Baardloze Berendquote:Op zondag 22 september 2024 13:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ah wat een leuke foto! Die had ik nog niet gezien. Ze zien er allemaal goed uit.
Wie is die achteraan met dat rode petje?
Ow jeetjequote:
Over baardloos?quote:Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ow jeetjedaar heb ik nog altijd een mening over.
Geen Babette. Die heeft toch wat met die ene euhhhh. Ben zijn naam kwijt 🤣quote:
Haha, ja over meerderen op die foto wel, maar wel leuk dat ze elkaar opzoeken zo.quote:Op zondag 22 september 2024 13:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ow jeetjedaar heb ik nog altijd een mening over.
Hejjj goedenmorgen Kissy...quote:Op zondag 22 september 2024 11:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
was het lekker?
In de ochtend heb ik nooit honger.
boer zoekt vrouw begint vandaag weer, zin in
schopje in het topic gegeven.
Nu nog genieten van de zon
Goedemorgen Engine... ja ik zag ook een filmpje op insta waar Martin aant zingen was... echt wel weer leuk om te zien hoor...quote:Op zondag 22 september 2024 13:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nog wel een tijdje
[..]
Hey Frummel![]()
Ik zag op instagram dat er een reünie was van een jaar van je leven![]()
Die paar fotos zagen er best gezellig uit.
Sommige herken ik niet eens..quote:
Marciano.. ik vind zijn lachje nog altijd zo leuk..quote:Op zondag 22 september 2024 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen Babette. Die heeft toch wat met die ene euhhhh. Ben zijn naam kwijt 🤣
Omja die was het. Nooit wat aan gevonden en vind hem en babette ook niet bij elkaar passenquote:Op maandag 23 september 2024 05:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Marciano.. ik vind zijn lachje nog altijd zo leuk..
Morguh.quote:Op maandag 23 september 2024 05:48 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Tijd voor thee en Boer Zoekt Vrouw... gezellie op de vroege morgen...
Ja ik vind hem leuk en Babette ook, ik vind het wel een leuk setje...quote:Op maandag 23 september 2024 05:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omja die was het. Nooit wat aan gevonden en vind hem en babette ook niet bij elkaar passen
Nou je mag ze hebben van mijquote:Op maandag 23 september 2024 05:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik vind hem leuk en Babette ook, ik vind het wel een leuk setje...
Nou ik ben stapelgek op BB vol liefde daar kan B Z V niet aan tippen maar ik vind het toch wel gezellie kneuterig om naar te kijken...quote:Op maandag 23 september 2024 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh.
Kijk ik niet de eerste aflevering ooit gekeken toen het begon. Vond er niet veel aan dus nooit meer gekeken
Dat mag. Vind BB vol liefde ook niet meer zoveel aan. Zijn te veel van dat soort programma’squote:Op maandag 23 september 2024 05:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik ben stapelgek op BB vol liefde daar kan B Z V niet aan tippen maar ik vind het toch wel gezellie kneuterig om naar te kijken...
Ooh oké... ik kan niet wachten tot het winterseizoen weer begint... heerlijk in Oostenrijk en Zwitserland..quote:Op maandag 23 september 2024 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag. Vind BB vol liefde ook niet meer zoveel aan. Zijn te veel van dat soort programma’s
Lucky you. Valt genoeg te kijken. En dan in jan bb weerquote:Op maandag 23 september 2024 06:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh oké... ik kan niet wachten tot het winterseizoen weer begint... heerlijk in Oostenrijk en Zwitserland..
Ja heerlijk ik kan niet wachten...quote:Op maandag 23 september 2024 06:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lucky you. Valt genoeg te kijken. En dan in jan bb weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |