Lord!quote:
Alles wel?quote:
Zekers. Jij?quote:
Ookquote:
Altijd fijn om te horen/lezen.quote:
Sallyquote:
Inclusief van alles en nog wat wat er speelt, nu toch klachten van de tekenbeet (ben besmet met de lyme-bacterie).quote:
quote:Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Inclusief van alles en nog wat wat er speelt, nu toch klachten van de tekenbeet (ben besmet met de lyme-bacterie).
Wel al antibiotica (10 dagen maar ik wil eigenlijk 6 weken, dus vandaag al in het elektronisch dossier de huisarts laten weten dat ik toch nu klachten ontwikkeld heb (ontdekking rode kring donderdag, maar geen teek gezien)).
En meteen een link erbij gedaan plus de relevante info gekopieerd, waarom bij een andere richtlijn 6 weken AB geadviseerd wordt.
Komt dat nog goed?quote:Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Inclusief van alles en nog wat wat er speelt, nu toch klachten van de tekenbeet (ben besmet met de lyme-bacterie).
Wel al antibiotica (10 dagen maar ik wil eigenlijk 6 weken, dus vandaag al in het elektronisch dossier de huisarts laten weten dat ik toch nu klachten ontwikkeld heb (ontdekking rode kring donderdag, maar geen teek gezien)).
En meteen een link erbij gedaan plus de relevante info gekopieerd, waarom bij een andere richtlijn 6 weken AB geadviseerd wordt.
quote:Op maandag 16 september 2024 17:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja vast wel, want de HA heeft antwoord gegeven en op z'n minst al benoemd dat er ook wel 3 weken AB gegeven wordt. Maar ze gaat morgen met de internist overleggen.quote:
Thnx.quote:
Wat een gedoe ook allemaal weer.quote:Op maandag 16 september 2024 19:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja vast wel, want de HA heeft antwoord gegeven en op z'n minst al benoemd dat er ook wel 3 weken AB gegeven wordt. Maar ze gaat morgen met de internist overleggen.
En hopelijk doet ze wel iets met de info van de site van de Lyme-vereniging waar de ILADS-richtlijn van 6 weken AB uitgelegd wordt (naast de andere 2 richtlijnen die in NL aangehouden worden).
quote:Op maandag 16 september 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordOfLeaves:
Het einde van een tijdperk:
Zowelals
Jij ook alquote:
* TheStigsDutchCousin biedt schouder aanquote:
Ging je nou ook Spellingchecken op de FP?quote:Op maandag 16 september 2024 22:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin bied schouder aan
Het is al laat hoorquote:Op maandag 16 september 2024 23:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Ging je nou ook Spellingchecken op de FP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |