Is dit nou nodig?quote:Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Krijg de graf-typhus en de tering erbij. Jankballen lekker elders doen. Ja toch niet dan?! Ik woon in de Delta-Toren.
Pardonquote:Op zaterdag 21 september 2024 12:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Krijg de graf-typhus en de tering erbij. Jankballen lekker elders doen. Ja toch niet dan?! Ik woon in de Delta-Toren.
Gefeliciteerd ex kankerlijerquote:Op zaterdag 21 september 2024 13:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
PardonIk sla over, net schoon verklaard van kanker. Prettige dag verder. Oh ja, zoek hulp.
Dank uquote:
Prima! Lees net een krantenartikel die mijn betogen van een paar dagen in 1 krantenartikel samenvat. Ben zo fier!quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon lekker je muil houden.
goed zo knulquote:Op zaterdag 21 september 2024 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima! Lees net een krantenartikel die mijn betogen van een paar dagen in 1 krantenartikel samenvat. Ben zo fier!˛
Alsof nepbelgen kranten lezen. Kom er maar in hoor @EttovanBelgiequote:Op zaterdag 21 september 2024 19:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Prima! Lees net een krantenartikel die mijn betogen van een paar dagen in 1 krantenartikel samenvat. Ben zo fier!˛
Doe normaal tegen Tong lul!quote:Op zaterdag 21 september 2024 18:33 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon lekker je muil houden.
Nee.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Tong lul!
Verder nog wat?quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Tong lul!
Nee. Televaag sowieso niet. Opzouten.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:02 schreef Näsenbar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)patty-s-panter-party
Leuk idee voor een KLB SC meeting?
M'n best doen ja.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:03 schreef Yasmin__x het volgende:
Wat is het weer ouderwets gezellig hier.
Waarom ben je zo boos? Is toch gewoon een leuk evenement om de sfeer erin te krijgen.quote:Op zaterdag 21 september 2024 21:05 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee. Televaag sowieso niet. Opzouten.
diversiteit, inclusie en tolerantie.quote:Op zaterdag 21 september 2024 20:44 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Heet trouwens een gazet bij die debieltjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |