Snap dat soms niet dat na een lange tijd het minder zou worden. Wij zijn nu 14 jaar bij elkaar maar de rek is er echt niet uit om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 15 september 2024 12:02 schreef Koettie het volgende:
[..]
Ook dat is persoonlijk toch. I love seks, call it a hobby.
Nu ook pas jaar samen met vriend dus dan wil het sowieso nog wel. In mn vorige relatie (11jaar) was de klad er flink ingekomen. Maar we besteden graag een deel van de zaterdag aan een uitgebreide sessie.
Gemiddeld denk ik dagelijks. Soms een dag niet, vooral als hij late diensten heeft. Ook vrij regelmatig twee of drie keer. Soms vluggertje of alleen handwerk of oraal en soms een dagdeel.
Nou, het begin is toch vaak wel met een hogere frequentie. Dat is ook het moment dat je de wereld om je heen vergeet.quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:36 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Snap dat soms niet dat na een lange tijd het minder zou worden. Wij zijn nu 14 jaar bij elkaar maar de rek is er echt niet uit om het zo maar te zeggen
Treurig als je als broer en zus je leven moet slijten.quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Voor mij is intimiteit en ook seks vrij belangrijk.
Ik uit mijn liefde in aanraking en aandacht. En ik hou van seks.
In mijn lange relatie hadden we altijd meerdere keren per week seks. Heel soms moe of het kwam niet uit, maar vaker wel dan niet, zelfs na 25+ jaar.
In mijn 'nieuwe' relatie is het vrijwel dagelijks. Gewoonweg omdat we lekker bij elkaar zitten, elkaar aanraken e.d. Van het een komt het ander zeg maar.
Ik.kan.me niet voorstellen dat je meer dan een week geen seks met elkaar wil. Afgezien van ziek zijn ofzo. Als je bij elkaar bent, elkaar aanraakt, dan komt zin toch vanzelf?
Arme jij als je er zo in staat.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja? Echt waar? Sex is sex. Je komt samen en je komt klaar. WAUW, LEKKER. En dan gaan we slapen.
Eten kun je ook varieren. Vandaag Grieks, morgen Chinees, dan Italiaans, Spaans, Brits, Duits enz.
Mag jij van mij gaan lopen turven waar de meeste variatie in voorkomt. Sex of eten.
Ik hou ook van lezen, tv kijken, puzzelen, wandelen, zwemmen, genieten van de schoonheid van de natuur, gewoon lekker zitten en niks doen en denken over allerlei zaken.
Met sex ben je toch continue bezig hoe je overkomt, hoe je reageert, opletten hoe je partner zich voelt en niet te vergeten de schaamte of het zichzelf of de ander voor de gek houden.
Waarom hebben mensen seks met elkaar? Om een baby te maken. Om elkaar te bevredigen. Voortplanting of liefde dus.
Waarom dan is het nu nog steeds zo moeilijk en genant om er open en eerlijk over te praten?
Omdat seks iets intiems is, iets wat anderen niet aangaat.
Ik geef graag andere verplichtingen op voor meer tijd voor elkaar, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:20 schreef Ed1234 het volgende:
Hier gemiddeld eens per week. We vinden het eigenlijk beiden te weinig. Maar het is druk met jonge kinderen, werk, sport en andere verplichtingen. Ik ben dan vaak blij als het eindelijk rustig is in de avond en ik even geen gedoe aan mijn lijf heb. Toch merk ik dat ik wel vaker zou willen. Vroeger was het dagelijks, dat zou nu te vaak zijn denk ik maar om de dag zou wel fijner zijn dan eens per week.
Mee eens, maar het moet wel leuk zijn met seks, echter liefde is erg belangrijk.quote:Op zondag 15 september 2024 19:40 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Voor mij is intimiteit en ook seks vrij belangrijk.
Ik uit mijn liefde in aanraking en aandacht. En ik hou van seks.
In mijn lange relatie hadden we altijd meerdere keren per week seks. Heel soms moe of het kwam niet uit, maar vaker wel dan niet, zelfs na 25+ jaar.
In mijn 'nieuwe' relatie is het vrijwel dagelijks. Gewoonweg omdat we lekker bij elkaar zitten, elkaar aanraken e.d. Van het een komt het ander zeg maar.
Ik.kan.me niet voorstellen dat je meer dan een week geen seks met elkaar wil. Afgezien van ziek zijn ofzo. Als je bij elkaar bent, elkaar aanraakt, dan komt zin toch vanzelf?
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer volquote:Op vrijdag 8 november 2024 16:10 schreef Marsenal het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in drie weken seks gehad, en het was nog matig ook. Voor haar dan, ik ben wel lekker klaargekomen.![]()
Tropenjaren.
Misselijkmakend dit.....quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer vol
Ik wil jou ook. Heb je nog ruimte voor een 2de FWB? Een man van 30, die lief is en uitgebreid aandacht heeft voor jou. Zowel in bed als daarbuiten.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:38 schreef lizzy2001 het volgende:
[..]
Dit is mij met mijn ex ook regelmatig overkomen. Deden we 1 standje en toen was het klaar nadat hij gekomen was. Daarom is mijn huidige FWB zo veel beter. We doen meerdere standjes en hij houdt het veel langer vol
😂😂quote:Op woensdag 13 november 2024 01:58 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik wil jou ook. Heb je nog ruimte voor een 2de FWB? Een man van 30, die lief is en uitgebreid aandacht heeft voor jou. Zowel in bed als daarbuiten.
Jawel hoor maar jij stort je nu wel erg wanhopig op iedereen die vrouwelijk isquote:Op woensdag 13 november 2024 13:22 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Alsof jij een 28 jarige super slanke dame niet zou willen?
Nou nee, het alternatief is niks sturen en zij vraagt er letterlijk om.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Jawel hoor maar jij stort je nu wel erg wanhopig op iedereen die vrouwelijk is
Jij hebt het goed voor elkaarquote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik zie mijn FwB wekelijks, soms kan ik niet en soms kan zij niet, dus gemiddeld 3x per maand.
Soms vaker bij meer tijd/zin, soms minder dan 3x per maand ivm het leven.
Naja, dat lijkt zo voor nu, zodra er gevoelens in het spel komen bij de een maar niet bij de ander, dan is een FwB niet zo super chill tbh.quote:
Nee dat sowieso , maar daar kies je dan wel voor natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Naja, dat lijkt zo voor nu, zodra er gevoelens in het spel komen bij de een maar niet bij de ander, dan is een FwB niet zo super chill tbh.
Je hebt gewoon geluk gehad en wat betreft de rest van je post: Sorry dat ik het zeg, maar heb je een tampon nodig?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:37 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Naja, dat lijkt zo voor nu, zodra er gevoelens in het spel komen bij de een maar niet bij de ander, dan is een FwB niet zo super chill tbh.
Correctquote:Op woensdag 13 november 2024 13:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat sowieso , maar daar kies je dan wel voor natuurlijk.
Daarom gaat het vaak ook fout.
Jij bent algeheel seksloos en probeert het wanhopig en drammerig op het internet te vinden, dus jouw mening is sowieso irrelevant.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:40 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geluk gehad en wat betreft de rest van je post: Sorry dat ik het zeg, maar heb je een tampon nodig?
Geniet hiervan en niet zeiken.
Hoe heb je deze dame gevonden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |