Kan goed ja, KvK is vaak wel hetzelfde, helemaal tegen het einde waar je ze om en om steeds hetzelfde rollenspel ziet doen. Even leuk, maar snel saai. En toen ik zag dat er een nieuw seizoen startte dacht ik meteen 'nu al weer?!'. Heb de eerste aflevering gezien en daarna niet meer de drang gehad het verder te volgen. Primaquote:Op woensdag 25 september 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat het te vaak er op is, het is steeds hetzelfde
De verraders heb ik dan weer nooit gekeken.
De Meilandjes begonnen ooit met een aflevering van Ik Vertrek.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, heb ook het idee dat ik me steeds sneller ga vervelen bij programma's die ik eerst wel ok vond. Kamp van Koningsbrugge bijvoorbeeld.
Maar dingen als de Meilandjes of Gillis hebben me nooit geboeid. Van dat overdreven hysterische gedoe ben ik niet zo. Kon me destijds ook nooit interesseren voor Geer en Goor hoewel die er ook echt wel leuke dingen tussen hadden zitten. Maar een hele aflevering trok ik gewoon niet![]()
Zaterdag begint wel weer de 'Verraders Halloween', eind oktober komt ook 'Het Onbekende' weer terug. Daar kijk ik wel weer naar uit.
Heb die Ik Vertrek nooit gezien (of kan het me niet herinnerenquote:Op woensdag 25 september 2024 14:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Meilandjes begonnen ooit met een aflevering van Ik Vertrek.
En in die gehele uitzending zat geen enkele gilletje.
Met de Verraders is het toekijken, je weet als kijker wie de verraders zijn.
Sta je nu op de foto met Jef Isaac en Marciano ?quote:Op woensdag 11 september 2024 09:13 schreef Tascha071 het volgende:
Goeiemorgen, ik weet niet waar ik even mijn enthousiasme mag delen….. mag ik het hier kwijt???? Ik heb gisteravond een prijs gewonnen. (Ik win nooit iets en deed ook niet heel actief mee met deze…) Maar ik won dus gister een hotelovernachting incl limo rit. Van Isaac van Een jaar van je leven.
Jeffery en Isaac komen dus volgende week langs om dit te overhandigen. Spannend!!!!!
Sorry maar ik heb dit programma zo 24/7 met Fok zitten volgen dat ik wel moet delen ergens!!! Ben verder niet zo actief ook niet op Instagram
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Morguh Frumquote:Op vrijdag 27 september 2024 06:04 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen op deze stormachtige dag....![]()
Je waait hier echt je mandje uit...
Goodmorning Dotje.... nog rustigjes dus.... hier giert het om het huis... wel gezellie hi...quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Frum
Het ziet er hier wel dreigend uit als je naar de lucht kijkt
Het waait wel iets maar niet erg
Ik word altijd onrustig van wind.quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goodmorning Dotje.... nog rustigjes dus.... hier giert het om het huis... wel gezellie hi...
Agh dat is niet fijn.... ik vind het heerlijk..quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word altijd onrustig van wind.
Op het strand naar de zee kijken is met harde wind wel heel mooiquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Agh dat is niet fijn.... ik vind het heerlijk..
Oooh ja toen ik nog op Scheveningen woonde, gingen we vaak het strand op met storm heerlijk uitwaaien... binnen 5 minuten stonden we in het zand... dat mis ik wel...quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op het strand naar de zee kijken is met harde wind wel heel mooi
O wie gaat er dan ook uit Scheveningen wegquote:Op vrijdag 27 september 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja toen ik nog op Scheveningen woonde, gingen we vaak het strand op met storm heerlijk uitwaaien... binnen 5 minuten stonden we in het zand... dat mis ik wel...
Tsja soms moet je wat hé... ik heb altijd dicht bij het strand gewoond, in Den Haag ook... als kind/ meisje altijd daar te vinden..quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wie gaat er dan ook uit Scheveningen weg![]()
Ik zou nooit weg gaan als ik bij de zee woonde.
Mijn opa en oma woonde op loopaftand van de zee en mijn tante woonde gelijk achter de duinen.
Heerlijk vond ik dat altijd
Héérlijk, woon je nu ver van de zee?quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja toen ik nog op Scheveningen woonde, gingen we vaak het strand op met storm heerlijk uitwaaien... binnen 5 minuten stonden we in het zand... dat mis ik wel...
[..]
Tsja soms moet je wat hé... ik heb altijd dicht bij het strand gewoond, in Den Haag ook... als kind/ meisje altijd daar te vinden..
Ja het is ook heerlijk.. als ik de zee ruik word ik gelukkig...
In Harlingen is een klein strandje en daar woon ik redelijk dichtbij maar niet te vergelijken met Scheveningen/Den Haag is toch anders..quote:Op vrijdag 27 september 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Héérlijk, woon je nu ver van de zee?
Dat geloof ik graag. Ik zou het echt heel jammer vinden als ik zo dicht bij de zee woonde en ik moest er wegquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
In Harlingen is een klein strandje en daar woon ik redelijk dichtbij maar niet te vergelijken met Scheveningen/Den Haag is toch anders..
Harlingen ligt aan zee... maar er is een strandje van 500 meter geloof ik.. en ik wil over het strand lopen en de pier op... voor mij als Haagenees is het sfeerloos hier.. maar Harlingen is verder heel gezellie hoor...quote:Op vrijdag 27 september 2024 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik zou het echt heel jammer vinden als ik zo dicht bij de zee woonde en ik moest er weg
Je moet alleen wel iets voor je ogen doen, anders zitten ze vol zandquote:Op vrijdag 27 september 2024 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh Dot, en anderen. Ja, met dit soort weer letterlijk uitwaaien op het strand. Oh![]()
![]()
Het waait behoorlijk hard wel.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet alleen wel iets voor je ogen doen, anders zitten ze vol zand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |