Lord!quote:
Stigs!quote:
Jep. Zo jammer.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Al bekomen van het nieuws mbt het overlijden van de heer James E. Jones?
Luuntjequote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:19 schreef Groepfunder het volgende:
Hé, een uitspraak van mij heeft de TT gehaald!
Ja, dat had jij niet verwacht he?quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
Wel fijn dat de OP nog steeds wat vrouwvriendelijker materiaal bevat![]()
Òh maar deze eye candy kan ik zeker ook wel appreciërenquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:03 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, dat had jij niet verwacht he?
Maar stiekem is het toch ook gewoon veel leuker als dit topic gemengd is? Daar horen dan ook plaatjes bij. Ook al schijnt visuele stimulatie op mannen meer invloed te hebben dan op vrouwen.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:12 schreef Groepfunder het volgende:
Voor @:Sally, @:Luuntje, @:Nagelslak, @:Puzzie en @:Monsterkoekie
[ afbeelding ]
Ik denk wel aan julliequote:Op dinsdag 10 september 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
Wel fijn dat de OP nog steeds wat vrouwvriendelijker materiaal bevat![]()
En dit!quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:03 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, dat had jij niet verwacht he?
Maar stiekem is het toch ook gewoon veel leuker als dit topic gemengd is? Daar horen dan ook plaatjes bij. Ook al schijnt visuele stimulatie op mannen meer invloed te hebben dan op vrouwen.
MK is helaas niet meer op Fokquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:12 schreef Groepfunder het volgende:
[ afbeelding ]
@Lenny77 .quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MK is helaas niet meer op Fok
Is dat MK?quote:
Ik dank uquote:Op dinsdag 10 september 2024 11:12 schreef Groepfunder het volgende:
[ afbeelding ]
Geen kwijl smiley?quote:
Tssss....quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee....ik kwijl nog even lekker bij mijn crush...
Rustig aan, mijn pak wordt nat.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:30 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nee....ik kwijl nog even lekker bij mijn crush...
Dat komt door je eigen gekwijl, niet van het mijnequote:Op dinsdag 10 september 2024 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Rustig aan, mijn pak wordt nat.
Ik heb een helm opquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:05 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat komt door je eigen gekwijl, niet van het mijne
Haha, Stigs is een downie.quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:05 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Dat komt door je eigen gekwijl, niet van het mijne
Soms down under jaquote:
@Luuntje , grijp je kans voor een nieuwe crush!quote:
Neuh....ik heb al een grote boze wolf die zich aan het verhaal houdtquote:Op dinsdag 10 september 2024 15:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
@:Luuntje , grijp je kans voor een nieuwe crush!
Is die ook verkleed als je oma?quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:26 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Neuh....ik heb al een grote boze wolf die zich aan het verhaal houdt
quote:Op dinsdag 10 september 2024 15:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is die ook verkleed als je oma?
Grauwr.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Nee. Alsjeblieft niet zeg...hij moet alleen maar Roodkapje eten
Of likken.quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:04 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Nee. Alsjeblieft niet zeg...hij moet alleen maar Roodkapje eten
Roodkapje klinkt dan wel een beetje vies.quote:
Whehe, die heeft ze vast wel.quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Roodkapje klinkt dan wel een beetje vies.
Rustig maar...ik ben Roodkapje....heb er geenquote:Op dinsdag 10 september 2024 18:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Roodkapje klinkt dan wel een beetje vies.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:00 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Rustig maar...ik ben Roodkapje....heb er geen![]()
Schraalkapjequote:Op dinsdag 10 september 2024 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, die heeft ze vast wel.
Roodclitkapje en de likkende oma.quote:
Seks voor senioren!quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Roodclitkapje en de likkende oma.
Wel likkend zonder tanden.quote:
quote:
quote:
Hey, ieder zijn meug!quote:
Ga jij dan kijken?quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hey, ieder zijn meug!
Dat zei ik nietquote:
Niet!quote:
Ook nog ontkennen eh? Tssss...quote:
Ik hoef niet te ontkennen als ik het niet gezegd hebquote:Op dinsdag 10 september 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ook nog ontkennen eh? Tssss...
Uhuh.quote:Op dinsdag 10 september 2024 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoef niet te ontkennen als ik het niet gezegd heb
Uh huh ja!quote:
Het is al goed, Stigs.quote:
Uiteraardquote:
quote:
Ja.quote:
Dit is toch lekker?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
Gooi er eens wat lekkere plaatjes in, ipv rare praatjes.
Heb ook niet te klagen.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit is toch lekker?
Voor de man dan
quote:
Nou nouquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:22 schreef Luuntje het volgende:
Nou nou nou.....de twee heren zien al Gruppensex im Altersheim gebeuren....zo oud zijn we niet he.
Groepsquote:Op woensdag 11 september 2024 08:28 schreef Groepfunder het volgende:
Ik ben vanochtend al nat geregend. Dus: natte morgen.
Er viel wel wat, maar ik zat in de autoquote:Op woensdag 11 september 2024 08:48 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hey Stig! Ook een nat pak gehaald vanochtend?
[ afbeelding ]
Wat wil jij dan zien?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja.
Gooi er eens wat lekkere plaatjes in, ipv rare praatjes.
Lord!quote:
Alles wel?quote:
Ja, al vind ik het nu wel aan de frisse kant.quote:
Prima hoor, hou wel van de herfstquote:Op woensdag 11 september 2024 13:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het nu wel aan de frisse kant.
En jij?
Ik ook, maar dit kwam wel erg uit het niets.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor, hou wel van de herfst
Blijft nog even zoquote:Op woensdag 11 september 2024 13:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit kwam wel erg uit het niets.
Koude woei.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blijft nog even zo
Lekkere woei!
Paar topics geleden al gepost. Staan nog steeds 2 plaatjes in de OP van trouwensquote:
Sallyquote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Paar topics geleden al gepost. Staan nog steeds 2 plaatjes in de OP van trouwens
Op een groter scherm en nu ik langer kan kijken... ze lijken wel neptieten te hebben hoor, en niet alleen die onderste...?quote:
Moest lachenquote:Op woensdag 11 september 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Op een groter scherm en nu ik langer kan kijken... ze lijken wel neptieten te hebben hoor, en niet alleen die onderste...?![]()
Beetje jammer wel weer.
Kom ik aan... Daar kan ik toch niet aan tippen, die prominente dingen.
I see. Okeuh.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Paar topics geleden al gepost. Staan nog steeds 2 plaatjes in de OP van trouwens
Dikke boksballen zijn het.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Op een groter scherm en nu ik langer kan kijken... ze lijken wel neptieten te hebben hoor, en niet alleen die onderste...?![]()
Beetje jammer wel weer.
Wel lekker om te zienquote:Op woensdag 11 september 2024 15:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dikke boksballen zijn het.
Niet mijn ding in ieder geval.quote:Op woensdag 11 september 2024 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel lekker om te zien
Nou, een kleiner formaat lijkt mij voor een vrouw heel wat handiger en kan ook sexy zijn.quote:Op woensdag 11 september 2024 14:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Beetje jammer wel weer.
Dat zijn mooie tetten.quote:
Ja, meteen je harde piemel in die mond steken.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:34 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
En ze heeft een lekker koppie.
Ik moest even goed kijkenquote:
Ach, meteen naar de Specsavers jij!quote:Op woensdag 11 september 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moest even goed kijken
Ander vizier op de helm!quote:Op woensdag 11 september 2024 19:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, meteen naar de Specsavers jij!
Whehe, wees blij dat ze zoiets niet over je eigen geslacht zeggen.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ander vizier op de helm!
quote:Op woensdag 11 september 2024 19:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, wees blij dat ze zoiets niet over je eigen geslacht zeggen.
Nou ja... dat.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, een kleiner formaat lijkt mij voor een vrouw heel wat handiger en kan ook sexy zijn.
Nou ehm.. dat zijn ook weer niet de mijne, zeg maarquote:
Die was ik ook niet aan het zoeken. Dan kan ik je beter gewoon om een foto vragen.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm.. dat zijn ook weer niet de mijne, zeg maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die was ik ook niet aan het zoeken. Dan kan ik je beter gewoon om een foto vragen.Hm nee. Ik ga aan niemand meer foto's geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft niet met jou te maken, maar wel dankzij degene die toch mijn foto rond heeft verstuurd aan anderen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm nee. Ik ga aan niemand meer foto's geven.
Heeft niet met jou te maken, maar wel dankzij degene die toch mijn foto rond heeft verstuurd aan anderen.
Dat is het lullige. Geen idee wie.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Namen en rugnummers
Dan pakken we 'm
Wat een ontzettende kutstreek is dat! Ook overigens de reden waarom ik zelf nooit compromiterende foto's van mezelf zou delen. Bovendien, jullie willen mij helemaal niet naakt zien.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm nee. Ik ga aan niemand meer foto's geven.
Heeft niet met jou te maken, maar wel dankzij degene die toch mijn foto rond heeft verstuurd aan anderen.
Wat lief.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutstreek is dat!
Niet....?quote:Ook overigens de reden waarom ik zelf nooit compromiterende foto's van mezelf zou delen. Bovendien, jullie willen mij helemaal niet naakt zien.
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutstreek is dat! Ook overigens de reden waarom ik zelf nooit compromiterende foto's van mezelf zou delen. Bovendien, jullie willen mij helemaal niet naakt zien.
Ik ben in het echt veel leuker dan op de foto.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:26 schreef Sally het volgende:
Niet....?![]()
Dat kan je helemaal niet zelf beoordelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik in de trein om mij heen kijk, dan is dat ook volkomen terecht.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat roepen veel mensen van zichzelf
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ben in het echt veel leuker dan op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Als ik in de trein om mij heen kijk, dan is dat ook volkomen terecht.
Daarom hou ik mijn helm op
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maar daar is men toch allemaal gekleed...?!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als ik in de trein om mij heen kijk, dan is dat ook volkomen terecht.
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 11 september 2024 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar daar is men toch allemaal gekleed...?!
Ik stuur alleen full frontal nudes naar @Lenny77 en in kpd heb ik mijn achterkant laten zien. Dat laatste vind ik wel ver genoeg gaan voor op Fok.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutstreek is dat! Ook overigens de reden waarom ik zelf nooit compromiterende foto's van mezelf zou delen. Bovendien, jullie willen mij helemaal niet naakt zien.
Mogguh Stigs!quote:
Er zijn zelfs figuren geweest die aan de hand van een foto hebben weten te achterhalen waar iemand woont.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik stuur alleen full frontal nudes naar @:Lenny77 en in kpd heb ik mijn achterkant laten zien. Dat laatste vind ik wel ver genoeg gaan voor op Fok.
Lord!quote:Op donderdag 12 september 2024 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs!![]()
En ook de rest hier natuurlijk.
Dat zijn mensen die geestelijk niet helemaal 100% zijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn zelfs figuren geweest die aan de hand van een foto hebben weten te achterhalen waar iemand woont.
Idd. Daarom heel voorzichtig zijn of het gewoon niet doen.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die geestelijk niet helemaal 100% zijn.
Helemaal mee eens. In kpd vertrouw ik het nog wel, maar doe wel mijn best om veel op foto's te maskeren zoals tattoos enz.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Daarom heel voorzichtig zijn of het gewoon niet doen.
Ik ben sowieso voorzichtig, en post eigenlijk ook nergens foto's. FoBo ook leeggehaald. Als ze nudies willen komen ze maar langs.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In kpd vertrouw ik het nog wel, maar doe wel mijn best om veel op foto's te maskeren zoals tattoos enz.
quote:Op donderdag 12 september 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze nudies willen komen ze maar langs.
Oequote:Op donderdag 12 september 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voorzichtig, en post eigenlijk ook nergens foto's. FoBo ook leeggehaald. Als ze nudies willen komen ze maar langs.
Ja, jij ook hoorquote:
Grijp je kans!quote:
En dan weten ze dat en wat dan?quote:Op donderdag 12 september 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn zelfs figuren geweest die aan de hand van een foto hebben weten te achterhalen waar iemand woont.
Een paar jaar geleden had je nog je voor- en achternaam in je profiel staan. Daar heb je op zich ook nooit last van gehad toch?quote:Op donderdag 12 september 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voorzichtig, en post eigenlijk ook nergens foto's. FoBo ook leeggehaald. Als ze nudies willen komen ze maar langs.
Jij mag datquote:Op donderdag 12 september 2024 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan weten ze dat en wat dan?
[..]
Een paar jaar geleden had je nog je voor- en achternaam in je profiel staan. Daar heb je op zich ook nooit last van gehad toch?
Maar ik heb het opgeslagen hoor
Ik heb wel vaker wildvreemden ineens voor mn deur staanquote:Op donderdag 12 september 2024 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij mag dat
En op je eerste vraag: ik zou het niet tof vinden als ineens wildvreemden aan mijn deur staan vanwege een fotoEn met welke intenties vooral.
Och... mwah.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ik zou het niet tof vinden als ineens wildvreemden aan mijn deur staan vanwege een fotoEn met welke intenties vooral.
Ja maar jij ziet er ook leuk uitquote:Op donderdag 12 september 2024 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker wildvreemden ineens voor mn deur staan
Maar niet vanwege een fotomeeste mensen rennen dan juist hard weg
Als het vanwege een naaktfoto is, heb ik wel een vermoeden van de intenties
*pets*quote:Op donderdag 12 september 2024 15:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor wat billetjes.
Werd weer eens tijd voor wat vrouwelijk schoon hier.quote:
Zijn @Sally, @Luuntje, @MizzezAmy en @Lenny77 dan niet goed genoeg?quote:Op donderdag 12 september 2024 16:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Werd weer eens tijd voor wat vrouwelijk schoon hier.
Die posten niks.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn @:Sally, @:Luuntje, @:MizzezAmy en @:Lenny77 dan niet goed genoeg?
Logisch welquote:
Mooie foto's mogen altijd.quote:
We zijn niet en portrait natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn @:Sally, @:Luuntje, @:MizzezAmy en @:Lenny77 dan niet goed genoeg?
Nou ja... niet van mezelf dan.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooie foto's mogen altijd.
Maar volgens mij wel heel knapquote:Op donderdag 12 september 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
[..]
We zijn niet en portrait natuurlijk
Maar wel duidelijk dit, en logischquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 12 september 2024 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel heel knap
Geef ik een keer een complimentje...quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geef ik een keer een complimentje...
quote:
Luuntjequote:
Er is geen gebrek eraan in elk gevalquote:Op donderdag 12 september 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Nou, dat word weer andermans tetten plaatsen.
Niemand sparen eh! Bam!quote:Op donderdag 12 september 2024 19:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Er is geen gebrek eraan in elk geval![]()
Althans....op Google niet.
* Luuntje gaat weer effe rammen
Laters
KLAPPUH!quote:
Dan heb je niet hard genoeg gemeptquote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou...iedereen heeft het overleefd
Kom maar eens hier! Mep ik jou nog effe door.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan heb je niet hard genoeg gemept
Daar houdt Stiggy niet van.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kom maar eens hier! Mep ik jou nog effe door.
quote:
Pfff, hou jou zo op afstandquote:Op donderdag 12 september 2024 22:10 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Kom maar eens hier! Mep ik jou nog effe door.
Ja, door hard weg te scheuren op jouw motor zeker.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, hou jou zo op afstand
Nee, met mijn lengtequote:Op donderdag 12 september 2024 22:26 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ja, door hard weg te scheuren op jouw motor zeker.
Oh, jij strekt een hand voorruit en houdt daarmee de aanstormende Luuntje tegen? Succes.quote:Op donderdag 12 september 2024 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, met mijn lengte
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Oh, jij strekt een hand voorruit en houdt daarmee de aanstormende Luuntje tegen? Succes.
En ijsquote:
Bij sweetbunsquote:
Ik steek mn voorkeur voor wit niet onder stoelen of bankenquote:
Trots op witquote:Op donderdag 12 september 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik steek mn voorkeur voor wit niet onder stoelen of banken
Trots niet, ik vind het gewoon lekkerquote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Trots niet, ik vind het gewoon lekker
Snotverquote:Op donderdag 12 september 2024 22:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Trots niet, ik vind het gewoon lekker
Whahahahaha grapjas....kan ik nog aan je komenquote:Op donderdag 12 september 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pfff, hou jou zo op afstand
Uh huhquote:Op donderdag 12 september 2024 23:06 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Whahahahaha grapjas....kan ik nog aan je komenook die tactieken leren we
Ik bijt.quote:Op donderdag 12 september 2024 23:08 schreef aeque het volgende:
Ik zou gewoon op Luuntje gaan zitten. Kan ze niks meer.
#teamviesdik
Kijken of ik nog wat van mijn technieken weetquote:Op donderdag 12 september 2024 23:07 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Geloof me, die uitgestrekte arm...gaat auwa doen..
Oh je hebt ook gekickbokst?quote:Op donderdag 12 september 2024 23:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kijken of ik nog wat van mijn technieken weet
Judo, Taekwondo, karate/kickboksen idd.quote:
Hmz...misschien toch maar eskrima oppakken...of pencakquote:Op donderdag 12 september 2024 23:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Judo, Taekwondo, karate/kickboksen idd.
Gewoon ongewapendquote:Op donderdag 12 september 2024 23:34 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Hmz...misschien toch maar eskrima oppakken...of pencak
Met consent...quote:
quote:
Misschien is ze aan de man en mag ze daarom niet meer.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Met consent...
Wat hij net min of meer gegeven heeft![]()
Oh ja.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Misschien is ze aan de man en mag ze daarom niet meer.
Al mijn pogingen hier voor niks geweest.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:23 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Misschien is ze aan de man en mag ze daarom niet meer.
Niet doorbijten he, das niet lief.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:13 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Yep.
Helaas...ik bijt nu een ander
Zo gemeen ben ik niet....als ie lief is.quote:Op vrijdag 13 september 2024 01:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet doorbijten he, das niet lief.
Luuntjequote:
Meh.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Nou...iedereen heeft het overleefd
Nee, dan was je gelijk aan God geweest.quote:
Lord!quote:
Chick Norris dan.quote:
Stigs!quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lord!
[..]
Chick Norris dan.
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Chick Norris klinkt weer pornoachtig.
Ja joh, die heeft dijen waarmee ze je kop mee kan breken.quote:
Ha! Dan had ik God zelfs aangekund...quote:Op vrijdag 13 september 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, dan was je gelijk aan God geweest.
Zo heette een van mijn kippen vroegerquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Chick Norris klinkt weer pornoachtig.
Nou nouquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ha! Dan had ik God zelfs aangekund...
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zo heette een van mijn kippen vroeger![]()
En het kippenhok heette het Kip Hollandhuis
Sallyquote:
quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:24 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ha! Dan had ik God zelfs aangekund...
Godsamme...quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Zo heette een van mijn kippen vroeger![]()
En het kippenhok heette het Kip Hollandhuis
Mogguh allemaal!quote:Op zaterdag 14 september 2024 08:40 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen. De eerste dag van het weekend.
Sallyquote:
quote:
Ik las likken.quote:
Wat is er, Stigs?quote:
Ik kreeg geen thnxquote:
Dan lees je toch echt belabberd als je er 2 letters bij verzintquote:Op zaterdag 14 september 2024 16:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik las likken.![]()
Graag gedaan btw.
Waar het hart van vol is...quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan lees je btoch echt belabberd als je er 2 letters bij verzint
Naaaahhh... wat stom zeg!quote:
Nee, ik ben gewoon een vies ventje.quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan lees je btoch echt belabberd als je er 2 letters bij verzint
Je zegt het!quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een vies ventje.
Neuhquote:
TE LAAT, ZEG IK U!quote:
NIKS MEE TE MAKEN, ZEG IK U!quote:
quote:Op zondag 15 september 2024 13:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
NIKS MEE TE MAKEN, ZEG IK U!
Doe zelluf!quote:
Als jij Chuck Norris was geweest, nou... dan ehm. dan. Dan!quote:
Luuntjequote:
Lord!quote:
Alles wel?quote:
Zekers. Jij?quote:
Ookquote:
Altijd fijn om te horen/lezen.quote:
Sallyquote:
Inclusief van alles en nog wat wat er speelt, nu toch klachten van de tekenbeet (ben besmet met de lyme-bacterie).quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Inclusief van alles en nog wat wat er speelt, nu toch klachten van de tekenbeet (ben besmet met de lyme-bacterie).
Wel al antibiotica (10 dagen maar ik wil eigenlijk 6 weken, dus vandaag al in het elektronisch dossier de huisarts laten weten dat ik toch nu klachten ontwikkeld heb (ontdekking rode kring donderdag, maar geen teek gezien)).
En meteen een link erbij gedaan plus de relevante info gekopieerd, waarom bij een andere richtlijn 6 weken AB geadviseerd wordt.
Komt dat nog goed?quote:Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Inclusief van alles en nog wat wat er speelt, nu toch klachten van de tekenbeet (ben besmet met de lyme-bacterie).
Wel al antibiotica (10 dagen maar ik wil eigenlijk 6 weken, dus vandaag al in het elektronisch dossier de huisarts laten weten dat ik toch nu klachten ontwikkeld heb (ontdekking rode kring donderdag, maar geen teek gezien)).
En meteen een link erbij gedaan plus de relevante info gekopieerd, waarom bij een andere richtlijn 6 weken AB geadviseerd wordt.
quote:Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja vast wel, want de HA heeft antwoord gegeven en op z'n minst al benoemd dat er ook wel 3 weken AB gegeven wordt. Maar ze gaat morgen met de internist overleggen.quote:
Thnx.quote:
Wat een gedoe ook allemaal weer.quote:Op maandag 16 september 2024 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja vast wel, want de HA heeft antwoord gegeven en op z'n minst al benoemd dat er ook wel 3 weken AB gegeven wordt. Maar ze gaat morgen met de internist overleggen.
En hopelijk doet ze wel iets met de info van de site van de Lyme-vereniging waar de ILADS-richtlijn van 6 weken AB uitgelegd wordt (naast de andere 2 richtlijnen die in NL aangehouden worden).
quote:Op maandag 16 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordOfLeaves:
Het einde van een tijdperk:
Zowelals
Jij ook alquote:
* TheStigsDutchCousin biedt schouder aanquote:
Ging je nou ook Spellingchecken op de FP?quote:Op maandag 16 september 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bied schouder aan
Het is al laat hoorquote:Op maandag 16 september 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging je nou ook Spellingchecken op de FP?
Jammer, maar die komen nog wel weer bij elkaar.quote:Op maandag 16 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordOfLeaves:
Het einde van een tijdperk:
Zowelals
Zou knap zijn, maar dan doen ze niets meer met auto's. Ze zijn alle drie hun eigen weg gegaan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer, maar die komen nog wel weer bij elkaar.
Lord!quote:
Stigs!quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou knap zijn, maar dan doen ze niets meer met auto's. Ze zijn alle drie hun eigen weg gegaan.
22 jaar prachtige tv, dat neemt niemand ons meer af
[..]
Lord!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Ze moeten Hammond en May op die boerderij neerzetten. Samen met Geralt!
Sallyquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:25 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
(brrr.... koud... koude voeten en vingers. Maar kan ook komen van de verschijnselen van Lyme die ik toch heb nu...)
May kan beter op het erpelveld staan en Hammond die vegans wegjagen bij de boerderij winkel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hammond in de garage en May in de drankstokerij
Nog beter!quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
May kan beter op het erpelveld staan en Hammond die vegans wegjagen bij de boerderij winkel.
Wel met Caleb en Geralt natuurlijk.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel met Caleb en Geralt natuurlijk.
Blijft een leuke reeks om naar te kijken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd.
Elke vrijdag nu op Veronica is Clarkson's Farm te zien
Echt wel, briljantquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blijft een leuke reeks om naar te kijken.
Hopelijk komt er nog een seizoen 4.quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een seizoen 4.
quote:In November 2023, it was renewed for a fourth series.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker
Van Wikipedia:
[..]
Heerlijke serie is het, 3 afleveringen gezien en ik ben fanquote:
Terecht. Die serie staat al jaren op Amazon btw.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijke serie is het, 3 afleveringen gezien en ik ben fan
Bezos is al rijk genoegquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Terecht. Die serie staat al jaren op Amazon btw.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bezos is al rijk genoeg
Die chef genaamd Jeff.quote:
Ken ik niet. Vind het nu al een lul.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die chef genaamd Jeff.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ken ik niet. Vind het nu al een lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |