abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215580159
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 18:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Even een vraagje. Ik vraag me ook al lange tijd af hoe ik ooit nog aan sex kan komen en ik kwam op het volgende idee.

Ik leef al een aantal jaren in onmin met mijn broers. Een van mijn broers heeft in die tijd een vriendin gehad. Naar ik heb begrepen is die relatie op een nare manier tot een eind gekomen en heeft de ex van mijn broer nogal rancuneuze gevoelens tegenover mijn broer.

Zou het een goed idee zijn om de ex van mijn broer een berichtje te sturen en te vragen of ze uit wraak een FWB met mij wil beginnen?
Niet geschoten is altijd mis is een plat nederlandse gezegde.
pi_215580752
te weinig
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_215581566
Quote verneukt.
pi_215581583
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 19:50 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
te weinig
Objectief of subjectief?
  vrijdag 15 november 2024 @ 13:07:39 #105
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_215586240
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2024 20:42 schreef Koettie het volgende:

[..]
Objectief of subjectief?
Doe maar beide :'(
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_215586567
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks is zo overschat.
Het kan leuk zijn, maar het is echt niet iets waar je je hele leven door kunnen bepalen.
Net als met eten.
Kan ook heel lekker en bevredigend zijn, maar je wilt toch ook niet elke dag het zelfde eten?
Maar je wil wel stabiliteit en geborgenheid vinden bij een en dezelfde persoon. Dan rest de vraag of je seks los van de rest van de relatie kan zien en aangezien het antwoord op die vraag voor veel mensen 'nee' is zijn veel mensen toch maar netjes monogaam. Want iedereen wil diep van binnen best eens het bed met een ander delen, maar slechts een klein percentage van die mensen zou het ook tof vinden als zijn/haar eigen partner dat ook zou doen.
pi_215593554
Meerdere keren per week wel. De ene week iedere dag, de andere week twee keer. En alles ertussenin.

Behalve als er eentje goed ziek is oid natuurlijk.
pi_215600934
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2024 13:29 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Maar je wil wel stabiliteit en geborgenheid vinden bij een en dezelfde persoon. Dan rest de vraag of je seks los van de rest van de relatie kan zien en aangezien het antwoord op die vraag voor veel mensen 'nee' is zijn veel mensen toch maar netjes monogaam. Want iedereen wil diep van binnen best eens het bed met een ander delen, maar slechts een klein percentage van die mensen zou het ook tof vinden als zijn/haar eigen partner dat ook zou doen.
Herkenbaar, in een relatie zou je dat niet snel doen. Dat is ook de reden dat ik voorlopig even geen relatie wil, hoef je aan niemand verantwoording af te leggen
pi_215604701
Ik denk dat ik er bij nader toch maar vanaf zie om de ex van mijn broer te benaderen voor een FWB. Die ex schijnt ook niet helemaal normaal te zijn. Ze schijnt een paar keer een dickpic van mijn broer op X te hebben gezet. Ik denk dat ik dat maar als een waarschuwing moet zien. Als ik een FWB met haar zou beginnen en ik krijg toch ruzie met haar, dan gaat ze ook een dickpic van mij op X zetten, en daar zit ik niet op te wachten. Verder is de betreffende broer ook niet eens de ergste, de andere broer waarmee ik gebrouilleerd ben is veel erger.
pi_215606029
Momenteel heel weinig, hoofd wil niet mee werken! :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 17 november 2024 @ 09:10:15 #111
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_215606248
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 08:35 schreef Chandler het volgende:
Momenteel heel weinig, hoofd wil niet mee werken! :+
Dan sla je het orale deel toch over?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_215606275
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2024 09:10 schreef XDo het volgende:
Dan sla je het orale deel toch over?
Haha zou een optie zijn als dat het was... maar ik doel op meer als in dat de interesse momenteel er weinig tot niet is...

Druk met andere zaken die zorgen dat de zin er niet echt is
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_215635446
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2024 22:34 schreef dexamfetamine het volgende:

[..]
dankje voor het vragen. Nou niet veel bijzonders. Dat was de laatste keer met mijn ex. Ik ben niet knap of bijzonder charmant/goed in vrouwen versieren, daarnaast ga ik niet echt uit en doe ik niet aan internet dating. Dat betekent niet dat ik geen vrouwen spreek of met ze om ga, maar die zijn vaak ouder of al in een relatie.

Eerlijk, na 4.5 jaar moet ik zeggen dat het wel lastig is af en toe. Het fuckt. met je zelfbeeld omdat je niet in de seksuele/intieme zin bevestigd wordt, daarnaast mis ik wel een groot deel van intimiteit, sex en geilheid met iemand te kunnen delen.

Droom de laatste tijd ook wat vaker over mijn ex of andere vrouwen die ik leuk vond. Dat is voor mij een teken dat ik toch wel naar intimiteit verlang.

Verdrietig maakt het mij ook soms. Ik ben nu nog relatief jong en seksuele geneugten (whehehe) zou ik wel in mijn leven willen hebben.

Voel me soms een freak.

Weet je, het is niet dat ik niet sociaal ben. Ik kom buiten, ik zie mensen, ik spreek mensen, vrouw of man, maar dat zijn gewoon voorbijgaande ontmoetingen. Soms maak ik een grapje en dan wordt er ook wel gelachen, maar ik zal niet als potentiële sekspartner gezien worden. Wat kan ik er aan doen? Niet heel veel omdat je het eenmaal moet doen met de genen die je geschonken zijn. Misschien beetje sporten nog om wat af te vallen, maar een extreem verschil zal het denk ik niet maken. Soms ben ik zelf kritisch en lichtelijk paranoïde, dat ik het gevoel het dat er iets met mij mis is of dat ik iets uitstraal waar vrouwen op afknappen.

Enfin, ik ben wel jaloers op mensen die regelmatig seks hebben en helemaal in die dat hebben in een liefdevolle relatie. Ik gun iedereen zijn pleziertje maar soms kijk ik naar een verliefd stel en voel ik toch wel een lichte steek.

Beetje zoals in dit nummer zeg maar

Bekijk deze YouTube-video
Mooi dat je zo eerlijk durft te zijn.
Dat lage zelfbeeld komt waarschijnlijk door dat je zolang geen seks hebt gehad. Kun je niet een keer naar een sekswerker toe ?

Relaties, laat staan seks in relaties moet je ook niet ophemelen want daar gaat genoeg mis.
blablablabla
pi_215636799
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 15:58 schreef Elan het volgende:
Relaties, laat staan seks in relaties moet je ook niet ophemelen want daar gaat genoeg mis.
Dat klopt, maar toch kiezen de meeste mensen er wel voor.
pi_215636960
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 18:33 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat klopt, maar toch kiezen de meeste mensen er wel voor.
De vraag is of die uiteindelijk meer seks hebben dan die vrijgezel blijven.
20% van alle huwelijken is min of meer seksloos. Na 40 ligt dat percentage ongetwijfeld nog een stuk hoger.
blablablabla
pi_215637375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 19:00 schreef Elan het volgende:
De vraag is of die uiteindelijk meer seks hebben dan die vrijgezel blijven.
20% van alle huwelijken is min of meer seksloos. Na 40 ligt dat percentage ongetwijfeld nog een stuk hoger.
Dat mag misschien zo zijn dat 20% van alle huwelijken min of meer sexloos zijn, maar in de regel stopt de sex pas later in een huwelijk. In het begin wordt er in de regel volop aan sex gedaan.
pi_215638502
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 19:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat mag misschien zo zijn dat 20% van alle huwelijken min of meer sexloos zijn, maar in de regel stopt de sex pas later in een huwelijk. In het begin wordt er in de regel volop aan sex gedaan.
Maar dan zit je er dus wel de rest van je leven aan vast _O- .

Gelukkig dringt dat besef inmiddels door en trouwen steeds minder mannen.
blablablabla
pi_215639331
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 21:57 schreef Elan het volgende:

[..]

Gelukkig […] trouwen steeds minder mannen.
Is dat zo iets positiefs ja?

En hoe moeten we dit zien in het kader van de globalistische trend van collectivisme naar individualisme?
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215639586
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2024 23:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Is dat zo iets positiefs ja?

En hoe moeten we dit zien in het kader van de globalistische trend van collectivisme naar individualisme?
Hoe minder zielen hoe meer vreugd. In het kader van de overbevolking is het alleen maar gunstig dat men van de meer traditionele normen zoals trouwen en een gezin stichten af stapt.
Welke maatschappelijke impact het precies met zich mee brengt zal moeten blijken.

Zeker met de snelle opkomst van AI dat nu al niet van echt te onderscheiden is heb je straks misschien wel geen fysieke partner meer nodig.
blablablabla
pi_215644458
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 00:53 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoe minder zielen hoe meer vreugd. In het kader van de overbevolking is het alleen maar gunstig dat men van de meer traditionele normen zoals trouwen en een gezin stichten af stapt.
Welke maatschappelijke impact het precies met zich mee brengt zal moeten blijken.

Zeker met de snelle opkomst van AI dat nu al niet van echt te onderscheiden is heb je straks misschien wel geen fysieke partner meer nodig.
Bekijk deze YouTube-video

Zal de wereld ongetwijfeld beter van worden, dat heel de westerse wereld onder de vervangingsratio zit, terwijl in Midden-Afrika de bevolking in 30 jaar verdrievoudigt.

Als je de wereld vooruit wil helpen Fok! je er een paar verstandige kinderen bij, die je zo opvoed dat ze daadwerkelijk wat bijdragen.

[ Bericht 19% gewijzigd door De_Pel op 21-11-2024 17:52:51 ]
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215644489
quote:
Idiocracygenot.
Maar je ziet geboortecijfers eigenlijk overal teruglopen wel. Ook op het Afrikaanse continent.
Niet dat wij daar nou nog uitgebreid van gaan profiteren maar er is wel sprake van een (vermoedelijke)trendbreuk op de middellange termijn:

blablablabla
pi_215646278
Vroeger iedere dag wel...

Nu ze kinderen genoeg heeft hoeft t voor haar niet meer zo.

Hoogstens 2keer per maand.
pi_215662391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 19:50 schreef Hiddendoe het volgende:

Voor mij staat seks (puur voor het plezier dan) gelijk aan pissen en poepen.
Je kan het ook combineren.
  zaterdag 23 november 2024 @ 18:56:47 #124
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_215663315
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2024 20:42 schreef hoechst het volgende:
Vroeger iedere dag wel...

Nu ze kinderen genoeg heeft hoeft t voor haar niet meer zo.

Hoogstens 2keer per maand.
Doe de kinderen weg en ze wil vast weer iedere dag! Win win!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_215665800
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Doe de kinderen weg en ze wil vast weer iedere dag! Win win!
Ja en dan begint die ellende weer opnieuw.

😟😧😟
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')