Wat vind je hiervan?quote:Extinction @NLRebellion "eist politiebescherming" tijdens politiestaking "tegen vijandig publiek" bij "meest verstorende A12-blokkade sinds 2022"
Enerzijds, anderzijds! Enerzijds zegt Extinction Rebellion de politiestaking juist aan te grijpen om aanstaande zaterdag het A12-verkeer van mensen die hun families willen bezoeken maximaal te kunnen verstoren, anderzijds eisen ze hierbij van diezelfde politie juist bescherming tégen die mensen die hun families proberen te bezoeken.
Omrroep West schrijft: "'Demonstranten hebben recht op bescherming tegen reacties van vijandig publiek', zegt een woordvoerder van XR. 'Er zouden dus wel agenten aanwezig moeten zijn.'" XR kondigt aan met "duizenden mensen" de Utrechtse Baan te Den Haag te gaan blokkeren, en nu niet enkel het laatste deel, maar tot aan de tunnelbak.https://www.geenstijl.nl/5178567/een-leuke-schande
Ja ik ga hele dag de stream volgen met @FreshFruitquote:Op woensdag 11 september 2024 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon geen politie, recht van de sterkste laten gelden voor een dag.
Livestream erop en reclameblokken verkopen waarbij de opbrengst ten goede komt aan de staat.
Dan hebben we zo 9 miljoen kijkers denk
* Gia noteert op boodschappenbriefje: Popcornquote:Op woensdag 11 september 2024 13:47 schreef Scorpie het volgende:
Livestream erop en reclameblokken verkopen waarbij de opbrengst ten goede komt aan de staat.
Met z'n duizenden en dan politiebescherming nodig hebbenquote:XR kondigt aan met "duizenden mensen" de Utrechtse Baan te Den Haag te gaan blokkeren
Ja jammer joh, de politie is aan 't staken!quote:Op woensdag 11 september 2024 13:48 schreef Lichtloper het volgende:
Wij gaan massaal de wet overtreden en willen graag politiebescherming terwijl we dat aan het doen zijn
Goede zaak, zo krijg je je punt er beter doorheen dan op het malieveld staan.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:44 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wat vind je hiervan?
Ik zou hiervoor zelfs betalen om dit te zien.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:47 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:51 schreef VEM2012 het volgende:
Mij lijkt het laten doorgaan van voetbalwedstrijden wat belangrijker dan narcisten beschermen die het nodig vinden om andere mensen lastig te vallen vanwege hun manie.
En als we het als zodanig beschouwen moeten/mogen we dan niet gewoon het leger er op afsturen?quote:Terrorisme – Het uit ideologische motieven (voorbereiden van het) plegen van op mensenlevens gericht geweld, of het veroorzaken van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel (een deel van) de bevolking ernstige vrees aan te jagen, maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen en/of politieke besluitvorming te forceren
https://www.nctv.nl/onder(...)0besluitvorming%20te
Bij XR snappen ze de betekenis van het woord letterlijk dus niet. Of brandt er ergens in Den Haag een fikkie waar politici regelmatig wat 10W-40 op mikken?quote:Maar de politiek weigert in actie te komen en blijft letterlijk olie op het vuur gooien.
Als die kneuzenkermis voor mijn toekomst staat wil ik vandaag nog euthanasie.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Wat een toxische reacties weer. Zij staan daar ook voor jullie toekomst.
Terechte opmerking.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef Elan het volgende:
Wat ik me nou afvraag he.
Is dit niet gewoon terrorisme?
Sure, je mag (onder bepaalde voorwaarden) protesteren. Maar de verkeersveiligheid ondermijnen, hulpdiensten blokkeren, infrastructuur lam leggen.....
[..]
En als we het als zodanig beschouwen moeten/mogen we dan niet gewoon het leger er op afsturen?
quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Toekomst? Door die lui zijn enkele tours van mij geannuleerd. Die lui komen aan andermans brood.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Ik lach omdat je niet hebt gelezen dat er belangrijker staat. Het zegt dus eerst en vooral iets over hoe weinig relevant ik deze eis vind.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:56 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
]edit: sorry, ik lach vooral omdat je voetbalwedstrijden belangrijk noemt.
Nee, ze staan daar om hun eigen narcisme te bevredigen.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:02 schreef LinkseHippie het volgende:
Nee hoor. Het is immers een aperte leugen dat de politiek niets doet tegen klimaatverandering.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:10 schreef Document1 het volgende:
Ach ja, no ons de zondvloed hè jongens?
Mooi dat we alletwee iets te lachen hebben dan,.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lach omdat je niet hebt gelezen dat er belangrijker staat. Het zegt dus eerst en vooral iets over hoe weinig relevant ik deze eis vind.
Als zij het te onveilig vinden zonder politiebegeleiding kunnen ze ook ervoor kiezen om zich aan de wet te houden. Het is maar een idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |