Smerig varken. Zelfs bij een gift van iemand weet je je niet te beheersen. Hopelijk heeft God zondag geen medelijden met je. Gore papzak.quote:Op maandag 16 september 2024 11:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik neem 2 stukjes appeltaart
Hij mag mijn stukje wel hebben. Niks aan de hand.quote:Op maandag 16 september 2024 11:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Smerig varken. Zelfs bij een gift van iemand weet je je niet te beheersen. Hopelijk heeft God zondag geen medelijden met je. Gore papzak.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik heb m'n cijfer van een examen terug gehad en ben geslaagd
Pak allemaal maar een stukje appeltaart
[ afbeelding ]
Dat magquote:Op maandag 16 september 2024 12:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ik neem een piepklein stukje als dat mag.
Zeer zeker.quote:Op maandag 16 september 2024 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag
Wel met slagroom neem ik aan?
Een bomvolle agenda, makker.quote:Op maandag 16 september 2024 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker.
Wat brengt de week?
Nice. Huisje al helemaal aan kant?quote:Op maandag 16 september 2024 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een bomvolle agenda, makker.Was je vanochtend weer vroeg sporten?
Lekker bezig.quote:Op maandag 16 september 2024 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Huisje al helemaal aan kant?
Jazeker. Schijven door het dak en zulks.
@:oriente
Hoe vaak repareer jij je dak?quote:Op maandag 16 september 2024 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het zo klein is kan je die slagroom toch beter bewarenquote:Op maandag 16 september 2024 12:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag
Wel met slagroom neem ik aan?
Denk jij dat @onlogisch heel handig is?quote:Op maandag 16 september 2024 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe vaak repareer jij je dak?
Of heb je luiken die je openzet?
Fras heeft duidelijk mijn koelkast topic niet gelezenquote:Op maandag 16 september 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk jij dat @:onlogisch heel handig is?
Net ook schijven door het dak, 7 setjes OHP is wel een manier om je armen niet meer op te kunnen tillenquote:Op maandag 16 september 2024 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk van nietquote:Op maandag 16 september 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij laat dat over aan anderen en kijkt daarbij aangaande de deskundigheid vooral of de desbetreffende werklui bij het opnemen van de klus een kladblok bij zich hebbenquote:Op maandag 16 september 2024 13:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Link?quote:Op maandag 16 september 2024 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fras heeft duidelijk mijn koelkast topic niet gelezen
quote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
Let op, dit topic wordt over 2 posts automatisch gesloten.
Ik zal erop letten bedanktquote:Op maandag 16 september 2024 15:23 schreef RamboDirk het volgende:
Let op, dit topic wordt over 2 posts automatisch gesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |