abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214963892

Nederland w/
Deelnemer: Joost Klein
Leeftijd: 26 jaar
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Europapa
Taal inzending: Nederlands
Genre inzending: Gabberpop
Schrijvers muziek: Joost, Donnie, Tantu Beats, Paul Elstak, Thijmen Melissant
Schrijvers tekst: Joost, Donnie, Tantu Beats, Tim Haars
Loting: Tweede semi, tweede helft
Selectie methode: Interne selectie op 11 december, nummer presentatie op 29 februari.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die odds waar iedereen het hier de hele dag over heeft vind je hier. w/

Het gekozen nummer Europapa:

Zijn legendarische optreden op het ESF:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
:J
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 12 september 2024 @ 21:04:23 #2
2681 Dave
pi_214964040
quote:
Tijd voor de EBU om voor de verandering eens lekker transparant te doen:

twitter
C’est Davie :o)
  donderdag 12 september 2024 @ 21:09:13 #3
2681 Dave
pi_214964099
ESF-selectielid Sander Lantinga: ’AvroTros mag wel statement maken’

Sander Lantinga maakt deel uit van de Nederlandse selectiecommissie van het Eurovisie Songfestival (ESF). Toch meent hij dat omroep AvroTros „ook wel eens een keer een statement maken” in de discussie rond de Nederlandse deelname aan het liedjesfestijn.

Lantinga deed deze uitspraak donderdagavond in de talkshow Eva.

Jammer
Lantinga stelt dat niet meedoen uit protest tegen de diskwalificatie best tot de mogelijkheden kan behoren. „Als liefhebber en selectiecommissielid zou ik het heel jammer vinden”, aldus de dj. ” Maar ik denk wel: er is geen bewijs, Joost is vrijgesproken. Je mag ook wel een keer een statement maken.”

Tegelijkertijd vindt Lantinga dat „het volk op een moet staan. Als mensen willen dat we meedoen, dan moeten we kijken of er een mogelijkheid is.” Hij durft geen voorspelling te doen over de uitkomst van de dialoog tussen AvroTros en ESF-organisator EBU.

Uitstel
AvroTros maakte donderdag bekend langer de tijd te krijgen om te besluiten over deelname aan het Eurovisie Songfestival van volgend jaar. Het uitstel is gegeven tot 1 november.

De omroep is sinds enkele weken in gesprek met de EBU over het songfestival, onder meer over de diskwalificatie van Joost Klein en andere bezwaren over de gang van zaken achter de schermen. Die gesprekken zijn „constructief” maar lopen nog.

Bron: Telegraaf
  donderdag 12 september 2024 @ 22:59:46 #4
495774 NailQueen
pi_214965036
In november begint het nieuwe seizoen van Even Tot Hier weer toch? Dan verwacht ik van dit onderwerp een simpel liedje in 1 minuut of Davina Michelle die een nieuwe versie doet van Duurt te lang :P
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:04:15 #5
210969 Em31
pi_214965980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:09 schreef Dave het volgende:
ESF-selectielid Sander Lantinga: ’AvroTros mag wel statement maken’
Tegelijkertijd vindt Lantinga dat „het volk op een moet staan. Als mensen willen dat we meedoen, dan moeten we kijken of er een mogelijkheid is.”
Dat is juist het probleem, dat gebeurt niet. :P
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:20:01 #6
484865 Sableheart
pi_214966044
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 12:35 schreef Sableheart het volgende:
Als ik kijk naar het type aanpassingen dat daadwerkelijk aan de bezwaren van de AvroTros tegemoet zouden komen (herziening van de regels mbt disqualificatie, verandering van het social media beleid, bescherming van de artiesten) dan zijn dat voor mijn gevoel allemaal zaken die normaal gesproken veel later in de voorbereiding naar het festival pas duidelijk worden. Voor de AvroTros is de positie die naast Martin Osterdahl gecreeerd is op zijn hoogst een stap in de goede richting, maar die rol is nog niet ingevuld, en vervolgens heeft zo iemand tijd nodig om de benodigde wijzigingen aan te brengen.

Tegelijkertijd staat de deadline voor inschrijving op half september. Ik zie niet gebeuren dat we voor die tijd zekerheid hebben. Als de EBU bereid is om een serieuze toenaderingspoging te doen, zal die moeten beginnen met het uitstellen van de deadline voor de AvroTros tot eind dit jaar, zodat ze tijd creeeren om de AT van hun goede bedoelingen te overtuigen.

Als we daar niets over horen, zie ik ons volgend jaar in ieder geval niet meedoen.
Stap 1 voor deelname is er in ieder geval.
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:33:00 #7
484865 Sableheart
pi_214966110
Stap 2 gaat zijn dat de EBU rond 20 oktober concretere wijzigingen aankondigt. Ik verwacht in ieder geval een verscherping van het disqualificatie beleid. Waarschijnlijk komen daar nog toezeggingen bij met betrekking tot eisen aan de artiesten en het social media beleid. Het moet voldoende concreet zijn zodat de AvroTros kan laten zien dat hun zorgen serieus genomen zijn (en gegeven hoe slecht afgelopen jaar voor het imago van het ESF was, wil de EBU sowieso wijzigingen doorvoeren). Er gaan altijd mensen zijn die roepen dat ze zich hebben laten afschepen, met name onder de grote Nederlandse fans, maar als Cornald in de talkshows een samenhangend verhaal kan ophangen, kunnen ze het grote publiek meekrijgen.
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:35:28 #8
484865 Sableheart
pi_214966125
En voor de duidelijkheid: als die aankondiging van concrete wijzigingen er niet komt, zie ik Nederland nog steeds NIET meedoen, wat Cornald ook roept.
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:53:55 #9
484865 Sableheart
pi_214966234
Als er bij die aangekondigde maatregelen ook een verscherping van het niet-politiek beleid zit (in de zin dat het gedrag van de Israelische omroep afgelopen jaar duidelijk en expliciet tot een diskwalificatie zou leiden), heeft de AvroTros hun verhaal in ieder geval. Tegelijkertijd gaat het voor de EBU belangrijk zijn dat zo'n verscherping niet specifiek anti-Israel is, maar neergezet kan worden als een herbevestiging van de normen en waarden van het ESF, vanwege de politieke gevoeligheid van het onderwerp. Dat maakt dit ook de maatregel waarvan ik het het minst waarschijnlijk vind dat die genomen wordt.
  vrijdag 13 september 2024 @ 10:14:46 #10
210969 Em31
pi_214967267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:53 schreef Sableheart het volgende:
Als er bij die aangekondigde maatregelen ook een verscherping van het niet-politiek beleid zit (in de zin dat het gedrag van de Israelische omroep afgelopen jaar duidelijk en expliciet tot een diskwalificatie zou leiden), heeft de AvroTros hun verhaal in ieder geval. Tegelijkertijd gaat het voor de EBU belangrijk zijn dat zo'n verscherping niet specifiek anti-Israel is, maar neergezet kan worden als een herbevestiging van de normen en waarden van het ESF, vanwege de politieke gevoeligheid van het onderwerp. Dat maakt dit ook de maatregel waarvan ik het het minst waarschijnlijk vind dat die genomen wordt.
Ja hier geloof ik dus ook niet in he, ik denk dat er geen enkele situatie bestaat waarin Isral eruit gezet zou worden, net zoals ze dit nooit zouden doen bij de Big 5. Gewoon absoluut niet.

Ik geloof ook niet dat KAN aangesproken is op hun gedrag dit jaar. Er ging een gerucht dat die stylist er op zaterdag uit is gezet en dat ze aan de andere kant van de arena waren gezet, maar dan hadden ze zelf van de daken geschreeuwd hoe oneerlijk dat was en we hoorden niets. Dus ik vraag me af of ze dit jaar berhaupt aangesproken zijn.
  vrijdag 13 september 2024 @ 10:43:43 #11
97341 Fred_B
pi_214967443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:33 schreef Sableheart het volgende:
Stap 2 gaat zijn dat de EBU rond 20 oktober concretere wijzigingen aankondigt. Ik verwacht in ieder geval een verscherping van het disqualificatie beleid. Waarschijnlijk komen daar nog toezeggingen bij met betrekking tot eisen aan de artiesten en het social media beleid. Het moet voldoende concreet zijn zodat de AvroTros kan laten zien dat hun zorgen serieus genomen zijn (en gegeven hoe slecht afgelopen jaar voor het imago van het ESF was, wil de EBU sowieso wijzigingen doorvoeren). Er gaan altijd mensen zijn die roepen dat ze zich hebben laten afschepen, met name onder de grote Nederlandse fans, maar als Cornald in de talkshows een samenhangend verhaal kan ophangen, kunnen ze het grote publiek meekrijgen.
Wat ik verwacht, zijn vooral symboolmaatregelen of maatregelen die zo vanzelfsprekend zouden moeten zijn dat er geen dreigement van een boycot van n of meerdere landen voor nodig zou moeten zijn. Denk dan aan:

-Geen persfotografen die je letterlijk binnen 10 seconden na je optreden lastigvallen achter het podium.
-Minder verplichtingen voor zinloze Tiktok-filmpjes die niemand kijkt.
-Veel minder persaccreditaties voor fanpers in de hal.
-De gelegenheid voor deelnemers om op vragen van journalisten in de persconferenties niet te antwoorden.
-Een vertrouwenspersoon waar deelnemers klachten in kunnen dienen.
-De reference group moet voortaan voor minimaal 50% uit vrouwen bestaan.
-Een betere uitleg van de regels waaraan de deelnemers zich moeten houden, vanuit de EBU naar de delegaties.
-Meer beveilingsmedewerkers achter de schermen.
-De mogelijkheid om een gebiedsverbod in te stellen voor personen die zich achter de schermen misdragen.

Dat moet inderdaad voldoende zijn om de media en het naeve deel van de fans te overtuigen. Maar per saldo is het ESF dan nog net zo kapot als het nu is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 14 september 2024 @ 16:21:05 #12
484865 Sableheart
pi_214979187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:14 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja hier geloof ik dus ook niet in he, ik denk dat er geen enkele situatie bestaat waarin Isral eruit gezet zou worden, net zoals ze dit nooit zouden doen bij de Big 5. Gewoon absoluut niet.

Ik geloof ook niet dat KAN aangesproken is op hun gedrag dit jaar. Er ging een gerucht dat die stylist er op zaterdag uit is gezet en dat ze aan de andere kant van de arena waren gezet, maar dan hadden ze zelf van de daken geschreeuwd hoe oneerlijk dat was en we hoorden niets. Dus ik vraag me af of ze dit jaar berhaupt aangesproken zijn.
Een jaar geleden zou ik ook niet gedacht hebben dat Nederland gediskwalificeerd kon worden. En de afgelopen editie was voor de EBU een behoorlijke ramp, waarbij ze veel vertrouwen van de deelnemende omroepen zijn kwijtgeraakt.

Ik acht het inderdaad onwaarschijnlijk dat een dergelijke aanscherping er komt, maar helemaal uitsluiten wil ik het niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Wat ik verwacht, zijn vooral symboolmaatregelen of maatregelen die zo vanzelfsprekend zouden moeten zijn dat er geen dreigement van een boycot van n of meerdere landen voor nodig zou moeten zijn. Denk dan aan:

-Geen persfotografen die je letterlijk binnen 10 seconden na je optreden lastigvallen achter het podium.
-Minder verplichtingen voor zinloze Tiktok-filmpjes die niemand kijkt.
-Veel minder persaccreditaties voor fanpers in de hal.
-De gelegenheid voor deelnemers om op vragen van journalisten in de persconferenties niet te antwoorden.
-Een vertrouwenspersoon waar deelnemers klachten in kunnen dienen.
-De reference group moet voortaan voor minimaal 50% uit vrouwen bestaan.
-Een betere uitleg van de regels waaraan de deelnemers zich moeten houden, vanuit de EBU naar de delegaties.
-Meer beveilingsmedewerkers achter de schermen.
-De mogelijkheid om een gebiedsverbod in te stellen voor personen die zich achter de schermen misdragen.

Dat moet inderdaad voldoende zijn om de media en het naeve deel van de fans te overtuigen. Maar per saldo is het ESF dan nog net zo kapot als het nu is.
Met de sponsoring van het ESF door social media sites de afgelopen paar jaar, en met de insteek van het EBU/ESF social media team, zou ik de eerste twee punten die je noemt geen symboolmaatregelen willen noemen. Dat zouden ze natuurlijk wel moeten zijn, maar het feit dat ze dat niet zijn is nu juist een van de pijnpunten.
  zondag 15 september 2024 @ 00:16:28 #13
97341 Fred_B
pi_214984387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 16:21 schreef Sableheart het volgende:

[..]
Met de sponsoring van het ESF door social media sites de afgelopen paar jaar, en met de insteek van het EBU/ESF social media team, zou ik de eerste twee punten die je noemt geen symboolmaatregelen willen noemen. Dat zouden ze natuurlijk wel moeten zijn, maar het feit dat ze dat niet zijn is nu juist een van de pijnpunten.
Het is mentaal misschien pijnlijk, maar zelfs de EBU moet wel iets van een zakelijk inzicht hebben dat er, ondanks de 160 miljoen kijkers naar de show, nauwelijks behoefte is aan hun sociale media-activiteiten.

Zo gaat dat soms. Heel Nederland is dol op de Efteling, maar die slagen er maar niet in om een mascotte te ontwerpen die zorgt voor extra succesvolle merchandise-verkopen. Heel Nederland is dol op wielrennen, de Tour, de klassiekers, maar een meerdaagse etappekoers door Nederland komt nooit echt van de grond. We vinden voetbal allemaal geweldig, maar de Eerste Divisie hangt er maar een beetje bij.

Zo vinden we ook het concept ESF fantastisch, maar of die deelnemer uit Georgi of San Marino verder nog iets te melden heeft of een stukje akoestisch kan doen van zijn inzending, boeit niemand. Nu is het wel zo dat het huidige sociale media-team totaal geen talent heeft, alleen voor het snel bereiken van de irritatiegrens, maar ik zou ook niet weten wat voor aanbod wel een versterking van het product ESF zou betekenen. Hooguit dat beelden van uithijgende artiesten na hun optredens in geen enkele behoefte voorzien. Maar ik zou zeggen dat de EBU eerst eens moet nadenken hoe ze iets kunnen fabriceren waar ook iemand op zit te wachten, en om de uitkomst daarvan eerst met de landen door te spreken, in plaats van vooral met kwantiteit te komen waarvoor de artiesten steeds mogen komen opdraven, in de hoop dat er in totaal dan redelijke aantallen views uitkomen. Dat zou normaal moeten zijn, maar dat gebeurt blijkbaar niet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 september 2024 @ 20:38:03 #14
163650 Greys
pi_215002200
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 september 2024 @ 22:46:52 #15
506462 HenkjeNL2
pi_215003285
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 20:38 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Pff nou en ondertussen heeft ie het zelf alweer afgezwakt met z’n laatste interview
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:25:27 #16
2681 Dave
pi_215006270
quote:
[ x ]
Inmiddels inderdaad verworden tot “Coochie Coochie EBU *;
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:39:47 #17
257772 Pisces29
pi_215006388
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:46 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Pff nou en ondertussen heeft ie het zelf alweer afgezwakt met z’n laatste interview
Dit wel, ja.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 september 2024 @ 19:29:14 #18
163650 Greys
pi_215011016
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:46 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Dat is een beetje jammer inderdaad.
Doet voor mij gelukkig niet af aan het feit dat het PRECIES was wat ik op dat moment persoonlijk even nodig had. Ome Cor die met passie en vanuit z'n tenen verwoordde wat we daar en toen zo ongeveer allemaal voelden.

Het is niet dat hij nu op z'n knien zijn excuses ervoor heeft aangeboden ofzo. En iedereen heeft er recht op om er inmiddels wat anders/milder over te voelen, al dan niet gebaseerd op eventuele nieuwe info die wij nog niet weten bv. Ik ben en blijf blij dat hij het destijds riep. En ik denk Joost ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 september 2024 @ 00:44:26 #19
448771 Nexum
pi_215013898
Ik vind de discussie rondom de pers en social media wel een lastige. Aan de ene kant ben ik absoluut vr het beschermen van kandidaten hun mentale gezondheid. Ik kan me heel goed voorstellen hoeveel druk er op die artiesten af komt, zeker als je ook nog eens minder goed met veel prikkels om kunt gaan in het geval van Joost bijvoorbeeld. Daarnaast staan sommige delegaties (kuch Azerbaijan) er ook wel om bekend om behoorlijk wat druk op hun deelnemers te leggen. In die zin is het dus wel goed als de pers wat minder als havikken op die artiesten gaan zitten.

Aan de andere kant, ik vind het wel jammer dat met de rehearsals bijvoorbeeld alles ontzettend voor ons wordt afgesloten. Ik mis echt de 2016-2019 tijd waarin we alles vanaf het begin konden volgen. Ja, tuurlijk die allereerste ragebait reacties waren kut. Kijk naar Blanche bijvoorbeeld. Maar dat hoort er nou ook eenmaal een beetje bij en zorgde wel echt voor een intens gevoel. De rehearsal weken waren soms echt nog intenser dan het hele ESF zelf, en de momenten tussendoor met artiesten via de livestreams waren soms ook echt hilarisch. Nu haal je dat toch een beetje van de fans weg door alles door te zetten naar social media.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 september 2024 @ 07:07:18 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_215014327
quote:
[ x ]
Schraal Hans. Waar gaat het over :? Er wordt zoveel mooie tv gemaakt.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 september 2024 @ 22:27:55 #21
484748 Aadrianus
pi_215076869
  zondag 29 september 2024 @ 19:46:39 #22
97341 Fred_B
pi_215130742
twitter

0.003 x 150 miljoen is toch al duizend keer echt fantastisch 8-)
  maandag 30 september 2024 @ 20:24:06 #23
97341 Fred_B
pi_215140268
En nu ook 50 miljoen YouTube views voor de videoclip *O* *O* *O*
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:42:06 #24
149892 hole1988
hallo
pi_215150954
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 20:24 schreef Fred_B het volgende:
En nu ook 50 miljoen YouTube views voor de videoclip *O* *O* *O*
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
238.175.206 - 288.211.795 - Little Big - Uno - Russia 🇷🇺 - Official Music Video - Eurovision 2020
125.105.920 - 175.142.509 - Netta - TOY - Israel - Official Music Video - Eurovision 2018
 58.701.017 - 108.737.606 - Mneskin - Zitti E Buoni - Italy 🇮🇹 - Grand Final - Eurovision 2021
 41.152.170 -  91.188.759 - Alexander Rybak - Fairytale - LIVE | Norway 🇳🇴 | Grand Final | Winner of Eurovision 2009
 24.515.665 -  74.552.254 - Lena - Satellite - Germany 🇩🇪 Official Music Video - Eurovision 2010
 16.286.762 -  66.323.351 - Loreen - Euphoria | Sweden 🇸🇪 | Live - Grand Final - Winner of Eurovision 2012
 14.938.933 -  64.975.522 - Jessy Matador - Allez Ola Ol (France) - Eurovision Song Contest 2010 - Music Video
  5.116.506 -  55.153.095 - Hadise - Dm Tek Tek (Turkey)
  4.885.862 -  54.922.451 - Lordi - Hard Rock Hallelujah - 🇫🇮 Finland - Grand Final - Eurovision 2006 Winner
  4.378.813 -  54.415.402 - Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai | Ukraine 🇺🇦 | Grand Final - Eurovision 2007
  3.914.728 -  53.951.317 - Mns Zelmerlw - Heroes (Sweden) - LIVE at Eurovision 2015 Grand Final
  2.940.117 -  52.976.706 - Netta - Toy - Israel - LIVE - Grand Final - Eurovision 2018
  1.929.774 -  51.966.363 - Sergey Lazarev - You Are The Only One 🇷🇺 Russia - Grand Final - Eurovision 2016
          0 -  50.036.589 - Joost Klein - Europapa | Netherlands 🇳🇱 | Official Music Video | Eurovision 2024
 -1.218.335 -  48.818.254 - Eleni Foureira - Fuego - Cyprus - LIVE - Grand Final - Eurovision 2018
 -5.709.665 -  44.326.924 - Conchita Wurst - Rise Like a Phoenix (Austria) 2014 LIVE Eurovision Second Semi-Final
 -6.225.027 -  43.811.562 - Duncan Laurence - Arcade - 🇳🇱 Netherlands - Grand Final - Eurovision 2019
 -7.480.746 -  42.555.843 - Emmelie de Forest - Only Teardrops - Denmark 🇩🇰 - Official Music Video - Eurovision 2013
 -7.751.790 -  42.284.799 - Chanel - SloMo - LIVE - Spain 🇪🇸 - Grand Final - Eurovision 2022
-10.719.531 -  39.317.058 - Go_A - SHUM - Ukraine 🇺🇦 Official Music Video - Eurovision 2021
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:30:10 #25
97341 Fred_B
pi_215152631
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:42 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Kan je eigenlijk ook zien hoeveel views die per dag krijgt? Want dat wordt uiteraard wel minder, maar met iets van 3,5 week sinds de 49 miljoen toch nog zo’n 40.000 views per dag. En daar komen dan nog de Spotify streams bij en de views voor de live-versie.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:38:51 #26
149892 hole1988
hallo
pi_215152740
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Kan je eigenlijk ook zien hoeveel views die per dag krijgt? Want dat wordt uiteraard wel minder, maar met iets van 3,5 week sinds de 49 miljoen toch nog zo’n 40.000 views per dag. En daar komen dan nog de Spotify streams bij en de views voor de live-versie.
1,3 miljoen in 33 dagen. Dan zit je idd tegen de 40k per dag.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 3 oktober 2024 @ 20:42:05 #27
495774 NailQueen
pi_215171073
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:38 schreef hole1988 het volgende:

[..]
1,3 miljoen in 33 dagen. Dan zit je idd tegen de 40k per dag.
In de most watched videos is hij inmiddels ingehaald door Slimane, Baby Lasagna en Alexander Rybak

Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:54:53 #28
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215176233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 20:42 schreef NailQueen het volgende:

[..]
In de most watched videos is hij inmiddels ingehaald door Slimane, Baby Lasagna en Alexander Rybak

Slimane heeft nog niet de officile clip van Europapa in gehaald.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 6 oktober 2024 @ 02:16:29 #29
2651 svann
night-hawk
pi_215189455
Zijn jullie dit ook al ergens tegen gekomen?
Europapa Covid-test: https://www.amazon.nl/dp/(...)Yg&tag=dradisplay-20

Een must-have voor de echte Joost-fan. :P
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 7 oktober 2024 @ 00:33:41 #30
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215197940
Heeft iemand hier mee gekregen dat Daan Koens (uit het creatieve team van Joost Klein) een 20-jarige Oekraiense fan heeft bedreigd?

Zie:
twitter
  maandag 7 oktober 2024 @ 06:12:57 #31
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215198292
Wat hij gezegd hebt kan niet. Maar dat mens is echt gek. Het was haar recht om te weten of Joost een relatie heeft??

CCTV afstruinen om te kijken of hij daar loopt...
  maandag 7 oktober 2024 @ 07:30:43 #32
210969 Em31
pi_215198456
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 06:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat hij gezegd hebt kan niet. Maar dat mens is echt gek. Het was haar recht om te weten of Joost een relatie heeft??

Ik zag dit op Reddit, die persoon was helemaal trots. Had uren ( :') !) beveiligingsbeelden van Japan bekeken om Joost te vinden en eiste toen dat hij bekend moest maken wie een onbekend meisje bij hun was. Want ze hadden recht om te weten of Joost een relatie heeft. Koekoek.

Volgens mij kun je ze beter compleet negeren, maar een aantal van die ‘fans’ zijn echt helemaal gestoord.
  maandag 7 oktober 2024 @ 08:34:39 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215198728
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 00:33 schreef Mishu het volgende:
Heeft iemand hier mee gekregen dat Daan Koens (uit het creatieve team van Joost Klein) een 20-jarige Oekraiense fan heeft bedreigd?

Zie:[ x ]
Zou een Oekranse fan KANKERHOER wel begrijpen omdat ie het in caps typt?
Laffe huichelaar
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 09:35:33 #34
163650 Greys
pi_215199090
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 07:30 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik zag dit op Reddit, die persoon was helemaal trots. Had uren ( :') !) beveiligingsbeelden van Japan bekeken om Joost te vinden en eiste toen dat hij bekend moest maken wie een onbekend meisje bij hun was. Want ze hadden recht om te weten of Joost een relatie heeft. Koekoek.

Volgens mij kun je ze beter compleet negeren, maar een aantal van die ‘fans’ zijn echt helemaal gestoord.
Jup. Dat hele fandom zit vol complete gekken. Krij heeft er ook een paar van. Joker Out ook. Leuk joh, die nieuwe generatie esf fans die daarna compleet obsessief worden en die lui elke seconde van de dag stalken en eisen alles over ze te weten.

En omdat die Daan (geen idee wie dat is, ik ben te oud om alles te volgen) uit z'n panty is geschoten tegen een Oekranse - zij was immers degene met die bewakingsvideo - is hij natuurlijk nu ook meteen 'pro Russian'. :')

Ik denk dat je tegenwoordig maar gewoon beter niet meer mee kunt doen aan het Songfestival als je een jonge deelnemer bent die de jeugd aanspreekt want voor je het weet heb je een kudde complete doorgeslagen idioten aan je kleed hangen.

Die Daan moet dit natuurlijk echt niet zeggen maar ik snap ergens ook wel dat hij dat gestoorde gedrag helemaal zat is, hij werd immers ook gestalkt in dit geval. Misschien moeten Joost en co gewoon eens een maandje of twee totale mediastilte houden, kijken hoe leuk z'n gestoorde 'fans' dat vinden. Maar ja, dan heb je de normale fans en jezelf er ook weer mee.

Social media verziekt best veel. Ook het Songfestival. En het ESF socials team werkt daar zelf aan mee door het zo belangrijk te maken.

Vroeger was alles beter.
Nou ja, in elk geval dat deel dan.

[ Bericht 7% gewijzigd door Greys op 07-10-2024 11:16:30 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 oktober 2024 @ 11:35:40 #35
495774 NailQueen
pi_215200072
Wtf. Laat dit maar niet aan de Arans zien. Die kiezen natuurlijk maar n kant.
  roze maandag 7 oktober 2024 @ 11:36:56 #36
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215200082
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 07:30 schreef Em31 het volgende:

[..]

Joost had daar volgens mij ook een live video over opgenomen.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 7 oktober 2024 @ 11:43:49 #37
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215200138
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 11:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Joost had daar volgens mij ook een live video over opgenomen.
Het stalken inderdaad
  maandag 7 oktober 2024 @ 11:44:47 #38
506053 d_elise
pi_215200148
Had die Daan ook niet z'n excuses ervoor aangeboden vlak daarna? In ieder geval voor het gekozen taalgebruik geloof ik. Het is niet goed om zo tekeer te gaan natuurlijk, maar als je als relatief onbekende vriend van Joost samen met hem (en wie er dan ook bij was) gestalkt wordt op je vakantie door obsessieve fans, snap ik dat je een keer uit je slof schiet. Zeker omdat Joost zelf al meermaals heeft aangegeven dat hij dit soort gedrag begrijpelijk echt niet kan waarderen.
  maandag 7 oktober 2024 @ 11:46:40 #39
210969 Em31
pi_215200165
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 09:35 schreef Greys het volgende:

[..]
Jup. Dat hele fandom zit vol complete gekken. Krij heeft er ook een paar van. Joker Out ook. Leuk joh, die nieuwe generatie esf fans die daarna compleet obsessief worden en die lui elke seconde van de dag stalken en eisen alles over ze te weten.

En omdat die Daan (geen idee wie dat is, ik ben te oud om alles te volgen) uit z'n panty is geschoten tegen een Oekranse - zij was immers degene met die bewakingsvideo - is hij natuurlijk nu ook meteen 'pro Russian'. :')

Ik denk dat je tegenwoordig maar gewoon beter niet meer mee kunt doen aan het Songfestival als je een jonge deelnemer bent die de jeugd aanspreekt want voor je het weet heb je een kudde complete doorgeslagen idioten aan je kleed hangen.

Die Daan moet dit natuurlijk echt niet zeggen maar ik snap ergens ook wel dat hij dat gestoorde gedrag helemaal zat is, hij werd immers ook gestalkt in dit geval. Misschien moeten Joost en co gewoon eens een maandje of twee totale mediastilte houden, kijken hoe leuk z'n gestoorde 'fans' dat vinden. Maar ja, dan heb je de normale fans en jezelf er ook weer mee.

Social media verziekt best veel. Ook het Songfestival. En het ESF socials team werkt daar zelf aan mee door het zo belangrijk te maken.

Vroeger was alles beter.
Nou ja, in elk geval dat deel dan.
Ja er zullen altijd wel obsessieve fans geweest zijn, maar ik verbaas me echt hoe extreem dit nu allemaal is. Had ook nooit verwacht dat hij z populair buiten Nederland/Belgi zou zijn en wat voor idioot gedoe daar allemaal bij komt kijken. Iedereen wil elkaar overtreffen als grootste fan ofzo? Inderdaad wel een ding om over na te denken voordat je aan het Songfestival mee gaat doen. :{
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 12:12:32 #40
163650 Greys
pi_215200455
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 11:46 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja er zullen altijd wel obsessieve fans geweest zijn, maar ik verbaas me echt hoe extreem dit nu allemaal is. Had ook nooit verwacht dat hij z populair buiten Nederland/Belgi zou zijn en wat voor idioot gedoe daar allemaal bij komt kijken. Iedereen wil elkaar overtreffen als grootste fan ofzo? Inderdaad wel een ding om over na te denken voordat je aan het Songfestival mee gaat doen. :{
Het is voornamelijk van dat jonge grut dat zich als enge zuignapjes op de Joosten en Krij's en Jokertjes enzo hebben gestort en hen tot hun 'bezit' hebben gemaakt. Every move you make I'll be watching you.

Ttdat een van die jongens iets verkeerd zegt of iets niet doet wat zij wel willen of (zoals bv Krij) op het podiums niks wil zeggen over de Palestijnse vlag van iemand in het publiek, want dan vliegt datzelfde jonge tuig diegene meteen online naar de strot en hebben ze afgedaan en worden ze gecancelled.

:') :') :')

Een social media ESF-slangenkuil is het geworden de laatste jaren. Doodeng volk, die nieuwe 'fans'. Begon eigenlijk vooral in het jaar van Marius Bear die ineens z gepest en aangevallen werd online dat mede-deelnemers er iets van moesten zeggen namens ESF. Sindsdien is alles alleen maar rotter geworden.

Als het Eurovisie niet kapot gaat aan de EBU dan wel aan de nieuwe fans.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 07-10-2024 12:46:21 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze maandag 7 oktober 2024 @ 12:23:27 #41
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215200590
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]
Het is voornamelijk van dat jonge grut dat zich als enge zuignapjes op de Joosten en Krij's en Jokertjes enzo hebben gestort en hen tot hun 'bezit' hebben gemaakt. Every move you make I'll be wat hing you.

Ttdat een van die jongens iets verkeerd zegt of iets niet doet wat zij wel willen of (zoals bv Krij) op het podiums niks wil zeggen over de Palestijnse vlag van iemand in het publiek, want dan vliegt datzelfde jonge tuig diegene meteen online naar de strot en hebben ze afgedaan en worden ze gecancelled.

Een social media ESF-slangenkuil is het geworden de laatste jaren. Doodeng volk, die nieuwe 'fans'. Begon eigenlijk vooral in het jaar van Marius Bear die ineens z gepest en aangevallen werd online dat mede-deelnemers er iets van moesten zeggen namens ESF. Sindsdien is alles alleen maar rotter geworden.

Die jonge fans zijn wel echt fucked up next level. :')
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:31:45 #42
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215201253
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 06:12 schreef -Bubseltje- het volgende:

Ik heb het een beetje gevolgd. Het verhaal zit anders.

Diverse belegen 55+ dames in de Facebook groep International Joost Klein fans ofzo hadden rond etenstijd het idee goh laten we eens zoeken naar Joost op die youtube webcam.

Vervolgens vonden ze hem. Screenshot en videobeelden werden gedeeld. Iedereen nieuwsgierig.

Toen werd er een screenshot op Reddit geplaatst.

Weer iemand anders, die 20 jarige fan dus, heeft toen de hele video op TikTok gezet met een dramatisch muziekje er achter.

Toen werden de 'dreigementen' van Daan Koens op X gezet.

Voor mij zegt het wel iets over de types waar hij mee om gaat. Birds of a flock...
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:40:23 #43
210969 Em31
pi_215201317
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:31 schreef Mishu het volgende:

[..]
Ik heb het een beetje gevolgd. Het verhaal zit anders.

Diverse belegen 55+ dames in de Facebook groep International Joost Klein fans ofzo hadden rond etenstijd het idee goh laten we eens zoeken naar Joost op die youtube webcam.

Vervolgens vonden ze hem. Screenshot en videobeelden werden gedeeld. Iedereen nieuwsgierig.

Toen werd er een screenshot op Reddit geplaatst.

Weer iemand anders, die 20 jarige fan dus, heeft toen de hele video op TikTok gezet met een dramatisch muziekje er achter.

Toen werden de 'dreigementen' van Daan Koens op X gezet.

Voor mij zegt het wel iets over de types waar hij mee om gaat. Birds of a flock...
Ja precies, lekker jezelf laten stalken. Heel normaal dat mensen videobeelden uit een ander land gaan bekijken om een groep vrienden die op vakantie zijn te vinden.

Hij kan het beter negeren, maar dat je hier nu net gaat doen dat de mensen die gestalkt worden idioot zijn in plaats van de stalkers, nou nee.
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:45:48 #44
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215201351
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:40 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja precies, lekker jezelf laten stalken. Heel normaal dat mensen videobeelden uit een ander land gaan bekijken om een groep vrienden die op vakantie zijn te vinden.

Hij kan het beter negeren, maar dat je hier nu net gaat doen dat de mensen die gestalkt worden idioot zijn in plaats van de stalkers, nou nee.
Ik geef er geen waarde-oordeel aan, dit is wat er gebeurd is feitelijk gezien.

Ik vind trouwens met de marketing die gebruikt is en hoe Joost Klein als 'heartthrub' is neergezet niet gek dat diverse fangirls denken dat ze uiteindelijk zijn vriendin gaan worden. Ja, die zuignapjes zijn dom en gek, sowieso moet je je afvragen of Joost Klein met zijn achtergrond en reeds bekend gedrag de ideale 'boyfriend' is.

Maar je hebt wel boter op je hoofd als je niet ook je eigen aandeel ziet in het gedrag wat fans nu vertonen.

Die fangirls zitten echt in een lastige spagaat nu. Want ze zijn verliefd op Joost Klein maar die gaat nu gewoon lekker vakantie vieren uiteraard.

Ze mogen echter niks aan onvrede uitspreken want dan worden ze bij de 'stalkers' geschaard.

Lijkt me lastige positie voor die meiden _O-
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:48:24 #45
210969 Em31
pi_215201372
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:45 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind trouwens met de marketing die gebruikt is en hoe Joost Klein als 'heartthrub' is neergezet niet gek dat diverse fangirls denken dat ze uiteindelijk zijn vriendin gaan worden. Ja, die zuignapjes zijn dom en gek, sowieso moet je je afvragen of Joost Klein met zijn achtergrond en reeds bekend gedrag de ideale 'boyfriend' is.

Maar je hebt wel boter op je hoofd als je niet ook je eigen aandeel ziet in het gedrag wat fans nu vertonen.

Die fangirls zitten echt in een lastige spagaat nu. Want ze zijn verliefd op Joost Klein maar die gaat nu gewoon lekker vakantie vieren uiteraard.

Ze mogen echter niks aan onvrede uitspreken want dan worden ze bij de 'stalkers' geschaard.

Koekoek. Heb je zelf ook lekker mee zitten zoeken op die webcams?
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:48:58 #46
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215201376
Volgens mij is Joost Klein trouwens homo of bi, of een andere gender variatie.

Dus ze zijn verliefd op iemand wiens seksuele orientatie ze niet eens weten _O-
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:50:01 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215201385
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:48 schreef Em31 het volgende:

[..]
Koekoek. Heb je zelf ook lekker mee zitten zoeken op die webcams?
Wat? :')
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 13:52:43 #48
375570 crew  Cyan9
pi_215201415
quote:

[..]

Moet ik hieruit opmaken dat Joost niet op vakantie kan omdat de tere fans dit niet aankunnen? En dat desbetreffende fans rond lopen met desillusies door een zekere marketing (die ik persoonlijk niet herken)?

Heel amusant.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 7 oktober 2024 @ 13:56:59 #49
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215201469
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:52 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Moet ik hieruit opmaken dat Joost niet op vakantie kan omdat de tere fans dit niet aankunnen? En dat desbetreffende fans rond lopen met desillusies door een zekere marketing (die ik persoonlijk niet herken)?

Heel amusant.
Hij mag doen en laten wat hij wil.

Maar als meerdere mensen verliefd en verdwaasd rondlopen nu. Met hoe hij als een soort 'Elvis'/goede jongen gepresenteerd werd dan vind ik het niet gek allemaal.

Ik denk sowieso dat de blauwe Europapa een personage was wat hij wilde zijn maar dat de zwarte Europapa, met een duistere duivelse kant, het personage is wat hij nu is. Hij heeft gewoon 2 kanten die jongen en af en toe komt de duivel/demoon in hem naar buiten.

Dat zie je bijv in die mic die dan naar iemand in het publiek tegen iemand zijn hoofd wordt gegooid, die cameravrouw. Daarna sorry, sorry en geld er tegen aan. Hij is er trots op dat hij nooit sorry zegt.

Ik zie wat ik zie.
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 13:58:53 #50
375570 crew  Cyan9
pi_215201485
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:56 schreef Mishu het volgende:

[..]

Maar als meerdere mensen verliefd en verdwaasd rondlopen nu. Met hoe hij als een soort 'Elvis'/goede jongen gepresenteerd werd dan vind ik het niet gek allemaal.

Ik denk sowieso dat de blauwe Europapa een personage was wat hij wilde zijn maar dat de zwarte Europapa, met een duistere duivelse kant, het personage is wat hij nu is. Hij heeft gewoon 2 kanten die jongen en af en toe komt de duivel/demoon in hem naar buiten.

Dat zie je bijv in die mic die dan naar iemand in het publiek tegen iemand zijn hoofd wordt gegooid, die cameravrouw. Daarna sorry, sorry en geld er tegen aan. Hij is er trots op dat hij nooit sorry zegt.

Ik zie wat ik zie.
Laten we het daar maar bij houden inderdaad. De rest van je post kan ik helemaal niks mee. :s)
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 14:02:42 #51
375570 crew  Cyan9
pi_215201518
Hem verantwoordelijk houden voor wangedrag van "fans". Echt hoor.
  maandag 7 oktober 2024 @ 14:06:02 #52
210969 Em31
pi_215201549
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef Cyan9 het volgende:
Ja maar ze zijn verliefd op hem en hij gaat zomaar op vakantie?? Kan toch niet Cyan.
  roze maandag 7 oktober 2024 @ 14:06:44 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215201559
quote:
15s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:06 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja maar ze zijn verliefd op hem en hij gaat zomaar op vakantie?? Kan toch niet Cyan.
Omg en hij deelt het niet meteen als hij een vriendin heeft. Schande.
  maandag 7 oktober 2024 @ 14:07:42 #54
210969 Em31
pi_215201573
_O- Wat een wereld.
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 14:08:42 #55
375570 crew  Cyan9
pi_215201583
quote:

[..]
Eigenlijk eis ik van hem dat hij al z'n fans persoonlijk op de hoogte brengt over zijn geaardheid, relatiestatus en seksuele voorkeuren, maar h, wie ben ik.

:+
  roze maandag 7 oktober 2024 @ 14:09:12 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215201589
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:08 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Eigenlijk eis ik van hem dat hij al z'n fans persoonlijk op de hoogte brengt over zijn geaardheid, relatiestatus en seksuele voorkeuren, maar h, wie ben ik.

:+
Is toch wel het minste wat hij kan doen hoor.
  maandag 7 oktober 2024 @ 14:10:06 #57
495774 NailQueen
pi_215201598
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:12 schreef Greys het volgende:

[..]
Het is voornamelijk van dat jonge grut dat zich als enge zuignapjes op de Joosten en Krij's en Jokertjes enzo hebben gestort en hen tot hun 'bezit' hebben gemaakt. Every move you make I'll be watching you.

Het is niet alleen de ESF fans. Maar ook fans van populaire artiesten gaan heel ver. Een artiest zoals Chappell Roan heeft al aangegeven dat ze dit soort stalkergedrag niet normaal vindt.
  maandag 7 oktober 2024 @ 14:19:28 #58
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215201723
Dus hij mag niet op straat lopen midden in de nacht met een vriend en een vrouw?
Gewoon lopen niet eens hand in hand ofzo.

En dan het normaal vinden dat haar naam en gegevens openbaar worden gemaakt??

Volgens mij zit er ergens een schroefje of schroefjes los.
  maandag 7 oktober 2024 @ 14:27:47 #59
210969 Em31
pi_215201817
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dus hij mag niet op straat lopen midden in de nacht met een vriend en een vrouw?

Oh dat had ik nog gemist, kan er ook nog wel bij. Wtf.
  maandag 7 oktober 2024 @ 15:27:01 #60
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215202322
quote:

[..]
Hoe durft hij inderdaad :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 15:34:35 #61
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215202382
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:48 schreef Mishu het volgende:
Volgens mij is Joost Klein trouwens homo of bi, of een andere gender variatie.
Daar is zelfs een liedje over ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 15:43:51 #62
163650 Greys
pi_215202457
quote:

[..]
Ik vind trouwens met de marketing die gebruikt is en hoe Joost Klein als 'heartthrub' is neergezet niet gek dat diverse fangirls denken dat ze uiteindelijk zijn vriendin gaan worden.
Heh?? :?
Sorry hoor maar: hh?

quote:

Eh, als je er als fan niet mee om kunt gaat dat je idool een privleven heeft en daar ontevreden mee bent, ben je echt zo gek als een deur als fan. Koekoek.

quote:
Met zulke fans lijkt het me lastiger voor de artiesten dan voor de fans.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 15:44:45 #63
163650 Greys
pi_215202464
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:02 schreef Cyan9 het volgende:
Nou dit.
Koekoek...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 oktober 2024 @ 15:45:56 #64
464519 blackswangreen
pi_215202483
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 13:56 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zie wat ik zie.
Ik vind deze post een goed voorbeeld van hoe mensen werkelijk alles op zo'n kerel kunnen projecteren. Joost Klein is gewoon een mens, heeft z'n aardige kanten, heeft ook z'n minder aardige kanten, en geen van ons kent hem. De rest is allemaal je eigen projectie (net als van die obsessieve fans).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 15:46:33 #65
163650 Greys
pi_215202490
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 14:19 schreef -Bubseltje- het volgende:

Ja nogal. Een hele gereedschapskist zit er los.
Al liep hij wel hand in hand met een vrouw. Of man. Of uil. Hij is die fans niet verplicht single te blijven omdat hun hoop anders vervliegt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 15:48:16 #66
163650 Greys
pi_215202509
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 15:45 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik vind deze post een goed voorbeeld van hoe mensen werkelijk alles op zo'n kerel kunnen projecteren. Joost Klein is gewoon een mens, heeft z'n aardige kanten, heeft ook z'n minder aardige kanten, en geen van ons kent hem. De rest is allemaal je eigen projectie (net als van die obsessieve fans).
Jup. Elk dingetje komt onder een vergrootglas en elk dingetje wordt uitgelegd zoals het in hun eigen hoofd wel met zijn. Brrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze maandag 7 oktober 2024 @ 16:24:02 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215202831
quote:

[..]

Nou ik heb ergens even een afslag gemist denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 16:27:07 #68
163650 Greys
pi_215202859
Hoe werken die hoofdjes dan, denken ze echt dat Joost of wie van de artiesten dan ook op een dag denkt 'Gut wat enorm leuk die obsessieve knettergekke stalker, daar wil ik mee trouwen'?

Mijn hond heeft ook een flinke fanclub op Twitter, ik hoop niet dat iemand daar denkt dat hij ooit verliefd op ze wordt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze maandag 7 oktober 2024 @ 16:28:35 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_215202872
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 16:27 schreef Greys het volgende:
Hoe werken die hoofdjes dan, denken ze echt dat Joost of wie van de artiesten dan ook op een dag denkt 'Gut wat enorm leuk die obsessieve knettergekke stalker, daar wil ik mee trouwen'?

Mijn hond heeft ook een flinke fanclub op Twitter, ik hoop niet dat iemand daar denkt dat hij ooit verliefd op ze wordt.
Als je 11 bent ofzo snap ik dit nog ergens wel. :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 16:43:01 #70
163650 Greys
pi_215203028
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 16:28 schreef Ama het volgende:

[..]
Als je 11 bent ofzo snap ik dit nog ergens wel. :')
Hahaha ja ok, maar bij 12 houdt het toch wel op.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 oktober 2024 @ 16:43:08 #71
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_215203030
Ik volg de joost klein reddit een beetje en daar krijg ik dit zijdelings mee, maar dan ook vooral mensen die zich ergeren aan de stalkende fans. Speelt zich verder vooral op TikTok af denk ik.
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 16:48:18 #72
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_215203087
quote:
Mijn hart, wat doe je. ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 7 oktober 2024 @ 16:53:07 #73
210969 Em31
pi_215203135
Maar even wat anders tussendoor. :P Wat streams betreft is Joost nog steeds lekker bezig. Leuk voor ‘m. :Y
twitter
  maandag 7 oktober 2024 @ 17:08:38 #74
2681 Dave
pi_215203305
Ok, het is nu officieel: Daveopkantoordag = Joostophefdag.
  maandag 7 oktober 2024 @ 17:11:01 #75
2681 Dave
pi_215203326
quote:
Ik duik het bed in met degeen die me het eerst vindt op CCTV beelden van m'n vakantie.
  maandag 7 oktober 2024 @ 17:12:05 #76
2681 Dave
pi_215203346
Hallo! Dit was overdrachtelijk bedoeld. Ik zal de DM's in m'n inbox negeren.
  maandag 7 oktober 2024 @ 17:15:03 #77
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_215203381
quote:
14s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:11 schreef Dave het volgende:

[..]
Ik duik het bed in met degeen die me het eerst vindt op CCTV beelden van m'n vakantie.
Nice, ga ik vast fanfiction over je schrijven.
  maandag 7 oktober 2024 @ 17:26:25 #78
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215203529
Ik vind Daan Koens op basis van dat filmpje trouwens wel een echte kansenparel :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 17:59:09 #79
163650 Greys
pi_215203951
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:26 schreef Mishu het volgende:
Ik vind Daan Koens op basis van dat filmpje trouwens wel een echte kansenparel :')
Waarom dan?
(Heb de video niet gekeken aangezien het hun privtijd is).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:04:05 #80
2681 Dave
pi_215203981
In welke social media app zou die chat eigenlijk plaats gevonden moeten hebben?

Sorry, deze boomer kent alleen Facebook.. Op zowel TikTok als Insta zie ik nog een daankoens4 user, met historie, dus ik snap dat 'Account not found' nog niet helemaal.

Dus hoe echt is die video eigenlijk?
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:09:13 #81
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215204054
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]
Waarom dan?
(Heb de video niet gekeken aangezien het hun privtijd is).
Waarom vraag je het dan aan mij?
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:09:42 #82
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215204058
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:04 schreef Dave het volgende:
In welke social media app zou die chat eigenlijk plaats gevonden moeten hebben?

Sorry, deze boomer kent alleen Facebook.. Op zowel TikTok als Insta zie ik nog een daankoens4 user, met historie, dus ik snap dat 'Account not found' nog niet helemaal.

Dus hoe echt is die video eigenlijk?
TikTok. Daan Koens heeft zelf op de aantijgingen gereageerd al en bevestigd dat het echt is.
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:14:28 #83
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215204097
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 17:08 schreef Dave het volgende:
Ok, het is nu officieel: Daveopkantoordag = Joostophefdag.
Zijn daar wel camerabeelden van?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 18:16:08 #84
163650 Greys
pi_215204116
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:09 schreef Mishu het volgende:

[..]
Eh, JIJ schrijft hier dat je het op basis van die video een 'kansenparel' vindt toch? Dan is 'waarom vind je dat' geen gekke vraag hoor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:24:06 #85
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215204211
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:16 schreef Greys het volgende:

[..]
Eh, JIJ schrijft hier dat je het op basis van die video een 'kansenparel' vindt toch? Dan is 'waarom vind je dat' geen gekke vraag hoor.
Nou, kijk zelf maar.

Ik ben zelf een voorstander van zo dicht bij de bron blijven en mensen zelf hun mening laten vormen op basis van feitelijke broninformatie. Zo heb ik dat geleerd bij geschiedenis op school. Zelf observeren en nadenken.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 18:27:58 #86
163650 Greys
pi_215204256
Ok dan niet joh.
Kom hier dan niet iemand uitmaken voor van alles en nog wat zonder enige onderbouwing erbij waarom je dat vindt, want dan kan je 'waarom' verwachten.

En nee ik ga die video niet kijken want die mensen hebben recht op priv. ^O^

(Ik neem tenminste aan dat je het over de video met hun privbeelden hebt en niet over de video met screenshots van de dm's? Want die heb ik wel gezien omdat die hier stond. Als je het over die dm's hebt is dat niet echt duidelijk. Die dm's van hem vind ik ook niet bepaald fraai maar ik denk dat je zelf ook niet zo netjes zou reageren als men van je eist alles van je priv te mogen weten. Ik tenminste niet.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:34:11 #87
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215204332
quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:27 schreef Greys het volgende:
Ok dan niet joh.
Kom hier dan niet iemand uitmaken voor van alles en nog wat zonder enige onderbouwing erbij waarom je dat vindt, want dan kan je 'waarom' verwachten.

En nee ik ga die video niet kijken want die mensen hebben recht op priv. ^O^

(Ik neem tenminste aan dat je het over de video met hun privbeelden hebt en niet over de video met screenshots van de dm's? Want die heb ik wel gezien omdat die hier stond. Als je het over die dm's hebt is dat niet echt duidelijk. Die dm's van hem vind ik ook niet bepaald fraai maar ik denk dat je zelf ook niet zo netjes zou reageren als men van je eist alles van je priv te mogen weten. Ik tenminste niet.)
Ik zou zeggen: kijk, observeer. En bepaal zelf je mening. Denk zelf na.
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:36:45 #88
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_215204365
Denk zelf nog even langer na. Valt het kwartje misschien ook nog? Het normaal vinden wat dat meisje deed? Hij heeft zijn excuses aangeboden.

En ja ik heb alles zelf gezien en geobserveerd.
  maandag 7 oktober 2024 @ 18:37:16 #89
210969 Em31
pi_215204370
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 19:06:49 #90
163650 Greys
pi_215204663
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Mishu het volgende:

[..]
"Ik bedoelde inderdaad niet het filmpje met de dm's maar die privbeelden Greys".

Zo moeilijk is het allemaal niet om gewoon een normale discussie te voeren. Behalve met jou, kennelijk.

Dit begint me te veel te lijken op "dOe zELF 0nDerZOek!". Maar eh nope, dat onderzoeken is namelijk stalken in dit geval. Dus ik bedank.

quote:
1s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:37 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou he?
Ik zag het eerlijk gezegd niet direct aankomen maar er stond ergens een wissel verkeerd idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 oktober 2024 @ 19:09:34 #91
2681 Dave
pi_215204688
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:14 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Zijn daar wel camerabeelden van?
Oh, vast, maar ik mag hopen goed afgeschermd!
  maandag 7 oktober 2024 @ 19:11:08 #92
2681 Dave
pi_215204702
Hallo, opa wordt te oud hoor, het gaat toch over dat DM filmpje?
  maandag 7 oktober 2024 @ 19:16:29 #93
464519 blackswangreen
pi_215204768
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:34 schreef Mishu het volgende:

[..]
Kijk, observeer, bepaal zelf je mening. En dan liefst een volledig absurde mening die helemaal niet is gebaseerd op wat je zojuist hebt geobserveerd.
  maandag 7 oktober 2024 @ 19:17:27 #94
210969 Em31
pi_215204782
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 19:06 schreef Greys het volgende:

[..]
"Ik bedoelde inderdaad niet het filmpje met de dm's maar die privbeelden Greys".

Zo moeilijk is het allemaal niet om gewoon een normale discussie te voeren. Behalve met jou, kennelijk.

Dit begint me te veel te lijken op "dOe zELF 0nDerZOek!". Maar eh nope, dat onderzoeken is namelijk stalken in dit geval. Dus ik bedank.
[..]
Nou he?
Ik zag het eerlijk gezegd niet direct aankomen maar er stond ergens een wissel verkeerd idd.
Dit lijkt me ondertussen gewoon het tweede account van die Za. Hier valt niet mee te praten. :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 19:26:27 #95
163650 Greys
pi_215204889
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Dave het volgende:
Daar kreeg ik geen antwoord op toen ik het vroeg dus het blijft gissen waar die mening nou precies op is gebaseerd.
Ook ik ben te oud voor raadspelletjes dus ik ga The Resident kijken. :Y)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 oktober 2024 @ 23:16:21 #96
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215207282
Even over heel iets anders: mensen zijn begonnen Joost Klein te ontvolgen. Staat nu op 1.7 miljoen volgers :?
  maandag 7 oktober 2024 @ 23:16:38 #97
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_215207283
quote:
10s.gif Op maandag 7 oktober 2024 19:11 schreef Dave het volgende:
Ja.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 oktober 2024 @ 23:51:12 #98
163650 Greys
pi_215207403
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Even over heel iets anders: mensen zijn begonnen Joost Klein te ontvolgen. Staat nu op 1.7 miljoen volgers :?
Geen idee hoeveel hij er eerst had maar ik wens dat het betekent dat hij de vervelendste volgers gewoon massaal geblocked heeft en daar de komende dagen lekker mee doorgaat. B-)

En de koekwausen allemaal huilen straks omdat Hun Grote Liefde en Aanstaande Echtgenoot ze geblocked heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 7 oktober 2024 @ 23:59:43 #99
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_215207425
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 23:16 schreef Mishu het volgende:
Ja met mijn kloons, anijsbeer, icebeer en aloe_veer heb ik gelijk op ontvolgen gedrukt. Dat zal het zijn. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 8 oktober 2024 @ 00:29:19 #100
375570 crew  Cyan9
pi_215207489
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 18:09 schreef Mishu het volgende:

[..]
Als je wat stelt, dan is het niet zo vreemd om dat te onderbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')