Soms wel leuke topics daar. Al haalt het het niet bij R&P. Daar vind je soms de echte krenten uit de pap.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit geile ome Rene weer stiekem te snuffelen aan slipjes de topics in Seksualiteit.
Niet geklikt.quote:
Jij lijkt mij nou een collega waarvan de rest hoopt dat ze hem eens een keer beter leren kennen.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is dus ook wederzijdsEn dat lijkt me helemaal prima toch.
Eens.quote:Op vrijdag 13 september 2024 04:39 schreef 3rr0r het volgende:
Met je bovenlijf eruit even koekeloeren mag toch geen ruimtewandeling heten? @:Scrummie @:onlogisch
In een volgend leven wil ik graag reïncarneren als kat. @GODquote:Op vrijdag 13 september 2024 07:31 schreef Oriente het volgende:
@:ggmm @:salina @:dombohetolifantje1 @:pisces29 https://ibb.co/xgNNkLn
Goeiemorgen makker.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Vrijdag de 13e. Ben jij bijgelovig?
Harco Sorbato wel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maatje. Vrijdag de 13e. Ben jij bijgelovig?
Ik snap nooit zo goed dat mensen dat willen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij lijkt mij nou een collega waarvan de rest hoopt dat ze hem eens een keer beter leren kennen.
Oh Brianquote:Op vrijdag 13 september 2024 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen matchday. Nu al zin in.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen matchday. Nu al zin in.
[ afbeelding ]
Dit weekend in de buurt dorpsfeest, volleyballen en kaatsen. (en drinken)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |