Zonde.quote:Op zaterdag 23 november 2024 22:31 schreef hoechst het volgende:
[..]
Ja en dan begint die ellende weer opnieuw.
😟😧😟
Mja idd...quote:
Dat is weer het voordeel van een relatie, kan je vaker seks hebben. Ik spreek nu 1x per week af met mijn FWB.quote:
Geen rare praat hier op dit forum aub....quote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Dat is weer het voordeel van een relatie, kan je vaker seks hebben. Ik spreek nu 1x per week af met mijn FWB.
Sommige mensen hebben meerdere FWB tegelijk. Een risico van een FWB is dat je verliefd raakt op je FWB maar de ander niet op jou. Meerdere FWB er op na houden schijnt een effectieve manier te zijn om te voorkomen dat je verliefd raakt.quote:Op zondag 24 november 2024 11:40 schreef lizzy2001 het volgende:
Dat is weer het voordeel van een relatie, kan je vaker seks hebben. Ik spreek nu 1x per week af met mijn FWB.
Dat wordt je niet...dat ben je of ben je niet.quote:Op maandag 9 december 2024 00:38 schreef CofyFerkeert het volgende:
Al ruim 4 en een half jaar niet meer gedaan, en dat hou ik zo. Ik ben A seksueel geworden
Oh dan ben ik datquote:Op maandag 9 december 2024 23:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat wordt je niet...dat ben je of ben je niet.
Uhhhhh de laatste jaren niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:44 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dus je hebt nooit genoten van seks?
Het is nooit te laat om het te herontdekken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:14 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Uhhhhh de laatste jaren niet.
20 jaar geleden wel, ja toen ik net begon met seks wel
Misschien ooit, als ik in een dronken bui iemand ontmoetquote:Op dinsdag 10 december 2024 13:18 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om het te herontdekken.
Kan ook leuk zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:20 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Misschien ooit, als ik in een dronken bui iemand ontmoet
Dat is gewoon omdat het nieuw is. Over 1 jaar kan je die standjes wel dromen en ben je er op uit gekeken...quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer vol
Je bent single dus je hebt geen seksquote:Op woensdag 18 december 2024 20:54 schreef Libertarisch het volgende:
Niet, want ik ben momenteel single...
Maar ik mis het niet...
Verbaast het je?quote:Op woensdag 18 december 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
Je bent single dus je hebt geen seks
Ok.
Hier op Fok eigenlijk niet nee, je hebt gelijkquote:Op woensdag 18 december 2024 22:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Verbaast het je?
Is het tegenwoordig raar dat je geen sex hebt als je single bent?
Dat hoeft niet, maar seks en bonding zijn wel sterk aan elkaar gerelateerd.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:26 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je bent single dus je hebt geen seks
Ok.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |