Oww jij bent lekker op vakantie?quote:Op woensdag 18 september 2024 05:04 schreef engine het volgende:
[..]
Goedenachtik zit in Argentinië en voor mij zo een keer tijd om te slapen.
Maar goedemorgen
Ja gaaf is dat hé..quote:Op woensdag 18 september 2024 05:06 schreef engine het volgende:
Ik had hier vijf jaar geleden heerlijke empanadas gegeten en ben vanavond meteen daar heen gegaan. Nog net zo lekker
Vakantie niet echt. Kom hier voor het werk maar zijn natuurlijk wel leuke plekken om naar toe te gaan.quote:Op woensdag 18 september 2024 05:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oww jij bent lekker op vakantie?
Nou geniet er lekker van en night night voor strakjes..
Ik ben 1,5 dag in Buenos Aires geweestquote:Op woensdag 18 september 2024 05:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja gaaf is dat hé..![]()
Hoelang ben je er al?
Ooh werk en een heel klein beetje vakantiekriebels.... mooie werkplek..quote:Op woensdag 18 september 2024 05:46 schreef engine het volgende:
[..]
Vakantie niet echt. Kom hier voor het werk maar zijn natuurlijk wel leuke plekken om naar toe te gaan.
[..]
Ik ben 1,5 dag in Buenos Aires geweestvanavond door gereisd naar Tucuman waar ik voorlopig zit.
Hey Engine vanuit verweggistanquote:Op woensdag 18 september 2024 05:04 schreef engine het volgende:
[..]
Goedenachtik zit in Argentinië en voor mij zo een keer tijd om te slapen.
Maar goedemorgen
Ja alleen jammer dat glas bier in de handen.quote:Op woensdag 18 september 2024 06:43 schreef Frummelie het volgende:
Je hebt een lekker pakje uitgezocht @:Dotteke voor BB 2025... lekker strak hoor..
Ja idd is dat niet weg te werken?quote:Op woensdag 18 september 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat glas bier in de handen.
Ben nog zoekende naar zoiets en dan wil ik dat als UI
Geen idee wie dat zou kunnen .quote:Op woensdag 18 september 2024 09:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja idd is dat niet weg te werken?
Ja dat is wel gaaf als Ui..
Mogen het ook bloemen zijn?quote:Op woensdag 18 september 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zou kunnen .
Maar er moet toch ergens op het net iets te vinden zijn alleen vind ik het niet
Ja, die is wel leuk, kan die als UI gebruikt worden?quote:Op woensdag 18 september 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mogen het ook bloemen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had eigenlijk iets in gedachten met die zweep die knaldequote:Op woensdag 18 september 2024 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mogen het ook bloemen zijn?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 september 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had eigenlijk iets in gedachten met die zweep die knalde
Bijna goed, inderdaad die lelijke achtergrond kleurquote:Op woensdag 18 september 2024 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter jammer van die achtergrond wel, maar misschien is het wat?
Ja die is goed, hopelijk is hij niet te groot voor een UIquote:
Deze zou het moeten doenquote:Op woensdag 18 september 2024 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is goed, hopelijk is hij niet te groot voor een UI
Is dit sexueel getint? Beetje wel hequote:Op woensdag 18 september 2024 10:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deze zou het moeten doen
[ afbeelding ]
Hoezo? Ze slaat gewoon een spin dood tochquote:Op woensdag 18 september 2024 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dit sexueel getint? Beetje wel he
Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
Dank je welquote:Op woensdag 18 september 2024 10:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoezo? Ze slaat gewoon een spin dood toch
Nooit van gehoord, deze is trouwens ook leukquote:Op woensdag 18 september 2024 10:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooide jouw eerste gifje door de plaatjeszoeker van Yandex, die heeft vaak best goeie resultaten
quote:Op woensdag 18 september 2024 10:52 schreef Dotteke het volgende:
Of een agente die op een fluitje blaastpast wel weer bij de bolidie die nu nog in de garage staat
quote:
Ja idd is dat niet weg te werken?quote:Op woensdag 18 september 2024 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat glas bier in de handen.
Ben nog zoekende naar zoiets en dan wil ik dat als UI
Ik was nog aant zoeken naar moest er even tussenuit ..quote:Op woensdag 18 september 2024 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee wie dat zou kunnen .
Maar er moet toch ergens op het net iets te vinden zijn alleen vind ik het niet
Hi is echt geinig maar op mijn mobiel heel erg klein...quote:Op woensdag 18 september 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, deze is trouwens ook leuk
quote:Op woensdag 18 september 2024 11:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hi is echt geinig maar op mijn mobiel heel erg klein...
thnx heb hem opgeslagenquote:Op woensdag 18 september 2024 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En de UI versie, voor het geval dat![]()
[ afbeelding ]
Ja toch, een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op woensdag 18 september 2024 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
Haha! BB duurt nog even, maar een goede voorbereiding is het halve werk
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |