Snap dat soms niet dat na een lange tijd het minder zou worden. Wij zijn nu 14 jaar bij elkaar maar de rek is er echt niet uit om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 15 september 2024 12:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ook dat is persoonlijk toch. I love seks, call it a hobby.
Nu ook pas jaar samen met vriend dus dan wil het sowieso nog wel. In mn vorige relatie (11jaar) was de klad er flink ingekomen. Maar we besteden graag een deel van de zaterdag aan een uitgebreide sessie.
Gemiddeld denk ik dagelijks. Soms een dag niet, vooral als hij late diensten heeft. Ook vrij regelmatig twee of drie keer. Soms vluggertje of alleen handwerk of oraal en soms een dagdeel.
Nou, het begin is toch vaak wel met een hogere frequentie. Dat is ook het moment dat je de wereld om je heen vergeet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:36 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Snap dat soms niet dat na een lange tijd het minder zou worden. Wij zijn nu 14 jaar bij elkaar maar de rek is er echt niet uit om het zo maar te zeggen
Treurig als je als broer en zus je leven moet slijten.quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Voor mij is intimiteit en ook seks vrij belangrijk.
Ik uit mijn liefde in aanraking en aandacht. En ik hou van seks.
In mijn lange relatie hadden we altijd meerdere keren per week seks. Heel soms moe of het kwam niet uit, maar vaker wel dan niet, zelfs na 25+ jaar.
In mijn 'nieuwe' relatie is het vrijwel dagelijks. Gewoonweg omdat we lekker bij elkaar zitten, elkaar aanraken e.d. Van het een komt het ander zeg maar.
Ik.kan.me niet voorstellen dat je meer dan een week geen seks met elkaar wil. Afgezien van ziek zijn ofzo. Als je bij elkaar bent, elkaar aanraakt, dan komt zin toch vanzelf?
Arme jij als je er zo in staat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja? Echt waar? Sex is sex. Je komt samen en je komt klaar. WAUW, LEKKER. En dan gaan we slapen.
Eten kun je ook varieren. Vandaag Grieks, morgen Chinees, dan Italiaans, Spaans, Brits, Duits enz.
Mag jij van mij gaan lopen turven waar de meeste variatie in voorkomt. Sex of eten.
Ik hou ook van lezen, tv kijken, puzzelen, wandelen, zwemmen, genieten van de schoonheid van de natuur, gewoon lekker zitten en niks doen en denken over allerlei zaken.
Met sex ben je toch continue bezig hoe je overkomt, hoe je reageert, opletten hoe je partner zich voelt en niet te vergeten de schaamte of het zichzelf of de ander voor de gek houden.
Waarom hebben mensen seks met elkaar? Om een baby te maken. Om elkaar te bevredigen. Voortplanting of liefde dus.
Waarom dan is het nu nog steeds zo moeilijk en genant om er open en eerlijk over te praten?
Omdat seks iets intiems is, iets wat anderen niet aangaat.
Ik geef graag andere verplichtingen op voor meer tijd voor elkaar, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:20 schreef Ed1234 het volgende:
Hier gemiddeld eens per week. We vinden het eigenlijk beiden te weinig. Maar het is druk met jonge kinderen, werk, sport en andere verplichtingen. Ik ben dan vaak blij als het eindelijk rustig is in de avond en ik even geen gedoe aan mijn lijf heb. Toch merk ik dat ik wel vaker zou willen. Vroeger was het dagelijks, dat zou nu te vaak zijn denk ik maar om de dag zou wel fijner zijn dan eens per week.
Mee eens, maar het moet wel leuk zijn met seks, echter liefde is erg belangrijk.quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Voor mij is intimiteit en ook seks vrij belangrijk.
Ik uit mijn liefde in aanraking en aandacht. En ik hou van seks.
In mijn lange relatie hadden we altijd meerdere keren per week seks. Heel soms moe of het kwam niet uit, maar vaker wel dan niet, zelfs na 25+ jaar.
In mijn 'nieuwe' relatie is het vrijwel dagelijks. Gewoonweg omdat we lekker bij elkaar zitten, elkaar aanraken e.d. Van het een komt het ander zeg maar.
Ik.kan.me niet voorstellen dat je meer dan een week geen seks met elkaar wil. Afgezien van ziek zijn ofzo. Als je bij elkaar bent, elkaar aanraakt, dan komt zin toch vanzelf?
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer volquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:10 schreef Marsenal het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in drie weken seks gehad, en het was nog matig ook. Voor haar dan, ik ben wel lekker klaargekomen.![]()
Tropenjaren.
Misselijkmakend dit.....quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer vol
Ik wil jou ook. Heb je nog ruimte voor een 2de FWB? Een man van 30, die lief is en uitgebreid aandacht heeft voor jou. Zowel in bed als daarbuiten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer vol
😂😂quote:Op woensdag 13 november 2024 01:58 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook. Heb je nog ruimte voor een 2de FWB? Een man van 30, die lief is en uitgebreid aandacht heeft voor jou. Zowel in bed als daarbuiten.
Jawel hoor maar jij stort je nu wel erg wanhopig op iedereen die vrouwelijk isquote:Op woensdag 13 november 2024 13:22 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Alsof jij een 28 jarige super slanke dame niet zou willen?
Nou nee, het alternatief is niks sturen en zij vraagt er letterlijk om.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jawel hoor maar jij stort je nu wel erg wanhopig op iedereen die vrouwelijk is
Jij hebt het goed voor elkaarquote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zie mijn FwB wekelijks, soms kan ik niet en soms kan zij niet, dus gemiddeld 3x per maand.
Soms vaker bij meer tijd/zin, soms minder dan 3x per maand ivm het leven.
Naja, dat lijkt zo voor nu, zodra er gevoelens in het spel komen bij de een maar niet bij de ander, dan is een FwB niet zo super chill tbh.quote:
Nee dat sowieso , maar daar kies je dan wel voor natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Naja, dat lijkt zo voor nu, zodra er gevoelens in het spel komen bij de een maar niet bij de ander, dan is een FwB niet zo super chill tbh.
Je hebt gewoon geluk gehad en wat betreft de rest van je post: Sorry dat ik het zeg, maar heb je een tampon nodig?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Naja, dat lijkt zo voor nu, zodra er gevoelens in het spel komen bij de een maar niet bij de ander, dan is een FwB niet zo super chill tbh.
Correctquote:Op woensdag 13 november 2024 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat sowieso , maar daar kies je dan wel voor natuurlijk.
Daarom gaat het vaak ook fout.
Jij bent algeheel seksloos en probeert het wanhopig en drammerig op het internet te vinden, dus jouw mening is sowieso irrelevant.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad en wat betreft de rest van je post: Sorry dat ik het zeg, maar heb je een tampon nodig?
Geniet hiervan en niet zeiken.
Hoe heb je deze dame gevonden?
Ow wow, weer een persoonlijke belediging. En dan zeggen mensen wat over mijn gedrag. Hoe triest ben je bezig gast als je de hele dag niks beters te doen hebt dan mij persoonlijk te beledigen, bij elke kans die je krijgt? Jouw mening is de onderkant van het gootsteentje dat fok heet.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:43 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Correct
[..]
Jij bent algeheel seksloos en probeert het wanhopig en drammerig op het internet te vinden, dus jouw mening is sowieso irrelevant.
Ik ben hier vanuit een ander topic gekomen. Zou je wraak willen nemen door een fwb met mij te beginnen? Ik ben een lieve man van 30 en ik doe precies wat jij wilt. Ik betaal ook voor uiteten gaan, de bioscoop e.d.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:34 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ow wow, weer een persoonlijke belediging. En dan zeggen mensen wat over mijn gedrag. Hoe triest ben je bezig gast als je de hele dag niks beters te doen hebt dan mij persoonlijk te beledigen, bij elke kans die je krijgt? Jouw mening is de onderkant van het gootsteentje dat fok heet.
Ook als ze er niet om vragen doe je het , wanhopig gevalquote:Op woensdag 13 november 2024 13:29 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Nou nee, het alternatief is niks sturen en zij vraagt er letterlijk om.
Haha, ik heb aan 1 FWB genoeg. En ben hier voorlopig nog niet op uitgekeken.quote:Op woensdag 13 november 2024 01:58 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook. Heb je nog ruimte voor een 2de FWB? Een man van 30, die lief is en uitgebreid aandacht heeft voor jou. Zowel in bed als daarbuiten.
Hoe zien jouw dates eruit? Slapen jullie ook samen of is het alleen seks en daarna weer afscheid nemenquote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zie mijn FwB wekelijks, soms kan ik niet en soms kan zij niet, dus gemiddeld 3x per maand.
Soms vaker bij meer tijd/zin, soms minder dan 3x per maand ivm het leven.
Het is een mooie balans: we genieten van elkaars gezelschap, houden het spontaan en zonder verwachtingen. Soms eindigen de avonden in fijne gesprekken, een glas wijn, een ontspannen vibe... en ja, soms in elkaars armen. Het draait om de chemie van het moment, lastig uit te leggen.quote:Op woensdag 13 november 2024 19:51 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Hoe zien jouw dates eruit? Slapen jullie ook samen of is het alleen seks en daarna weer afscheid nemen
dankje voor het vragen. Nou niet veel bijzonders. Dat was de laatste keer met mijn ex. Ik ben niet knap of bijzonder charmant/goed in vrouwen versieren, daarnaast ga ik niet echt uit en doe ik niet aan internet dating. Dat betekent niet dat ik geen vrouwen spreek of met ze om ga, maar die zijn vaak ouder of al in een relatie.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow dat is nogal een droogte , watskeburt?
Respect voor je eerlijke verhaal. Klinkt allemaal heftig man. Sterkte!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:34 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
dankje voor het vragen. Nou niet veel bijzonders. Dat was de laatste keer met mijn ex. Ik ben niet knap of charmant/goed in vrouwen versieren, daarnaast ga ik niet echt uit en doe ik niet aan internet dating. Dat betekent niet dat ik geen vrouwen spreek of met ze om ga, maar die zijn vaak ouder of al in een relatie.
Eerlijk, na 4.5 jaar moet ik zeggen dat het wel lastig is af en toe. Het fuckt. met je zelfbeeld omdat je niet in de seksuele/intieme zin bevestigd wordt, daarnaast mis je wel een groot deel van intimiteit, sex en geilheid met iemand te kunnen delen.
Droom de laatste tijd ook wat vaker over mijn ex of andere vrouwen die ik leuk vond. Dat is voor mij een teken dat ik toch wel naar intimiteit verlang.
Verdrietig maakt het mij ook soms. Ik ben nu nog relatief jong en mijn seksuele geneugten (whehehe) zou ik wel in mijn leven willen hebben.
Voel me soms een freak
Dankjewel. Interessant dat er anderen zijn die mijn verhaal heftig vinden!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:42 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Respect voor je eerlijke verhaal. Klinkt allemaal heftig man. Sterkte!
Zal het maar zo zeggen, ik ben misschien een van de mensen op de straat die je per ongeluk een licht steek geeftquote:Op woensdag 13 november 2024 22:48 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dankjewel. Interessant dat er anderen zijn die mijn verhaal heftig vinden!
Wat bedoel je er eigenlijk mee als je zegt 'heftig'?
Dankjewel voor je woorden.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Zal het maar zo zeggen, ik ben misschien een van de mensen op de straat die je per ongeluk een licht steek geeft
Heb zelf ook vaak genoeg even droog gestaan maar 4,5 jaar lang is voor mij ongekend en dat het met je zelfbeeld en mental health fucked moest ik wel even slikken (en dankbaar zijn voor mijn situatie).
Ik bedoelde het niet negatief, integendeel. Vind je eerlijkheid hierover dapper!
Wij hebben nu 2 seksdates gehad. 1 keer met slapen en 1 keer zonder. Mijn voorkeur is toch vooral met slapen, kan je beide een drankje doen en heb je nog een keer extra seks als je wakker wordt. Gelukkig gaan we morgenavond weer afspreken, kijk er al weer naar uit. Ben niet bang dat er gevoelens bij komen, hij is niet helemaal mijn type en gaat begin volgend jaar naar het buitenland voor langere tijd. De seks is wel enorm fijn en leer ook veel nieuwe dingen dus daar profiteer ik nog even vanquote:Op woensdag 13 november 2024 22:10 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Het is een mooie balans: we genieten van elkaars gezelschap, houden het spontaan en zonder verwachtingen. Soms eindigen de avonden in fijne gesprekken, een glas wijn, een ontspannen vibe... en ja, soms in elkaars armen. Het draait om de chemie van het moment, lastig uit te leggen.
We slapen het liefst samen zolang er nog geen gevoelens spelen, maar we hebben wel allebei onze levens waar we veel waarde aan hechten en moet ik of zij een Uber naar huis pakken. Vrijblijvend allemaal.
Knap dat je dit deelt hoor, respect daarvoor!quote:Op woensdag 13 november 2024 22:34 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
dankje voor het vragen. Nou niet veel bijzonders. Dat was de laatste keer met mijn ex. Ik ben niet knap of bijzonder charmant/goed in vrouwen versieren, daarnaast ga ik niet echt uit en doe ik niet aan internet dating. Dat betekent niet dat ik geen vrouwen spreek of met ze om ga, maar die zijn vaak ouder of al in een relatie.
Eerlijk, na 4.5 jaar moet ik zeggen dat het wel lastig is af en toe. Het fuckt. met je zelfbeeld omdat je niet in de seksuele/intieme zin bevestigd wordt, daarnaast mis ik wel een groot deel van intimiteit, sex en geilheid met iemand te kunnen delen.
Droom de laatste tijd ook wat vaker over mijn ex of andere vrouwen die ik leuk vond. Dat is voor mij een teken dat ik toch wel naar intimiteit verlang.
Verdrietig maakt het mij ook soms. Ik ben nu nog relatief jong en seksuele geneugten (whehehe) zou ik wel in mijn leven willen hebben.
Voel me soms een freak.
Weet je, het is niet dat ik niet sociaal ben. Ik kom buiten, ik zie mensen, ik spreek mensen, vrouw of man, maar dat zijn gewoon voorbijgaande ontmoetingen. Soms maak ik een grapje en dan wordt er ook wel gelachen, maar ik zal niet als potentiële sekspartner gezien worden. Wat kan ik er aan doen? Niet heel veel omdat je het eenmaal moet doen met de genen die je geschonken zijn. Misschien beetje sporten nog om wat af te vallen, maar een extreem verschil zal het denk ik niet maken. Soms ben ik zelf kritisch en lichtelijk paranoïde, dat ik het gevoel het dat er iets met mij mis is of dat ik iets uitstraal waar vrouwen op afknappen.
Enfin, ik ben wel jaloers op mensen die regelmatig seks hebben en helemaal in die dat hebben in een liefdevolle relatie. Ik gun iedereen zijn pleziertje maar soms kijk ik naar een verliefd stel en voel ik toch wel een lichte steek.
Beetje zoals in dit nummer zeg maar
Bekijk deze YouTube-video
Graag gedaan, hoor!quote:Op woensdag 13 november 2024 23:20 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dankjewel voor je woorden.
Weet je, iedereen heeft zijn eigen referentiekaders. Zo ken ik weer mannen die maagd zijn op 30 jarige leeftijd. Als ik aan die mannen denk mag ik mij gelukkig prijzen dat ik met verschillende vrouwen seks hebt gehad. Ik heb mogen ervaren, experimenteren en mijzelf en anderen seksueel ontdekken.
Dat is al heel waardevol als ik er bij stil sta.
Mag ik vragen hoe jouw seksleven was/is en het voor jou was om 'droog' te staan?
Klinkt als een ideale situatie inderdaad! Fijn dat je er zo open in staat en dat jullie allebei op één lijn zitten en dat het al vrijwel zeker is dat dit niet tot gevoelens zal leiden. Wat leuk ook dat je nieuwe dingen ontdekt — ben je ergens in verrast qua wat je leuk vindt, of is het vooral een fijne bevestiging van wat je al wist?quote:Op donderdag 14 november 2024 08:03 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Wij hebben nu 2 seksdates gehad. 1 keer met slapen en 1 keer zonder. Mijn voorkeur is toch vooral met slapen, kan je beide een drankje doen en heb je nog een keer extra seks als je wakker wordt. Gelukkig gaan we morgenavond weer afspreken, kijk er al weer naar uit. Ben niet bang dat er gevoelens bij komen, hij is niet helemaal mijn type en gaat begin volgend jaar naar het buitenland voor langere tijd. De seks is wel enorm fijn en leer ook veel nieuwe dingen dus daar profiteer ik nog even van
Mijn ex was geen liefhebber van orale seks, dus doe dat eigenlijk nu voor het eerst. Was eerst een beetje onwennig maar vind het wel erg leuk om hem te pijpen. Daarnaast doen we ook andere standjes dan ik gewend was.quote:Op donderdag 14 november 2024 11:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale situatie inderdaad! Fijn dat je er zo open in staat en dat jullie allebei op één lijn zitten en dat het al vrijwel zeker is dat dit niet tot gevoelens zal leiden. Wat leuk ook dat je nieuwe dingen ontdekt — ben je ergens in verrast qua wat je leuk vindt, of is het vooral een fijne bevestiging van wat je al wist?
Dankje, ik ben 32. Hoe zit het met jouw seksleven dan?quote:Op donderdag 14 november 2024 09:02 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Knap dat je dit deelt hoor, respect daarvoor!
Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?
Denk ook niet dat je aan internet dating moet beginnen…
Goed! Heb al een lange relatie maar ons seksleven is eigenlijk alleen maar beter geworden. Vaak hoor je dat het minder kan worden op termijn maar gelukkig daar geen last van.quote:Op donderdag 14 november 2024 15:52 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Dankje, ik ben 32. Hoe zit het met jouw seksleven dan?
Leuk gedaanquote:Op donderdag 14 november 2024 18:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Even een vraagje. Ik vraag me ook al lange tijd af hoe ik ooit nog aan sex kan komen en ik kwam op het volgende idee.
Ik leef al een aantal jaren in onmin met mijn broers. Een van mijn broers heeft in die tijd een vriendin gehad. Naar ik heb begrepen is die relatie op een nare manier tot een eind gekomen en heeft de ex van mijn broer nogal rancuneuze gevoelens tegenover mijn broer.
Zou het een goed idee zijn om de ex van mijn broer een berichtje te sturen en te vragen of ze uit wraak een FWB met mij wil beginnen?
Ga gewoon naar een dvp.quote:Op donderdag 14 november 2024 18:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Even een vraagje. Ik vraag me ook al lange tijd af hoe ik ooit nog aan sex kan komen en ik kwam op het volgende idee.
Ik leef al een aantal jaren in onmin met mijn broers. Een van mijn broers heeft in die tijd een vriendin gehad. Naar ik heb begrepen is die relatie op een nare manier tot een eind gekomen en heeft de ex van mijn broer nogal rancuneuze gevoelens tegenover mijn broer.
Zou het een goed idee zijn om de ex van mijn broer een berichtje te sturen en te vragen of ze uit wraak een FWB met mij wil beginnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |