Alleen voelen die miskramen en abortussen wel iets anders aan voor de vrouw.quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:45 schreef VEM2012 het volgende:
Dat is mij op dezelfde manier als seks voor de lol best vaak gelukt (tenminste, als ik de miskramen en abortussen meereken).
Knap dat jij dat beter weet dan ik…quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Alleen voelen die miskramen en abortussen wel iets anders aan voor de vrouw.
Voor jou zijn het een paar woorden tussen haakjes
Laat ik een voorzichtige aanname maken dat een vrouw die het moet ondergaan het toch iets intensiever zal ervaren?quote:Op zaterdag 14 september 2024 23:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Knap dat jij dat beter weet dan ik…
Het is een zakelijke opsomming van gebeurtenissen uit een verder verleden.quote:Op zondag 15 september 2024 10:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Laat ik een voorzichtige aanname maken dat een vrouw die het moet ondergaan het toch iets intensiever zal ervaren?
En dat jouw 'stoere' zin die aanname een klein beetje heeft versterkt?
Weet ik veelquote:Op zondag 15 september 2024 11:22 schreef VEM2012 het volgende:
Maar vooral vraag ik mij af waarom dit topic van een luchtig topic over seks ineens middels een topickaap verworden is tot gezeur over hoe zwaar het leven wel niet kan zijn. Dit is sex, niet r&p.
Eens dat het op zichzelf weinig toevoegt (ik schat in dat er in het verleden vaak vergelijkbare onderwerpen geweest zijn hier).quote:Op zondag 15 september 2024 11:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Soms veranderen topics van richting.
En alleen aangeven hoe vaak iemand seks heeft is nu ook weer niet zo heel spannend natuurlijk.
(Behalve voor diegenen die het heel veel hebben vs diegenen die het graag veel zouden hebben maar helaas op droog brood zitten)
Ook dat is persoonlijk toch. I love seks, call it a hobby.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks is zo overschat.
Het kan leuk zijn, maar het is echt niet iets waar je je hele leven door kunnen bepalen.
Net als met eten.
Kan ook heel lekker en bevredigend zijn, maar je wilt toch ook niet elke dag het zelfde eten?
Klopt helemaalquote:Op zondag 15 september 2024 11:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens dat het op zichzelf weinig toevoegt (ik schat in dat er in het verleden vaak vergelijkbare onderwerpen geweest zijn hier).
Maar het werd ineens wel heel donker…
Waarom dan niet meer? Is je piemel kapot?quote:Op zondag 15 september 2024 16:05 schreef DerekB het volgende:
[..]
Mijn antwoord is : Niet meer, maar die staat er niet tussen.😅
Nee, geen slachtoffer meer voor hande.quote:Op zondag 15 september 2024 18:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom dan niet meer? Is je piemel kapot?
Je hoeft toch ook niet steeds met dezelfde hetzelfde te doen?quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:24 schreef Hiddendoe het volgende:
Seks is zo overschat.
Het kan leuk zijn, maar het is echt niet iets waar je je hele leven door kunnen bepalen.
Net als met eten.
Kan ook heel lekker en bevredigend zijn, maar je wilt toch ook niet elke dag het zelfde eten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |