Dat valt dan waarschijnlijk onder minder dan 10x per jaar, of minder dan 5x. Of ongeveer elke maand.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:17 schreef Harvest89 het volgende:
Meerdere keren per jaar was geen optie?
Dat doe ik. En gaat het niet onbetaald, kan gebeuren, dan maar betaald.
Ik had op meerdere keren per maand moeten klikken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat valt dan waarschijnlijk onder minder dan 10x per jaar, of minder dan 5x. Of ongeveer elke maand.
Maar ik wil wel iedere dag eten. Ook liefst meermaals op een dag.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks is zo overschat.
Het kan leuk zijn, maar het is echt niet iets waar je je hele leven door kunnen bepalen.
Net als met eten.
Kan ook heel lekker en bevredigend zijn, maar je wilt toch ook niet elke dag het zelfde eten?
Ja? Echt waar? Sex is sex. Je komt samen en je komt klaar. WAUW, LEKKER. En dan gaan we slapen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar ik wil wel iedere dag eten. Ook liefst meermaals op een dag.
Seks kun je variëren. Echt waar.
Dat bedoel ik. Seks is zo overrated. Terwijl seks alleen maar bedoeld is voor de voortplanting.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:37 schreef Abrikozentaart het volgende:
Te weinig. Heb er ook geen zin af en toe
Waar staan die verhalen dan, en moet dat op een andere manier dan als bij 'voor de lol' seks?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks om een kind te verwekken is ook niet zo leuk. Lees de verhalen maar.
Overal.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waar staan die verhalen dan, en moet dat op een andere manier dan als bij 'voor de lol' seks?
Dit wist ik niet eens, behalve dan dat het zonder condoom moet zodat al het zaad diep in de kut kan spuiten.
cichlids bedoel je denk ik? Nooit van gehoord maar wel heel mooie vissen zeg.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Lees alle chichlits er maar op na.
chicklits zijn goedkope romannetjes waarin hulpeloze vrouwtjes worden gered door stoere, aantrekkelijke en vooral vrouwvriendelijke mannen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
cichlids bedoel je denk ik? Nooit van gehoord maar wel heel mooie vissen zeg.
Maar je hebt mijn vraag waarom seks om een kind te verwekken niet zo leuk is. Wat is er anders aan?
Je hebt toch ook ooit dat er per ongeluk een kind wordt verwekt tijdens plezierseks? Dus je hoeft er niks speciaals voor te doen lijkt me, behalve condoom wegmikken.
Kind verwekken is nooit leuk voor een vrouw. Want negen maanden lang ellende, de bloederige en zeer pijnlijke bevalling en daarna het zogen en zorgen voor het kind.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar je hebt mijn vraag waarom seks om een kind te verwekken niet zo leuk is. Wat is er anders aan?
Je hebt toch ook ooit dat er per ongeluk een kind wordt verwekt tijdens plezierseks? Dus je hoeft er niks speciaals voor te doen lijkt me, behalve condoom wegmikken.
Hoe zou jij het vinden als je na een nummertje seksen zwanger zou zijn, uitgekosts door je familie, dus wordt weggestuurd naar een ver familielid. Negen maanden lang ziek en misselijk, negen maanden lang met een scheef oog bekeken want je bent een vieze hoer.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jouw seksleven is kennelijk wat anders dan dat van mij, want ik herken mij niet zo erg in de manier waarop je het beschrijft.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja? Echt waar? Sex is sex. Je komt samen en je komt klaar. WAUW, LEKKER. En dan gaan we slapen.
Eten kun je ook varieren. Vandaag Grieks, morgen Chinees, dan Italiaans, Spaans, Brits, Duits enz.
Mag jij van mij gaan lopen turven waar de meeste variatie in voorkomt. Sex of eten.
Ik hou ook van lezen, tv kijken, puzzelen, wandelen, zwemmen, genieten van de schoonheid van de natuur, gewoon lekker zitten en niks doen en denken over allerlei zaken.
Met sex ben je toch continue bezig hoe je overkomt, hoe je reageert, opletten hoe je partner zich voelt en niet te vergeten de schaamte of het zichzelf of de ander voor de gek houden.
Waarom hebben mensen seks met elkaar? Om een baby te maken. Om elkaar te bevredigen. Voortplanting of liefde dus.
Waarom dan is het nu nog steeds zo moeilijk en genant om er open en eerlijk over te praten?
Omdat seks iets intiems is, iets wat anderen niet aangaat.
Onderdeel? Van je leven? En je rekent dan de abortussen en miskramen mee?quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jouw seksleven is kennelijk wat anders dan dat van mij, want ik herken mij niet zo erg in de manier waarop je het beschrijft.
Inclusief dat seks om kinderen te verwekken anders is. Dat is mij op dezelfde manier als seks voor de lol best vaak gelukt (tenminste, als ik de miskramen en abortussen meereken).
Dus voor jou is seks overrated (by who?), voor mij is het gewoon onderdeel van mijn leven.
Alleen voelen die miskramen en abortussen wel iets anders aan voor de vrouw.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
Dat is mij op dezelfde manier als seks voor de lol best vaak gelukt (tenminste, als ik de miskramen en abortussen meereken).
Knap dat jij dat beter weet dan ik…quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Alleen voelen die miskramen en abortussen wel iets anders aan voor de vrouw.
Voor jou zijn het een paar woorden tussen haakjes
Laat ik een voorzichtige aanname maken dat een vrouw die het moet ondergaan het toch iets intensiever zal ervaren?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Knap dat jij dat beter weet dan ik…
Het is een zakelijke opsomming van gebeurtenissen uit een verder verleden.quote:Op zondag 15 september 2024 10:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Laat ik een voorzichtige aanname maken dat een vrouw die het moet ondergaan het toch iets intensiever zal ervaren?
En dat jouw 'stoere' zin die aanname een klein beetje heeft versterkt?
Weet ik veelquote:Op zondag 15 september 2024 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
Maar vooral vraag ik mij af waarom dit topic van een luchtig topic over seks ineens middels een topickaap verworden is tot gezeur over hoe zwaar het leven wel niet kan zijn. Dit is sex, niet r&p.
Eens dat het op zichzelf weinig toevoegt (ik schat in dat er in het verleden vaak vergelijkbare onderwerpen geweest zijn hier).quote:Op zondag 15 september 2024 11:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Soms veranderen topics van richting.
En alleen aangeven hoe vaak iemand seks heeft is nu ook weer niet zo heel spannend natuurlijk.
(Behalve voor diegenen die het heel veel hebben vs diegenen die het graag veel zouden hebben maar helaas op droog brood zitten)
Ook dat is persoonlijk toch. I love seks, call it a hobby.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks is zo overschat.
Het kan leuk zijn, maar het is echt niet iets waar je je hele leven door kunnen bepalen.
Net als met eten.
Kan ook heel lekker en bevredigend zijn, maar je wilt toch ook niet elke dag het zelfde eten?
Klopt helemaalquote:Op zondag 15 september 2024 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens dat het op zichzelf weinig toevoegt (ik schat in dat er in het verleden vaak vergelijkbare onderwerpen geweest zijn hier).
Maar het werd ineens wel heel donker…
Waarom dan niet meer? Is je piemel kapot?quote:Op zondag 15 september 2024 16:05 schreef DerekB het volgende:
[..]
Mijn antwoord is : Niet meer, maar die staat er niet tussen.😅
Nee, geen slachtoffer meer voor hande.quote:Op zondag 15 september 2024 18:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom dan niet meer? Is je piemel kapot?
Je hoeft toch ook niet steeds met dezelfde hetzelfde te doen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks is zo overschat.
Net als met eten.
Snap dat soms niet dat na een lange tijd het minder zou worden. Wij zijn nu 14 jaar bij elkaar maar de rek is er echt niet uit om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 15 september 2024 12:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ook dat is persoonlijk toch. I love seks, call it a hobby.
Nu ook pas jaar samen met vriend dus dan wil het sowieso nog wel. In mn vorige relatie (11jaar) was de klad er flink ingekomen. Maar we besteden graag een deel van de zaterdag aan een uitgebreide sessie.
Gemiddeld denk ik dagelijks. Soms een dag niet, vooral als hij late diensten heeft. Ook vrij regelmatig twee of drie keer. Soms vluggertje of alleen handwerk of oraal en soms een dagdeel.
Nou, het begin is toch vaak wel met een hogere frequentie. Dat is ook het moment dat je de wereld om je heen vergeet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:36 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Snap dat soms niet dat na een lange tijd het minder zou worden. Wij zijn nu 14 jaar bij elkaar maar de rek is er echt niet uit om het zo maar te zeggen
Treurig als je als broer en zus je leven moet slijten.quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Voor mij is intimiteit en ook seks vrij belangrijk.
Ik uit mijn liefde in aanraking en aandacht. En ik hou van seks.
In mijn lange relatie hadden we altijd meerdere keren per week seks. Heel soms moe of het kwam niet uit, maar vaker wel dan niet, zelfs na 25+ jaar.
In mijn 'nieuwe' relatie is het vrijwel dagelijks. Gewoonweg omdat we lekker bij elkaar zitten, elkaar aanraken e.d. Van het een komt het ander zeg maar.
Ik.kan.me niet voorstellen dat je meer dan een week geen seks met elkaar wil. Afgezien van ziek zijn ofzo. Als je bij elkaar bent, elkaar aanraakt, dan komt zin toch vanzelf?
Arme jij als je er zo in staat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja? Echt waar? Sex is sex. Je komt samen en je komt klaar. WAUW, LEKKER. En dan gaan we slapen.
Eten kun je ook varieren. Vandaag Grieks, morgen Chinees, dan Italiaans, Spaans, Brits, Duits enz.
Mag jij van mij gaan lopen turven waar de meeste variatie in voorkomt. Sex of eten.
Ik hou ook van lezen, tv kijken, puzzelen, wandelen, zwemmen, genieten van de schoonheid van de natuur, gewoon lekker zitten en niks doen en denken over allerlei zaken.
Met sex ben je toch continue bezig hoe je overkomt, hoe je reageert, opletten hoe je partner zich voelt en niet te vergeten de schaamte of het zichzelf of de ander voor de gek houden.
Waarom hebben mensen seks met elkaar? Om een baby te maken. Om elkaar te bevredigen. Voortplanting of liefde dus.
Waarom dan is het nu nog steeds zo moeilijk en genant om er open en eerlijk over te praten?
Omdat seks iets intiems is, iets wat anderen niet aangaat.
Ik geef graag andere verplichtingen op voor meer tijd voor elkaar, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:20 schreef Ed1234 het volgende:
Hier gemiddeld eens per week. We vinden het eigenlijk beiden te weinig. Maar het is druk met jonge kinderen, werk, sport en andere verplichtingen. Ik ben dan vaak blij als het eindelijk rustig is in de avond en ik even geen gedoe aan mijn lijf heb. Toch merk ik dat ik wel vaker zou willen. Vroeger was het dagelijks, dat zou nu te vaak zijn denk ik maar om de dag zou wel fijner zijn dan eens per week.
Mee eens, maar het moet wel leuk zijn met seks, echter liefde is erg belangrijk.quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Voor mij is intimiteit en ook seks vrij belangrijk.
Ik uit mijn liefde in aanraking en aandacht. En ik hou van seks.
In mijn lange relatie hadden we altijd meerdere keren per week seks. Heel soms moe of het kwam niet uit, maar vaker wel dan niet, zelfs na 25+ jaar.
In mijn 'nieuwe' relatie is het vrijwel dagelijks. Gewoonweg omdat we lekker bij elkaar zitten, elkaar aanraken e.d. Van het een komt het ander zeg maar.
Ik.kan.me niet voorstellen dat je meer dan een week geen seks met elkaar wil. Afgezien van ziek zijn ofzo. Als je bij elkaar bent, elkaar aanraakt, dan komt zin toch vanzelf?
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer volquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:10 schreef Marsenal het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in drie weken seks gehad, en het was nog matig ook. Voor haar dan, ik ben wel lekker klaargekomen.![]()
Tropenjaren.
Misselijkmakend dit.....quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer vol
Ik wil jou ook. Heb je nog ruimte voor een 2de FWB? Een man van 30, die lief is en uitgebreid aandacht heeft voor jou. Zowel in bed als daarbuiten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer vol
😂😂quote:Op woensdag 13 november 2024 01:58 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook. Heb je nog ruimte voor een 2de FWB? Een man van 30, die lief is en uitgebreid aandacht heeft voor jou. Zowel in bed als daarbuiten.
Jawel hoor maar jij stort je nu wel erg wanhopig op iedereen die vrouwelijk isquote:Op woensdag 13 november 2024 13:22 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Alsof jij een 28 jarige super slanke dame niet zou willen?
Nou nee, het alternatief is niks sturen en zij vraagt er letterlijk om.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jawel hoor maar jij stort je nu wel erg wanhopig op iedereen die vrouwelijk is
Jij hebt het goed voor elkaarquote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zie mijn FwB wekelijks, soms kan ik niet en soms kan zij niet, dus gemiddeld 3x per maand.
Soms vaker bij meer tijd/zin, soms minder dan 3x per maand ivm het leven.
Naja, dat lijkt zo voor nu, zodra er gevoelens in het spel komen bij de een maar niet bij de ander, dan is een FwB niet zo super chill tbh.quote:
Nee dat sowieso , maar daar kies je dan wel voor natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Naja, dat lijkt zo voor nu, zodra er gevoelens in het spel komen bij de een maar niet bij de ander, dan is een FwB niet zo super chill tbh.
Je hebt gewoon geluk gehad en wat betreft de rest van je post: Sorry dat ik het zeg, maar heb je een tampon nodig?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Naja, dat lijkt zo voor nu, zodra er gevoelens in het spel komen bij de een maar niet bij de ander, dan is een FwB niet zo super chill tbh.
Correctquote:Op woensdag 13 november 2024 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat sowieso , maar daar kies je dan wel voor natuurlijk.
Daarom gaat het vaak ook fout.
Jij bent algeheel seksloos en probeert het wanhopig en drammerig op het internet te vinden, dus jouw mening is sowieso irrelevant.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad en wat betreft de rest van je post: Sorry dat ik het zeg, maar heb je een tampon nodig?
Geniet hiervan en niet zeiken.
Hoe heb je deze dame gevonden?
Ow wow, weer een persoonlijke belediging. En dan zeggen mensen wat over mijn gedrag. Hoe triest ben je bezig gast als je de hele dag niks beters te doen hebt dan mij persoonlijk te beledigen, bij elke kans die je krijgt? Jouw mening is de onderkant van het gootsteentje dat fok heet.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Correct
[..]
Jij bent algeheel seksloos en probeert het wanhopig en drammerig op het internet te vinden, dus jouw mening is sowieso irrelevant.
Ik ben hier vanuit een ander topic gekomen. Zou je wraak willen nemen door een fwb met mij te beginnen? Ik ben een lieve man van 30 en ik doe precies wat jij wilt. Ik betaal ook voor uiteten gaan, de bioscoop e.d.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ow wow, weer een persoonlijke belediging. En dan zeggen mensen wat over mijn gedrag. Hoe triest ben je bezig gast als je de hele dag niks beters te doen hebt dan mij persoonlijk te beledigen, bij elke kans die je krijgt? Jouw mening is de onderkant van het gootsteentje dat fok heet.
Ook als ze er niet om vragen doe je het , wanhopig gevalquote:Op woensdag 13 november 2024 13:29 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou nee, het alternatief is niks sturen en zij vraagt er letterlijk om.
Haha, ik heb aan 1 FWB genoeg. En ben hier voorlopig nog niet op uitgekeken.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:58 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook. Heb je nog ruimte voor een 2de FWB? Een man van 30, die lief is en uitgebreid aandacht heeft voor jou. Zowel in bed als daarbuiten.
Hoe zien jouw dates eruit? Slapen jullie ook samen of is het alleen seks en daarna weer afscheid nemenquote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zie mijn FwB wekelijks, soms kan ik niet en soms kan zij niet, dus gemiddeld 3x per maand.
Soms vaker bij meer tijd/zin, soms minder dan 3x per maand ivm het leven.
Het is een mooie balans: we genieten van elkaars gezelschap, houden het spontaan en zonder verwachtingen. Soms eindigen de avonden in fijne gesprekken, een glas wijn, een ontspannen vibe... en ja, soms in elkaars armen. Het draait om de chemie van het moment, lastig uit te leggen.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:51 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Hoe zien jouw dates eruit? Slapen jullie ook samen of is het alleen seks en daarna weer afscheid nemen
dankje voor het vragen. Nou niet veel bijzonders. Dat was de laatste keer met mijn ex. Ik ben niet knap of bijzonder charmant/goed in vrouwen versieren, daarnaast ga ik niet echt uit en doe ik niet aan internet dating. Dat betekent niet dat ik geen vrouwen spreek of met ze om ga, maar die zijn vaak ouder of al in een relatie.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow dat is nogal een droogte , watskeburt?
Respect voor je eerlijke verhaal. Klinkt allemaal heftig man. Sterkte!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:34 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
dankje voor het vragen. Nou niet veel bijzonders. Dat was de laatste keer met mijn ex. Ik ben niet knap of charmant/goed in vrouwen versieren, daarnaast ga ik niet echt uit en doe ik niet aan internet dating. Dat betekent niet dat ik geen vrouwen spreek of met ze om ga, maar die zijn vaak ouder of al in een relatie.
Eerlijk, na 4.5 jaar moet ik zeggen dat het wel lastig is af en toe. Het fuckt. met je zelfbeeld omdat je niet in de seksuele/intieme zin bevestigd wordt, daarnaast mis je wel een groot deel van intimiteit, sex en geilheid met iemand te kunnen delen.
Droom de laatste tijd ook wat vaker over mijn ex of andere vrouwen die ik leuk vond. Dat is voor mij een teken dat ik toch wel naar intimiteit verlang.
Verdrietig maakt het mij ook soms. Ik ben nu nog relatief jong en mijn seksuele geneugten (whehehe) zou ik wel in mijn leven willen hebben.
Voel me soms een freak
Dankjewel. Interessant dat er anderen zijn die mijn verhaal heftig vinden!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:42 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Respect voor je eerlijke verhaal. Klinkt allemaal heftig man. Sterkte!
Zal het maar zo zeggen, ik ben misschien een van de mensen op de straat die je per ongeluk een licht steek geeftquote:Op woensdag 13 november 2024 22:48 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dankjewel. Interessant dat er anderen zijn die mijn verhaal heftig vinden!
Wat bedoel je er eigenlijk mee als je zegt 'heftig'?
Dankjewel voor je woorden.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Zal het maar zo zeggen, ik ben misschien een van de mensen op de straat die je per ongeluk een licht steek geeft
Heb zelf ook vaak genoeg even droog gestaan maar 4,5 jaar lang is voor mij ongekend en dat het met je zelfbeeld en mental health fucked moest ik wel even slikken (en dankbaar zijn voor mijn situatie).
Ik bedoelde het niet negatief, integendeel. Vind je eerlijkheid hierover dapper!
Wij hebben nu 2 seksdates gehad. 1 keer met slapen en 1 keer zonder. Mijn voorkeur is toch vooral met slapen, kan je beide een drankje doen en heb je nog een keer extra seks als je wakker wordt. Gelukkig gaan we morgenavond weer afspreken, kijk er al weer naar uit. Ben niet bang dat er gevoelens bij komen, hij is niet helemaal mijn type en gaat begin volgend jaar naar het buitenland voor langere tijd. De seks is wel enorm fijn en leer ook veel nieuwe dingen dus daar profiteer ik nog even vanquote:Op woensdag 13 november 2024 22:10 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Het is een mooie balans: we genieten van elkaars gezelschap, houden het spontaan en zonder verwachtingen. Soms eindigen de avonden in fijne gesprekken, een glas wijn, een ontspannen vibe... en ja, soms in elkaars armen. Het draait om de chemie van het moment, lastig uit te leggen.
We slapen het liefst samen zolang er nog geen gevoelens spelen, maar we hebben wel allebei onze levens waar we veel waarde aan hechten en moet ik of zij een Uber naar huis pakken. Vrijblijvend allemaal.
Knap dat je dit deelt hoor, respect daarvoor!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:34 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
dankje voor het vragen. Nou niet veel bijzonders. Dat was de laatste keer met mijn ex. Ik ben niet knap of bijzonder charmant/goed in vrouwen versieren, daarnaast ga ik niet echt uit en doe ik niet aan internet dating. Dat betekent niet dat ik geen vrouwen spreek of met ze om ga, maar die zijn vaak ouder of al in een relatie.
Eerlijk, na 4.5 jaar moet ik zeggen dat het wel lastig is af en toe. Het fuckt. met je zelfbeeld omdat je niet in de seksuele/intieme zin bevestigd wordt, daarnaast mis ik wel een groot deel van intimiteit, sex en geilheid met iemand te kunnen delen.
Droom de laatste tijd ook wat vaker over mijn ex of andere vrouwen die ik leuk vond. Dat is voor mij een teken dat ik toch wel naar intimiteit verlang.
Verdrietig maakt het mij ook soms. Ik ben nu nog relatief jong en seksuele geneugten (whehehe) zou ik wel in mijn leven willen hebben.
Voel me soms een freak.
Weet je, het is niet dat ik niet sociaal ben. Ik kom buiten, ik zie mensen, ik spreek mensen, vrouw of man, maar dat zijn gewoon voorbijgaande ontmoetingen. Soms maak ik een grapje en dan wordt er ook wel gelachen, maar ik zal niet als potentiële sekspartner gezien worden. Wat kan ik er aan doen? Niet heel veel omdat je het eenmaal moet doen met de genen die je geschonken zijn. Misschien beetje sporten nog om wat af te vallen, maar een extreem verschil zal het denk ik niet maken. Soms ben ik zelf kritisch en lichtelijk paranoïde, dat ik het gevoel het dat er iets met mij mis is of dat ik iets uitstraal waar vrouwen op afknappen.
Enfin, ik ben wel jaloers op mensen die regelmatig seks hebben en helemaal in die dat hebben in een liefdevolle relatie. Ik gun iedereen zijn pleziertje maar soms kijk ik naar een verliefd stel en voel ik toch wel een lichte steek.
Beetje zoals in dit nummer zeg maar
Bekijk deze YouTube-video
Graag gedaan, hoor!quote:Op woensdag 13 november 2024 23:20 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dankjewel voor je woorden.
Weet je, iedereen heeft zijn eigen referentiekaders. Zo ken ik weer mannen die maagd zijn op 30 jarige leeftijd. Als ik aan die mannen denk mag ik mij gelukkig prijzen dat ik met verschillende vrouwen seks hebt gehad. Ik heb mogen ervaren, experimenteren en mijzelf en anderen seksueel ontdekken.
Dat is al heel waardevol als ik er bij stil sta.
Mag ik vragen hoe jouw seksleven was/is en het voor jou was om 'droog' te staan?
Klinkt als een ideale situatie inderdaad! Fijn dat je er zo open in staat en dat jullie allebei op één lijn zitten en dat het al vrijwel zeker is dat dit niet tot gevoelens zal leiden. Wat leuk ook dat je nieuwe dingen ontdekt — ben je ergens in verrast qua wat je leuk vindt, of is het vooral een fijne bevestiging van wat je al wist?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:03 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Wij hebben nu 2 seksdates gehad. 1 keer met slapen en 1 keer zonder. Mijn voorkeur is toch vooral met slapen, kan je beide een drankje doen en heb je nog een keer extra seks als je wakker wordt. Gelukkig gaan we morgenavond weer afspreken, kijk er al weer naar uit. Ben niet bang dat er gevoelens bij komen, hij is niet helemaal mijn type en gaat begin volgend jaar naar het buitenland voor langere tijd. De seks is wel enorm fijn en leer ook veel nieuwe dingen dus daar profiteer ik nog even van
Mijn ex was geen liefhebber van orale seks, dus doe dat eigenlijk nu voor het eerst. Was eerst een beetje onwennig maar vind het wel erg leuk om hem te pijpen. Daarnaast doen we ook andere standjes dan ik gewend was.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale situatie inderdaad! Fijn dat je er zo open in staat en dat jullie allebei op één lijn zitten en dat het al vrijwel zeker is dat dit niet tot gevoelens zal leiden. Wat leuk ook dat je nieuwe dingen ontdekt — ben je ergens in verrast qua wat je leuk vindt, of is het vooral een fijne bevestiging van wat je al wist?
Dankje, ik ben 32. Hoe zit het met jouw seksleven dan?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:02 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Knap dat je dit deelt hoor, respect daarvoor!
Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
Denk ook niet dat je aan internet dating moet beginnen…
Goed! Heb al een lange relatie maar ons seksleven is eigenlijk alleen maar beter geworden. Vaak hoor je dat het minder kan worden op termijn maar gelukkig daar geen last van.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:52 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dankje, ik ben 32. Hoe zit het met jouw seksleven dan?
Leuk gedaanquote:Op donderdag 14 november 2024 18:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Even een vraagje. Ik vraag me ook al lange tijd af hoe ik ooit nog aan sex kan komen en ik kwam op het volgende idee.
Ik leef al een aantal jaren in onmin met mijn broers. Een van mijn broers heeft in die tijd een vriendin gehad. Naar ik heb begrepen is die relatie op een nare manier tot een eind gekomen en heeft de ex van mijn broer nogal rancuneuze gevoelens tegenover mijn broer.
Zou het een goed idee zijn om de ex van mijn broer een berichtje te sturen en te vragen of ze uit wraak een FWB met mij wil beginnen?
Ga gewoon naar een dvp.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Even een vraagje. Ik vraag me ook al lange tijd af hoe ik ooit nog aan sex kan komen en ik kwam op het volgende idee.
Ik leef al een aantal jaren in onmin met mijn broers. Een van mijn broers heeft in die tijd een vriendin gehad. Naar ik heb begrepen is die relatie op een nare manier tot een eind gekomen en heeft de ex van mijn broer nogal rancuneuze gevoelens tegenover mijn broer.
Zou het een goed idee zijn om de ex van mijn broer een berichtje te sturen en te vragen of ze uit wraak een FWB met mij wil beginnen?
Niet geschoten is altijd mis is een plat nederlandse gezegde.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Maar je wil wel stabiliteit en geborgenheid vinden bij een en dezelfde persoon. Dan rest de vraag of je seks los van de rest van de relatie kan zien en aangezien het antwoord op die vraag voor veel mensen 'nee' is zijn veel mensen toch maar netjes monogaam. Want iedereen wil diep van binnen best eens het bed met een ander delen, maar slechts een klein percentage van die mensen zou het ook tof vinden als zijn/haar eigen partner dat ook zou doen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks is zo overschat.
Net als met eten.
Herkenbaar, in een relatie zou je dat niet snel doen. Dat is ook de reden dat ik voorlopig even geen relatie wil, hoef je aan niemand verantwoording af te leggenquote:Op vrijdag 15 november 2024 13:29 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Maar je wil wel stabiliteit en geborgenheid vinden bij een en dezelfde persoon. Dan rest de vraag of je seks los van de rest van de relatie kan zien en aangezien het antwoord op die vraag voor veel mensen 'nee' is zijn veel mensen toch maar netjes monogaam. Want iedereen wil diep van binnen best eens het bed met een ander delen, maar slechts een klein percentage van die mensen zou het ook tof vinden als zijn/haar eigen partner dat ook zou doen.
Dan sla je het orale deel toch over?quote:Op zondag 17 november 2024 08:35 schreef Chandler het volgende:
Momenteel heel weinig, hoofd wil niet mee werken!
Haha zou een optie zijn als dat het was... maar ik doel op meer als in dat de interesse momenteel er weinig tot niet is...quote:
Mooi dat je zo eerlijk durft te zijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:34 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
dankje voor het vragen. Nou niet veel bijzonders. Dat was de laatste keer met mijn ex. Ik ben niet knap of bijzonder charmant/goed in vrouwen versieren, daarnaast ga ik niet echt uit en doe ik niet aan internet dating. Dat betekent niet dat ik geen vrouwen spreek of met ze om ga, maar die zijn vaak ouder of al in een relatie.
Eerlijk, na 4.5 jaar moet ik zeggen dat het wel lastig is af en toe. Het fuckt. met je zelfbeeld omdat je niet in de seksuele/intieme zin bevestigd wordt, daarnaast mis ik wel een groot deel van intimiteit, sex en geilheid met iemand te kunnen delen.
Verdrietig maakt het mij ook soms. Ik ben nu nog relatief jong en seksuele geneugten (whehehe) zou ik wel in mijn leven willen hebben.
Voel me soms een freak.
Weet je, het is niet dat ik niet sociaal ben. Ik kom buiten, ik zie mensen, ik spreek mensen, vrouw of man, maar dat zijn gewoon voorbijgaande ontmoetingen. Soms maak ik een grapje en dan wordt er ook wel gelachen, maar ik zal niet als potentiële sekspartner gezien worden. Wat kan ik er aan doen? Niet heel veel omdat je het eenmaal moet doen met de genen die je geschonken zijn. Misschien beetje sporten nog om wat af te vallen, maar een extreem verschil zal het denk ik niet maken. Soms ben ik zelf kritisch en lichtelijk paranoïde, dat ik het gevoel het dat er iets met mij mis is of dat ik iets uitstraal waar vrouwen op afknappen.
Enfin, ik ben wel jaloers op mensen die regelmatig seks hebben en helemaal in die dat hebben in een liefdevolle relatie. Ik gun iedereen zijn pleziertje maar soms kijk ik naar een verliefd stel en voel ik toch wel een lichte steek.
Beetje zoals in dit nummer zeg maar
Bekijk deze YouTube-video
Dat klopt, maar toch kiezen de meeste mensen er wel voor.quote:Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef Elan het volgende:
Relaties, laat staan seks in relaties moet je ook niet ophemelen want daar gaat genoeg mis.
De vraag is of die uiteindelijk meer seks hebben dan die vrijgezel blijven.quote:Op woensdag 20 november 2024 18:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat klopt, maar toch kiezen de meeste mensen er wel voor.
Dat mag misschien zo zijn dat 20% van alle huwelijken min of meer sexloos zijn, maar in de regel stopt de sex pas later in een huwelijk. In het begin wordt er in de regel volop aan sex gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:00 schreef Elan het volgende:
De vraag is of die uiteindelijk meer seks hebben dan die vrijgezel blijven.
20% van alle huwelijken is min of meer seksloos. Na 40 ligt dat percentage ongetwijfeld nog een stuk hoger.
Maar dan zit je er dus wel de rest van je leven aan vastquote:Op woensdag 20 november 2024 19:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat mag misschien zo zijn dat 20% van alle huwelijken min of meer sexloos zijn, maar in de regel stopt de sex pas later in een huwelijk. In het begin wordt er in de regel volop aan sex gedaan.
Is dat zo iets positiefs ja?quote:Op woensdag 20 november 2024 21:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig […] trouwen steeds minder mannen.
Hoe minder zielen hoe meer vreugd. In het kader van de overbevolking is het alleen maar gunstig dat men van de meer traditionele normen zoals trouwen en een gezin stichten af stapt.quote:Op woensdag 20 november 2024 23:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Is dat zo iets positiefs ja?
En hoe moeten we dit zien in het kader van de globalistische trend van collectivisme naar individualisme?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 november 2024 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe minder zielen hoe meer vreugd. In het kader van de overbevolking is het alleen maar gunstig dat men van de meer traditionele normen zoals trouwen en een gezin stichten af stapt.
Welke maatschappelijke impact het precies met zich mee brengt zal moeten blijken.
Zeker met de snelle opkomst van AI dat nu al niet van echt te onderscheiden is heb je straks misschien wel geen fysieke partner meer nodig.
Idiocracygenot.quote:
Je kan het ook combineren.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:
Voor mij staat seks (puur voor het plezier dan) gelijk aan pissen en poepen.
Doe de kinderen weg en ze wil vast weer iedere dag! Win win!quote:Op donderdag 21 november 2024 20:42 schreef hoechst het volgende:
Vroeger iedere dag wel...
Nu ze kinderen genoeg heeft hoeft t voor haar niet meer zo.
Hoogstens 2keer per maand.
Ja en dan begint die ellende weer opnieuw.quote:Op zaterdag 23 november 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Doe de kinderen weg en ze wil vast weer iedere dag! Win win!
Zonde.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:31 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja en dan begint die ellende weer opnieuw.
😟😧😟
Mja idd...quote:
Dat is weer het voordeel van een relatie, kan je vaker seks hebben. Ik spreek nu 1x per week af met mijn FWB.quote:
Geen rare praat hier op dit forum aub....quote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Dat is weer het voordeel van een relatie, kan je vaker seks hebben. Ik spreek nu 1x per week af met mijn FWB.
Sommige mensen hebben meerdere FWB tegelijk. Een risico van een FWB is dat je verliefd raakt op je FWB maar de ander niet op jou. Meerdere FWB er op na houden schijnt een effectieve manier te zijn om te voorkomen dat je verliefd raakt.quote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef lizzy2001 het volgende:
Dat is weer het voordeel van een relatie, kan je vaker seks hebben. Ik spreek nu 1x per week af met mijn FWB.
Dat wordt je niet...dat ben je of ben je niet.quote:Op maandag 9 december 2024 00:38 schreef CofyFerkeert het volgende:
Al ruim 4 en een half jaar niet meer gedaan, en dat hou ik zo. Ik ben A seksueel geworden
Oh dan ben ik datquote:Op maandag 9 december 2024 23:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat wordt je niet...dat ben je of ben je niet.
Uhhhhh de laatste jaren niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dus je hebt nooit genoten van seks?
Het is nooit te laat om het te herontdekken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:14 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Uhhhhh de laatste jaren niet.
20 jaar geleden wel, ja toen ik net begon met seks wel
Misschien ooit, als ik in een dronken bui iemand ontmoetquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om het te herontdekken.
Kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:20 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Misschien ooit, als ik in een dronken bui iemand ontmoet
Dat is gewoon omdat het nieuw is. Over 1 jaar kan je die standjes wel dromen en ben je er op uit gekeken...quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Je bent single dus je hebt geen seksquote:Op woensdag 18 december 2024 20:54 schreef Libertarisch het volgende:
Niet, want ik ben momenteel single...
Maar ik mis het niet...
Verbaast het je?quote:Op woensdag 18 december 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
Je bent single dus je hebt geen seks
Ok.
Hier op Fok eigenlijk niet nee, je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 december 2024 22:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Verbaast het je?
Is het tegenwoordig raar dat je geen sex hebt als je single bent?
Dat hoeft niet, maar seks en bonding zijn wel sterk aan elkaar gerelateerd.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je bent single dus je hebt geen seks
Ok.
Vinden ze het op het werk niet vies dat jullie zo vaak seksen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 11:23 schreef Ton76 het volgende:
8 jaar samen en wij doen het gemiddeld zo'n 3-4 keer per week. In de zomermaanden/vakanties vaker, dan vrijwel dagelijks. Geen thuiswonende kinderen, dat scheelt natuurlijk ook. En verder ligt het natuurlijk aan de stemming; als we beiden (te) druk zijn met werk dan komt het er soms wat minder vaak van.
Hoiquote:Op zondag 2 februari 2025 10:51 schreef mermari het volgende:
Met mijn ex vriend 4 a 5 keer per week. Merk dat ik het wel mis, wil snel weer beginnen met daten. Dus in 2025 sta ik nog op 0.
Hey hoiquote:Op zondag 2 februari 2025 10:51 schreef mermari het volgende:
Met mijn ex vriend 4 a 5 keer per week. Merk dat ik het wel mis, wil snel weer beginnen met daten. Dus in 2025 sta ik nog op 0.
Zet je dm wagenwijd open dan, de Foksters vliegen graag bij je binnenquote:Op zondag 2 februari 2025 10:56 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb als doelstelling gemaakt om dit jaar sowieso 100 keer te neuken. Zit nu op 8 of 9 keer in 2025, dus er is nog veel werk te doen.
@roos94 waarom slide jij nog niet met inboxje in?quote:Op donderdag 6 februari 2025 14:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zet je dm wagenwijd open dan, de Foksters vliegen graag bij je binnen
Dat is toch ook wel logisch. Iedereen is in de zomer toch wat geiler dan in de winterquote:Op donderdag 6 februari 2025 17:17 schreef verbijstering het volgende:
1 - 2 keer per week, niet tijdens ongesteldheid. In de zomer / lente wat vaker, in de winter heeft het vaak een dipje.
En wat ga je doen als het er op een gegeven moment naar uitziet dat je de doelstelling niet haalt?quote:Op zondag 2 februari 2025 10:56 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb als doelstelling gemaakt om dit jaar sowieso 100 keer te neuken. Zit nu op 8 of 9 keer in 2025, dus er is nog veel werk te doen.
Extra aandeelhoudersvergadering waarin we uiteindelijk genoodzaakt lijken om de doelstelling te wijzigen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 19:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En wat ga je doen als het er op een gegeven moment naar uitziet dat je de doelstelling niet haalt?
Faillissement = gang naar de hoerenquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:25 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Extra aandeelhoudersvergadering waarin we uiteindelijk genoodzaakt lijken om de doelstelling te wijzigen.
Ja ik weet nooit of dat komt vanuit de warmte of dat mensen gewoon minder dragen / makkelijker wat uit doen, maar ik merk dit heel erg. Dat er zo een golfbeweging bij ons in het libido zitquote:Op donderdag 6 februari 2025 19:15 schreef mermari het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel logisch. Iedereen is in de zomer toch wat geiler dan in de winter
Minder zonlicht zorgt ook ervoor dat mensen over het algemeen minder blij zijn, ik merk dat zelf ook. In de zomer vind ik alles leuk, in de winter wil ik mezelf opknopen aan een dwarsbalk op zolder.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:51 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja ik weet nooit of dat komt vanuit de warmte of dat mensen gewoon minder dragen / makkelijker wat uit doen, maar ik merk dit heel erg. Dat er zo een golfbeweging bij ons in het libido zit
Ik raad je aan niet naar het weerbericht te kijken deze week.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Minder zonlicht zorgt ook ervoor dat mensen over het algemeen minder blij zijn, ik merk dat zelf ook. In de zomer vind ik alles leuk, in de winter wil ik mezelf opknopen aan een dwarsbalk op zolder.
Aftellen naar rokjesdagquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:51 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ja ik weet nooit of dat komt vanuit de warmte of dat mensen gewoon minder dragen / makkelijker wat uit doen, maar ik merk dit heel erg. Dat er zo een golfbeweging bij ons in het libido zit
Een gemiddeld Nederlands stel (let op, stel, dus hier zitten geen vrijgezelle mensen bij die het gemiddelde veranderen) heeft 50-55 keer seks per jaar. Dit is dus inderdaad zo'n eens per week. Ik redt dat momenteel niet, maar ik zit dan ook in de zogenaamde tropenjaren. Maar dat het leeuwendeel hier een paar keer week de sterren van de hemel naait lijkt me simpelweg onzin. Ten eerste zijn degene met een bekaaid gemiddelde natuurlijk niet heel gemotiveerd om daar over te posten, dus dat tekent al af. Dan heb je nog de leugenaars, daar hebben we er hier genoeg van en ik kan het weten, en dan hebben we nog de mensen die alleen op zondag afgetrokken worden en eens in de twee weken op woensdag als de kinderen uit logeren zijn op een beurt mogen hopen maar zichzelf dan rijk rekenen naar 2 keer per week.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:37 schreef verbijstering het volgende:
Ik vraag mij bij deze topics toch altijd af: hebben er heel veel stellen nou heel vaak seks en anderen echt bijna nooit en middelt het daarom op 1x in de week, of hebben de meeste stellen nou een paar keer per maand seks en is de rest de uitschieter. Dit lijkt mij zo een statistiek waarbij het gemiddelde weinig zegt.
Toch is het vaak ook: hoe langer samen, hoe minder het wordt, verwachti k bij deze.
Post van het jaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een gemiddeld Nederlands stel (let op, stel, dus hier zitten geen vrijgezelle mensen bij die het gemiddelde veranderen) heeft 50-55 keer seks per jaar. Dit is dus inderdaad zo'n eens per week. Ik redt dat momenteel niet, maar ik zit dan ook in de zogenaamde tropenjaren. Maar dat het leeuwendeel hier een paar keer week de sterren van de hemel naait lijkt me simpelweg onzin. Ten eerste zijn degene met een bekaaid gemiddelde natuurlijk niet heel gemotiveerd om daar over te posten, dus dat tekent al af. Dan heb je nog de leugenaars, daar hebben we er hier genoeg van en ik kan het weten, en dan hebben we nog de mensen die alleen op zondag afgetrokken worden en eens in de twee weken op woensdag als de kinderen uit logeren zijn op een beurt mogen hopen maar zichzelf dan rijk rekenen naar 2 keer per week.
Hoe vaak ik op Fok gelezen heb over mensen die na 15 jaar huwelijk nog net zoveel seks hebben als in de eerste weken verkering, je moet er gewoon een beetje van lachen. Dat lijken mij uitzonderingsgevallen en dan heb je geen tijd om ook nog eens in TV, SHO en R&P hele dagen in de slowchat te zitten.
Dankjewel, ik waardeer het enorm.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Post van het jaar.
Doe alleen nog wel even wat aan de ik -dt en ik ga een standbeeld voor je bouwen.
Gemiddelde van 1 keer per week geloof ik wel als het over alle leeftijden gaat. Ik ben een twintiger en dan heb je er meer tijd voor. En ik besef ook wel dat ik het bovengemiddeld veel deed in mijn vorige relatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een gemiddeld Nederlands stel (let op, stel, dus hier zitten geen vrijgezelle mensen bij die het gemiddelde veranderen) heeft 50-55 keer seks per jaar. Dit is dus inderdaad zo'n eens per week. Ik redt dat momenteel niet, maar ik zit dan ook in de zogenaamde tropenjaren. Maar dat het leeuwendeel hier een paar keer week de sterren van de hemel naait lijkt me simpelweg onzin. Ten eerste zijn degene met een bekaaid gemiddelde natuurlijk niet heel gemotiveerd om daar over te posten, dus dat tekent al af. Dan heb je nog de leugenaars, daar hebben we er hier genoeg van en ik kan het weten, en dan hebben we nog de mensen die alleen op zondag afgetrokken worden en eens in de twee weken op woensdag als de kinderen uit logeren zijn op een beurt mogen hopen maar zichzelf dan rijk rekenen naar 2 keer per week.
Hoe vaak ik op Fok gelezen heb over mensen die na 15 jaar huwelijk nog net zoveel seks hebben als in de eerste weken verkering, je moet er gewoon een beetje van lachen. Dat lijken mij uitzonderingsgevallen en dan heb je geen tijd om ook nog eens in TV, SHO en R&P hele dagen in de slowchat te zitten.
Ik zou zelf nooit seks hebben met iemand die zó jong is maar smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef KaBuf het volgende:
We zitten denk ik momenteel op 1 keer per maand, maar ja baby van 6 maanden hè
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit seks hebben met iemand die zó jong is maar smaken verschillen nou eenmaal.
Ik probeer een goede comeback te bedenken maar lukt gewoon niet omdat ik je reactie zo grappig vindquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zou zelf nooit seks hebben met iemand die zó jong is maar smaken verschillen nou eenmaal.
De voorzet was onbedoeld van grootse kwaliteit dus ik moest hem intikken voordat een ander het deed.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:52 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ik probeer een goede comeback te bedenken maar lukt gewoon niet omdat ik je reactie zo grappig vind![]()
Zoveel als in de eerste weken (of maanden, meestal de eerste 6 maanden) niet natuurlijk. Maar goed, in het begin doe je het al snel 5x op een dag en dat gaat een beetje in de weg zitten van je werk (tenzij thuiswerken natuurlijk;)).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 10:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
En doen jullie het dan op willekeurige momenten, of doen jullie het nu vooral rond de eisprong?quote:Op maandag 2 juni 2025 02:37 schreef kun_bbongal het volgende:
momenteel 4-5x per maand om mijn vrouw zwanger te krijgen. Gaat een stuk moeilijker na een miskraam.
rond de eisprong, 5 dagen achter elkaarquote:Op maandag 2 juni 2025 16:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En doen jullie het dan op willekeurige momenten, of doen jullie het nu vooral rond de eisprong?
Ik hoop voor je dat je er dan nog van geniet.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:49 schreef kun_bbongal het volgende:
rond de eisprong, 5 dagen achter elkaar
ja natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2025 18:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er dan nog van geniet.
Waarom zou dat niet het geval zijn?quote:Op maandag 2 juni 2025 18:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zal dan maar niet zeggen dat wij nog steeds daar ongeveer op zitten, ondanks dat onze dochter afgelopen maart al 1 is geworden en ze vanaf dat ze een week of 5 oud was al de nachten door sliep.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:39 schreef KaBuf het volgende:
We zitten denk ik momenteel op 1 keer per maand, maar ja we hebben ook nog eens een baby van 6 maanden hè
Belangrijker, geniet zijn vrouw er nog vanquote:Op maandag 2 juni 2025 18:09 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als vrouwen zwanger willen worden lijken ze ineens vaak onverzadigbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:33 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Belangrijker, geniet zijn vrouw er nog van
Jij hebt duidelijk geen idee wat je zegt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als vrouwen zwanger willen worden lijken ze ineens vaak onverzadigbaar.
hij heeft gewoon de verkeerde porno zitten kijken en is nu verwart met de werkelijkheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen idee wat je zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |