Hejjj Fritsie..quote:Op maandag 16 september 2024 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo in Goedenmorgen Nederland, Paul Römer over 25 jaar Big Brother.
Van Lipton vind ik de Morroccan Mint erg lekker, verder geen theedrinker.quote:Op maandag 16 september 2024 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo vooral van een sterk glas thee..
Ik drink losse thee vind ik lekkerder, ben een zeikerd met thee hi
Goedemorgen lieffiequote:Op maandag 16 september 2024 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejjj Fritsie..![]()
Ooh leuk dan kijk ik dat straks even terug...👍
Ik vind die thee met smaakjes altijd zo'n chemisch smaakje hebben..quote:Op maandag 16 september 2024 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van Lipton vind ik de Morroccan Mint erg lekker, verder geen theedrinker.
Valt met die Lipton mee, je ziet in dat zakje echt de thee en kruiden zitten.quote:Op maandag 16 september 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind die thee met smaakjes altijd zo'n chemisch smaakje hebben..
Misschien ga ik het wel proberen...quote:Op maandag 16 september 2024 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt met die Lipton mee, je ziet in dat zakje echt de thee en kruiden zitten.
En verder liever 'n bak koffie.![]()
En nu ff naar het RKZ op audiëntie bij de internist
Hey Fritsie, lang niet gezien. Hoe is het met je?quote:Op maandag 16 september 2024 08:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo in Goedenmorgen Nederland, Paul Römer over 25 jaar Big Brother.
Kon mij nog iets herinneren over Lipton.quote:Op maandag 16 september 2024 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Valt met die Lipton mee, je ziet in dat zakje echt de thee en kruiden zitten.
En verder liever 'n bak koffie.![]()
En nu ff naar het RKZ op audiëntie bij de internist
Veel lappen en manden. 15 Oktober weer dotteren in rechterbeen. Onderbeen is kritiekquote:Op maandag 16 september 2024 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Fritsie, lang niet gezien. Hoe is het met je?
quote:Op maandag 16 september 2024 12:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel lappen en manden. 15 Oktober weer dotteren in rechterbeen. Onderbeen is kritiek
In Maart ook al in dat been gedotterd, en toen na 9 dagen met de ambu naar het ziekenhuis
met sepsis10 dagen aan het infus met antibiotieka.
Maar verder gaat het wel hoor
Sterkte Fritsie...quote:Op maandag 16 september 2024 12:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Veel lappen en manden. 15 Oktober weer dotteren in rechterbeen. Onderbeen is kritiek
In Maart ook al in dat been gedotterd, en toen na 9 dagen met de ambu naar het ziekenhuis
met sepsis10 dagen aan het infus met antibiotieka.
Maar verder gaat het wel hoor
4 sec eerderquote:Op dinsdag 17 september 2024 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje...![]()
Haha goed hé....
Massagequote:Op dinsdag 17 september 2024 07:03 schreef Frummelie het volgende:
Ik lig hier met een kat op m'n rug, die lekker aant nagelen is...
Goedenachtquote:Op woensdag 18 september 2024 05:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj Engine...goedemorgen![]()
Ja maar geen lekkere...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |