Vond ik leuk.quote:Op dinsdag 10 september 2024 01:09 schreef VseslavBotkin het volgende:
gvd waarom heb je ge-edit niels
En waarvoorquote:
Ook goeiemorgen popquote:Op dinsdag 10 september 2024 09:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een plek zonder de 20 kutkloontjes van abid
Die is er toch nog ?quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:37 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een plek zonder de 20 kutkloontjes van abid
Mag ik jou lief vragen te stoppen met je gedrag? We kunnen wel weer een andere SC vinden, maar je loopt er achteraan. Ik wil dat niet. Zoek een vrouw en laat me met rust. Ik wil ook niet het gezeik dat je telkens wil weten hoe het met me gaat.quote:
O is dat ook weer eend, dan gaat die ook meteen op ignorequote:Op dinsdag 10 september 2024 11:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Mag ik jou lief vragen te stoppen met je gedrag? We kunnen wel weer een andere SC vinden, maar je loopt er achteraan. Ik wil dat niet. Zoek een vrouw en laat me met rust. Ik wil ook niet het gezeik dat je telkens wil weten hoe het met me gaat.
Aardig zat van.
Goed geslapen vannacht?quote:Op dinsdag 10 september 2024 11:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
O is dat ook weer eend, dan gaat die ook meteen op ignore
Jij mag je ook wel 'ns uitspreken watje. Voorkom dat ik me geroepen voel.quote:
Prima.quote:
Mooizo maatquote:
Goed bro. En met jouquote:
Ja. Of niet, mag ook.quote:
Goed, net een photoshoot gedaan voor men's health in de Oostvaardersplassen.quote:
Ja het gaat echt rap, zonet was het even zonnig maar nu alweer bewolkt en herfstachtig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 14:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Begint vroeg dit jaar de veranderlijkheid. Niet bij te benen.![]()
[ afbeelding ]
Baas.quote:Op dinsdag 10 september 2024 13:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Goed, net een photoshoot gedaan voor men's health in de Oostvaardersplassen.
Ben je zo gespierdquote:Op dinsdag 10 september 2024 13:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Goed, net een photoshoot gedaan voor men's health in de Oostvaardersplassen.
Redelijk, maar was voor een artikel over de biodiversiteit.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2024 16:46 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Redelijk, maar was voor een artikel over de biodiversiteit.
Hier worden mooie complimenten uitgedeeld.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:01 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Nasenbar hotness is verantwoordelijk voor 12% van de klimaatopwarming.
Het is moeilijk klimaatneutraal te blijven als je zo heet bent als ik.quote:Op dinsdag 10 september 2024 17:01 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Nasenbar hotness is verantwoordelijk voor 12% van de klimaatopwarming.
ga je kopen?quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze kleur is wel hot
[ afbeelding ]
Ben ik 100% met je eens beest, goede smaak. Die kleur is best hard.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze kleur is wel hot
[ afbeelding ]
Weet nog niet, misschien op een later moment. Eerst ff mn 12 wat verder opgebruiken totdat die 4 jaar oud is denk ik. Maar ben tegelijkertijd wel toe aan een nieuwe goodie.quote:
bro is bussinquote:Op dinsdag 10 september 2024 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet nog niet, misschien op een later moment. Eerst ff mn 12 wat verder opgebruiken totdat die 4 jaar oud is denk ik. Maar ben tegelijkertijd wel toe aan een nieuwe goodie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:09 schreef Rozevla het volgende:
Kaarsen aan in huis
Zomer voorbij
Wel kkromantisch tog!!!BiemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2024 22:09 schreef Rozevla het volgende:
Kaarsen aan in huis
Zomer voorbij
Wel kkromantisch tog!!!vanillekaarjes in mijn reetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Jazeker lekker lachen pik, hahaha cees chineesquote:Op dinsdag 10 september 2024 22:31 schreef Rozevla het volgende:
Ik kijk die film over die bommen bij de Boston marathon, wat een tyfus debiel volk is het toch.
Prachtig inderdaad. Nu nog een gifje. En dat is dan ICTer mijn God.quote:Op dinsdag 10 september 2024 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze kleur is wel hot
[ afbeelding ]
Bergen NH en Monts. Da's frans voor bergen. Ik ken m'n topo. Niet gers doen en ben ook in beide gehuchten geweest.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:26 schreef Pietpemoen het volgende:
Ik hoorde dat Bergen bij Petten lag.
Wijlen oom Hans werkte overigens op de isotopencentrale.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:29 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bergen NH en Monts. Da's frans voor bergen. Ik ken m'n topo. Niet gers doen en ben ook in beide gehuchten geweest.
Ja daar ging het gesprek ook over inderdaad. Ik wist ook niet dat we nog een andere kerncentrale hadden in Nederland.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wijlen oom Hans werkte overigens op de isotopencentrale.
Hoeveel kloons heb je nou eigenlijk?quote:Op woensdag 11 september 2024 05:32 schreef Pietpemoen het volgende:
[..]
Ja daar ging het gesprek ook over inderdaad. Ik wist ook niet dat we nog een andere kerncentrale hadden in Nederland.
Ik ben niet zo slim.
Ik ben de tel al lang geleden kwijtgeraakt. Meestal val ik vrij snel door de mand, omdat ik niet eens m'n best doe om undercover te blijven. Zelfs mijn originele account kreeg ooit een KvG ban, dus ik zal ook nooit meer normaal kunnen posten of FOK!.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hoeveel kloons heb je nou eigenlijk?
Die in Petten gaat niet over energie. Gaat om medicijnen. Kanker-onderzoek en dergelijke. Weet je dat ook weer.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:35 schreef Pietpemoen het volgende:
[..]
Ik ben de tel al lang geleden kwijtgeraakt. Meestal val ik vrij snel door de mand, omdat ik niet eens m'n best doe om undercover te blijven. Zelfs mijn originele account kreeg ooit een KvG ban, dus ik zal ook nooit meer normaal kunnen posten of FOK!.
Desalniettemin wens ik je een hele fijne dag!
Klopt, maar het blijft een kerncentrale. Medische isotopen.quote:Op woensdag 11 september 2024 05:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Die in Petten gaat niet over energie. Gaat om medicijnen.
Wist dit al van kinds af aan. Geen cursus voor nodig gehad. Nou jij weer..quote:Op woensdag 11 september 2024 05:43 schreef Pietpemoen het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft een kerncentrale. Medische isotopen.
Zo leer je nog eens wat van een DG cursus.
Mijn ouders hebben behoorlijk gefaald in de opvoeding, sorry Nielsquote:Op woensdag 11 september 2024 05:49 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wist dit al van kinds af aan. Geen cursus voor nodig gehad. Nou jij weer..
Het was wel koud afgelopen nacht.quote:Op woensdag 11 september 2024 00:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Code geel. Niet van je fiets waaien graag in Zuid Holland of Zeeland. Er ligt een vrij diepe bij Stavanger.
Aktueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Geef een ander maar weer de schuld.quote:Op woensdag 11 september 2024 06:06 schreef Pietpemoen het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben behoorlijk gefaald in de opvoeding, sorry Niels
Dankbaar voor GOD dat we temperatuur en wolken krijgen!quote:Op woensdag 11 september 2024 13:02 schreef Näsenbar het volgende:
Ik zie het weer elke dag als een nieuw cadeautje.
Beasted stuff.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dankbaar voor GOD dat we temperatuur en wolken krijgen!
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 11 september 2024 13:23 schreef Näsenbar het volgende:
God heeft die ultieme skibidi rizz goatmax
quote:Op woensdag 11 september 2024 13:23 schreef Näsenbar het volgende:
God heeft die ultieme skibidi rizz goatmax
Ik denk dat Hij niet bestaat.quote:
Haha oh wowquote:Op maandag 9 september 2024 14:04 schreef VseslavBotkin het volgende:
Een of andere troll mag van leer trekken tegen je mods met de meest domme vergelijkingen waarvan die zelf ook wel weet dat die ze alleen post om te zieken. Zie ook het ONZ-topic waar deze troll zonodig weer een poll aan moest maken of Ama nou wel zo'n goede mod was of niet.
Vervolgens ga je tweederde (!) van dit trieste kuttopic lopen vegen alsof het ooit enige serieuze behandeling verdiende en laat je het niet alleen open, je steekt ook nog eens veel te veel tijd in het beantwoorden van deze kuttroll die na zijn pestgedrag jegens je mod al een ban zou moeten hebben.
Serieus Danny, wat een fucking loser ben je. Ama steekt al weet ik wel niet hoe lang veel te veel tijd in je afgetakelde kutforum en dit is het respect wat ze van je krijgt. Echt schaam je kapot man, Ama verdient beter dan dit.
Fb topic over die tandentroll volgens mijquote:Op donderdag 12 september 2024 08:56 schreef Questular het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd welk topic en wie het was
quote:Op donderdag 12 september 2024 10:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
@:solotovski
Je wijf is helemaal gruizig nu !!!!!
Welkom terug maat. Hopelijk duurt het even voordat je weer op vakantie gaat.quote:
Ik geef het een weekquote:Op donderdag 12 september 2024 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welkom terug maat. Hopelijk duurt het even voordat je weer op vakantie gaat.
Hee welkom!quote:
Dimaquote:Op donderdag 12 september 2024 14:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee welkom!
Wie had je nu weer de kanker in gescholden dan ?
Nee eigenlijk helemaal niks speciaals. Had gewoon zin om wat te roepen.quote:
GYATTquote:Op donderdag 12 september 2024 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niks speciaals. Had gewoon zin om wat te roepen.
Wat vind jij van een politiek systeem waar we per maand nieuwe mensen kiezen in plaats van per 4 jaren?quote:Op donderdag 12 september 2024 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee eigenlijk helemaal niks speciaals. Had gewoon zin om wat te roepen.
Die bank zit verdomde goedquote:Op donderdag 12 september 2024 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mocht je weer van de strafbank
En beschouw mij als je slechtste minnaarquote:
echt, f*ck die godsdienstwaanzinnigen.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:34 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
hee ettoleuk om je weer fel te zien discussiëren met ali
valt me wel op dat heel veel van die fundamentalistische christenen nooit meer postenquote:Op vrijdag 13 september 2024 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
echt, f*ck die godsdienstwaanzinnigen.
Niet alleen fundamentalistische Christenen posten niet meer veel.quote:Op vrijdag 13 september 2024 00:40 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
valt me wel op dat heel veel van die fundamentalistische christenen nooit meer postensjoemie heb ik al maanden niet meer gezien bv.
toevallig!quote:Op vrijdag 13 september 2024 12:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
HUH! Toevallig is die net unbanned! YES
iTime!quote:
Is die eendenslachterij toch? Lekker voor zequote:Op vrijdag 13 september 2024 14:28 schreef Solotovski het volgende:
Fiod met wapens bij Tomassen en brinky @:Aberkullie
Yesquote:Op vrijdag 13 september 2024 14:30 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Is die eendenslachterij toch? Lekker voor ze
Michael Jackson en Trumpquote:
Voetbal.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:24 schreef Solotovski het volgende:
Dinsdag al Juventus - PSV
Om 18:45
Geniet er maar even lekker van.quote:
Ja eensquote:Op vrijdag 13 september 2024 19:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Het ergste vind ik dan nog vrouwen die voetbalfan zijn. Van die Feyenoord tokkiewijven.
Ik heb toch een partij sjans bij een jongedame van hier uit de wijk. Echt zo'n knappe keurige lieve zachte schat, maar ze is minstens 25 jaar jonger. Hoe kan dat nou en ik weet ook niet wat ik met 'r aan moet. D'r ouders zien me aankomen zeg.quote:
Slecht weer om een lijk te begravenquote:
Oplossen in zuur.quote:Op vrijdag 13 september 2024 22:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Slecht weer om een lijk te begraven
Gewoon kijken of er meer in zit? Jammer om te laten gaan, om wat andere zouden denken.quote:Op vrijdag 13 september 2024 19:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb toch een partij sjans bij een jongedame van hier uit de wijk. Echt zo'n knappe keurige lieve zachte schat, maar ze is minstens 25 jaar jonger. Hoe kan dat nou en ik weet ook niet wat ik met 'r aan moet. D'r ouders zien me aankomen zeg.![]()
Ik heb er zelf geen moeite mee trouwens.
Ik werd er net al over aangesproken door jongelui of ik ook met haar chill. Diep respect toonden ze.
Hoe doen lieden als @Nattekat dit verklaren? Max was toch de beste?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Charles P1 WOW
George P5
Max P6
Norris P17superklote.
Welke soep?quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zo, dat wordt groot koken vandaag. Flink wat nasi en een grote pan soep.
🤣🤣🤣quote:Op zaterdag 14 september 2024 17:55 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Hoe doen lieden als @:nattekat dit verklaren? Max was toch de beste?
Babi Pagnang van Uitgekookt!quote:Op zaterdag 14 september 2024 16:32 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zo, dat wordt groot koken vandaag. Flink wat nasi en een grote pan soep.
Goedgevulde groente met balletjes biogehakt.quote:
Rijsttafelquote:
Gewoon de auto de schuld geven natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:13 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Vraag me echt af hoe ze dit nu recht praten.
Ik zag het maat, ze nemen je hops. Niet beasted.quote:Op zaterdag 14 september 2024 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er wordt echt zo’n dude helemaal woest op me omdat ik blij ben dat Lando P16 start.
Man man man.
Eens. Maar we blijven gaan. We blijven beasting. Voor onze vrijhedenquote:Op zaterdag 14 september 2024 21:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik zag het maat, ze nemen je hops. Niet beasted.
Maar laat je niet klein krijgen, mafkezen daar. Roepen dat jij niet goed bent terwijl ze zelf een incident liken.en dan niet willen toegeven dat ze fout zaten. Wat een kermis.
Ja, ik word soms ook verguisd, alleen omdat ik niet in de smaak val bij sommige.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Maar we blijven gaan. We blijven beasting. Voor onze vrijheden
Sommige mensen leven in hun eigen wereld. Zonde. Altijd boven blijven staan bro. Maar keep in touch. Lift them up.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, ik word soms ook verguisd, alleen omdat ik niet in de smaak val bij sommige.
Het is alleen gewoonweg gebaseerd op hun eigen smaak en niet op feitelijkheden.
Dat vind ik altijd het pijnlijke, ze denken het recht en de waarheid te hebben, maar zitten eigenlijk hoog in de emotie.
Dankjewel jij bent sowieso goated. Blijf gewoon lekker jezelf ja.quote:Op zaterdag 14 september 2024 21:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sommige mensen leven in hun eigen wereld. Zonde. Altijd boven blijven staan bro. Maar keep in touch. Lift them up.
Jij ook broquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:01 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Dankjewel jij bent sowieso goated. Blijf gewoon lekker jezelf ja.
Mij hebben ze netjes thuisgebracht.quote:Op zaterdag 14 september 2024 22:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waar hebben ze jullie gedropt? Ons bij het hoofdbureau
Ik wou dat ik twee hondjes was, dan kon ik samen spelen.quote:
oh okquote:Op zaterdag 14 september 2024 23:33 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ga maar lekker huilen op je werk.
Verder kan jij gewoon je bek houden spuit elf.
Hahaha, goeiequote:Op zondag 15 september 2024 09:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik ben een eend met Spaanse kraag
Wij werden naar de andere kant van Den Haag gebracht en daar gedroptquote:Op zaterdag 14 september 2024 22:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waar hebben ze jullie gedropt? Ons bij het hoofdbureau
Jij ook maat. Moest aan je denken laatst, toen ik pizza ging afhalen.quote:Op zondag 15 september 2024 11:01 schreef Solotovski het volgende:
Fuck grtd boys
Een fantastisch goedemorgen allemaal
Zelfs chevy
Niels heb jij tips waar je lekker kan eten in Rotterdam? En welke plekken ik het best kan bezichtigen?quote:Op zondag 15 september 2024 11:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Aktueel:
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Bazar a/d Witte de With heeft voedsel uit alle windstreken en je zit midden in uitgaansgebied. Hotel New York op de Kop van Zuid is leuk om te lunchen met een prima uitzicht.quote:Op zondag 15 september 2024 11:36 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niels heb jij tips waar je lekker kan eten in Rotterdam? En welke plekken ik het best kan bezichtigen?
Dankjewel maat, ga dat eens opzoeken. Ik ben er zo.quote:Op zondag 15 september 2024 11:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Bazar a/d Witte de With heeft voedsel uit alle windstreken en je zit midden in uitgaansgebied. Hotel New York op de Kop van Zuid is leuk om te lunchen met een prima uitzicht.
Er is zat te zien. Spido is verplicht.
Hahahaha ik had het toch helemaal niet tegen jouquote:Op zondag 15 september 2024 11:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij ook maat. Moest aan je denken laatst, toen ik pizza ging afhalen.
Wat een gelukquote:Op zondag 15 september 2024 11:01 schreef Solotovski het volgende:
Fuck grtd boys
Een fantastisch goedemorgen allemaal
Zelfs chevy
Volgende keer klb goes A12 meetquote:Op zondag 15 september 2024 10:52 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wij werden naar de andere kant van Den Haag gebracht en daar gedroptHebben we nog mazzel mee gehad omdat er ineens zoveel aanhoudingen tegelijk waren dat de bureaus het niet aan konden.
Lijkt me een nobel initiatief, ben ik bij!quote:Op zondag 15 september 2024 13:16 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Volgende keer klb goes A12 meet
Trek iets leuks aanquote:Op zondag 15 september 2024 20:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Lijkt me een nobel initiatief, ben ik bij!
Ik ben in mijn atelier al bezig met een broccoli pak, ik denk dat dat wel geschikt is.quote:
Ben je kunstenaar?quote:Op zondag 15 september 2024 20:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik ben in mijn atelier al bezig met een broccoli pak, ik denk dat dat wel geschikt is.
In mijn vrije tijd maak ik soms kleding in de werkkamer wat ik dan gekscherend 'het atelier' noem, over het algemeen is het functioneel maar met een speelse inslag.quote:
Leuke hobbyquote:Op zondag 15 september 2024 20:55 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd maak ik soms kleding in de werkkamer wat ik dan gekscherend 'het atelier' noem, over het algemeen is het functioneel maar met een speelse inslag.
Jaquote:
Groentebos?quote:Op zondag 15 september 2024 20:59 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ja![]()
Vooral in de herfst/winter als het te slecht weer is om naar het groentebos te gaan.
Ik hang momenteel als tekstschrijver onder schilderijen in een tentoonstelling.quote:
Ja een voedselbos, een plek waar we met andere vrijwilligers onze eigen groente en fruit verbouwen.quote:
Sorry maatquote:Op zondag 15 september 2024 12:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahaha ik had het toch helemaal niet tegen jou
Goedemorgen vijandquote:
Hey vrienpaardenlul!quote:
dit soort rare praat is precies waarom wij vijanden zijn!quote:
Ons aller Ajax weer niet verloren afgelopen weekendquote:Op maandag 16 september 2024 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trouwens nog van zondag
Piastri P1, mooi gedaan!
George P3 JAAAAAA
Norris P4 BEASTED! +FL
Max P5
Heerlijk. Ik volg het eigenlijk al tijden niet meer maar ik las wel een 9-1 tegen van Persie. (lol) (sad)quote:Op maandag 16 september 2024 23:36 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ons aller Ajax weer niet verloren afgelopen weekend
Heerenveen is het nieuwe Vitessequote:Op maandag 16 september 2024 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik volg het eigenlijk al tijden niet meer maar ik las wel een 9-1 tegen van Persie. (lol) (sad)
Ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op dinsdag 17 september 2024 05:15 schreef Nieuwe-user het volgende:
[..]
Ik voel me een heel ander persoon, alsof ik geen John meer ben.
Okay zoon John.quote:Op dinsdag 17 september 2024 05:15 schreef Nieuwe-user het volgende:
[..]
Ik voel me een heel ander persoon, alsof ik geen John meer ben.
Jij bent echt een ****kneus eerste klas. Jij bent af echt heel erg af. De tandjes hoe kinderachtig kun je zijn. Tering jantje, oh sorry ik bedoelde @Doug-Heffernanquote:Op dinsdag 17 september 2024 13:11 schreef Nieuwe-user het volgende:
[..]
Ga ergens anders staan mauwen.
wat een narigheidquote:Op dinsdag 17 september 2024 17:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij bent echt een ****kneus eerste klas. Jij bent af echt heel erg af. De tandjes hoe kinderachtig kun je zijn. Tering jantje, oh sorry ik bedoelde @:doug-heffernan
Wij zijn in een ander topic makkerquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
Wat vinden jullie van het Belastingplan 2025? Beetje jammer om de afbouw AHK vanaf minimumloon in te zetten m.i., toevoeging extra tariefschijf wordt daarmee sigaar uit eigen doos.
Wow ik schrik hier wel van.quote:Op dinsdag 17 september 2024 17:20 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij bent echt een ****kneus eerste klas. Jij bent af echt heel erg af. De tandjes hoe kinderachtig kun je zijn. Tering jantje, oh sorry ik bedoelde @:doug-heffernan
Het kan me echt niet minder interesseren. Ze doen maar wat ze niet laten kunnen.quote:Op dinsdag 17 september 2024 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
Wat vinden jullie van het Belastingplan 2025? Beetje jammer om de afbouw AHK vanaf minimumloon in te zetten m.i., toevoeging extra tariefschijf wordt daarmee sigaar uit eigen doos.
Lekker intern geld lopen strooien. Nou daar trappen wij mooi niet in hč maatquote:Op dinsdag 17 september 2024 22:01 schreef Tlaloc het volgende:
gelukkig geen logeerpartij in het Hilton danquote:Op woensdag 18 september 2024 09:08 schreef Solotovski het volgende:
Heeft zelfmoord gepleegd op m'n verjaardag
Was toen op scoutingkamp in Zandvoort dacht ik
Gelukkig geen scoutingkamp op de Brunssummerheide danquote:Op woensdag 18 september 2024 09:08 schreef Solotovski het volgende:
Gelukkig geen uitje op het observatiedek van het WTCquote:Op woensdag 18 september 2024 09:08 schreef Solotovski het volgende:
Dat zijn van die momenten waarbij je nog weet waar je was. Ik las in 1977, liggend op de vloer, in de krant dat Elvis was overleden. Ik kwam 's middags m'n bed uit, bedroefd omdat een relatie was beëindigd, dat de vliegtuigen de Twin Towers waren binnengevlogen. Ik zie nog het teletekst bericht voor me waarbij naast de aanslag op Theo van Gogh stond, dat Gerrie Knetemann, overleden was in Spanje.quote:Op woensdag 18 september 2024 09:08 schreef Solotovski het volgende:
Kom je altijd rond 15:00 je nest uit ofzoquote:Op woensdag 18 september 2024 14:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn van die momenten waarbij je nog weet waar je was. Ik las in 1977, liggend op de vloer, in de krant dat Elvis was overleden. Ik kwam 's middags m'n bed uit, bedroefd omdat een relatie was beëindigd, dat de vliegtuigen de Twin Towers waren binnengevlogen. Ik zie nog het teletekst bericht voor me waarbij naast de aanslag op Theo van Gogh stond, dat Gerrie Knetemann, overleden was in Spanje.
Nee, ik had moeten werken maar me ziek gemeld. Wentelend in zelfmedelijden deken over hoofd.quote:Op woensdag 18 september 2024 15:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom je altijd rond 15:00 je nest uit ofzo
Gohquote:Op woensdag 18 september 2024 15:21 schreef tong80 het volgende:
ik had moeten werken maar me ziek gemeld. Wentelend in zelfmedelijden
Je bent stoer. Nu terug je hol in. Trouwens het ging destijds over een FA die wel haar werk deed. Ook onder de dekens.quote:
Hoiquote:
Ben nu aan het genieten van CL.quote:
Leuk beestje kunnen aanschaffen?quote:Op vrijdag 20 september 2024 06:09 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen. Vanaf mijn nieuwe desktop computer (PC stukgegaan en heel de week mobiel gezeten):
Meteo
Aktueel:
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Ja, erg tevreden mee.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk beestje kunnen aanschaffen?
Is dit nou nodig?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Krijg de graf-typhus en de tering erbij. Jankballen lekker elders doen. Ja toch niet dan?! Ik woon in de Delta-Toren.
Pardonquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Krijg de graf-typhus en de tering erbij. Jankballen lekker elders doen. Ja toch niet dan?! Ik woon in de Delta-Toren.
Gefeliciteerd ex kankerlijerquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk sla over, net schoon verklaard van kanker. Prettige dag verder. Oh ja, zoek hulp.
Dank uquote:
Gewoon lekker je muil houden.quote:
Prima! Lees net een krantenartikel die mijn betogen van een paar dagen in 1 krantenartikel samenvat. Ben zo fier!quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon lekker je muil houden.
goed zo knulquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima! Lees net een krantenartikel die mijn betogen van een paar dagen in 1 krantenartikel samenvat. Ben zo fier!˛
Alsof nepbelgen kranten lezen. Kom er maar in hoor @EttovanBelgiequote:Op zaterdag 21 september 2024 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima! Lees net een krantenartikel die mijn betogen van een paar dagen in 1 krantenartikel samenvat. Ben zo fier!˛
Doe normaal tegen Tong lul!quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon lekker je muil houden.
Nee.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Tong lul!
Verder nog wat?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Tong lul!
Nee. Televaag sowieso niet. Opzouten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:02 schreef Näsenbar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)patty-s-panter-party
Leuk idee voor een KLB SC meeting?
M'n best doen ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:03 schreef Yasmin__x het volgende:
Wat is het weer ouderwets gezellig hier.
Waarom ben je zo boos? Is toch gewoon een leuk evenement om de sfeer erin te krijgen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee. Televaag sowieso niet. Opzouten.
diversiteit, inclusie en tolerantie.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Heet trouwens een gazet bij die debieltjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |