abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214963892

Nederland w/
Deelnemer: Joost Klein
Leeftijd: 26 jaar
Social media: Instagram Twitter YouTube TikTok
Titel inzending: Europapa
Taal inzending: Nederlands
Genre inzending: Gabberpop
Schrijvers muziek: Joost, Donnie, Tantu Beats, Paul Elstak, Thijmen Melissant
Schrijvers tekst: Joost, Donnie, Tantu Beats, Tim Haars
Loting: Tweede semi, tweede helft
Selectie methode: Interne selectie op 11 december, nummer presentatie op 29 februari.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die odds waar iedereen het hier de hele dag over heeft vind je hier. w/

Het gekozen nummer Europapa:

Zijn legendarische optreden op het ESF:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
:J
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 12 september 2024 @ 21:04:23 #2
2681 Dave
pi_214964040
quote:
Tijd voor de EBU om voor de verandering eens lekker transparant te doen:

twitter
C’est Davie :o)
  donderdag 12 september 2024 @ 21:09:13 #3
2681 Dave
pi_214964099
ESF-selectielid Sander Lantinga: ’AvroTros mag wel statement maken’

Sander Lantinga maakt deel uit van de Nederlandse selectiecommissie van het Eurovisie Songfestival (ESF). Toch meent hij dat omroep AvroTros „ook wel eens een keer een statement maken” in de discussie rond de Nederlandse deelname aan het liedjesfestijn.

Lantinga deed deze uitspraak donderdagavond in de talkshow Eva.

Jammer
Lantinga stelt dat niet meedoen uit protest tegen de diskwalificatie best tot de mogelijkheden kan behoren. „Als liefhebber en selectiecommissielid zou ik het heel jammer vinden”, aldus de dj. ” Maar ik denk wel: er is geen bewijs, Joost is vrijgesproken. Je mag ook wel een keer een statement maken.”

Tegelijkertijd vindt Lantinga dat „het volk op een moet staan. Als mensen willen dat we meedoen, dan moeten we kijken of er een mogelijkheid is.” Hij durft geen voorspelling te doen over de uitkomst van de dialoog tussen AvroTros en ESF-organisator EBU.

Uitstel
AvroTros maakte donderdag bekend langer de tijd te krijgen om te besluiten over deelname aan het Eurovisie Songfestival van volgend jaar. Het uitstel is gegeven tot 1 november.

De omroep is sinds enkele weken in gesprek met de EBU over het songfestival, onder meer over de diskwalificatie van Joost Klein en andere bezwaren over de gang van zaken achter de schermen. Die gesprekken zijn „constructief” maar lopen nog.

Bron: Telegraaf
  donderdag 12 september 2024 @ 22:59:46 #4
495774 NailQueen
pi_214965036
In november begint het nieuwe seizoen van Even Tot Hier weer toch? Dan verwacht ik van dit onderwerp een simpel liedje in 1 minuut of Davina Michelle die een nieuwe versie doet van Duurt te lang :P
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:04:15 #5
210969 Em31
pi_214965980
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:09 schreef Dave het volgende:
ESF-selectielid Sander Lantinga: ’AvroTros mag wel statement maken’
Tegelijkertijd vindt Lantinga dat „het volk op een moet staan. Als mensen willen dat we meedoen, dan moeten we kijken of er een mogelijkheid is.”
Dat is juist het probleem, dat gebeurt niet. :P
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:20:01 #6
484865 Sableheart
pi_214966044
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 12:35 schreef Sableheart het volgende:
Als ik kijk naar het type aanpassingen dat daadwerkelijk aan de bezwaren van de AvroTros tegemoet zouden komen (herziening van de regels mbt disqualificatie, verandering van het social media beleid, bescherming van de artiesten) dan zijn dat voor mijn gevoel allemaal zaken die normaal gesproken veel later in de voorbereiding naar het festival pas duidelijk worden. Voor de AvroTros is de positie die naast Martin Osterdahl gecreeerd is op zijn hoogst een stap in de goede richting, maar die rol is nog niet ingevuld, en vervolgens heeft zo iemand tijd nodig om de benodigde wijzigingen aan te brengen.

Tegelijkertijd staat de deadline voor inschrijving op half september. Ik zie niet gebeuren dat we voor die tijd zekerheid hebben. Als de EBU bereid is om een serieuze toenaderingspoging te doen, zal die moeten beginnen met het uitstellen van de deadline voor de AvroTros tot eind dit jaar, zodat ze tijd creeeren om de AT van hun goede bedoelingen te overtuigen.

Als we daar niets over horen, zie ik ons volgend jaar in ieder geval niet meedoen.
Stap 1 voor deelname is er in ieder geval.
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:33:00 #7
484865 Sableheart
pi_214966110
Stap 2 gaat zijn dat de EBU rond 20 oktober concretere wijzigingen aankondigt. Ik verwacht in ieder geval een verscherping van het disqualificatie beleid. Waarschijnlijk komen daar nog toezeggingen bij met betrekking tot eisen aan de artiesten en het social media beleid. Het moet voldoende concreet zijn zodat de AvroTros kan laten zien dat hun zorgen serieus genomen zijn (en gegeven hoe slecht afgelopen jaar voor het imago van het ESF was, wil de EBU sowieso wijzigingen doorvoeren). Er gaan altijd mensen zijn die roepen dat ze zich hebben laten afschepen, met name onder de grote Nederlandse fans, maar als Cornald in de talkshows een samenhangend verhaal kan ophangen, kunnen ze het grote publiek meekrijgen.
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:35:28 #8
484865 Sableheart
pi_214966125
En voor de duidelijkheid: als die aankondiging van concrete wijzigingen er niet komt, zie ik Nederland nog steeds NIET meedoen, wat Cornald ook roept.
  vrijdag 13 september 2024 @ 07:53:55 #9
484865 Sableheart
pi_214966234
Als er bij die aangekondigde maatregelen ook een verscherping van het niet-politiek beleid zit (in de zin dat het gedrag van de Israelische omroep afgelopen jaar duidelijk en expliciet tot een diskwalificatie zou leiden), heeft de AvroTros hun verhaal in ieder geval. Tegelijkertijd gaat het voor de EBU belangrijk zijn dat zo'n verscherping niet specifiek anti-Israel is, maar neergezet kan worden als een herbevestiging van de normen en waarden van het ESF, vanwege de politieke gevoeligheid van het onderwerp. Dat maakt dit ook de maatregel waarvan ik het het minst waarschijnlijk vind dat die genomen wordt.
  vrijdag 13 september 2024 @ 10:14:46 #10
210969 Em31
pi_214967267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:53 schreef Sableheart het volgende:
Als er bij die aangekondigde maatregelen ook een verscherping van het niet-politiek beleid zit (in de zin dat het gedrag van de Israelische omroep afgelopen jaar duidelijk en expliciet tot een diskwalificatie zou leiden), heeft de AvroTros hun verhaal in ieder geval. Tegelijkertijd gaat het voor de EBU belangrijk zijn dat zo'n verscherping niet specifiek anti-Israel is, maar neergezet kan worden als een herbevestiging van de normen en waarden van het ESF, vanwege de politieke gevoeligheid van het onderwerp. Dat maakt dit ook de maatregel waarvan ik het het minst waarschijnlijk vind dat die genomen wordt.
Ja hier geloof ik dus ook niet in he, ik denk dat er geen enkele situatie bestaat waarin Israël eruit gezet zou worden, net zoals ze dit nooit zouden doen bij de Big 5. Gewoon absoluut niet.

Ik geloof ook niet dat KAN aangesproken is op hun gedrag dit jaar. Er ging een gerucht dat die stylist er op zaterdag uit is gezet en dat ze aan de andere kant van de arena waren gezet, maar dan hadden ze zelf van de daken geschreeuwd hoe oneerlijk dat was en we hoorden niets. Dus ik vraag me af of ze dit jaar überhaupt aangesproken zijn.
  vrijdag 13 september 2024 @ 10:43:43 #11
97341 Fred_B
pi_214967443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 07:33 schreef Sableheart het volgende:
Stap 2 gaat zijn dat de EBU rond 20 oktober concretere wijzigingen aankondigt. Ik verwacht in ieder geval een verscherping van het disqualificatie beleid. Waarschijnlijk komen daar nog toezeggingen bij met betrekking tot eisen aan de artiesten en het social media beleid. Het moet voldoende concreet zijn zodat de AvroTros kan laten zien dat hun zorgen serieus genomen zijn (en gegeven hoe slecht afgelopen jaar voor het imago van het ESF was, wil de EBU sowieso wijzigingen doorvoeren). Er gaan altijd mensen zijn die roepen dat ze zich hebben laten afschepen, met name onder de grote Nederlandse fans, maar als Cornald in de talkshows een samenhangend verhaal kan ophangen, kunnen ze het grote publiek meekrijgen.
Wat ik verwacht, zijn vooral symboolmaatregelen of maatregelen die zo vanzelfsprekend zouden moeten zijn dat er geen dreigement van een boycot van één of meerdere landen voor nodig zou moeten zijn. Denk dan aan:

-Geen persfotografen die je letterlijk binnen 10 seconden na je optreden lastigvallen achter het podium.
-Minder verplichtingen voor zinloze Tiktok-filmpjes die niemand kijkt.
-Veel minder persaccreditaties voor fanpers in de hal.
-De gelegenheid voor deelnemers om op vragen van journalisten in de persconferenties niet te antwoorden.
-Een vertrouwenspersoon waar deelnemers klachten in kunnen dienen.
-De reference group moet voortaan voor minimaal 50% uit vrouwen bestaan.
-Een betere uitleg van de regels waaraan de deelnemers zich moeten houden, vanuit de EBU naar de delegaties.
-Meer beveilingsmedewerkers achter de schermen.
-De mogelijkheid om een gebiedsverbod in te stellen voor personen die zich achter de schermen misdragen.

Dat moet inderdaad voldoende zijn om de media en het naïeve deel van de fans te overtuigen. Maar per saldo is het ESF dan nog net zo kapot als het nu is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 14 september 2024 @ 16:21:05 #12
484865 Sableheart
pi_214979187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:14 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja hier geloof ik dus ook niet in he, ik denk dat er geen enkele situatie bestaat waarin Israël eruit gezet zou worden, net zoals ze dit nooit zouden doen bij de Big 5. Gewoon absoluut niet.

Ik geloof ook niet dat KAN aangesproken is op hun gedrag dit jaar. Er ging een gerucht dat die stylist er op zaterdag uit is gezet en dat ze aan de andere kant van de arena waren gezet, maar dan hadden ze zelf van de daken geschreeuwd hoe oneerlijk dat was en we hoorden niets. Dus ik vraag me af of ze dit jaar überhaupt aangesproken zijn.
Een jaar geleden zou ik ook niet gedacht hebben dat Nederland gediskwalificeerd kon worden. En de afgelopen editie was voor de EBU een behoorlijke ramp, waarbij ze veel vertrouwen van de deelnemende omroepen zijn kwijtgeraakt.

Ik acht het inderdaad onwaarschijnlijk dat een dergelijke aanscherping er komt, maar helemaal uitsluiten wil ik het niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 10:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Wat ik verwacht, zijn vooral symboolmaatregelen of maatregelen die zo vanzelfsprekend zouden moeten zijn dat er geen dreigement van een boycot van één of meerdere landen voor nodig zou moeten zijn. Denk dan aan:

-Geen persfotografen die je letterlijk binnen 10 seconden na je optreden lastigvallen achter het podium.
-Minder verplichtingen voor zinloze Tiktok-filmpjes die niemand kijkt.
-Veel minder persaccreditaties voor fanpers in de hal.
-De gelegenheid voor deelnemers om op vragen van journalisten in de persconferenties niet te antwoorden.
-Een vertrouwenspersoon waar deelnemers klachten in kunnen dienen.
-De reference group moet voortaan voor minimaal 50% uit vrouwen bestaan.
-Een betere uitleg van de regels waaraan de deelnemers zich moeten houden, vanuit de EBU naar de delegaties.
-Meer beveilingsmedewerkers achter de schermen.
-De mogelijkheid om een gebiedsverbod in te stellen voor personen die zich achter de schermen misdragen.

Dat moet inderdaad voldoende zijn om de media en het naïeve deel van de fans te overtuigen. Maar per saldo is het ESF dan nog net zo kapot als het nu is.
Met de sponsoring van het ESF door social media sites de afgelopen paar jaar, en met de insteek van het EBU/ESF social media team, zou ik de eerste twee punten die je noemt geen symboolmaatregelen willen noemen. Dat zouden ze natuurlijk wel moeten zijn, maar het feit dat ze dat niet zijn is nu juist een van de pijnpunten.
  zondag 15 september 2024 @ 00:16:28 #13
97341 Fred_B
pi_214984387
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 16:21 schreef Sableheart het volgende:

[..]
Met de sponsoring van het ESF door social media sites de afgelopen paar jaar, en met de insteek van het EBU/ESF social media team, zou ik de eerste twee punten die je noemt geen symboolmaatregelen willen noemen. Dat zouden ze natuurlijk wel moeten zijn, maar het feit dat ze dat niet zijn is nu juist een van de pijnpunten.
Het is mentaal misschien pijnlijk, maar zelfs de EBU moet wel iets van een zakelijk inzicht hebben dat er, ondanks de 160 miljoen kijkers naar de show, nauwelijks behoefte is aan hun sociale media-activiteiten.

Zo gaat dat soms. Heel Nederland is dol op de Efteling, maar die slagen er maar niet in om een mascotte te ontwerpen die zorgt voor extra succesvolle merchandise-verkopen. Heel Nederland is dol op wielrennen, de Tour, de klassiekers, maar een meerdaagse etappekoers door Nederland komt nooit echt van de grond. We vinden voetbal allemaal geweldig, maar de Eerste Divisie hangt er maar een beetje bij.

Zo vinden we ook het concept ESF fantastisch, maar of die deelnemer uit Georgië of San Marino verder nog iets te melden heeft of een stukje akoestisch kan doen van zijn inzending, boeit niemand. Nu is het wel zo dat het huidige sociale media-team totaal geen talent heeft, alleen voor het snel bereiken van de irritatiegrens, maar ik zou ook niet weten wat voor aanbod wel een versterking van het product ESF zou betekenen. Hooguit dat beelden van uithijgende artiesten na hun optredens in geen enkele behoefte voorzien. Maar ik zou zeggen dat de EBU eerst eens moet nadenken hoe ze iets kunnen fabriceren waar ook iemand op zit te wachten, en om de uitkomst daarvan eerst met de landen door te spreken, in plaats van vooral met kwantiteit te komen waarvoor de artiesten steeds mogen komen opdraven, in de hoop dat er in totaal dan redelijke aantallen views uitkomen. Dat zou normaal moeten zijn, maar dat gebeurt blijkbaar niet.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 september 2024 @ 20:38:03 #14
163650 Greys
pi_215002200
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 16 september 2024 @ 22:46:52 #15
506462 HenkjeNL2
pi_215003285
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2024 20:38 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Pff nou en ondertussen heeft ie het zelf alweer afgezwakt met z’n laatste interview
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:25:27 #16
2681 Dave
pi_215006270
quote:
[ x ]
Inmiddels inderdaad verworden tot “Coochie Coochie EBU *;
  dinsdag 17 september 2024 @ 11:39:47 #17
257772 Pisces29
pi_215006388
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:46 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Pff nou en ondertussen heeft ie het zelf alweer afgezwakt met z’n laatste interview
Dit wel, ja.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 september 2024 @ 19:29:14 #18
163650 Greys
pi_215011016
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 22:46 schreef HenkjeNL2 het volgende:

[..]
Dat is een beetje jammer inderdaad.
Doet voor mij gelukkig niet af aan het feit dat het PRECIES was wat ik op dat moment persoonlijk even nodig had. Ome Cor die met passie en vanuit z'n tenen verwoordde wat we daar en toen zo ongeveer allemaal voelden.

Het is niet dat hij nu op z'n knieën zijn excuses ervoor heeft aangeboden ofzo. En iedereen heeft er recht op om er inmiddels wat anders/milder over te voelen, al dan niet gebaseerd op eventuele nieuwe info die wij nog niet weten bv. Ik ben en blijf blij dat hij het destijds riep. En ik denk Joost ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 18 september 2024 @ 00:44:26 #19
448771 Nexum
pi_215013898
Ik vind de discussie rondom de pers en social media wel een lastige. Aan de ene kant ben ik absoluut vóór het beschermen van kandidaten hun mentale gezondheid. Ik kan me heel goed voorstellen hoeveel druk er op die artiesten af komt, zeker als je ook nog eens minder goed met veel prikkels om kunt gaan in het geval van Joost bijvoorbeeld. Daarnaast staan sommige delegaties (kuch Azerbaijan) er ook wel om bekend om behoorlijk wat druk op hun deelnemers te leggen. In die zin is het dus wel goed als de pers wat minder als havikken op die artiesten gaan zitten.

Aan de andere kant, ik vind het wel jammer dat met de rehearsals bijvoorbeeld alles ontzettend voor ons wordt afgesloten. Ik mis echt de 2016-2019 tijd waarin we alles vanaf het begin konden volgen. Ja, tuurlijk die allereerste ragebait reacties waren kut. Kijk naar Blanche bijvoorbeeld. Maar dat hoort er nou ook eenmaal een beetje bij en zorgde wel echt voor een intens gevoel. De rehearsal weken waren soms echt nog intenser dan het hele ESF zelf, en de momenten tussendoor met artiesten via de livestreams waren soms ook echt hilarisch. Nu haal je dat toch een beetje van de fans weg door alles door te zetten naar social media.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Trouwste user 2022 woensdag 18 september 2024 @ 07:07:18 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_215014327
quote:
[ x ]
Schraal Hans. Waar gaat het over :? Er wordt zoveel mooie tv gemaakt.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 september 2024 @ 22:27:55 #21
484748 Aadrianus
pi_215076869
  zondag 29 september 2024 @ 19:46:39 #22
97341 Fred_B
pi_215130742
twitter

0.003 x 150 miljoen is toch al duizend keer echt fantastisch 8-)
  maandag 30 september 2024 @ 20:24:06 #23
97341 Fred_B
pi_215140268
En nu ook 50 miljoen YouTube views voor de videoclip *O* *O* *O*
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 20:42:06 #24
149892 hole1988
hallo
pi_215150954
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 20:24 schreef Fred_B het volgende:
En nu ook 50 miljoen YouTube views voor de videoclip *O* *O* *O*
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
238.175.206 - 288.211.795 - Little Big - Uno - Russia 🇷🇺 - Official Music Video - Eurovision 2020
125.105.920 - 175.142.509 - Netta - TOY - Israel - Official Music Video - Eurovision 2018
 58.701.017 - 108.737.606 - Måneskin - Zitti E Buoni - Italy 🇮🇹 - Grand Final - Eurovision 2021
 41.152.170 -  91.188.759 - Alexander Rybak - Fairytale - LIVE | Norway 🇳🇴 | Grand Final | Winner of Eurovision 2009
 24.515.665 -  74.552.254 - Lena - Satellite - Germany 🇩🇪 Official Music Video - Eurovision 2010
 16.286.762 -  66.323.351 - Loreen - Euphoria | Sweden 🇸🇪 | Live - Grand Final - Winner of Eurovision 2012
 14.938.933 -  64.975.522 - Jessy Matador - Allez Ola Olé (France) - Eurovision Song Contest 2010 - Music Video
  5.116.506 -  55.153.095 - Hadise - Düm Tek Tek (Turkey)
  4.885.862 -  54.922.451 - Lordi - Hard Rock Hallelujah - 🇫🇮 Finland - Grand Final - Eurovision 2006 Winner
  4.378.813 -  54.415.402 - Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai | Ukraine 🇺🇦 | Grand Final - Eurovision 2007
  3.914.728 -  53.951.317 - Måns Zelmerlöw - Heroes (Sweden) - LIVE at Eurovision 2015 Grand Final
  2.940.117 -  52.976.706 - Netta - Toy - Israel - LIVE - Grand Final - Eurovision 2018
  1.929.774 -  51.966.363 - Sergey Lazarev - You Are The Only One 🇷🇺 Russia - Grand Final - Eurovision 2016
          0 -  50.036.589 - Joost Klein - Europapa | Netherlands 🇳🇱 | Official Music Video | Eurovision 2024
 -1.218.335 -  48.818.254 - Eleni Foureira - Fuego - Cyprus - LIVE - Grand Final - Eurovision 2018
 -5.709.665 -  44.326.924 - Conchita Wurst - Rise Like a Phoenix (Austria) 2014 LIVE Eurovision Second Semi-Final
 -6.225.027 -  43.811.562 - Duncan Laurence - Arcade - 🇳🇱 Netherlands - Grand Final - Eurovision 2019
 -7.480.746 -  42.555.843 - Emmelie de Forest - Only Teardrops - Denmark 🇩🇰 - Official Music Video - Eurovision 2013
 -7.751.790 -  42.284.799 - Chanel - SloMo - LIVE - Spain 🇪🇸 - Grand Final - Eurovision 2022
-10.719.531 -  39.317.058 - Go_A - SHUM - Ukraine 🇺🇦 Official Music Video - Eurovision 2021
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:30:10 #25
97341 Fred_B
pi_215152631
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 20:42 schreef hole1988 het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

Kan je eigenlijk ook zien hoeveel views die per dag krijgt? Want dat wordt uiteraard wel minder, maar met iets van 3,5 week sinds de 49 miljoen toch nog zo’n 40.000 views per dag. En daar komen dan nog de Spotify streams bij en de views voor de live-versie.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 22:38:51 #26
149892 hole1988
hallo
pi_215152740
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Kan je eigenlijk ook zien hoeveel views die per dag krijgt? Want dat wordt uiteraard wel minder, maar met iets van 3,5 week sinds de 49 miljoen toch nog zo’n 40.000 views per dag. En daar komen dan nog de Spotify streams bij en de views voor de live-versie.
1,3 miljoen in 33 dagen. Dan zit je idd tegen de 40k per dag.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  donderdag 3 oktober 2024 @ 20:42:05 #27
495774 NailQueen
pi_215171073
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 22:38 schreef hole1988 het volgende:

[..]
1,3 miljoen in 33 dagen. Dan zit je idd tegen de 40k per dag.
In de most watched videos is hij inmiddels ingehaald door Slimane, Baby Lasagna en Alexander Rybak

Moderator vrijdag 4 oktober 2024 @ 13:54:53 #28
446930 crew  ESF1Gamer
pi_215176233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2024 20:42 schreef NailQueen het volgende:

[..]
In de most watched videos is hij inmiddels ingehaald door Slimane, Baby Lasagna en Alexander Rybak

Slimane heeft nog niet de officiële clip van Europapa in gehaald.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')