Taylor Swift lijkt mij wel een vreselijke act. Met haar rood gestifte lipjes altijd.quote:
Ik vind dat hele Taylor Swift-gebeuren een bizarre sekte met een hoop jankmuziek.quote:Op donderdag 12 september 2024 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
Taylor Swift lijkt mij wel een vreselijke act. Met haar rood gestifte lipjes altijd.
Dus jij bent geen Swifty?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat hele Taylor Swift-gebeuren een bizarre sekte met een hoop jankmuziek.
Nee, mijn vriendin wel en ik begrijp er helemaal niks van want verder is ze gewoon normaal.quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin wel en ik begrijp er helemaal niks van want verder is ze gewoon normaal.
Maar goed zij begrijpt er dan weer niks van dat ik na een gelijkspel van Feyenoord onmiddellijk op een forum moet gaan discussiëren over wat er allemaal mis is met het beleid dus daar heeft zij weer een punt.
Maar ze stemmen iig.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:12 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die op hetzelfde poppetje stemmen want hunnie favoriete artiest stemt erop zouden ze sowieso het stemrecht moeten afpakken.
Op basis daarvan stemmen heeft geen enkele meerwaarde. Als je jezelf er niet in verdiept heb ik liever dat je niet stemt.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze stemmen iig.
Mensen die niet stemmen. Of zich niet interesseren in politiek.
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2024 09:36 schreef GGMM het volgende:
Ik las gisteren eigen automatisch 'een beetje gay is oke' ik zie nu pas dat er 'niks mis may' staat
Nu heb ik er een beetje spijt van dat ik de TT zo'n hoog cijfer heb gegeven
Kan je voordat je dat doet deze raden?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik sta op punt een willekeurig iemand door zijn kop te schieten.
GZA, die eerste.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je voordat je dat doet deze raden?
GGMM in AI / Maak hier een albumcover na
Ik zie jou dat wel doen
Dat is ook de enige die ik herkende.quote:
Master of Puppets?quote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie jou dat wel doen
@Bezsenquote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze stemmen iig.
Stemmen heeft geen enkele zin en is er alleen om de schijn van democratie op te houden.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze stemmen iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie jou dat wel doen
Dat blijkt wel, ik krijg dan echt niks door mijn keel.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:28 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb net een paar crackers gegeten.
Ik ben overigens niet aan de lijn.
Dat klinkt echt lekker.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb een mosterdsoepje met wat roggebrood on the side.
Het is tenslotte herfst.
Ik moet m'n pik, ballen en venusheuvel epileren. Dat doe ik bij voorkeur na een dag van lichte maaltijden, want je moet toch een rare houding aannemen.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, ik krijg dan echt niks door mijn keel.
Heb jij wel eens een foto van je anus genomen? @damsco heeft daar interesse in.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik moet m'n pik, ballen en venusheuvel epileren. Dat doe ik bij voorkeur na een dag van lichte maaltijden, want je moet toch een rare houding aannemen.
Zij kan zich bij me melden.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een foto van je anus genomen? @:Damsco heeft daar interesse in.
geslacht: Manquote:Op donderdag 12 september 2024 13:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zij kan zich bij me melden.
Klopt dit?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit blijft een prachtige AI cover. Genaamd "De zon gaat weer schijnen in Nederland"
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een foto van je anus genomen? @:Damsco heeft daar interesse in.
Ik nog 3.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:18 schreef Caland het volgende:
@:coco
Nog een weekje en dan vakantie boys
Ik had een BBQ op de zaak (@Caland)quote:Op donderdag 12 september 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |