SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2024 16:12 schreef GGMM het volgende:
Dat kan @:onlogisch ook tochHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij doet het zelf even.
Dat kan toch niet hij kan andermans post niet wijzigenquote:Op woensdag 11 september 2024 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HAHA
Of hij doet het zelf even.
Die man is er ook een beetje teveel in gaan gelovenquote:Op woensdag 11 september 2024 16:13 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/di(...)-zijn-plek~a5667acf/
Directeurtje te boeken als Sint.
quote:Op woensdag 11 september 2024 16:12 schreef GGMM het volgende:
Dat kan @:onlogisch ook tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelooft die nog in Sinterklaas? (lol)quote:Op woensdag 11 september 2024 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man is er ook een beetje teveel in gaan geloven
Goatedquote:Op woensdag 11 september 2024 16:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelooft die nog in Sinterklaas? (lol)
Ik ookquote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Spaghetti maatquote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza mpox.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jij lijkt me wel een ‘spaghetti rood’ typequote:Op woensdag 11 september 2024 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat @:Drizzt ondertussen wel weet dat ik er geen plakjes kaas overheen flikker
Ik knip altijd plakken kaas in stukjes. Geraspte kaas is vies duur.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat @:Drizzt ondertussen wel weet dat ik er geen plakjes kaas overheen flikker
Was er maar iets waarmee je dat zelf kon doenquote:Op woensdag 11 september 2024 17:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik knip altijd plakken kaas in stukjes. Geraspte kaas is vies duur.
Een kaas schaar?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er maar iets waarmee je dat zelf kon doen
Poke bowl.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik koop altijd plakken mooie een blok. Anders had ik inderdaad een raps gebruikt.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Was er maar iets waarmee je dat zelf kon doen
Ik ben blij dat ik je een goedkoop lachje heb kunnen bezorgen.quote:Op woensdag 11 september 2024 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar hier moest ik om lachen
Ik zal wel oververmoeid zijn
Tajine met een gebraden kippetje omringd door groenten en bruin brood.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook onder zo’n mooi kegelvormig dekseltje?quote:Op woensdag 11 september 2024 18:36 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Tajine met een gebraden kippetje omringd door groenten en bruin brood.
quote:Op woensdag 11 september 2024 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook onder zo’n mooi kegelvormig dekseltje?
Oeiquote:Op woensdag 11 september 2024 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben woest, net zo woest als Nagelsmann dat is
Ik heb zojuist onder de douche mijn bruin sterretje weer schoongeboetseerd.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben woest, net zo woest als Nagelsmann dat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op donderdag 12 september 2024 07:33 schreef onlogisch het volgende:
Peruaanse oud-president Fujimori op 86-jarige leeftijd overleden
https://nos.nl/artikel/25(...)e-leeftijd-overleden
Punten
@:Caland
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
@:maxi-mus
@:fetX
Taylor Swift lijkt mij wel een vreselijke act. Met haar rood gestifte lipjes altijd.quote:
Ik vind dat hele Taylor Swift-gebeuren een bizarre sekte met een hoop jankmuziek.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
Taylor Swift lijkt mij wel een vreselijke act. Met haar rood gestifte lipjes altijd.
Dus jij bent geen Swifty?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat hele Taylor Swift-gebeuren een bizarre sekte met een hoop jankmuziek.
Nee, mijn vriendin wel en ik begrijp er helemaal niks van want verder is ze gewoon normaal.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin wel en ik begrijp er helemaal niks van want verder is ze gewoon normaal.
Maar goed zij begrijpt er dan weer niks van dat ik na een gelijkspel van Feyenoord onmiddellijk op een forum moet gaan discussiëren over wat er allemaal mis is met het beleid dus daar heeft zij weer een punt.
Maar ze stemmen iig.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die op hetzelfde poppetje stemmen want hunnie favoriete artiest stemt erop zouden ze sowieso het stemrecht moeten afpakken.
Op basis daarvan stemmen heeft geen enkele meerwaarde. Als je jezelf er niet in verdiept heb ik liever dat je niet stemt.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze stemmen iig.
Mensen die niet stemmen. Of zich niet interesseren in politiek.
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2024 09:36 schreef GGMM het volgende:
Ik las gisteren eigen automatisch 'een beetje gay is oke' ik zie nu pas dat er 'niks mis may' staat
Nu heb ik er een beetje spijt van dat ik de TT zo'n hoog cijfer heb gegeven
Kan je voordat je dat doet deze raden?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik sta op punt een willekeurig iemand door zijn kop te schieten.
GZA, die eerste.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je voordat je dat doet deze raden?
GGMM in AI / Maak hier een albumcover na
Ik zie jou dat wel doen
Dat is ook de enige die ik herkende.quote:
Master of Puppets?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie jou dat wel doen
@Bezsenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze stemmen iig.
Stemmen heeft geen enkele zin en is er alleen om de schijn van democratie op te houden.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze stemmen iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie jou dat wel doen
Dat blijkt wel, ik krijg dan echt niks door mijn keel.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb net een paar crackers gegeten.
Ik ben overigens niet aan de lijn.
Dat klinkt echt lekker.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb een mosterdsoepje met wat roggebrood on the side.
Het is tenslotte herfst.
Ik moet m'n pik, ballen en venusheuvel epileren. Dat doe ik bij voorkeur na een dag van lichte maaltijden, want je moet toch een rare houding aannemen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, ik krijg dan echt niks door mijn keel.
Heb jij wel eens een foto van je anus genomen? @damsco heeft daar interesse in.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moet m'n pik, ballen en venusheuvel epileren. Dat doe ik bij voorkeur na een dag van lichte maaltijden, want je moet toch een rare houding aannemen.
Zij kan zich bij me melden.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een foto van je anus genomen? @:Damsco heeft daar interesse in.
geslacht: Manquote:Op donderdag 12 september 2024 13:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zij kan zich bij me melden.
Klopt dit?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit blijft een prachtige AI cover. Genaamd "De zon gaat weer schijnen in Nederland"
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een foto van je anus genomen? @:Damsco heeft daar interesse in.
Ik nog 3.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:18 schreef Caland het volgende:
@:coco
Nog een weekje en dan vakantie boys
Ik had een BBQ op de zaak (@Caland)quote:Op donderdag 12 september 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Had? Het is half 6.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had een BBQ op de zaak (@:Caland)
Jij bent vast die ene gezellige collega die na een cola zero meteen weg is bij dat soort aangelegenheden.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4 uur ging dat ding aan. Sateetjes naar binnengeramd en oprotten. Ja toch.
Dat klopt maat.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent vast die ene gezellige collega die na een cola zero meteen weg is bij dat soort aangelegenheden.
Dat ben ik ook.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent vast die ene gezellige collega die na een cola zero meteen weg is bij dat soort aangelegenheden.
Geen leuke collega’s?quote:
Veel te sociaalquote:Op donderdag 12 september 2024 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima mensen maar ik hou niet van dat soort dingen.
Tegen gratis bier zeg ik eigenlijk zelden nee.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima mensen maar ik hou niet van dat soort dingen.
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)s-geslagen~ac3098dc/
Benieuwd wie deze kansparel is.
@:Lenny_Leonard
quote:Verdachte Mohammed B.
Dat is dus ook wederzijdsquote:Op donderdag 12 september 2024 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt wel altijd gezellig als de eersten al vertrekken na een half uurtje.
Je hebt ze er eigenlijk ook gewoon liever niet bij.
wtfquote:Op donderdag 12 september 2024 20:11 schreef GGMM het volgende:
SEX / behandeld worden als zeug
@:onlogisch
Doe normaalquote:Op donderdag 12 september 2024 20:11 schreef GGMM het volgende:
Zit geile ome Rene weer stiekem te snuffelen aan slipjes de topics in Seksualiteit.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:11 schreef GGMM het volgende:
Soms wel leuke topics daar. Al haalt het het niet bij R&P. Daar vind je soms de echte krenten uit de pap.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit geile ome Rene weer stiekem te snuffelen aan slipjes de topics in Seksualiteit.
Soms wel leuke topics daar. Al haalt het het niet bij R&P. Daar vind je soms de echte krenten uit de pap.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit geile ome Rene weer stiekem te snuffelen aan slipjes de topics in Seksualiteit.
Niet geklikt.quote:
Jij lijkt mij nou een collega waarvan de rest hoopt dat ze hem eens een keer beter leren kennen.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dus ook wederzijdsEn dat lijkt me helemaal prima toch.
Eens.quote:Op vrijdag 13 september 2024 04:39 schreef 3rr0r het volgende:
Met je bovenlijf eruit even koekeloeren mag toch geen ruimtewandeling heten? @:Scrummie @:onlogisch
In een volgend leven wil ik graag reïncarneren als kat. @GODquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:31 schreef Oriente het volgende:
@:ggmm @:salina @:dombohetolifantje1 @:pisces29 https://ibb.co/xgNNkLn
Goeiemorgen makker.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Vrijdag de 13e. Ben jij bijgelovig?
Harco Sorbato wel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Vrijdag de 13e. Ben jij bijgelovig?
Ik snap nooit zo goed dat mensen dat willen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij lijkt mij nou een collega waarvan de rest hoopt dat ze hem eens een keer beter leren kennen.
Oh Brianquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen matchday. Nu al zin in.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen matchday. Nu al zin in.
[ afbeelding ]
Dit weekend in de buurt dorpsfeest, volleyballen en kaatsen. (en drinken)quote:
Geniet ervan makker. Ik ga vanavond ook lekker de hort op. Hopelijk spreek ik jullie morgen weer.quote:Op vrijdag 13 september 2024 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens WEEKEND. Straks om 2 uur even kappertje en dan gaat om 3 uur het nekje eraf. GERNOT
@:caland @:coco @:fetx @:gurneyisbestoke @:kingroland @:tarado
5x per week, maar bulking season is weer begonnen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je niet meer aan het fitnessen?
Geniet er lekker van, in ieder geval
Nu komt vast het excuus 'bulken'.quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je niet meer aan het fitnessen?
Geniet er lekker van, in ieder geval
Geen ketchup?quote:
Jij snapt het.quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:10 schreef RamboDirk het volgende:
50% van de topics in NWS gaat over asielzoekers/migranten/buitenlanders.
[ afbeelding ]
Doe even niet zo ordinair tijdens de lunch zegquote:Op vrijdag 13 september 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou Laila Frank weleens in haar anjer willen nemen.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou Laila Frank weleens in haar anjer willen nemen.
Varken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb net een bakje kibbeling verorberd.
Met ravigotte?quote:Op vrijdag 13 september 2024 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb net een bakje kibbeling verorberd.
Klasse maat. Mensen die er een andere saus bij willen vertrouw ik niet in het levenquote:
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 13 september 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
Gesolliciteerd.
@:maxi-mus @:dombohetolifantje1 @:boze-eend of hoe heet die gast tegenwoordig
@Slobeendquote:Op vrijdag 13 september 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
Gesolliciteerd.
Tijd voor een goed evaluatiegesprek.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die KLB-gast
@:slobeend toont echt nooit interesse in mijn privéleven
Slobeend is dan ook een verstandige jongen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je tijdens het EK nog gefeliciteerd met je moeder.quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja kut dat was ik alweer vergeten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb je tijdens het EK nog gefeliciteerd met je moeder.
Hoe gaat het met je huisdieren?quote:Op vrijdag 13 september 2024 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat goed met Benjiquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je huisdieren?
Doodquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat goed met Benji
Hoe gaat het met Oscar?
Alweer een tijdje geleden. Maar voelt als de dag van gisteren. Nu weet ik wat er door je heen ging toen je vissen overledenquote:
Heb je daar toevallig een Hello! gekocht?quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was onlangs in Engeland!
Die sloeg ik deze keer eens overquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig een Hello! gekocht?
Jouw moeder en ik zijn teleurgesteld in je.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die sloeg ik deze keer eens over
Ik zal voor je duimen maat!quote:Op vrijdag 13 september 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
Gesolliciteerd.
Laat die mensen toch lekker joh.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kwam gister een stel tegen dat voor de tweede keer ging trouwen omdat ze 'nog steeds zo gek op elkaar waren'.
Als ik aan de macht kom boren we een gaatje in de schedel van dit soort mensen en injecteren we daar zoutzuur in.
Als mensen voor de tweede keer een duur feestje willen organiseren omdat ze elkaar zo leuk vinden sluit ik graag aan voor de borrel.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kwam gister een stel tegen dat voor de tweede keer ging trouwen omdat ze 'nog steeds zo gek op elkaar waren'.
Als ik aan de macht kom boren we een gaatje in de schedel van dit soort mensen en injecteren we daar zoutzuur in.
Welke leeftijd?quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schat ze een jaartje of 50/55. En ze waren minder dan 10 jaar getrouwd.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke leeftijd?Als je met 25 getrouwd bent en je doet het 20 jaar later opnieuw is het wel grappig.
(Al zou dan voor mij het niet meer kloppen, je doet het in principe één keer.)
Voorlopig wel ja. Als de revolutie lukt zijn ze aan de beurt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat die mensen toch lekker joh.
Als je loaded bent laat je iedereen invliegen en doe je het op Hawaii.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat ze een jaartje of 50/55.
O, in dat geval kan het echt niet.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
En ze waren minder dan 10 jaar getrouwd.
Oh die edit kwam later.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O, in dat geval kan het echt niet.
Die goedwillende vent wordt door @Pisces29 direct weggezet als een notoire vreemdganger.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker man. Een reden zoeken voor een goed feestje op je 55ste levensjaar.
Hopelijk hebben ze veel plezier.
Vrouwen zijn juist daarom een gevaarlijk ras.quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die goedwillende vent wordt door @:pisces29 direct weggezet als een notoire vreemdganger.
Seksisme bedoel je?quote:Op zaterdag 14 september 2024 14:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn juist daarom een gevaarlijk ras.
Verder ben ik tegen racisme.
Graagquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dus je bent niet tegen seksisme?
@:Pisces29 pak hem
Leuk, daar wil ik ook wel heen na Feyenoord, zeg jij welk zaakje we dan afspreken?quote:
Ik ga donderdag m'n zusje in Rotterdam bezoeken.quote:
Je bent een grote smeerlapquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Spareribs besteldquote:Op zaterdag 14 september 2024 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zesjes cultuurquote:Op zaterdag 14 september 2024 11:12 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1183 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 979 6/6
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Familie van Harry?quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:57 schreef onlogisch het volgende:
Zo even naar een lezing van Raymond Mens
@:Rambodirk
Stukje Trumpisme.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:57 schreef onlogisch het volgende:
Zo even naar een lezing van Raymond Mens
@:Rambodirk
Wat leuk zeg.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In ieder geval niet zijn vader
[ x ]
optie b Has optie c maccie coolsingelquote:Op zaterdag 14 september 2024 19:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Vies vingertje halen bij de Wunderbar en afsluiten met een kapsalon van Jaffa.
7/10quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk zeg.
Graag een review na thuiskomst.
Lekker veel koolhydraten hé dikzak.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alle ongelovigen die zich niet bekeren mogen onthoofd worden. Waarschijnlijk iets in die trant.quote:
Ze waren zeker niet makkelijk!quote:Op zondag 15 september 2024 12:23 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1184 X/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
Woordle6 980 4/6
⬛🟨🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Jezus Scrummie wat is dit nouquote:Op maandag 16 september 2024 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1185 3/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 981 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
Oei.
@:GGMM @:Rambodirk @:Alpeko
Goedemorgen.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik heb m'n cijfer van een examen terug gehad en ben geslaagd
Pak allemaal maar een stukje appeltaart
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd maat.quote:Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd maat.quote:Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die doen toch helemaal geen flikkerquote:Op maandag 16 september 2024 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat.
Ga je binnenkort door voor Admin?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heeft Niek niks meerquote:Op maandag 16 september 2024 11:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik neem 2 stukjes appeltaart
Smerig varken. Zelfs bij een gift van iemand weet je je niet te beheersen. Hopelijk heeft God zondag geen medelijden met je. Gore papzak.quote:Op maandag 16 september 2024 11:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik neem 2 stukjes appeltaart
Hij mag mijn stukje wel hebben. Niks aan de hand.quote:Op maandag 16 september 2024 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerig varken. Zelfs bij een gift van iemand weet je je niet te beheersen. Hopelijk heeft God zondag geen medelijden met je. Gore papzak.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dat magquote:Op maandag 16 september 2024 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik neem een piepklein stukje als dat mag.
Zeer zeker.quote:Op maandag 16 september 2024 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag
Wel met slagroom neem ik aan?
Een bomvolle agenda, makker.quote:Op maandag 16 september 2024 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker.
Wat brengt de week?
Nice. Huisje al helemaal aan kant?quote:Op maandag 16 september 2024 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een bomvolle agenda, makker.Was je vanochtend weer vroeg sporten?
Lekker bezig.quote:Op maandag 16 september 2024 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Huisje al helemaal aan kant?
Jazeker. Schijven door het dak en zulks.
@:oriente
Hoe vaak repareer jij je dak?quote:Op maandag 16 september 2024 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het zo klein is kan je die slagroom toch beter bewarenquote:Op maandag 16 september 2024 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag
Wel met slagroom neem ik aan?
Denk jij dat @onlogisch heel handig is?quote:Op maandag 16 september 2024 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe vaak repareer jij je dak?
Of heb je luiken die je openzet?
Fras heeft duidelijk mijn koelkast topic niet gelezenquote:Op maandag 16 september 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk jij dat @:onlogisch heel handig is?
Net ook schijven door het dak, 7 setjes OHP is wel een manier om je armen niet meer op te kunnen tillenquote:Op maandag 16 september 2024 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk van nietquote:Op maandag 16 september 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij laat dat over aan anderen en kijkt daarbij aangaande de deskundigheid vooral of de desbetreffende werklui bij het opnemen van de klus een kladblok bij zich hebbenquote:Op maandag 16 september 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Link?quote:Op maandag 16 september 2024 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fras heeft duidelijk mijn koelkast topic niet gelezen
quote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
Let op, dit topic wordt over 2 posts automatisch gesloten.
Ik zal erop letten bedanktquote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 1 post.quote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |