Wat vind je hiervan?quote:Extinction @NLRebellion "eist politiebescherming" tijdens politiestaking "tegen vijandig publiek" bij "meest verstorende A12-blokkade sinds 2022"
Enerzijds, anderzijds! Enerzijds zegt Extinction Rebellion de politiestaking juist aan te grijpen om aanstaande zaterdag het A12-verkeer van mensen die hun families willen bezoeken maximaal te kunnen verstoren, anderzijds eisen ze hierbij van diezelfde politie juist bescherming tégen die mensen die hun families proberen te bezoeken.
Omrroep West schrijft: "'Demonstranten hebben recht op bescherming tegen reacties van vijandig publiek', zegt een woordvoerder van XR. 'Er zouden dus wel agenten aanwezig moeten zijn.'" XR kondigt aan met "duizenden mensen" de Utrechtse Baan te Den Haag te gaan blokkeren, en nu niet enkel het laatste deel, maar tot aan de tunnelbak.https://www.geenstijl.nl/5178567/een-leuke-schande
Ja ik ga hele dag de stream volgen met @FreshFruitquote:Op woensdag 11 september 2024 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon geen politie, recht van de sterkste laten gelden voor een dag.
Livestream erop en reclameblokken verkopen waarbij de opbrengst ten goede komt aan de staat.
Dan hebben we zo 9 miljoen kijkers denk
* Gia noteert op boodschappenbriefje: Popcornquote:Op woensdag 11 september 2024 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Livestream erop en reclameblokken verkopen waarbij de opbrengst ten goede komt aan de staat.
Met z'n duizenden en dan politiebescherming nodig hebbenquote:XR kondigt aan met "duizenden mensen" de Utrechtse Baan te Den Haag te gaan blokkeren
Ja jammer joh, de politie is aan 't staken!quote:Op woensdag 11 september 2024 13:48 schreef Lichtloper het volgende:
Wij gaan massaal de wet overtreden en willen graag politiebescherming terwijl we dat aan het doen zijn
Goede zaak, zo krijg je je punt er beter doorheen dan op het malieveld staan.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat vind je hiervan?
Ik zou hiervoor zelfs betalen om dit te zien.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:47 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
Mij lijkt het laten doorgaan van voetbalwedstrijden wat belangrijker dan narcisten beschermen die het nodig vinden om andere mensen lastig te vallen vanwege hun manie.
En als we het als zodanig beschouwen moeten/mogen we dan niet gewoon het leger er op afsturen?quote:Terrorisme – Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld, of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te forceren
https://www.nctv.nl/onder(...)0besluitvorming%20te
Bij XR snappen ze de betekenis van het woord letterlijk dus niet. Of brandt er ergens in Den Haag een fikkie waar politici regelmatig wat 10W-40 op mikken?quote:Maar de politiek weigert in actie te komen en blijft letterlijk olie op het vuur gooien.
Als die kneuzenkermis voor mijn toekomst staat wil ik vandaag nog euthanasie.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Wat een toxische reacties weer. Zij staan daar ook voor jullie toekomst.
Terechte opmerking.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef Elan het volgende:
Wat ik me nou afvraag he.
Is dit niet gewoon terrorisme?
Sure, je mag (onder bepaalde voorwaarden) protesteren. Maar de verkeersveiligheid ondermijnen, hulpdiensten blokkeren, infrastructuur lam leggen.....
[..]
En als we het als zodanig beschouwen moeten/mogen we dan niet gewoon het leger er op afsturen?
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Toekomst? Door die lui zijn enkele tours van mij geannuleerd. Die lui komen aan andermans brood.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Ik lach omdat je niet hebt gelezen dat er belangrijker staat. Het zegt dus eerst en vooral iets over hoe weinig relevant ik deze eis vind.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
]edit: sorry, ik lach vooral omdat je voetbalwedstrijden belangrijk noemt.
Nee, ze staan daar om hun eigen narcisme te bevredigen.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Nee hoor. Het is immers een aperte leugen dat de politiek niets doet tegen klimaatverandering.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:10 schreef Document1 het volgende:
Ach ja, no ons de zondvloed hč jongens?
Mooi dat we alletwee iets te lachen hebben dan,.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lach omdat je niet hebt gelezen dat er belangrijker staat. Het zegt dus eerst en vooral iets over hoe weinig relevant ik deze eis vind.
Als zij het te onveilig vinden zonder politiebegeleiding kunnen ze ook ervoor kiezen om zich aan de wet te houden. Het is maar een idee.
jaquote:Op woensdag 11 september 2024 14:10 schreef Document1 het volgende:
Ach ja, no ons de zondvloed hč jongens?
En kennelijk ben jij de grappigste van ons twee, want je hebt zowel jezelf als mij aan het lachen gemaakt.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:27 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Mooi dat we alletwee iets te lachen hebben dan,.
Ach, zolang het in het straatje past van sommige users wordt ineens veel door de vingers gezien… en anders willen ze er niks van zien of horen.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:10 schreef moby_jones het volgende:
Van alle bewegingen, manifestaties, rellen en grote bijeenkomsten in de afgelopen jaren hebben die XR demonstraties naar ratio volgens mij de minste aantal gewonden en schade veroorzaakt maar dat zou je niet echt zeggen van de reacties hier
Nou en? Je doet alsof dat de enige criteria is die telt.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:10 schreef moby_jones het volgende:
Van alle bewegingen, manifestaties, rellen en grote bijeenkomsten in de afgelopen jaren hebben die XR demonstraties naar ratio volgens mij de minste aantal gewonden en schade veroorzaakt maar dat zou je niet echt zeggen van de reacties hier
Niet om gevraagdquote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Nee. Ze staan daar voor zichzelf.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
De schade loopt inmiddels in de vele miljoenen. Dus hoe kom je hierbij?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:10 schreef moby_jones het volgende:
En een dag vrij voor nemen.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor zelfs betalen om dit te zien.
Ik vraag me af hoe dat wettelijk werkt.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:48 schreef Lichtloper het volgende:
Wij gaan massaal de wet overtreden en willen graag politiebescherming terwijl we dat aan het doen zijn
Typisch slinkse D666 agenten weerquote:Op woensdag 11 september 2024 14:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als ze net zoveel tegenwerking van de politie en het OM hadden gehad als de andere groepen, dan zouden er ongetwijfeld wel gewonden zijn gevallen.
schade = agenten die doorbetaald krijgen om een beetje in hun neus te peuteren in de zonquote:Op woensdag 11 september 2024 14:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De schade loopt inmiddels in de vele miljoenen. Dus hoe kom je hierbij?
Er gaan gewoon treinen naar Den Haag hoorquote:Op woensdag 11 september 2024 14:42 schreef Karina het volgende:
Bescherming lolHoe zouden ze naar Den Haag komen? Beetje carpoulen? Of gewoon milieuvriendelijk op de fiets?
Nee, dat is nog niet eens meegenomen daarin.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:53 schreef moby_jones het volgende:
[..]
schade = agenten die doorbetaald krijgen om een beetje in hun neus te peuteren in de zon
Hollands Spoor is niet zo heel verquote:Op woensdag 11 september 2024 14:42 schreef Karina het volgende:
Bescherming lolHoe zouden ze naar Den Haag komen? Beetje carpoulen? Of gewoon milieuvriendelijk op de fiets?
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]Zaterdag 14 september blokkeren we de A12 in heel Den Haag. Dit wordt de meest verstorende blokkade sinds de eerste blokkade op 6 juli 2022. Punkband Hang Youth treedt op in de blokkade en Robin Boardman van XR UK en Henning Jeschke van Letzte Generation komen spreken. [1/3]
De ernst van de klimaat- en ecologische crisis vraagt om radicale actie. De zomer van 2024 was de heetste wereldwijd. In augustus lag de gemiddelde temperatuur, voor de 13e maand in een periode van 14 maanden, wereldwijd minstens 1,5°C boven het pre-industriėle nivea
Maar de politiek weigert in actie te komen en blijft letterlijk olie op het vuur gooien. Vanuit de tunnelbak geven we zaterdag daarom een alternatieve troonrede over dat juist dit kabinet nu een eind aan de 39,4 tot 46,4 euro aan jaarlijkse fossiele subsidies moet maken. [3/3]
[ afbeelding ]
[..]
Wat vind je hiervan?
[ afbeelding ]
Deze buitenlandse onruststokers tot ongewenst persoon verklaren. Scheelt ook weer onnodig reizen en co2-uitstoot.quote:Robin Boardman van XR UK en Henning Jeschke van Letzte Generation komen spreken
Als je de blokkade wilt saboteren vegan hapjes uitdelen met laxeermiddel, dat zal voor de nodige remsporen zorgen.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:25 schreef Questular het volgende:
Als je binnen wilt lopen moet je op die dag een vegan streetfood pop up restaurantje opzetten daar.
Het enige wat deze mensen doen is het toch al dunne draagvlak voor (verregaande) maatregelen stuk te slaan.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Goede zaak, zo krijg je je punt er beter doorheen dan op het malieveld staan.
Ik ben wel pro milieu, klimaat etc maar dit soort acties hebben mijns inziens totaal geen zin. Fossiele brandstoffen zijn goedkoper dan groene energie, en dus gaan we door met fossiele energie tot het laatste restje olie en gas uit de aarde zijn geperst. Tenminste, als het dan nog economisch rendabel is.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Geld afschaffen dus maar?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben wel pro milieu, klimaat etc maar dit soort acties hebben mijns inziens totaal geen zin. Fossiele brandstoffen zijn goedkoper dan groene energie, en dus gaan we door met fossiele energie tot het laatste restje olie en gas uit de aarde zijn geperst. Tenminste, als het dan nog economisch rendabel is.
Fossiele brandstoffen zijn goedkoper omdat de externe kosten (zoals milieuschade en klimaatverandering) niet in de prijs verrekend zitten. Als je dat wel zou doen zouden fossiele brandstoffen snel onbetaalbaar worden.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben wel pro milieu, klimaat etc maar dit soort acties hebben mijns inziens totaal geen zin. Fossiele brandstoffen zijn goedkoper dan groene energie, en dus gaan we door met fossiele energie tot het laatste restje olie en gas uit de aarde zijn geperst. Tenminste, als het dan nog economisch rendabel is.
Den Haag Centraal is wat dichterbij hoorquote:Op woensdag 11 september 2024 15:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hollands Spoor is niet zo heel ver
Hoezo mogen de boeren het land ontregelen?quote:Op woensdag 11 september 2024 20:13 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik hou eigenlijk niet van dit soort type acties.
Maar als de boeren het land mogen ontregelen voor hun eigen portemonnee, dan mag XR het voor het algemeen belang ook wel.
De bedrijven zullen de schade wel doorberekenen naar de consumenten Ons kent ons.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:48 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat wettelijk werkt.
Zou je de politie kunnen aanklagen voor het fasciliteren van illegale acties waardoor jouw bedrijf schade lijd?
Lijkt me wel een leuke testcase. Is de zogenaamde driehoek niet verantwoordelijk voor de openbare veilgheid?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:48 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat wettelijk werkt.
Zou je de politie kunnen aanklagen voor het fasciliteren van illegale acties waardoor jouw bedrijf schade lijd?
Welke maatregelen bedoel je dan?quote:Op woensdag 11 september 2024 19:06 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het enige wat deze mensen doen is het toch al dunne draagvlak voor (verregaande) maatregelen stuk te slaan.
Maatregelen om minder uit te stoten. Klimaatmaatregelen, noem ze maar op. Deze mensen doen die zaken echt geen goed.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:02 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Welke maatregelen bedoel je dan?
Ik ziet het. Wist ik waar dat wasquote:Op woensdag 11 september 2024 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Den Haag Centraal is wat dichterbij hoor
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 11 september 2024 21:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Maatregelen om minder uit te stoten. Klimaatmaatregelen, noem ze maar op. Deze mensen doen die zaken echt geen goed.
Dit helpt niets. Helemaal niets.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Het staat er letterlijk, deze mensen ondermijnen het draagvlak voor hetgeen ze zelf strijden. Je wil niet een groepje schreeuwers, je wil de meerderheid met je mee hebben. Dat gaat zo niet lukken.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Dan krijg je er waarschijnlijk een pro-Palestijnse demonstratie bij op de A12.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:49 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast gratis busvervoer regelen vanuit de Schilderswijk richting de A12, met een busstop voor de neus van de XR hippies.
Bizar he dat er draagvlak moet zijn voor een leefbare aarde.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het staat er letterlijk, deze mensen ondermijnen het draagvlak voor hetgeen ze zelf strijden. Je wil niet een groepje schreeuwers, je wil de meerderheid met je mee hebben. Dat gaat zo niet lukken.
Door met je aars op asfalt te gaan zitten en in slecht Engels slogans te roepen. Top!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Bizar he dat er draagvlak moet zijn voor een leefbare aarde.
Dat is nou eenmaal de wereld waar we in leven. In andere landen is nog veel slechter gesteld. Ik ben pragmatisch ingesteld en zie dan ook het liefste dat dat draagvlak wel gecreėerd wordt en ik vind dit dus echt geen goed idee.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Mensen met een misplaatst Messiascomplex die moeten stoppen met anderen lastigvallen.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar hoe deze groeperingen elk draagvlak weten te slopen voor een kwestie die van levensbelang is op de lange termijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Voor het entertainment zeker?quote:Op donderdag 12 september 2024 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ga er heen, en niet om te protesteren
Ik zet de live stream wel aan op de tv. Het is droog en zonnig, dus lekker buiten klussen, tuindeuren open, kunnen we toch de beelden wel zien. En als er iets gebeurt, horen we het wel, kunnen we even gaan kijken.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:13 schreef junkiesietze het volgende:
Ik ga er heen, en niet om te protesteren
Brieven schrijven om je zorgen onder de aandacht te brengen helpt echter niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bizar hoe deze groeperingen elk draagvlak weten te slopen voor een kwestie die van levensbelang is op de lange termijn.
Je hebt gelijk, dan moet je wel snelwegen gaan bezetten, kunst vernielen en jezelf vastlijmen in talkshows.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Brieven schrijven om je zorgen onder de aandacht te brengen helpt echter niet.
En huilen over het politieoptreden wanneer ze ons van de snelweg slepen.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:48 schreef Lichtloper het volgende:
Iets vernielen is natuurlijk beneden alle peil en mag bestraft worden.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan moet je wel snelwegen gaan bezetten, kunst vernielen en jezelf vastlijmen in talkshows.
vooral kunst vernielen, want al die uitstoot van die schilderijen moeten we niet onderschatten.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan moet je wel snelwegen gaan bezetten, kunst vernielen en jezelf vastlijmen in talkshows.
Zitten jij en Starhopper al in de groene haarverf voor zaterdag?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Goede zaak, zo krijg je je punt er beter doorheen dan op het malieveld staan.
Doe dan gelijk the purge, alles afsluiten en afschermen met hekken. Hooligans en Tbs’ers tijdelijk tussen XR laten en alles inderdaad filmen.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Ja, laten we vooral de sterksten winnen, zodat we nooit uit de oertijd zullen komen.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:54 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Doe dan gelijk the purge, alles afsluiten en afschermen met hekken. Hooligans en Tbs’ers tijdelijk tussen XR laten en alles inderdaad filmen.
Hoe zorgen deze mensen voor een leefbare aarde?quote:Op woensdag 11 september 2024 21:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Burgers leven verstoren helpt ook niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 12:40 schreef torentje het volgende:
[..]
Brieven schrijven om je zorgen onder de aandacht te brengen helpt echter niet.
Die heeft Starhopper allemaal opgekocht.quote:Op donderdag 12 september 2024 13:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Zitten jij en Starhopper al in de groene haarverf voor zaterdag?
Volgens mij is dit soort haarverf on topic. Want ik vermoed dat er iets giftigs in zit wat zware hersenschade veroorzaakt. Dat zou in ieder geval veel verklaren...quote:Op donderdag 12 september 2024 14:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die heeft Starhopper allemaal opgekocht.
Ik moet het met paars doen.
Maar even serieus, je kunt ook ontopic blijven.
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe zorgen deze mensen voor een leefbare aarde?
Hebben ze al iets teweeg gebracht wat daadwerkelijke impact heeft gehad?
Tuurlijk heeft dit impact. Ze hebben de klimaatproblematiek nog verder onder de aandacht weten te krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hebben ze al iets teweeg gebracht wat daadwerkelijke impact heeft gehad?
LOLquote:Op donderdag 12 september 2024 15:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dit impact. Ze hebben de klimaatproblematiek nog verder onder de aandacht weten te krijgen.
Dus?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft dit impact. Ze hebben de klimaatproblematiek nog verder onder de aandacht weten te krijgen.
Je laat beesten los tussen andere beesten.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral de sterksten winnen, zodat we nooit uit de oertijd zullen komen.
Het zijn toch voornamelijk demonstranten die ieder mens een leefbare wereld gunnen? Dan zijn die demonstranten toch nooit beesten?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:14 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Je laat beesten los tussen andere beesten.
Dus is het ook onder de aandacht bijvoorbeeld bij de overheid die daar hun agenda op kunnen aanpassen en ook hopelijk meer zelfbewustzijn bij burgers.quote:
Jij denkt dat die paar lamlullen die het verkeer platleggen een positieve bijdrage leveren?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Onder het motto negatieve aandacht is ook aandacht?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wel degelijk. Waarschijnlijk niet voor de autorijder die daar stil staat. Maar een positieve bijdrage op de lange termijn om de klimaatproblematiek in de schijnwerpers te zetten.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:41 schreef Questular het volgende:
[..]
Jij denkt dat die paar lamlullen die het verkeer platleggen een positieve bijdrage leveren?
Ik denk dat de politie hun tijd nuttiger besteedt door ER te beveiligen dan achter de struiken met een flitser staan of kruimeldealers op te pakken.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:59 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Onder het motto negatieve aandacht is ook aandacht?
Helaas ligt de aandacht door dit soort acties niet bij hun boodschap maar meer bij hoeveel we tollereren van een drammerig minderheidsgroepje die wetten overtreedt en hoeveel uren van de politie daaraan besteed worden.
de politie kan beter ingezet worden waar ze daadwerkelijk voor bedoeld zijn, helaas denken organisaties als XR dat ze speciaal zijn en dingen mogen doen die verboden zijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie hun tijd nuttiger besteedt door ER te beveiligen dan achter de struiken met een flitser staan of kruimeldealers op te pakken.
Voor wie wel dan? Welke doelgroep wordt hierdoor positief geraakt?quote:Op donderdag 12 september 2024 16:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wel degelijk. Waarschijnlijk niet voor de autorijder die daar stil staat. Maar een positieve bijdrage op de lange termijn om de klimaatproblematiek in de schijnwerpers te zetten.
Gelachen.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies, zoals minderheden verdedigen tegen allerhande tuig.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:23 schreef Questular het volgende:
de politie kan beter ingezet worden waar ze daadwerkelijk voor bedoeld zijn
Pakten ze de kruimeldealers maar op.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie hun tijd nuttiger besteedt door ER te beveiligen dan achter de struiken met een flitser staan of kruimeldealers op te pakken.
Het enige wat ze presteren is de aandacht op zichzelf richten.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:01 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welk tuig? Ik begin te vermoeden dat jij nogal pro XR bent, veel plezier met demonstreren.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies, zoals minderheden verdedigen tegen allerhande tuig.
Bereik je niets mee.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Pakten ze de kruimeldealers maar op.
Ya tink so?quote:Op donderdag 12 september 2024 16:27 schreef Questular het volgende:
Ik begin te vermoeden dat jij nogal pro XR bent
Die zitten daar op de weg.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bereik je niets mee.
Dan komen er 10 voor in de plaats.
Beter ga je achter de zware varkens aan.
Haha denk je dat nou echt?quote:Op donderdag 12 september 2024 15:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dus is het ook onder de aandacht bijvoorbeeld bij de overheid die daar hun agenda op kunnen aanpassen en ook hopelijk meer zelfbewustzijn bij burgers.
Ja waarom doet XR rebellion dat dan niet? Nog nooit gelezen dat ze bij een Shell topman de auto hebben beklad, of zich vast hebben geketend aan de poort voor zijn/haar huisquote:Op donderdag 12 september 2024 16:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bereik je niets mee.
Misschien de volgende keer eens objectief naar iets proberen te kijken, misschien bevalt het wel.quote:
Ja omdat je 0,0 inhoudelijke voorstellen en argumenten geeft waarom dit positief zou zijn.quote:
Daar bereik je juist minder mee. Dan is die arme Shell topman opeens zielig. En staat hij in de mediaschijnwerpers ipv de boodschap van XR.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja waarom doet XR rebellion dat dan niet? Nog nooit gelezen dat ze bij een Shell topman de auto hebben beklad, of zich vast hebben geketend aan de poort voor zijn/haar huis
Welke POSITIEVE BIJDRAGE spreek jij over?quote:Op donderdag 12 september 2024 16:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wel degelijk. Waarschijnlijk niet voor de autorijder die daar stil staat. Maar een positieve bijdrage op de lange termijn om de klimaatproblematiek in de schijnwerpers te zetten.
Ja joh, dat zal.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar bereik je juist minder mee. Dan is die arme Shell topman opeens zielig. En staat hij in de mediaschijnwerpers ipv de boodschap van XR.
Dat heb ik al aangekaart. De klimaatproblematiek en millieuvervuiling onder de aandacht brengen.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Welke POSITIEVE BIJDRAGE spreek jij over?
Jezelf vastlijmen aan het wegdek is een positieve bijdrage?
Waaraan?
Onder de aandacht BIJ WIEquote:Op donderdag 12 september 2024 16:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat heb ik al aangekaart. De klimaatproblematiek en millieuvervuiling onder de aandacht brengen.
Als je er aandacht aan besteedt wel ja. Dat is ook precies waar het ze om te doen is. Ze staan zogenaamd voor een willekeurig nobel onderwerp om aandacht te krijgen, iets wat ze in het dagelijkse leven niet krijgen.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een ongelooflijk vermoeiende acts zitten er toch hier.
Het wordt hier in de regel een stuk rustiger in de wijk qua steekpartijen en autobranden als er toch een keer eentje wordt vastgezet. Dus daar wordt echt wel iets mee bereikt.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bereik je niets mee.
Harvest is een mooi voorbeeld van wat er gebeurt als je niks doet want 'kan niet', 'is symboolpolitiek', 'er komen 10 anderen voor terug' etc.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het wordt hier in de regel een stuk rustiger in de wijk qua steekpartijen en autobranden als er toch een keer eentje wordt vastgezet. Dus daar wordt echt wel iets mee bereikt.
En het stoppen van 4 tientjes subsidie gaat die redden?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Nee, reclame kan je of wegzappen of negeren. Dat gaat met een snelwegblokkade helaas wat minder.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Voor jou is reclame maken voor de bedrijven dus geen lastigvallen?
Zullen we dan afspreken dat XR ook reclames gaat uitzenden ipv zichzelf aan het asfalt te lijmen? Het is immers precies hetzelfde.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Voor jou is reclame maken voor de bedrijven dus geen lastigvallen?
Goed idee, het is het proberen waard, maar de geschiedenis leert ons, dat men met een eerlijk verhaal niet ver komt.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:26 schreef Questular het volgende:
[..]
Zullen we dan afspreken dat XR ook reclames gaat uitzenden ipv zichzelf aan het asfalt te lijmen? Het is immers precies hetzelfde.
Gaan de Fokkers dan eindelijk hun zolderkamer uit en op de vuist met linkse meisjes?quote:Op woensdag 11 september 2024 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Hard werken. Lees subsidies trekkenquote:Op donderdag 12 september 2024 16:47 schreef HardMetal het volgende:
Ik geef om het klimaat,daarom heb ik op het dak van mijn bedrijf genoeg zonnepanelen liggen om de 90MWh die wij jaarlijks verbruiken zelf op te wekken. Tevens rijden ik en 75% van mijn medewerkers tegenwoordig op de fiets of speedpedelec naar ons werk.
Ik vermoed dat ik en mijn medewerkers meer voor het klimaat gedaan hebben als dat hele extintion zooitje bij elkaar.
Vergt alleen wel hard werken ipv verongelijkt anderen lastig te vallen.
Waarschijnlijk zit het probleem bij hard werken bij deze lui, het is immers stukken gemakkelijker om anderen lastig te vallen dan zelf iets voor het klimaat te doen.
Vraag de linkse antifa maar eens wat ze van een stel agenten vinden.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:34 schreef Origami94 het volgende:
Al die rechtse stemmers hier die voor meer politie zijn tenzij het voor linkse mensen is
Ha! Lord die een inhoudelijke reactie plaatst!?quote:Op donderdag 12 september 2024 21:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Waarom wil jij persé mij als onderwerp? Reageer eens inhoudelijk.
whataboutism.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag de linkse antifa maar eens wat ze van een stel agenten vinden.
Hypocrietje
Ga door. Hypocriete jankbal.quote:
Nu maar hopen dat de harde kern van Ado met een tegendemonstratie komt.quote:
Heb je dit verhaal verzonnen? Op FOK! zitten namelijk alleen mensen met wajongquote:Op donderdag 12 september 2024 16:47 schreef HardMetal het volgende:
Ik geef om het klimaat,daarom heb ik op het dak van mijn bedrijf genoeg zonnepanelen liggen om de 90MWh die wij jaarlijks verbruiken zelf op te wekken. Tevens rijden ik en 75% van mijn medewerkers tegenwoordig op de fiets of speedpedelec naar ons werk.
Ik vermoed dat ik en mijn medewerkers meer voor het klimaat gedaan hebben als dat hele extintion zooitje bij elkaar.
Vergt alleen wel hard werken ipv verongelijkt anderen lastig te vallen.
Waarschijnlijk zit het probleem bij hard werken bij deze lui, het is immers stukken gemakkelijker om anderen lastig te vallen dan zelf iets voor het klimaat te doen.
Nou ja, dat is volgens mij niet de cultuur hier.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Gaan de Fokkers dan eindelijk hun zolderkamer uit en op de vuist met linkse meisjes?
Klimaatverandering is een groot probleem, maar ik heb heel weinig illusies dat deze mensen daar staan voor mij.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Buiten de subsidie om heeft het mij toch bijna ¤200.000- gekost. Hoe ik aan dat geld kom? Door hard te werken.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:36 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Hard werken. Lees subsidies trekken
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:22 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Heb je dit verhaal verzonnen? Op FOK! zitten namelijk alleen mensen met wajong
jazeker, als jij er ook bent.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Gaan de Fokkers dan eindelijk hun zolderkamer uit en op de vuist met linkse meisjes?
Het schijnt dat linkse meisjes het graag met rechtse mannen doen, valt er misschien eindelijk wat te nuecken voor de Fokkersquote:Op donderdag 12 september 2024 21:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Geen enkel links meisje is zó wanhopig.quote:Op vrijdag 13 september 2024 16:15 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Het schijnt dat linkse meisjes het graag met rechtse mannen doen, valt er misschien eindelijk wat te nuecken voor de Fokkers
Waarom rij je er zelf niet even op in dan?quote:Op woensdag 11 september 2024 14:03 schreef Twiitch het volgende:
Ik hoop dat ze geen bescherming krijgen en echt helemaal het asfalt ingeramd worden door gefrustreerde automobilisten. Dan zit ik echt te genieten.
Ik wil geen linkse bloedvlekken op mijn glimmende bolidequote:Op vrijdag 13 september 2024 19:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom rij je er zelf niet even op in dan?
Dus je bent een mietje en anderen moeten het werk voor je doen?quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik wil geen linkse bloedvlekken op mijn glimmende bolide
Boeren, wordt voor hen ook weer tijd om naar Den Haag te gaanquote:Op donderdag 12 september 2024 22:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de harde kern van Ado met een tegendemonstratie komt.
Ik sla alvast popcorn in.
Jaquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus je bent een mietje en anderen moeten het werk voor je doen?
Laat je niet opnaaien. XR-ers weten dat ze politiebescherming genieten.quote:
Behalve morgen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Laat je niet opnaaien. XR-ers weten dat ze politiebescherming genieten.
Dilemma; voetbal, F1 of dit.quote:
Voor XR-ers moet je invullen de opdringerige automobilisten.quote:Op vrijdag 13 september 2024 20:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Neuh. De FOK!kers krijgen vooral een stijfje bij het idee dat anderen dat werk voor heb opknappen.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik ben al hevig op zoek naar de live-streamsquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Neuh. De FOK!kers krijgen vooral een stijfje bij het idee dat anderen dat werk voor heb opknappen.
ikke ook, maar zie net dat ze 12 uur los gaanquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben al hevig op zoek naar de live-streams
Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:33 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Vergeet de mondkapjes niet. Het hele circus zal weer aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
Straks weer genieten van de white pride aangekleed met Palestina vlaggen, heerlijk.
Asha komt dacht ik ookquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vergeet de mondkapjes niet. Het hele circus zal weer aanwezig zijn.
Ik ben meestal voor stakingen en/of protestdemonstraties, maar dit gaat nergens meer over. Waar protesteren ze tegenquote:Op vrijdag 13 september 2024 20:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Die kan alleen komen, want als die overdwars op de A12 gaat liggen komt er niemand meer langs.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Asha komt dacht ik ook
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die kan alleen komen, want als die overdwars op de A12 gaat liggen komt er niemand meer langs.
Moeten eerst uitslapen; 't is zaterdag!quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:18 schreef Paul het volgende:
[..]
ikke ook, maar zie net dat ze 12 uur los gaan
Jaaahaaa die heeft zelf een carbon footprint van een dinosaurus.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Asha komt dacht ik ook
[ afbeelding ]
Jij staat zo ver af van de realiteit dat het bijna eng is.quote:Op zaterdag 14 september 2024 09:42 schreef torentje het volgende:
[..]
Voor XR-ers moet je invullen de opdringerige automobilisten.
Werken?quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:47 schreef Questular het volgende:
Ze werken vandaag wel voor hun uitkering, dat dan weer wel
Hallo, helemaal van je bank afkomen naar het station lopen en dan een hele dag buiten je huis verblijven. Drukke dag voor ze.quote:
Druk zijn ze zeker. En vooral consumptief in plaats van productief.quote:Op zaterdag 14 september 2024 11:53 schreef Questular het volgende:
[..]
Hallo, helemaal van je bank afkomen naar het station lopen en dan een hele dag buiten je huis verblijven. Drukke dag voor ze.
Dat zwart slankt wel lekker af héquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Asha komt dacht ik ook
[ afbeelding ]
Haha, mooi een weg blokkeren waar totaal geen verkeer rijdt! Ze blokkeren dus letterlijk niemand.quote:
Verkeer wordt al eerder omgeleid, dus niemand heeft hier verder last van. Het is niet zo dat er een file aan boze automobilisten staat.quote:
Klote reclamesquote:Op zaterdag 14 september 2024 12:03 schreef FvanS het volgende:
https://www.twitch.tv/serpent
Goede kwaliteit stream
Hopelijk komen die nog.....quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:18 schreef ACT-F het volgende:
Uitgezet. Zonde van mijn tijd zolang er geen tegendemonstranten zijn.
Maar als een weg voortijdig leeg gemaakt wordt en aangeboden aan XR om er te gaan 'kamperen', dan ontwricht dat toch erg weinig. Ik vermoed dat ze liever hadden dat er een rij boze automobilisten vast zou staan.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:32 schreef Vasilevski het volgende:
Volgens mij de beste manier om een 'tegendemonstratie' te doen, is gewoon 50 meter verderop zelf op de A12 te gaan staan voor de zielige diertjes of de onderdrukte Oeigoeren of Papoea's of wat dan ook, en dan te kijken wat er gebeurt. Wedden dat de politie dan ineens heel veel kan. Maar XR is om uiteenlopende reden de enige protestbeweging die niet alleen getolereerd, maar gefaciliteerd wordt door de overheid.
Tenzij er een tegendemonstratie komt, gaat dat niet gebeuren. Het is een heel saaie bijeenkomst, waar niemand last van heeft. Tja, auto's moeten omrijden, maar dat is dan ook alles.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:36 schreef FvanS het volgende:
Dit is wel een hele saaie demonstratie zo, ik wil meppende agenten zien
Ik vermoed dat ze zo verveeld raken dat ze besluiten niet vrijwillig te vertrekken om 17.00 uur.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:40 schreef StephanL het volgende:
Gewoon lekker laten zitten. Ze worden toch niet vervolgd. Lost zich vanzelf op.
Lekker een koud nachtje laten zittenquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze zo verveeld raken dat ze besluiten niet vrijwillig te vertrekken om 17.00 uur.
zie ik niet op die streamquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:Paul Ik lees her en der dat demonstranten tenten aan het neerzetten zijn omdat ze blijvend de snelweg willen bezetten.
Wat zie je daarvan?
GeenStijl-fans zo te zien aan het kleurtje.quote:
Zure-appelstroop.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:14 schreef Paul het volgende:
ze eten stroopwafels zonder suiker![]()
[ afbeelding ]
Dat is het ok-gebaar en tevens een ernstig haatmisdrijfquote:
Is dat Asha?quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:19 schreef Paul het volgende:
ZE IS ER @:SOG @:Twiitch
[ afbeelding ]
Nee dit is wat anders, iets van stil zijn ofzo, moet een gesloten mond oid voorstellenquote:Op zaterdag 14 september 2024 13:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is het ok-gebaar en tevens een ernstig haatmisdrijf![]()
Nooit verwacht dat XR-demonstranten dat zouden maken.
NWS / OK-gebaar vanaf heden op lijst haatsymbolen
Dat lijkt mij eigenlijk wel een goed idee. Dit soort tegendemonstraties en dan vooral zoveel mogelijk fossiele brandstof verstoken. En dan kunnen we meteen zien of de overheid de twee maten ook in your face durft te gebruiken.quote:Op zaterdag 14 september 2024 12:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als je met een driftauto op de A12 donuts gaat draaien, dan kan je toch ook niet zeggen dat je gebruik wilt maken van demonstratierecht?
Ik zal nooit begrijpen waarom personen een weg mogen blokkeren.
Lijkt me ook wel een goed idee maar het verschil in behandeling is simpel. Als men demonstreert tegen overheidsbeleid wordt de knuppel van stal gehaald en bij demonstraties voor meer overheidsbeleid de fluwelen handschoen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 13:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk wel een goed idee. Dit soort tegendemonstraties en dan vooral zoveel mogelijk fossiele brandstof verstoken. En dan kunnen we meteen zien of de overheid de twee maten ook in your face durft te gebruiken.
Zou goed zijn dit soort "mensen" uit de genenpoel te verwijderen.quote:
Concert van een punkbandje ofzo? Geluid is baggerquote:Op zaterdag 14 september 2024 14:59 schreef Paul het volgende:
als ik https://xrtv.nl/ kijk hangen ze er nog wat rond
ja klopt, Asha danst ook meequote:Op zaterdag 14 september 2024 15:09 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Concert van een punkbandje ofzo? Geluid is bagger
Ze staan er voor jouw toekomstquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Zou het gros van dat volk wat daar nu staat, ook uit kunnen leggen waarom ze er uberhaupt staan? Met hun climate justice
Dat is idd wel de allergrootste dooddoener die ze gebruiken. Veel meer komt er niet uit.quote:
Jammer dat die oude vent met blauwe trui en grijs petje niet voor zijn bek geslagen werdquote:
Gelul. Ga studeren of hard werken.quote:
Dat doen ze dus blijkbaar al ruim een uur. Het plan is altijd geweest om de snelweg zolang als mogelijk is te bezetten. Totdat ze fysiek verwijderd worden door de ME.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gelul. Ga studeren of hard werken.
Dit kleutergedrag wekt alleen maar ergernis op en de dag dat dit volledig uit de klauwen gaat lopen, komt steeds dichterbij.
Het is zaterdag. De meeste studenten zijn nu dus vrij.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gelul. Ga studeren of hard werken.
Dit kleutergedrag wekt alleen maar ergernis op en de dag dat dit volledig uit de klauwen gaat lopen, komt steeds dichterbij.
Dat bedoel ik niet. Als je de wereld wilt verbeteren, dan kan dat op een betere manier. Maar ja, dan zal je je wél moeten inspannen.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is zaterdag. De meeste studenten zijn nu dus vrij.
Wat een grote hoop ranzigheid op 2 benen zeg. BRRRRRRRRquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef Paul het volgende:
[..]
ja klopt, Asha danst ook mee
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na de nepmilitairen van de coronaprotesten hebben we nu nepdokters die de patient meneer aarde proberen te redden. Wel schattig, vroeger als kind speelden we ook wel winkeltje of soldaatje, en sommigen zijn daar blijkbaar in blijven hangen.quote:
Voor een fossielvrij Gaza natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hamas vlaggen zijn er ook weer, uiteraard
[ afbeelding ]
Gezellige meid.quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al besprokenquote:Op zaterdag 14 september 2024 15:56 schreef Haags het volgende:
Er zijn inmiddels ook wat varkens van Hamas gesignaleerd op de A12.
quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel op de schaal van Richter is er gemeten?quote:Op zaterdag 14 september 2024 15:11 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naar Bud Spencer?quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En wordt zo iemand dan nog de rekening gestuurd voor het gesloopte hek?
Zonde van dat dranghek. Dit had ook anders gekund.quote:
Als ze Asha ten Broeke weg moeten tillen dan heeft de politie bewijs dat ze een zwaar beroep hebben.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:56 schreef ACT-F het volgende:
In een dieselbus richting treinstation met eindbestemming interneringskamp:
[ x ]
Gelukkig heeft de Rendac daar dieselaangedreven oplossingen voor:quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze Asha ten Broeke weg moeten tillen dan heeft de politie bewijs dat ze een zwaar beroep hebben.
Die bus is voor haar. Past niet in een arrestantenbusje.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ze Asha ten Broeke weg moeten tillen dan heeft de politie bewijs dat ze een zwaar beroep hebben.
Heel vervelende trend inderdaad. De boeren en XR hebben door dat je met dit soort blokkeeracties het journaal haalt.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:55 schreef PzKpfw het volgende:
Tijd om dat volk eens keihard aan te pakken. Demonstreren doe je maar op het Malieveld maar niet doorlopend op een autosnelweg.
smerige bigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |