Nou ja... dat.quote:Op woensdag 11 september 2024 19:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Nou, een kleiner formaat lijkt mij voor een vrouw heel wat handiger en kan ook sexy zijn.
Nou ehm.. dat zijn ook weer niet de mijne, zeg maarquote:
Die was ik ook niet aan het zoeken. Dan kan ik je beter gewoon om een foto vragen.quote:Op woensdag 11 september 2024 20:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou ehm.. dat zijn ook weer niet de mijne, zeg maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2024 20:33 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Die was ik ook niet aan het zoeken. Dan kan ik je beter gewoon om een foto vragen.Hm nee. Ik ga aan niemand meer foto's geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft niet met jou te maken, maar wel dankzij degene die toch mijn foto rond heeft verstuurd aan anderen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm nee. Ik ga aan niemand meer foto's geven.
Heeft niet met jou te maken, maar wel dankzij degene die toch mijn foto rond heeft verstuurd aan anderen.
Dat is het lullige. Geen idee wie.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Namen en rugnummers
Dan pakken we 'm
Wat een ontzettende kutstreek is dat! Ook overigens de reden waarom ik zelf nooit compromiterende foto's van mezelf zou delen. Bovendien, jullie willen mij helemaal niet naakt zien.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm nee. Ik ga aan niemand meer foto's geven.
Heeft niet met jou te maken, maar wel dankzij degene die toch mijn foto rond heeft verstuurd aan anderen.
Wat lief.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutstreek is dat!
Niet....?quote:Ook overigens de reden waarom ik zelf nooit compromiterende foto's van mezelf zou delen. Bovendien, jullie willen mij helemaal niet naakt zien.
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutstreek is dat! Ook overigens de reden waarom ik zelf nooit compromiterende foto's van mezelf zou delen. Bovendien, jullie willen mij helemaal niet naakt zien.
Ik ben in het echt veel leuker dan op de foto.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:26 schreef Sally het volgende:
Niet....?![]()
Dat kan je helemaal niet zelf beoordelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik in de trein om mij heen kijk, dan is dat ook volkomen terecht.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat roepen veel mensen van zichzelf
quote:Op woensdag 11 september 2024 21:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ben in het echt veel leuker dan op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Als ik in de trein om mij heen kijk, dan is dat ook volkomen terecht.
Daarom hou ik mijn helm op
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Maar daar is men toch allemaal gekleed...?!quote:Op woensdag 11 september 2024 21:32 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Als ik in de trein om mij heen kijk, dan is dat ook volkomen terecht.
Dat hoop ik welquote:Op woensdag 11 september 2024 22:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar daar is men toch allemaal gekleed...?!
Ik stuur alleen full frontal nudes naar @Lenny77 en in kpd heb ik mijn achterkant laten zien. Dat laatste vind ik wel ver genoeg gaan voor op Fok.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kutstreek is dat! Ook overigens de reden waarom ik zelf nooit compromiterende foto's van mezelf zou delen. Bovendien, jullie willen mij helemaal niet naakt zien.
Mogguh Stigs!quote:
Er zijn zelfs figuren geweest die aan de hand van een foto hebben weten te achterhalen waar iemand woont.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik stuur alleen full frontal nudes naar @:Lenny77 en in kpd heb ik mijn achterkant laten zien. Dat laatste vind ik wel ver genoeg gaan voor op Fok.
Lord!quote:Op donderdag 12 september 2024 09:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mogguh Stigs!![]()
En ook de rest hier natuurlijk.
Dat zijn mensen die geestelijk niet helemaal 100% zijn.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn zelfs figuren geweest die aan de hand van een foto hebben weten te achterhalen waar iemand woont.
Idd. Daarom heel voorzichtig zijn of het gewoon niet doen.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die geestelijk niet helemaal 100% zijn.
Helemaal mee eens. In kpd vertrouw ik het nog wel, maar doe wel mijn best om veel op foto's te maskeren zoals tattoos enz.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Daarom heel voorzichtig zijn of het gewoon niet doen.
Ik ben sowieso voorzichtig, en post eigenlijk ook nergens foto's. FoBo ook leeggehaald. Als ze nudies willen komen ze maar langs.quote:Op donderdag 12 september 2024 09:28 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. In kpd vertrouw ik het nog wel, maar doe wel mijn best om veel op foto's te maskeren zoals tattoos enz.
quote:Op donderdag 12 september 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze nudies willen komen ze maar langs.
Oequote:Op donderdag 12 september 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voorzichtig, en post eigenlijk ook nergens foto's. FoBo ook leeggehaald. Als ze nudies willen komen ze maar langs.
Ja, jij ook hoorquote:
Grijp je kans!quote:
En dan weten ze dat en wat dan?quote:Op donderdag 12 september 2024 09:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zijn zelfs figuren geweest die aan de hand van een foto hebben weten te achterhalen waar iemand woont.
Een paar jaar geleden had je nog je voor- en achternaam in je profiel staan. Daar heb je op zich ook nooit last van gehad toch?quote:Op donderdag 12 september 2024 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voorzichtig, en post eigenlijk ook nergens foto's. FoBo ook leeggehaald. Als ze nudies willen komen ze maar langs.
Jij mag datquote:Op donderdag 12 september 2024 14:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan weten ze dat en wat dan?
[..]
Een paar jaar geleden had je nog je voor- en achternaam in je profiel staan. Daar heb je op zich ook nooit last van gehad toch?
Maar ik heb het opgeslagen hoor
Ik heb wel vaker wildvreemden ineens voor mn deur staanquote:Op donderdag 12 september 2024 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij mag dat
En op je eerste vraag: ik zou het niet tof vinden als ineens wildvreemden aan mijn deur staan vanwege een fotoEn met welke intenties vooral.
Och... mwah.quote:Op donderdag 12 september 2024 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ik zou het niet tof vinden als ineens wildvreemden aan mijn deur staan vanwege een fotoEn met welke intenties vooral.
Ja maar jij ziet er ook leuk uitquote:Op donderdag 12 september 2024 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker wildvreemden ineens voor mn deur staan
Maar niet vanwege een fotomeeste mensen rennen dan juist hard weg
Als het vanwege een naaktfoto is, heb ik wel een vermoeden van de intenties
*pets*quote:Op donderdag 12 september 2024 15:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor wat billetjes.
Werd weer eens tijd voor wat vrouwelijk schoon hier.quote:
Zijn @Sally, @Luuntje, @MizzezAmy en @Lenny77 dan niet goed genoeg?quote:Op donderdag 12 september 2024 16:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Werd weer eens tijd voor wat vrouwelijk schoon hier.
Die posten niks.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn @:Sally, @:Luuntje, @:MizzezAmy en @:Lenny77 dan niet goed genoeg?
Logisch welquote:
Mooie foto's mogen altijd.quote:
We zijn niet en portrait natuurlijkquote:Op donderdag 12 september 2024 16:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn @:Sally, @:Luuntje, @:MizzezAmy en @:Lenny77 dan niet goed genoeg?
Nou ja... niet van mezelf dan.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mooie foto's mogen altijd.
Maar volgens mij wel heel knapquote:Op donderdag 12 september 2024 16:42 schreef Sally het volgende:
[..]
We zijn niet en portrait natuurlijk
Maar wel duidelijk dit, en logischquote:
Slijmbalquote:Op donderdag 12 september 2024 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar volgens mij wel heel knap
Geef ik een keer een complimentje...quote:
quote:Op donderdag 12 september 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geef ik een keer een complimentje...
quote:
Luuntjequote:
Er is geen gebrek eraan in elk gevalquote:Op donderdag 12 september 2024 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
Nou, dat word weer andermans tetten plaatsen.
Niemand sparen eh! Bam!quote:Op donderdag 12 september 2024 19:33 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Er is geen gebrek eraan in elk geval![]()
Althans....op Google niet.
* Luuntje gaat weer effe rammen
Laters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |