Klopt dit?quote:Op donderdag 12 september 2024 11:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit blijft een prachtige AI cover. Genaamd "De zon gaat weer schijnen in Nederland"
quote:Op donderdag 12 september 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een foto van je anus genomen? @:Damsco heeft daar interesse in.
Ik nog 3.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:18 schreef Caland het volgende:
@:coco
Nog een weekje en dan vakantie boys
Ik had een BBQ op de zaak (@Caland)quote:Op donderdag 12 september 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en stokbroodje gezond.
Had? Het is half 6.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had een BBQ op de zaak (@:Caland)
Jij bent vast die ene gezellige collega die na een cola zero meteen weg is bij dat soort aangelegenheden.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4 uur ging dat ding aan. Sateetjes naar binnengeramd en oprotten. Ja toch.
Dat klopt maat.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent vast die ene gezellige collega die na een cola zero meteen weg is bij dat soort aangelegenheden.
Dat ben ik ook.quote:Op donderdag 12 september 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent vast die ene gezellige collega die na een cola zero meteen weg is bij dat soort aangelegenheden.
Geen leuke collega’s?quote:
Veel te sociaalquote:Op donderdag 12 september 2024 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima mensen maar ik hou niet van dat soort dingen.
Tegen gratis bier zeg ik eigenlijk zelden nee.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima mensen maar ik hou niet van dat soort dingen.
quote:Op donderdag 12 september 2024 17:25 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)s-geslagen~ac3098dc/
Benieuwd wie deze kansparel is.
@:Lenny_Leonard
quote:Verdachte Mohammed B.
Dat is dus ook wederzijdsquote:Op donderdag 12 september 2024 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het wordt wel altijd gezellig als de eersten al vertrekken na een half uurtje.
Je hebt ze er eigenlijk ook gewoon liever niet bij.
wtfquote:Op donderdag 12 september 2024 20:11 schreef GGMM het volgende:
SEX / behandeld worden als zeug
@:onlogisch
Doe normaalquote:Op donderdag 12 september 2024 20:11 schreef GGMM het volgende:
Zit geile ome Rene weer stiekem te snuffelen aan slipjes de topics in Seksualiteit.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:11 schreef GGMM het volgende:
Soms wel leuke topics daar. Al haalt het het niet bij R&P. Daar vind je soms de echte krenten uit de pap.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zit geile ome Rene weer stiekem te snuffelen aan slipjes de topics in Seksualiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |