Altijd fijn om te horen/lezen.quote:
Sallyquote:
Inclusief van alles en nog wat wat er speelt, nu toch klachten van de tekenbeet (ben besmet met de lyme-bacterie).quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Inclusief van alles en nog wat wat er speelt, nu toch klachten van de tekenbeet (ben besmet met de lyme-bacterie).
Wel al antibiotica (10 dagen maar ik wil eigenlijk 6 weken, dus vandaag al in het elektronisch dossier de huisarts laten weten dat ik toch nu klachten ontwikkeld heb (ontdekking rode kring donderdag, maar geen teek gezien)).
En meteen een link erbij gedaan plus de relevante info gekopieerd, waarom bij een andere richtlijn 6 weken AB geadviseerd wordt.
Komt dat nog goed?quote:Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Inclusief van alles en nog wat wat er speelt, nu toch klachten van de tekenbeet (ben besmet met de lyme-bacterie).
Wel al antibiotica (10 dagen maar ik wil eigenlijk 6 weken, dus vandaag al in het elektronisch dossier de huisarts laten weten dat ik toch nu klachten ontwikkeld heb (ontdekking rode kring donderdag, maar geen teek gezien)).
En meteen een link erbij gedaan plus de relevante info gekopieerd, waarom bij een andere richtlijn 6 weken AB geadviseerd wordt.
quote:Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja vast wel, want de HA heeft antwoord gegeven en op z'n minst al benoemd dat er ook wel 3 weken AB gegeven wordt. Maar ze gaat morgen met de internist overleggen.quote:
Thnx.quote:
Wat een gedoe ook allemaal weer.quote:Op maandag 16 september 2024 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja vast wel, want de HA heeft antwoord gegeven en op z'n minst al benoemd dat er ook wel 3 weken AB gegeven wordt. Maar ze gaat morgen met de internist overleggen.
En hopelijk doet ze wel iets met de info van de site van de Lyme-vereniging waar de ILADS-richtlijn van 6 weken AB uitgelegd wordt (naast de andere 2 richtlijnen die in NL aangehouden worden).
quote:Op maandag 16 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordOfLeaves:
Het einde van een tijdperk:
Zowelals
Jij ook alquote:
* TheStigsDutchCousin biedt schouder aanquote:
Ging je nou ook Spellingchecken op de FP?quote:Op maandag 16 september 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bied schouder aan
Het is al laat hoorquote:Op maandag 16 september 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging je nou ook Spellingchecken op de FP?
Jammer, maar die komen nog wel weer bij elkaar.quote:Op maandag 16 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordOfLeaves:
Het einde van een tijdperk:
Zowelals
Zou knap zijn, maar dan doen ze niets meer met auto's. Ze zijn alle drie hun eigen weg gegaan.quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jammer, maar die komen nog wel weer bij elkaar.
Lord!quote:
Stigs!quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou knap zijn, maar dan doen ze niets meer met auto's. Ze zijn alle drie hun eigen weg gegaan.
22 jaar prachtige tv, dat neemt niemand ons meer af
[..]
Lord!
quote:Op dinsdag 17 september 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Ze moeten Hammond en May op die boerderij neerzetten. Samen met Geralt!
Sallyquote:Op dinsdag 17 september 2024 10:25 schreef Sally het volgende:
Mogguh![]()
(brrr.... koud... koude voeten en vingers. Maar kan ook komen van de verschijnselen van Lyme die ik toch heb nu...)
May kan beter op het erpelveld staan en Hammond die vegans wegjagen bij de boerderij winkel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hammond in de garage en May in de drankstokerij
Nog beter!quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:33 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
May kan beter op het erpelveld staan en Hammond die vegans wegjagen bij de boerderij winkel.
Wel met Caleb en Geralt natuurlijk.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 17 september 2024 13:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel met Caleb en Geralt natuurlijk.
Blijft een leuke reeks om naar te kijken.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd.
Elke vrijdag nu op Veronica is Clarkson's Farm te zien
Echt wel, briljantquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Blijft een leuke reeks om naar te kijken.
Hopelijk komt er nog een seizoen 4.quote:
Jazekerquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:01 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk komt er nog een seizoen 4.
quote:In November 2023, it was renewed for a fourth series.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker
Van Wikipedia:
[..]
Heerlijke serie is het, 3 afleveringen gezien en ik ben fanquote:
Terecht. Die serie staat al jaren op Amazon btw.quote:Op dinsdag 17 september 2024 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijke serie is het, 3 afleveringen gezien en ik ben fan
Bezos is al rijk genoegquote:Op dinsdag 17 september 2024 14:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Terecht. Die serie staat al jaren op Amazon btw.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bezos is al rijk genoeg
Die chef genaamd Jeff.quote:
Ken ik niet. Vind het nu al een lul.quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die chef genaamd Jeff.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ken ik niet. Vind het nu al een lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |