Ja joh... neej d'r klopt geen jota van de weersvoorspellingen...quote:Op woensdag 25 september 2024 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar ieder jaar wordt gezegd dat we en strenge winter krijgen.
Ze kunnen nog geen dag vooruit voorspellen laat staan een seizoen vooruit
Ik kijk hem ook hoor, was ook benieuwd wat er allemaal zou komen, maar ik denk aaan het eind we nog niet veel meer wetenquote:Op woensdag 25 september 2024 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies, ik vind het gewoon geinig, het is ook een dramaqueen, het is ook echt niet mijn grote vriend maar ik wil wel even kijken wat hij te zeiken heeft
Een vlokje van meequote:Op woensdag 25 september 2024 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja joh... neej d'r klopt geen jota van de weersvoorspellingen...
Maar nu met La Niņa gaat het in Duitsland ook erg koud worden en veel sneeuw vallen dus misschien pikken wij daar een staartje van mee...
Neej idd...quote:Op woensdag 25 september 2024 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk hem ook hoor, was ook benieuwd wat er allemaal zou komen, maar ik denk aaan het eind we nog niet veel meer weten
Haha ja een boel vlokjes.. zou zo gaaf zijn... en dan graag de wegen zo schoonhouden als in Oostenrijk ..quote:
O ja dat zeer zeker en ook zijn zelfspot kan ik wel omlachenquote:Op woensdag 25 september 2024 07:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej idd...![]()
Ik kan af en toe wel lachen om zijn humor want dat heeft hij wel..
Aha. Lekker Dotquote:Op woensdag 25 september 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Zet hier ook even eenklaar voor @:gebrokenglas
Hier is het altijd gelijk een chaos, treinen die niet meer rijden, wegen die vastlopenquote:Op woensdag 25 september 2024 07:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja een boel vlokjes.. zou zo gaaf zijn... en dan graag de wegen zo schoonhouden als in Oostenrijk ..
Ja je was zo druk met delen overal dat ik dacht laat ik die man nu eens een bakkie doenquote:
Lief, dat kan ik zeker waarderenquote:Op woensdag 25 september 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je was zo druk met delen overal dat ik dacht laat ik die man nu eens een bakkie doen
Ja heerlijk..quote:Op woensdag 25 september 2024 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat zeer zeker en ook zijn zelfspot kan ik wel omlachen
Ja het hele land in paniek haha..quote:Op woensdag 25 september 2024 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het altijd gelijk een chaos, treinen die niet meer rijden, wegen die vastlopen
En ik ook vast met de scootmobiel![]()
Het mooie is als mensen sneeuwruimen vegen ze het altijd net de stoep af. Ook bij de verlagingen die er inzitten in ik dus afmoetgeeft altijd leuke tafrelen
Ja dat is ook zo, maar als iedereen nu voor zijn huis schoon houdt zijn de stoepen schoonquote:Op woensdag 25 september 2024 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het hele land in paniek haha..
Ja daar heb jij ook last van natuurlijk, ja ik geloof je dat het wel lachwekkende tafereeltjes oplevert..![]()
Ik vind het wel zielig voor oude mensen die dan over straat schuifelen...
Ja helemaal eens... maar ja.. laten we eerst maar eens zien of die paar vlokken er gaan komen..quote:Op woensdag 25 september 2024 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar als iedereen nu voor zijn huis schoon houdt zijn de stoepen schoon
We gaan het vanzelf zien als het de lucht uitkomtquote:Op woensdag 25 september 2024 08:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja helemaal eens... maar ja.. laten we eerst maar eens zien of die paar vlokken er gaan komen..
Ik moet hem van afgelopen maandag nog terug kijken, had ik vergaderingquote:Op woensdag 25 september 2024 09:00 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben nu overgeschakeld naar de Meilandjes En Route...
Die hebben volgens mij de camper waarmee ze op reis zijn van de broer Martien geleend.... dat ding komt echt helemaal verrot terug...crisis wat een stelletje slopers zijn dat...
Ik was er ook even klaar mee hoor... maar dit vind ik wel weer leuk... dat reizen door Frankrijk enzo..quote:Op woensdag 25 september 2024 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet hem van afgelopen maandag nog terug kijken, had ik vergadering
Maar vaak als je de voorstukjes ziet heb je de aflevering wel gezien
Kijk het troouwen niet altijd meer, begin een beetje meiland moe te worden
Eigenlijk is het allemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 25 september 2024 09:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik was er ook even klaar mee hoor... maar dit vind ik wel weer leuk... dat reizen door Frankrijk enzo..
Ja maar dat is met zoveel programma's maar blijf sommige dingen wel leuk vinden maar de Meilandjes was gewoon teveel Meilandjes hahaquote:Op woensdag 25 september 2024 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk is het allemaal hetzelfde.
Ik persoonlijk vind ze altijd te lang doorgaan met bepaalde programma's
Op een gegeven moment heb je het wel gezien, althans ik.
Ik bedoelde ook meerdere programma'squote:Op woensdag 25 september 2024 10:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar dat is met zoveel programma's maar blijf sommige dingen wel leuk vinden maar de Meilandjes was gewoon teveel Meilandjes haha
Net weer wakkerquote:Op woensdag 25 september 2024 04:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj mogge Engine.... hoe gaat tie?
Ja, heb ook het idee dat ik me steeds sneller ga vervelen bij programma's die ik eerst wel ok vond. Kamp van Koningsbrugge bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 september 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meerdere programma's
Dat komt denk ik omdat het te vaak er op is, het is steeds hetzelfdequote:Op woensdag 25 september 2024 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, heb ook het idee dat ik me steeds sneller ga vervelen bij programma's die ik eerst wel ok vond. Kamp van Koningsbrugge bijvoorbeeld.
Maar dingen als de Meilandjes of Gillis hebben me nooit geboeid. Van dat overdreven hysterische gedoe ben ik niet zo. Kon me destijds ook nooit interesseren voor Geer en Goor hoewel die er ook echt wel leuke dingen tussen hadden zitten. Maar een hele aflevering trok ik gewoon niet![]()
Zaterdag begint wel weer de 'Verraders Halloween', eind oktober komt ook 'Het Onbekende' weer terug. Daar kijk ik wel weer naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |