ik niet goed. Die doet het goed op TikTok en gooit dat succes bijna voor een jaar weg voor zo'n programma. Denk nooit dat hij van plan was lang te blijven. Denk dat hij enkel voor de volgers meedeed
Verschrikkelijk gewoon, ik heb vaak met kromme tenen gezeten...quote:Op maandag 23 september 2024 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was geweldig
Ik zou me in Isaac zijn schoenen zo ongemakkelijk voelen
Die met die oorbelquote:Op maandag 23 september 2024 12:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet meer wie dat is.. haha
Ja, mijn lachspieren deden pijn toenquote:Op maandag 23 september 2024 12:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk gewoon, ik heb vaak met kromme tenen gezeten...
Oohh what to do, what to do...quote:Op maandag 23 september 2024 12:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over acht minuten moet ik eigenlijk mijn huishouden doen en daarna hobbykamer
alleen het is hier zo gezellig
quote:Op maandag 23 september 2024 12:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oohh what to do, what to do...
Ik kan hem echt niet voor de geest halen..quote:Op maandag 23 september 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die met die oorbel
[..]
Ja, mijn lachspieren deden pijn toen
Ach ja, de meeste pubers zijn ziekelijk, wat daardoor weer normaal isquote:Op maandag 23 september 2024 12:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan hem echt niet voor de geest halen..
Ik vond het vooral ziekelijk maar idd het was ook nog maar een puber..
Okidoki goed zo, ik ga ook afhaken... nou sop ze lekker..quote:Op maandag 23 september 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dadelijk
Even snel drinken opmaken en dan braaf
Hahaha dank je welquote:Op maandag 23 september 2024 12:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Okidoki goed zo, ik ga ook afhaken... nou sop ze lekker..
Thnx...quote:Op maandag 23 september 2024 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dank je wel
en een fijne dag
Jij ook een fijne dag uiteraard hi...🤗quote:Op maandag 23 september 2024 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dank je wel
en een fijne dag
Mogguh Dotje.... ja er is ons nog genoeg beloofd...quote:Op dinsdag 24 september 2024 06:57 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Frum. Die krijg je vast nog wel.
Ik ben blij dat de belofte voor de verandering niet uitkomt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
Nou de beloofde regen valt hier erg tegen... beetje jammer weer..
Er was voor hier gisteren geen regen voorspeld, ik kijk alleen als ik wegmoet naar het bericht van dat moment en dat klopt ook niet altijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de belofte voor de verandering niet uitkomt.
En andersom komt ook voor: dan wordt ons mooi weer en zonneschijn beloofd en kun je vervolgens de stormparaplu uit de kast pakken.
Dat hoeft op zich ook niet want je bent zelf het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was voor hier gisteren geen regen voorspeld, ik kijk alleen als ik wegmoet naar het bericht van dat moment en dat klopt ook niet altijd.
Haha ja klopt... blijkt wel dat het slecht te voorspellen valt...quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de belofte voor de verandering niet uitkomt.
En andersom komt ook voor: dan wordt ons mooi weer en zonneschijn beloofd en kun je vervolgens de stormparaplu uit de kast pakken.
O wat liefquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich ook niet want je bent zelf het zonnetje in huis
Ja, dat wel, negatief zijn levert niets op.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, maar jij bent altijd zo positief....
Op zulke momenten negatief zijn voor even is heel normaal ja. Je bent wel een mens en mensen voelen zich soms rotquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat wel, negatief zijn levert niets op.
Toen ik laatst gevallen was, was ik wel even negatief hoor verdorie wat een pijn had ik toen.
Maar gelukkig weet ik mij zelf altijd snel te herstellen.
Sta mijzelf dat nooit veel toe, want je schiet er geen bal mee op.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op zulke momenten negatief zijn voor even is heel normaal ja. Je bent wel een mens en mensen voelen zich soms rot
Zelfde hier hoorquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta mijzelf dat nooit veel toe, want je schiet er geen bal mee op.
Goedemorgenquote:
quote:
Morguh saampiesquote:
ZOu wel fijn zijn, de kou dan niet, gaat veel stookkosten opleveren. Maar sneeuw, I love itquote:Op woensdag 25 september 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
In Oostenrijk is gewoon al sneeuw gevallen... het schijnt een koud jaar te worden met veel sneeuwval heeft alles te maken met La Niña (de koude fase)
Ik hoop dat wij daar ook iets van mee gaan krijgen...
Vind het tegenvallen, een beetje ik ben zielig iedereen is tegen mij schelden mij uit hebben geen respect.quote:
Nou ja voor al het ongedierte zou het wel even lekker zijn... niet te lang idd want daar zit niemand op te wachten.. maar sneeuw jaaaaa heel graag een heul veel... love it tooooooo.... hahaquote:Op woensdag 25 september 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu wel fijn zijn, de kou dan niet, gaat veel stookkosten opleveren. Maar sneeuw, I love it
Ja ik ook, maar ieder jaar wordt gezegd dat we en strenge winter krijgen.quote:Op woensdag 25 september 2024 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ja voor al het ongedierte zou het wel even lekker zijn... niet te lang idd want daar zit niemand op te wachten.. maar sneeuw jaaaaa heel graag een heul veel... love it tooooooo.... haha
Ja precies, ik vind het gewoon geinig, het is ook een dramaqueen, het is ook echt niet mijn grote vriend maar ik wil wel even kijken wat hij te zeiken heeftquote:Op woensdag 25 september 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het tegenvallen, een beetje ik ben zielig iedereen is tegen mij schelden mij uit hebben geen respect.
Maar ondertussen scheld die zelf over alles en iedereen.
Ja joh... neej d'r klopt geen jota van de weersvoorspellingen...quote:Op woensdag 25 september 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ieder jaar wordt gezegd dat we en strenge winter krijgen.
Ze kunnen nog geen dag vooruit voorspellen laat staan een seizoen vooruit
Ik kijk hem ook hoor, was ook benieuwd wat er allemaal zou komen, maar ik denk aaan het eind we nog niet veel meer wetenquote:Op woensdag 25 september 2024 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind het gewoon geinig, het is ook een dramaqueen, het is ook echt niet mijn grote vriend maar ik wil wel even kijken wat hij te zeiken heeft
Een vlokje van meequote:Op woensdag 25 september 2024 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja joh... neej d'r klopt geen jota van de weersvoorspellingen...
Maar nu met La Niña gaat het in Duitsland ook erg koud worden en veel sneeuw vallen dus misschien pikken wij daar een staartje van mee...
Neej idd...quote:Op woensdag 25 september 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk hem ook hoor, was ook benieuwd wat er allemaal zou komen, maar ik denk aaan het eind we nog niet veel meer weten
Haha ja een boel vlokjes.. zou zo gaaf zijn... en dan graag de wegen zo schoonhouden als in Oostenrijk ..quote:
O ja dat zeer zeker en ook zijn zelfspot kan ik wel omlachenquote:Op woensdag 25 september 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej idd...![]()
Ik kan af en toe wel lachen om zijn humor want dat heeft hij wel..
Aha. Lekker Dotquote:Op woensdag 25 september 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Zet hier ook even eenklaar voor @:gebrokenglas
Hier is het altijd gelijk een chaos, treinen die niet meer rijden, wegen die vastlopenquote:Op woensdag 25 september 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja een boel vlokjes.. zou zo gaaf zijn... en dan graag de wegen zo schoonhouden als in Oostenrijk ..
Ja je was zo druk met delen overal dat ik dacht laat ik die man nu eens een bakkie doenquote:
Lief, dat kan ik zeker waarderenquote:Op woensdag 25 september 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je was zo druk met delen overal dat ik dacht laat ik die man nu eens een bakkie doen
Ja heerlijk..quote:Op woensdag 25 september 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zeer zeker en ook zijn zelfspot kan ik wel omlachen
Ja het hele land in paniek haha..quote:Op woensdag 25 september 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het altijd gelijk een chaos, treinen die niet meer rijden, wegen die vastlopen
En ik ook vast met de scootmobiel![]()
Het mooie is als mensen sneeuwruimen vegen ze het altijd net de stoep af. Ook bij de verlagingen die er inzitten in ik dus afmoetgeeft altijd leuke tafrelen
Ja dat is ook zo, maar als iedereen nu voor zijn huis schoon houdt zijn de stoepen schoonquote:Op woensdag 25 september 2024 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het hele land in paniek haha..
Ja daar heb jij ook last van natuurlijk, ja ik geloof je dat het wel lachwekkende tafereeltjes oplevert..![]()
Ik vind het wel zielig voor oude mensen die dan over straat schuifelen...
Ja helemaal eens... maar ja.. laten we eerst maar eens zien of die paar vlokken er gaan komen..quote:Op woensdag 25 september 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar als iedereen nu voor zijn huis schoon houdt zijn de stoepen schoon
We gaan het vanzelf zien als het de lucht uitkomtquote:Op woensdag 25 september 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja helemaal eens... maar ja.. laten we eerst maar eens zien of die paar vlokken er gaan komen..
Ik moet hem van afgelopen maandag nog terug kijken, had ik vergaderingquote:Op woensdag 25 september 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben nu overgeschakeld naar de Meilandjes En Route...
Die hebben volgens mij de camper waarmee ze op reis zijn van de broer Martien geleend.... dat ding komt echt helemaal verrot terug...crisis wat een stelletje slopers zijn dat...
Ik was er ook even klaar mee hoor... maar dit vind ik wel weer leuk... dat reizen door Frankrijk enzo..quote:Op woensdag 25 september 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet hem van afgelopen maandag nog terug kijken, had ik vergadering
Maar vaak als je de voorstukjes ziet heb je de aflevering wel gezien
Kijk het troouwen niet altijd meer, begin een beetje meiland moe te worden
Eigenlijk is het allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik was er ook even klaar mee hoor... maar dit vind ik wel weer leuk... dat reizen door Frankrijk enzo..
Ja maar dat is met zoveel programma's maar blijf sommige dingen wel leuk vinden maar de Meilandjes was gewoon teveel Meilandjes hahaquote:Op woensdag 25 september 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal hetzelfde.
Ik persoonlijk vind ze altijd te lang doorgaan met bepaalde programma's
Op een gegeven moment heb je het wel gezien, althans ik.
Ik bedoelde ook meerdere programma'squote:Op woensdag 25 september 2024 10:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat is met zoveel programma's maar blijf sommige dingen wel leuk vinden maar de Meilandjes was gewoon teveel Meilandjes haha
Net weer wakkerquote:Op woensdag 25 september 2024 04:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj mogge Engine.... hoe gaat tie?
Ja, heb ook het idee dat ik me steeds sneller ga vervelen bij programma's die ik eerst wel ok vond. Kamp van Koningsbrugge bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meerdere programma's
Dat komt denk ik omdat het te vaak er op is, het is steeds hetzelfdequote:Op woensdag 25 september 2024 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, heb ook het idee dat ik me steeds sneller ga vervelen bij programma's die ik eerst wel ok vond. Kamp van Koningsbrugge bijvoorbeeld.
Maar dingen als de Meilandjes of Gillis hebben me nooit geboeid. Van dat overdreven hysterische gedoe ben ik niet zo. Kon me destijds ook nooit interesseren voor Geer en Goor hoewel die er ook echt wel leuke dingen tussen hadden zitten. Maar een hele aflevering trok ik gewoon niet![]()
Zaterdag begint wel weer de 'Verraders Halloween', eind oktober komt ook 'Het Onbekende' weer terug. Daar kijk ik wel weer naar uit.
Kan goed ja, KvK is vaak wel hetzelfde, helemaal tegen het einde waar je ze om en om steeds hetzelfde rollenspel ziet doen. Even leuk, maar snel saai. En toen ik zag dat er een nieuw seizoen startte dacht ik meteen 'nu al weer?!'. Heb de eerste aflevering gezien en daarna niet meer de drang gehad het verder te volgen. Primaquote:Op woensdag 25 september 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat het te vaak er op is, het is steeds hetzelfde
De verraders heb ik dan weer nooit gekeken.
De Meilandjes begonnen ooit met een aflevering van Ik Vertrek.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, heb ook het idee dat ik me steeds sneller ga vervelen bij programma's die ik eerst wel ok vond. Kamp van Koningsbrugge bijvoorbeeld.
Maar dingen als de Meilandjes of Gillis hebben me nooit geboeid. Van dat overdreven hysterische gedoe ben ik niet zo. Kon me destijds ook nooit interesseren voor Geer en Goor hoewel die er ook echt wel leuke dingen tussen hadden zitten. Maar een hele aflevering trok ik gewoon niet![]()
Zaterdag begint wel weer de 'Verraders Halloween', eind oktober komt ook 'Het Onbekende' weer terug. Daar kijk ik wel weer naar uit.
Heb die Ik Vertrek nooit gezien (of kan het me niet herinnerenquote:Op woensdag 25 september 2024 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Meilandjes begonnen ooit met een aflevering van Ik Vertrek.
En in die gehele uitzending zat geen enkele gilletje.
Met de Verraders is het toekijken, je weet als kijker wie de verraders zijn.
Sta je nu op de foto met Jef Isaac en Marciano ?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet waar ik even mijn enthousiasme mag delen….. mag ik het hier kwijt???? Ik heb gisteravond een prijs gewonnen. (Ik win nooit iets en deed ook niet heel actief mee met deze…) Maar ik won dus gister een hotelovernachting incl limo rit. Van Isaac van Een jaar van je leven.
Jeffery en Isaac komen dus volgende week langs om dit te overhandigen. Spannend!!!!!
Sorry maar ik heb dit programma zo 24/7 met Fok zitten volgen dat ik wel moet delen ergens!!! Ben verder niet zo actief ook niet op Instagram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Morguh Frumquote:Op vrijdag 27 september 2024 06:04 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen op deze stormachtige dag....![]()
Je waait hier echt je mandje uit...
Goodmorning Dotje.... nog rustigjes dus.... hier giert het om het huis... wel gezellie hi...quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Het ziet er hier wel dreigend uit als je naar de lucht kijkt
Het waait wel iets maar niet erg
Ik word altijd onrustig van wind.quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning Dotje.... nog rustigjes dus.... hier giert het om het huis... wel gezellie hi...
Agh dat is niet fijn.... ik vind het heerlijk..quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word altijd onrustig van wind.
Op het strand naar de zee kijken is met harde wind wel heel mooiquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh dat is niet fijn.... ik vind het heerlijk..
Oooh ja toen ik nog op Scheveningen woonde, gingen we vaak het strand op met storm heerlijk uitwaaien... binnen 5 minuten stonden we in het zand... dat mis ik wel...quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op het strand naar de zee kijken is met harde wind wel heel mooi
O wie gaat er dan ook uit Scheveningen wegquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja toen ik nog op Scheveningen woonde, gingen we vaak het strand op met storm heerlijk uitwaaien... binnen 5 minuten stonden we in het zand... dat mis ik wel...
Tsja soms moet je wat hé... ik heb altijd dicht bij het strand gewoond, in Den Haag ook... als kind/ meisje altijd daar te vinden..quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wie gaat er dan ook uit Scheveningen weg![]()
Ik zou nooit weg gaan als ik bij de zee woonde.
Mijn opa en oma woonde op loopaftand van de zee en mijn tante woonde gelijk achter de duinen.
Heerlijk vond ik dat altijd
Héérlijk, woon je nu ver van de zee?quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja toen ik nog op Scheveningen woonde, gingen we vaak het strand op met storm heerlijk uitwaaien... binnen 5 minuten stonden we in het zand... dat mis ik wel...
[..]
Tsja soms moet je wat hé... ik heb altijd dicht bij het strand gewoond, in Den Haag ook... als kind/ meisje altijd daar te vinden..
Ja het is ook heerlijk.. als ik de zee ruik word ik gelukkig...
In Harlingen is een klein strandje en daar woon ik redelijk dichtbij maar niet te vergelijken met Scheveningen/Den Haag is toch anders..quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Héérlijk, woon je nu ver van de zee?
Dat geloof ik graag. Ik zou het echt heel jammer vinden als ik zo dicht bij de zee woonde en ik moest er wegquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In Harlingen is een klein strandje en daar woon ik redelijk dichtbij maar niet te vergelijken met Scheveningen/Den Haag is toch anders..
Harlingen ligt aan zee... maar er is een strandje van 500 meter geloof ik.. en ik wil over het strand lopen en de pier op... voor mij als Haagenees is het sfeerloos hier.. maar Harlingen is verder heel gezellie hoor...quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik zou het echt heel jammer vinden als ik zo dicht bij de zee woonde en ik moest er weg
Je moet alleen wel iets voor je ogen doen, anders zitten ze vol zandquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dot, en anderen. Ja, met dit soort weer letterlijk uitwaaien op het strand. Oh![]()
![]()
Het waait behoorlijk hard wel.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet alleen wel iets voor je ogen doen, anders zitten ze vol zand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |