Mogguh Dotje.... ja er is ons nog genoeg beloofd...quote:Op dinsdag 24 september 2024 06:57 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Frum. Die krijg je vast nog wel.
Ik ben blij dat de belofte voor de verandering niet uitkomt.quote:Op dinsdag 24 september 2024 06:45 schreef Frummelie het volgende:
Nou de beloofde regen valt hier erg tegen... beetje jammer weer..
Er was voor hier gisteren geen regen voorspeld, ik kijk alleen als ik wegmoet naar het bericht van dat moment en dat klopt ook niet altijd.quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de belofte voor de verandering niet uitkomt.
En andersom komt ook voor: dan wordt ons mooi weer en zonneschijn beloofd en kun je vervolgens de stormparaplu uit de kast pakken.
Dat hoeft op zich ook niet want je bent zelf het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 24 september 2024 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was voor hier gisteren geen regen voorspeld, ik kijk alleen als ik wegmoet naar het bericht van dat moment en dat klopt ook niet altijd.
Haha ja klopt... blijkt wel dat het slecht te voorspellen valt...quote:Op dinsdag 24 september 2024 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de belofte voor de verandering niet uitkomt.
En andersom komt ook voor: dan wordt ons mooi weer en zonneschijn beloofd en kun je vervolgens de stormparaplu uit de kast pakken.
O wat liefquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft op zich ook niet want je bent zelf het zonnetje in huis
Ja, dat wel, negatief zijn levert niets op.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, maar jij bent altijd zo positief....
Op zulke momenten negatief zijn voor even is heel normaal ja. Je bent wel een mens en mensen voelen zich soms rotquote:Op dinsdag 24 september 2024 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat wel, negatief zijn levert niets op.
Toen ik laatst gevallen was, was ik wel even negatief hoor verdorie wat een pijn had ik toen.
Maar gelukkig weet ik mij zelf altijd snel te herstellen.
Sta mijzelf dat nooit veel toe, want je schiet er geen bal mee op.quote:Op dinsdag 24 september 2024 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op zulke momenten negatief zijn voor even is heel normaal ja. Je bent wel een mens en mensen voelen zich soms rot
Zelfde hier hoorquote:Op dinsdag 24 september 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sta mijzelf dat nooit veel toe, want je schiet er geen bal mee op.
Goedemorgenquote:
quote:
Morguh saampiesquote:
ZOu wel fijn zijn, de kou dan niet, gaat veel stookkosten opleveren. Maar sneeuw, I love itquote:Op woensdag 25 september 2024 07:23 schreef Frummelie het volgende:
In Oostenrijk is gewoon al sneeuw gevallen... het schijnt een koud jaar te worden met veel sneeuwval heeft alles te maken met La Niņa (de koude fase)
Ik hoop dat wij daar ook iets van mee gaan krijgen...
Vind het tegenvallen, een beetje ik ben zielig iedereen is tegen mij schelden mij uit hebben geen respect.quote:
Nou ja voor al het ongedierte zou het wel even lekker zijn... niet te lang idd want daar zit niemand op te wachten.. maar sneeuw jaaaaa heel graag een heul veel... love it tooooooo.... hahaquote:Op woensdag 25 september 2024 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu wel fijn zijn, de kou dan niet, gaat veel stookkosten opleveren. Maar sneeuw, I love it
Ja ik ook, maar ieder jaar wordt gezegd dat we en strenge winter krijgen.quote:Op woensdag 25 september 2024 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ja voor al het ongedierte zou het wel even lekker zijn... niet te lang idd want daar zit niemand op te wachten.. maar sneeuw jaaaaa heel graag een heul veel... love it tooooooo.... haha
Ja precies, ik vind het gewoon geinig, het is ook een dramaqueen, het is ook echt niet mijn grote vriend maar ik wil wel even kijken wat hij te zeiken heeftquote:Op woensdag 25 september 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het tegenvallen, een beetje ik ben zielig iedereen is tegen mij schelden mij uit hebben geen respect.
Maar ondertussen scheld die zelf over alles en iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |